Jump to content

zgarietura cheie (cred)


lucianpurdescu

Recommended Posts

Asa pe sfarsit de an, mi s-a facut o "bucurie": am gasit masina zgariata in parcare (una bucata de vreo 8-9 cm; pare de cheie) pe aripa spate dreapta. Si pe rosu se vede orice. :)

Intrebarea 1: se poate rezolva in altfel, decat revopsire?

Intrebarea 2:cam cat costa revopsirea aripii spate dreapta? (mentionez ca lacul este aplicat peste vopsea, asta in cazul in care mai exista si alt tip).

 

 

PS. Celui care mi-a zgariat masina ii doresc sa moara in chinuri :lol: (poate e fan BMW si citeste forumul....).

Link to comment
Share on other sites

uite aici corectata o zgarietura tot de pe un bmw,nu o sa ma apuc sa copiez acum informatia de acolo asa ca daca se considera reclama catre alt forum asta e,sa se stearga dar informatia e utila:

http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160...r-de-cheie.html

 

 

Multumesc de link, foarte util, tinand cont de faptul ca cei de la Motor AG mi-au spus ca aceasta zgarietura ma va costa intre 7 si 800 Ron, s-ar putea sa incerc.

Link to comment
Share on other sites

uite aici corectata o zgarietura tot de pe un bmw,nu o sa ma apuc sa copiez acum informatia de acolo asa ca daca se considera reclama catre alt forum asta e,sa se stearga dar informatia e utila:

http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160...r-de-cheie.html

 

 

cunoaste cineva un atelier care se poate ocupa de asa ceva in Bucuresti ?

Link to comment
Share on other sites

in linkul d edmai sus se foloseste un kit, am si eu unul. In el se afla un tub cu vopsea si altul cu ceva incolor, un lac, cred. In etapele din linkul d emai sus nu am gasit referinta la acel lac, cand se foloseste?

nu la mai folosit,omul care a lucrat masina a considerat ca nu mai e necesar si ca doar incarca excesiv (in cazul acestei culori)

 

uite aici corectata o zgarietura tot de pe un bmw,nu o sa ma apuc sa copiez acum informatia de acolo asa ca daca se considera reclama catre alt forum asta e,sa se stearga dar informatia e utila:

http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160...r-de-cheie.html

 

 

cunoaste cineva un atelier care se poate ocupa de asa ceva in Bucuresti ?

poti incerca aici http://www.alphadetailing.ro/contact.html

 

@grozadan cat costa un kit de reparatie?

72 lei la mine

Link to comment
Share on other sites

in linkul d edmai sus se foloseste un kit, am si eu unul. In el se afla un tub cu vopsea si altul cu ceva incolor, un lac, cred. In etapele din linkul d emai sus nu am gasit referinta la acel lac, cand se foloseste?

nu la mai folosit,omul care a lucrat masina a considerat ca nu mai e necesar si ca doar incarca excesiv (in cazul acestei culori)

 

uite aici corectata o zgarietura tot de pe un bmw,nu o sa ma apuc sa copiez acum informatia de acolo asa ca daca se considera reclama catre alt forum asta e,sa se stearga dar informatia e utila:

http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160...r-de-cheie.html

 

 

cunoaste cineva un atelier care se poate ocupa de asa ceva in Bucuresti ?

poti incerca aici http://www.alphadetailing.ro/contact.html

 

@grozadan cat costa un kit de reparatie?

72 lei la mine

 

e un zerou acolo in minus

Link to comment
Share on other sites

uite aici corectata o zgarietura tot de pe un bmw,nu o sa ma apuc sa copiez acum informatia de acolo asa ca daca se considera reclama catre alt forum asta e,sa se stearga dar informatia e utila:

http://www.detailingforum.ro/tutoriale/160...r-de-cheie.html

 

 

Multumesc de link, foarte util, tinand cont de faptul ca cei de la Motor AG mi-au spus ca aceasta zgarietura ma va costa intre 7 si 800 Ron, s-ar putea sa incerc.

 

scuze am dat eu reply gresit fata de cat iau cerut astia de la motor ag si pasta corectoare de la tine :)

Link to comment
Share on other sites

este f bun pretul la kitul de reparatie

eu am pe aripa dreapta spate 2 zgarieturi de aproximativ 15 cm amandoua (cadou de sarbatori :) )

se poate rezolva problema cu un kit de reparatie?

se rezolva ca in tutorial in proportie de 90% ,nu iese ca si nou !

Foarte util acest link GrozeaDan :lol:

Oricum se merita 90% mai bine decat sa vopsim tot elementul si apoi sa ne trezim ca avem alta nuanta de culoare decat restul masinii :)

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ vopsitorul foloseÂşte vopsea de calitate, iar maÂşina nu are vopseaua mĂŁtuitĂŁ, reperul vopsit trebuie sĂŁ iasĂŁ la culoare.

Eu nu sunt asa convins si nu bag capul sub ghilotina pt nici-un vopsitor, e posibil sa raman fara cap ..... :) , am intalnit n cazuri si discutii despre asta cu vopsitori care fac asta de ani de zile totusi se cunoaste o diferenta de culoare ....

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

ªi eu tot din experienÞã vorbesc.

 

Cei mai mulĂži vopsitori sunt hoĂži, d-aia nu ies reperele la culoare.

 

Ei ÎÞi spun cã folosesc Standox ºi de fapt folosesc Policolor din târg.

 

ĂĂži poĂži da seama? Nu. Le rĂŁmân mai mulĂži bani astfel? Da. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am o "bucurie" pe aripa din spate produsa de o piatra. Are dimensiunea unui cap de chibrit. Am kitul original de reparatie (vopsea + lac)

 

Daca fac toata treaba calumea, se va mai vedea urma? Sau exista limitari la fel ca la acele creioane?

Link to comment
Share on other sites

Din lipsa de timp nu am intrebat corect: daca e ok sa se foloseasca kitul de reparatie pt acel loc de pe care a sarit vopseaua. Se merita sau nu? Sa merg sa vopsesc toata aripa? Sau sa folosesc kitul?

 

P.S. Nu am gasit niciun raspuns clar deocamdata si nu as mai deschide alt topic

Link to comment
Share on other sites

Din lipsa de timp nu am intrebat corect: daca e ok sa se foloseasca kitul de reparatie pt acel loc de pe care a sarit vopseaua. Se merita sau nu? Sa merg sa vopsesc toata aripa? Sau sa folosesc kitul?

 

P.S. Nu am gasit niciun raspuns clar deocamdata si nu as mai deschide alt topic

 

Depinde de cat de migalos esti si cat de pretentios.Daca vrei corectie 100% mai bine apelezi la un vopsitor.Daca esti indemanatic si ai rabdare sa lucrezi precum in tutorial sansele sunt foarte mari sa-ti reusasca lucrarea si sa fi multumit.Posesorul respectivei masini din tutorial nu a vrut sa revopseasca tot elelmentul pentru ca nu are incredere in vopsitori ca vor reusi sa nu se vada diferenta intre elementul revopsit si restul masinii.

 

Ce ar mai trebui adaugat fata de tutorial este ca la masinile nemetalizate corectia va arata mai bine fata de cele metalizate datorita faptului ca cu respectiva pensula nu veti reusi sa dispuneti granulele metalizate conform tiparului din fabrica.Si ar mai fi de discutat despre lac, care in tutorial nu scrie nimic de el.Lacul se foloseste la fel ca si vopseaua, se aplica, se lasa la uscat, se slefuieste surplusil si se folosesc pastele pentru polish pentru indepartarea zgarieturilor fine.Atentie insa, daca prelucrarea vopselei nu se face corect si mai raman defecte peste care se aplica lac, acestea vor fi vizibile si mai evidente datorita lacului.In rest va urez bafta la reparat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.