Jump to content

pornire grea pe gerrrrr


CosminD

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai este.O ai de la 0km. :lol:

 

 

bine, m-ai prins, cand mi-au predat-o aia de la Bavaria ,avea defapt 11km pe bord, ai dreacu, s-au plimbat cu ea prin curte ,cred ca au dat ceva cerculete ca era ianuarie.. :)

 

Nu asta era ideea.Vroiam sa iti spun ca stiu faptul ca ai luat masina de la Bavaria la 0km, cu banii jos.

Ai scris-o de cel putin 5 ori pe forum. :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu in dimineata asta aceasi problema.

Cand sa o pornesc,nimic,facea urat,mi se aprindea DSC-ul ,semnul de la frana de mana doar ca era galben si ABS-ul.

Am sunat mecanicul si mi-a zis ca e de la baterie din ce a auzit el.

Am luat masina lui tata care a pornit la din prima (525d) si am pus cablurile acelea....am lasat-o 5 minute sa se incarce si am incercat sa o pornesc din nou,nimic,dar dadea semne,am mai incercat de vreo 4-5 ori si a pornit si mi-a scos fum negru.

 

 

ce am observat eu ciudat.

 

Acul de la indicatorul de motorina era fix la jumate si eu cand am lasat-o seara era intre prima linie si cea de la jumate.

cand puneam contactul nu mi se aprindea martorul de la ulei si pompa de motorina de sub masina nu se oprea( in general se oprea dupa cateva secunde de cand puneam contactul).

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu in dimineata asta aceasi problema.

Cand sa o pornesc,nimic,facea urat,mi se aprindea DSC-ul ,semnul de la frana de mana doar ca era galben si ABS-ul.

Am sunat mecanicul si mi-a zis ca e de la baterie din ce a auzit el.

Am luat masina lui tata care a pornit la din prima (525d) si am pus cablurile acelea....am lasat-o 5 minute sa se incarce si am incercat sa o pornesc din nou,nimic,dar dadea semne,am mai incercat de vreo 4-5 ori si a pornit si mi-a scos fum negru.

 

 

ce am observat eu ciudat.

 

Acul de la indicatorul de motorina era fix la jumate si eu cand am lasat-o seara era intre prima linie si cea de la jumate.

cand puneam contactul nu mi se aprindea martorul de la ulei si pompa de motorina de sub masina nu se oprea( in general se oprea dupa cateva secunde de cand puneam contactul).

se pare ca multi am avut problema asta dimineata.....

Link to comment
Share on other sites

e 39 525 d

in cluj - 16 cred

la prima cheie dupa ce m s-a stins semnalul pre heating.

Anul trecut insa imi pornea greu la a 3-4 cheie si am pus-o pe tester.

erau duse 2 sau 3 bujii.

le-am schimbat si diferenta a fost enorma.

nu sunt scumpe insa montatul este dificil deoarece tre data jos ceva galerie si dureaza insa parerea mea este ca se merita.

Link to comment
Share on other sites

e dimineata...afara sunt -15 grade...geamurile toate sunt inghetate...urc in masina, dau prima cheie...se chinuie...se chinuie din toate incheieturile, mai dau una, inca una...ajung la a 5-a cheie...da semne ca se trezeste...la a 6-a a pornit. Sunt in culmea fericirii. :lol:

Voua la a cata cheie va porneste pe gerul asta?

 

 

Aaaaa...si inca o chestie...acul de la temp apei nu se pozitioneaza la mijloc doar atunci cand am aerul dat pe recirculare...e normal...sa ma pregatesc de vreo piesa noua? :)

Link to comment
Share on other sites

Vad lume pe aici care isi rezolva problema cu incalzirea motorului, temporar(pana la inlocuirea termostatului) acoperind radiatorului. Asta inseamna ca pur si simplu pun un ziar sau carton peste tot radiatorul? Sau e destul sa acopar "narile"?! Ieri am acoperit o nara, si jumatate din cealalta si azi dimineata nimic...cum prindeam 2-3km drum liber si mergeam continu scadea de la optim(80C) pana pe la 72C-73C unde ramanea constant(mai jos de atat nu se duce)...niste sfaturi pana dupa sarbatori cand inlocuiesc termostatul? Am de facut si niste drumuri pe afara! Acopar tot(sau macar 2/3 din el) radiatorul? Merci!
Link to comment
Share on other sites

A 4-a cheie - Webasto broken :lol: :) :)

Nu cunosc motivele dar trebuie neaparat remediat (iarna trecuta indiferent de temperatura doar ii aratam cheia), sper sa fie ceva usor de remediat, sa fie doar ceva din setari (cineva sa jucat pe la calculatoru de bord , si sa il fi dezactivat cumva de acolo, eu am MID dar nu cred ca se poate seta de acolo, nu am functia time 1 ,2 ...)

Edited by DGDanyel
Link to comment
Share on other sites

A 4-a cheie - Webasto broken :lol: :) :)

 

Webasto nu mai functioneaza, nici o problema , nici la mine nu a functionat 3 zile ( dop de gheata) am schimbat motorina ca era de vara si am pus si aditiv la cea de iarna, acum merge ca nou. Incearca sa schimbi combustilul dar sa iti spun de ce sigurante sau relee este activat sau protejat nu stiu, si poate un senzor de temperatura defect care ii da impuls de plecare.

Link to comment
Share on other sites

care-i treaba cu webasto la pornire?

eu stiam ca doar ajuta motorul sa se incalzeaca mai repede, insa nu stiam ca ajuta si la pornire

eu am avut siguranta de la webasto scoasa (deoarece pornea aiurea si consuma bateria) si nu am avut nici o problema cu pornirea.

in schimb de azi de cand am pus-o inapoi am observat ca parca se ridica acul de temperatura ceva mai sus si baga si mai cald.(in ultimul timp nu trecea de linie)

eu ziceam ca tre schimbat termostatul, dar vad ca s-a mai remediat din problema doar cu webasto

Link to comment
Share on other sites

webasto il poti programa sa iti incazeasca interiorul masinii inainte sa pleci. Cu ocazia asta circula si incalzeste si antigelul din motor, deci il aduce si pe el la o temperatura mai normala...

PS

e34 525i la - 13 grade a pornit la sfert.. NIste scartaieli ciudate vreo 10 secunde si apoi zgomotul normal ....

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

e46 320d 2002 la -7 grade...la prima cheie...dar a invartit mai mult decat de obicei. A doua zi la -6 grade...am pus contactul, s-a stins semnul de la bujii, am luat contactul, si apoi iar l-am pus. dupa ce s-a stins semnul de bujia doua oara...a pornit la sfert... Eu asa fac cand este mai frig afara! pun contactul de 2 ori.
Link to comment
Share on other sites

e46 320d 2002 la -7 grade...la prima cheie...dar a invartit mai mult decat de obicei. A doua zi la -6 grade...am pus contactul, s-a stins semnul de la bujii, am luat contactul, si apoi iar l-am pus. dupa ce s-a stins semnul de bujia doua oara...a pornit la sfert... Eu asa fac cand este mai frig afara! pun contactul de 2 ori.

 

 

 

si bine faci ca pui contactul de 2 ori , dar consider ca de la -15 in sus e mai eficient

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.