Jump to content

pornire grea pe gerrrrr


CosminD

Recommended Posts

Iarna nu-i ca vara....

La prima cheie , ceva mai greu dar la prima oricum , si cum s-a mai zis , se scutura putin , urca pana pe la o mie si ceva de ture , ramane acolo cateva secunde dupa care usor usor coboara spre turatia normala si aia e.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e dimineata...afara sunt -15 grade...geamurile toate sunt inghetate...urc in masina, dau prima cheie...se chinuie...se chinuie din toate incheieturile, mai dau una, inca una...ajung la a 5-a cheie...da semne ca se trezeste...la a 6-a a pornit. Sunt in culmea fericirii. :lol:

Voua la a cata cheie va porneste pe gerul asta?

 

 

Aaaaa...si inca o chestie...acul de la temp apei nu se pozitioneaza la mijloc doar atunci cand am aerul dat pe recirculare...e normal...sa ma pregatesc de vreo piesa noua? :)

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

 

 

Din cate stiu eu...nu prea e bine sa scoata fum albastru... :)

Edited by mozolici_hd
Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

 

 

Din cate stiu eu...nu prea e bine sa scoata fum albastru... :)

probabil era de la motorina nearsa ca si mirosea....ca in rest nu scotea deloc fum

Edited by doru_89
Link to comment
Share on other sites

e dimineata...afara sunt -15 grade...geamurile toate sunt inghetate...urc in masina, dau prima cheie...se chinuie...se chinuie din toate incheieturile, mai dau una, inca una...ajung la a 5-a cheie...da semne ca se trezeste...la a 6-a a pornit. Sunt in culmea fericirii. :lol:

Voua la a cata cheie va porneste pe gerul asta?

 

 

Aaaaa...si inca o chestie...acul de la temp apei nu se pozitioneaza la mijloc doar atunci cand am aerul dat pe recirculare...e normal...sa ma pregatesc de vreo piesa noua? :)

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

la pornire daca scoate putin fum albastru nu are nimik...dar sa nu scoata in mers..atunci e problema...motorul pune semne de intrebare...daca scoate negru...e normal la diesel...

Link to comment
Share on other sites

ar putea fi bujiile? astea se pot verifica doar pe tester? multumesc.

 

 

probabil ai bujii duse.

apar pe tester

 

Am si eu o intrebare legata de bujii. Daca ar fi defecte nu ar ramane DDE-ul aprins? Adica acel arculetz pe galben daca i-am gresit denumirea! Azi dimineata la mine a pornit la a 3-a cheie. Am ramas dat pe spate. E prima data in 14 luni(de cand o am) cand o patesc. Am prins si -30 anul trecut la mama naibii spre munti si a pornit la sfert. Azi dimineata mie imi indica -13.5 C la marginea Bucurestiului(Prelungirea Ghencea, unde bate vantul mai tare si se lasa putin mai frig fiind mai in camp casele). Tin sa mantionez ca DDE-ul mi se aprinde la punerea contactului si se stinge dupa 2 secunde. Bujii defecte pot fi descoperite numai pe tester? Multam!

Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

 

 

Din cate stiu eu...nu prea e bine sa scoata fum albastru... :)

probabil era de la motorina nearsa ca si mirosea....ca in rest nu scotea deloc fum

motorina nearsa scoate fum negru...nicidecum albastru...

Link to comment
Share on other sites

buna , azi dimineatza am avut prima problema si eu ... erau -10 grade si am pornit , normal , la prima cheie , doar k la mine tot timpul pornirea e din prima cheie doar k trebuie sa tin 2 3 secunde ... deci a pornit la prima cheie , normal k orice pornire , dar sa povestesc ce a fost diferit:

-motorul trepida foarte tare - cam maxim 5 secunde dupa ce a porinit , apoi a revenit si in astea 5 secunde si poate vreo 5 si dupa ce sa oprit din trepidat a scos un norisor de fum alb ... apoi motorul a mers bine , normal i nu a mai scos fum

-si a 2 problema , ceva pe dedesupt ... pana m am plimbat un pic cu masina , cam pana sa incalzit , cam 5 - 10 minute , cand era in viteza si la relantiu sau turatii mai mici suna ceva dedesupt si am observat k daca apasam ambreiajul nu ma suna ...suna si pe loc daca nu tineam ambreiajul apasat ... apoi dupa ce sa incalzit am umblat toata ziua fara sa mai am probleme ...bataia era destul de tare ...

 

cam ce poate fi ?

 

edit ... doar acuma am vazut k e topicul la seria 3 ... eu am 525 D din 2001 ... dar cred k problemele pot fi la o gama mai mare de modele

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

buna , azi dimineatza am avut prima problema si eu ... erau -10 grade si am pornit , normal , la prima cheie , doar k la mine tot timpul pornirea e din prima cheie doar k trebuie sa tin 2 3 secunde ... deci a pornit la prima cheie , normal k orice pornire , dar sa povestesc ce a fost diferit:

-motorul trepida foarte tare - cam maxim 5 secunde dupa ce a porinit , apoi a revenit si in astea 5 secunde si poate vreo 5 si dupa ce sa oprit din trepidat a scos un norisor de fum alb ... apoi motorul a mers bine , normal i nu a mai scos fum

-si a 2 problema , ceva pe dedesupt ... pana m am plimbat un pic cu masina , cam pana sa incalzit , cam 5 - 10 minute , cand era in viteza si la relantiu sau turatii mai mici suna ceva dedesupt si am observat k daca apasam ambreiajul nu ma suna ...suna si pe loc daca nu tineam ambreiajul apasat ... apoi dupa ce sa incalzit am umblat toata ziua fara sa mai am probleme ...bataia era destul de tare ...

 

cam ce poate fi ?

 

edit ... doar acuma am vazut k e topicul la seria 3 ... eu am 525 D din 2001 ... dar cred k problemele pot fi la o gama mai mare de modele

Cardanul,cred ;(al masinii :) )

Link to comment
Share on other sites

la fel si la mine in afara problemei de la temperatura de care zici..am incercat si eu sa pornesc masina dupa 1 zi jumate asa..si cand dau sa pornesc nu vrea.... invarte de cateva ori si nu vrea....bateria e ok am incercat de peste 6-7 ori ....si se auzea un sunet asa cand puneam contactul ca de la pompa de motorina..deci totul parea ok dar nu pornea......mirosea si puternic a motorina........intru-un final cam la a 10 incercare am accelerat un pic si aluat-o dar in spate un nor de fum si miros de motorina....fumul nu era negru ci albastru.....pana acum niciodata nu a facut asa..niic o alta problema.....sa fie de la motorina???/ aveam cam 15 litri asa in ea.....sprint diesl de la petrom...voi ce ziceti????

 

 

Din cate stiu eu...nu prea e bine sa scoata fum albastru... :)

probabil era de la motorina nearsa ca si mirosea....ca in rest nu scotea deloc fum

motorina nearsa scoate fum negru...nicidecum albastru...

aha inseaman ca nu a fost motorina..fumul nu era nici gram negru........si cum a zis si colegu mai sus care e treaba cu martorull DDE care am inteles ca e de la bujii??? pe multi i-am auzit ca dureaza mai mult pana se stinge..dar la mine se singe repede asa face de cand am masina aproape 2 ani ,...si iarna trecuta la fel se stingea...acum a fost prima oara cand nu a pornit la prima cheie......la tester ies bujiile daca au ceva?

Link to comment
Share on other sites

-si a 2 problema , ceva pe dedesupt ... pana m am plimbat un pic cu masina , cam pana sa incalzit , cam 5 - 10 minute , cand era in viteza si la relantiu sau turatii mai mici suna ceva dedesupt si am observat k daca apasam ambreiajul nu ma suna ...suna si pe loc daca nu tineam ambreiajul apasat ... apoi dupa ce sa incalzit am umblat toata ziua fara sa mai am probleme ...bataia era destul de tare ...

 

poate fi si racordul flexibil , cel putin la mine ala era inainte sa il schimb si trancanea numai la relantii daca o turam peste 900 ture inceta zgomotul

ups acum am citit mai atent am vazut ca e vb de ambreaj credeam ca sunetul provine la ture mici , deci pica treaba cu racordul n`are ce legatura sa aibe cu apasarea ambreajului

Edited by Kocs
Link to comment
Share on other sites

Tot aud aici pe forum pe uni ca pornesc la sfert de cheie ,cum se face treba asta :) ???????..eu tot timpul rotesc de cheie complet,gresesc?

 

E o expresie...

 

Aporpox...intrebare...cei cu termostatele de la EGR defecte...poate avea acest lucru incidenta asupra felului in care porneste dimineata pe frig? Intreb...

Link to comment
Share on other sites

buna , azi dimineatza am avut prima problema si eu ... erau -10 grade si am pornit , normal , la prima cheie , doar k la mine tot timpul pornirea e din prima cheie doar k trebuie sa tin 2 3 secunde ... deci a pornit la prima cheie , normal k orice pornire , dar sa povestesc ce a fost diferit:

-motorul trepida foarte tare - cam maxim 5 secunde dupa ce a porinit , apoi a revenit si in astea 5 secunde si poate vreo 5 si dupa ce sa oprit din trepidat a scos un norisor de fum alb ... apoi motorul a mers bine , normal i nu a mai scos fum

-si a 2 problema , ceva pe dedesupt ... pana m am plimbat un pic cu masina , cam pana sa incalzit , cam 5 - 10 minute , cand era in viteza si la relantiu sau turatii mai mici suna ceva dedesupt si am observat k daca apasam ambreiajul nu ma suna ...suna si pe loc daca nu tineam ambreiajul apasat ... apoi dupa ce sa incalzit am umblat toata ziua fara sa mai am probleme ...bataia era destul de tare ...

 

cam ce poate fi ?

 

edit ... doar acuma am vazut k e topicul la seria 3 ... eu am 525 D din 2001 ... dar cred k problemele pot fi la o gama mai mare de modele

 

Rulmentul de presiune il auzeai ... poti sa te pregatesti moral si material pt un kit de ambreiaj :)

Link to comment
Share on other sites

buna , azi dimineatza am avut prima problema si eu ... erau -10 grade si am pornit , normal , la prima cheie , doar k la mine tot timpul pornirea e din prima cheie doar k trebuie sa tin 2 3 secunde ... deci a pornit la prima cheie , normal k orice pornire , dar sa povestesc ce a fost diferit:

-motorul trepida foarte tare - cam maxim 5 secunde dupa ce a porinit , apoi a revenit si in astea 5 secunde si poate vreo 5 si dupa ce sa oprit din trepidat a scos un norisor de fum alb ... apoi motorul a mers bine , normal i nu a mai scos fum

-si a 2 problema , ceva pe dedesupt ... pana m am plimbat un pic cu masina , cam pana sa incalzit , cam 5 - 10 minute , cand era in viteza si la relantiu sau turatii mai mici suna ceva dedesupt si am observat k daca apasam ambreiajul nu ma suna ...suna si pe loc daca nu tineam ambreiajul apasat ... apoi dupa ce sa incalzit am umblat toata ziua fara sa mai am probleme ...bataia era destul de tare ...

 

cam ce poate fi ?

 

edit ... doar acuma am vazut k e topicul la seria 3 ... eu am 525 D din 2001 ... dar cred k problemele pot fi la o gama mai mare de modele

 

Rulmentul de presiune il auzeai ... poti sa te pregatesti moral si material pt un kit de ambreiaj :)

 

eu ma gandeam mai demult la volanta , acuma care din ele e ?

-la oprire daca nu apas ambreiajul se aude un sunet ciudat , nu prea tare , doar daca stai atent si cunosti ceva la masini iti dai seama k nu e normal ... deci problema asta o aveam de mult , dar apas ambreiajul la pornire si oprire si nu mai suna nimika ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.