Jump to content

URSUL MEU E30-325 M-TECH 2


ady_viteza

Recommended Posts

La drum lung nu stiu daca mai este bun un urs,e30 sa fie in prezent ca a doua masina,si masina de weekend sau de distractii gen spectacol,in ziua de astazi eu nu mai observ vreun posesor de e30 sa-l foloseasca zi de zi,daca facem comparatie cu anul 2005,cand atunci ai fi putut observa multi posesori care foloseau inca acest model de masina si in scopuri practice,acum situatia este cu totul alta,e30 a ramas doar pt. pasionati care folosesc aceste masini doar pt. showuri,apreciez munca care o depun anumiti posesori care le restaureaza,pt. ca este foarte greu cu piesele,la dezmembrari nu se mai aduc e30 din cauza ca nu se mai cauta,nu mai zic sa gasesti ceva accesorii care tin de m pt. e30,si piesele sunt destul de piperate la pret,de ex. un proiector de e30 pe putin 200 ron fara suport,e36 proiector 60-80 ron nou si multe alte exemple,mi-a placut pozitia la volan la aceasta masina,a fost ok la acea perioada din anumite puncte de vedere.
Link to comment
Share on other sites

La drum lung nu stiu daca mai este bun un urs,e30 sa fie in prezent ca a doua masina,si masina de weekend sau de distractii gen spectacol,in ziua de astazi eu nu mai observ vreun posesor de e30 sa-l foloseasca zi de zi,daca facem comparatie cu anul 2005,cand atunci ai fi putut observa multi posesori care foloseau inca acest model de masina si in scopuri practice,acum situatia este cu totul alta,e30 a ramas doar pt. pasionati care folosesc aceste masini doar pt. showuri,apreciez munca care o depun anumiti posesori care le restaureaza,pt. ca este foarte greu cu piesele,la dezmembrari nu se mai aduc e30 din cauza ca nu se mai cauta,nu mai zic sa gasesti ceva accesorii care tin de m pt. e30,si piesele sunt destul de piperate la pret,de ex. un proiector de e30 pe putin 200 ron fara suport,e36 proiector 60-80 ron nou si multe alte exemple,mi-a placut pozitia la volan la aceasta masina,a fost ok la acea perioada din anumite puncte de vedere.

te contrazic, si eu si cateva publicatii de profil unele chiar englezesti ( de ex. bmw car ) care spun ca este de preferat un m3 e30 ca daily car in locul unui hot hatch din zilele noastre fie el chiar golf gti, focus st sau civic type r ...

este o masina simpla, usor de manevrat si care-ti da toate satisfactiile posibile in trafic !

eu o tin ca a doua masina ca s-o protejez, nu pentru ca nu as vrea sa circul cu ea zilnic desi mai am perioade cand mi se face chef si dor de ea si o iau la "purtat" 2-3 saptamani ...

Link to comment
Share on other sites

La drum lung nu stiu daca mai este bun un urs,e30 sa fie in prezent ca a doua masina,si masina de weekend sau de distractii gen spectacol,in ziua de astazi eu nu mai observ vreun posesor de e30 sa-l foloseasca zi de zi,daca facem comparatie cu anul 2005,cand atunci ai fi putut observa multi posesori care foloseau inca acest model de masina si in scopuri practice,acum situatia este cu totul alta,e30 a ramas doar pt. pasionati care folosesc aceste masini doar pt. showuri,apreciez munca care o depun anumiti posesori care le restaureaza,pt. ca este foarte greu cu piesele,la dezmembrari nu se mai aduc e30 din cauza ca nu se mai cauta,nu mai zic sa gasesti ceva accesorii care tin de m pt. e30,si piesele sunt destul de piperate la pret,de ex. un proiector de e30 pe putin 200 ron fara suport,e36 proiector 60-80 ron nou si multe alte exemple,mi-a placut pozitia la volan la aceasta masina,a fost ok la acea perioada din anumite puncte de vedere.

 

Eu am si coupe e46...mai am si un peugeot pentru inghesuiala de zi cu zi.....insa folosesc ursul doar in wk si la drumuri lungi pentru ca atunci pot sa ma relaxez si sa ma bucur la maxim de senzatiile oferite de un e30 :twoup:

Si la fel ca si Andrei incerc sa protejez ursul cat mai mult...e o bijuterie pe care intentionez s-o pastrez pentru mult timp in cea mai buna stare!!!

Link to comment
Share on other sites

La drum lung nu stiu daca mai este bun un urs,e30 sa fie in prezent ca a doua masina,si masina de weekend sau de distractii gen spectacol,in ziua de astazi eu nu mai observ vreun posesor de e30 sa-l foloseasca zi de zi,daca facem comparatie cu anul 2005,cand atunci ai fi putut observa multi posesori care foloseau inca acest model de masina si in scopuri practice,acum situatia este cu totul alta,e30 a ramas doar pt. pasionati care folosesc aceste masini doar pt. showuri,apreciez munca care o depun anumiti posesori care le restaureaza,pt. ca este foarte greu cu piesele,la dezmembrari nu se mai aduc e30 din cauza ca nu se mai cauta,nu mai zic sa gasesti ceva accesorii care tin de m pt. e30,si piesele sunt destul de piperate la pret,de ex. un proiector de e30 pe putin 200 ron fara suport,e36 proiector 60-80 ron nou si multe alte exemple,mi-a placut pozitia la volan la aceasta masina,a fost ok la acea perioada din anumite puncte de vedere.

 

 

De PIESE NOI AI AUZIT?, NU DE PLATICARAIE SI DE DRACI DEASTEA MINORE PAI DE CE OARE AU AJUNS ALEA LA DEMEBRARI, CE TE FACE SA CREZI CA O PIESA DE LA CASETA DE DIRECTIE , FRANA ETC E BUNA

Link to comment
Share on other sites

Bai Sax,tu esti un mare....idiot,sa ma scuze ceilalti,dar tu esti un bufon care nu faci altceva decat sa te bagi in anumite discutii care pe tine te depasesc,vezi-ti ma de motoretele si scuterelle si ce partiitoare mai ai pe acolo si nu te mai baga in discutii asa doar de dragul de a te baga,cand aveam eu ursulet tu habar nu aveai ce e aia masina,tu nu vezi ca nu ai nici o contributie utila pe acest forum?odata nu ai spus ceva util,chiar ma scoti din sarite.
Link to comment
Share on other sites

Bai Sax,tu esti un mare....idiot,sa ma scuze ceilalti,dar tu esti un bufon care nu faci altceva decat sa te bagi in anumite discutii care pe tine te depasesc,vezi-ti ma de motoretele si scuterelle si ce partiitoare mai ai pe acolo si nu te mai baga in discutii asa doar de dragul de a te baga,cand aveam eu ursulet tu habar nu aveai ce e aia masina,tu nu vezi ca nu ai nici o contributie utila pe acest forum?odata nu ai spus ceva util,chiar ma scoti din sarite.

 

Nu jignii ca nu-i frumos si aici nu suntem la tine in mahala . Asta e un forum public cu reguli clare. Tu cand ai avut urs habar n-ai avut ce-i aia, erai si esti pe langa fenomenul auto .

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce va bateti capul cu bogdyy ? Inca nu ati auzit de el?

 

Cica e vedeta aici pe forum !!

Dupa nr. de post-uri este "pasionat" :)

Vorba aia : " decat mult si fara rost mai bine putin si prost" :twoup: =))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ce suparat mergeai astazi cu ursu .. eram in sensul giratoriu de la pavcom cu o duba :) m-am dat pe dreapta si ti-am dat avarii ... Banuiesc ca te grabeai :)

 

Chiar ma grabeam.....plecam la Ploiesti la.....un gratar de noapte...cupa Coceanu ii zice :twoup: :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am bagat ursu' la o inspectie tehnica generala pentru ca imi place sa stiu masina impecabila si estetic si mecanic.

I-am schimbat uleiul din grup pentru inceput si am pus motorul pe tester sa vad daca e ok si merge foarte bine, mai putin evident filtrul de aer pentru care voi face o incinta sa nu mai traga aer cald.

Dupa ce am verificat tot ce inseamna suspensii si articulatii, am decis sa schimb suspensia complet si fata si spate(vreau sa ridic un pic masina pentru ca este foarte mult lasata pe fata)...tot ce inseamna bucsi la puntea spate(bucsi bara stab....bucsi punte...bielete antiruliu)...bielete antiruliu fata..placute frana spate...si bratul dr fata ai carui pivoti au decedat pe parcurs(bucsile de la brate le-am schimbat deja)

Nu sunt adeptul pieselor sh asa ca am luat numai piese noi....

post-10587-1281694260_thumb.jpg

post-10587-1281694273_thumb.jpg

Edited by ady_viteza
Link to comment
Share on other sites

Am fost ieri sa vad cum merge treaba la masina si am vazut cat de greu se schimba bucsile de la punte....e nebunie mare de tot.

Pentru ca tot e desfacuta aproape toata masina am vazut ca mai trebuie schimbate placutele de frana si pe fata ....iar la puntea spate repartitorul de frana si conductele de frana de la repartitor pana in fata la abs....

Astea le-am comandat pe original la bmw in Germania....daca tot m-am apucat s-o fac cap coada atunci voi schimba tot ce este necesar inclusiv prezoanele de la planetare care prind planetarele de grup(sunt cam ruginite)

Am schimbat si toba finala care nu imi placea cum suna cu o toba Zender care cred ca va urla pe placul meu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Tipla masina .. cum stai la start cu jakalu? Vroiam sa vorbesc cu tine daca ma poti lua si pe mine o data la ploiesti ... adica sa merg in spatele tau .. in fata nu am cum + ca nu stiu nici locatia ... cand este urmatoarea pelcare:D

 

Ii dau cam jumatate de masina acum...sper ca dupa ce rezolv softul sa se mareasca distanta :twoup:

 

Cateva filmari de la Ianca.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.