Jump to content

Cutie automata de la bmw e36


vlad1989

Recommended Posts

Sunt 5 trepte toatĂŁ ziua. La ĂŽnceput cand intrerupt tu acceleratia la 2000 de ture nu schimba nimic. Dar asta oricum nu conteazĂŁ nici un BMW pana in 2001 nu a avut cutie automata in 6 trepte cu atât mai puțin un e36. Sa ii fii pus cineva dupĂŁ Iar e aproape imposibil. DacĂŁ te ambitionezi sa o vinzi cu aceasta explicație vor fugi toți pentru ca pare o vrĂŁjealĂŁ de Samsar.

 

nu am intrerupt acceleratia ,schimba si acolo!in al doilea clip se vede mai bine!cert este ca se simt foarte clar 6!nu fac reclama,vreau doar sa ma credeti!

Link to comment
Share on other sites

Mai omule tu nu înțelegi ca nu exista așa ceva? Cum sa te creadă cineva? Zf nici nu inventase cutia in 6 trepte cand a fost făcută masina ta. Nici Rolls urile nu aveau 6 trepte in acel an... Aveau 5 hp30. Te faci de ras...

Nici măcar e46 nu a avut cutie automata in 6 trepte .... Ca sa înțelegi si tu... Nici măcar e39.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Mai omule tu nu ĂŽnțelegi ca nu exista așa ceva? Cum sa te creadĂŁ cineva? Zf nici nu inventase cutia in 6 trepte cand a fost fĂŁcutĂŁ masina ta. Nici Rolls utile nu aveau 6 trepte in acel an... Aveau 5 hp30. Te faci de ras...

 

am avut e46 cu steptronic si era in 5,dar 5 schimba,asta cum dracu schimba 6?la 2100-2200 de rotatii am 100 la ora in ultima treapta!o sa filmez si asta..!

Link to comment
Share on other sites

In cel mai bun caz pleacă in a2 a dupa ii da a1a si si dupa restul. Cutiile vechi au obiceiul sa plece cu a 2- a dupa loc in anumite condiții. Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa aibe 6. Insa asa face si la mine cateodata, o duc pe sport pana la 140 prin vitezele 2-3-4, apoi apas E, si scade turatia de la 3500 la 3000 schimband treapta 5, insa dupa 2-3 secunde turatia scade dinou la 2700 fara sa decelerez eu.

Pe modul sport nu schimba a 5-a decat in limitarea vitezei 4.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

este inutil sa puna vinul.

 

The ZF 6HP26 was the first six-speed automatic transmission in a production passenger car. Released by ZF Friedrichshafen AG in 2000, it was manufactured by ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken, Germany.

 

sursa

 

http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_6HP26_transmission

 

6HP26

 

 

 

Two-wheel drive version:

 

2001–2008 BMW E65/E66 7 Series

2002–2005 Jaguar XK8/XKR

2002–2008 Jaguar S-Type

2003–present Jaguar XJ

2003–present BMW E63/E64 6 Series

2003–present Range Rover

2003-2012 Rolls-Royce Phantom (2003)

2007-present Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé

2004–2006 BMW E53 X5 V8

2003–present BMW E60 5 Series

2005–present BMW E90 3 Series

2005–present Land Rover Discovery

2005–present Ford Falcon (BF, FG)

2005–present Ford Territory (AWD Versions)

2005–2008 Lincoln Navigator

2006–present Jaguar XK/XKR

2006–present Range Rover Sport

2007–present BMW E70 X5

2007–2012 Maserati Quattroporte

2008–2012 BMW F01/02 7 Series (except 760i/Li and Hybrid 7)

2008–2011 Kia Mohave

2009–present Hyundai Genesis V8 4.6L

2009–present Jaguar XF

 

 

Daca insista numai am ce sa ii spun

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Incerc sa-i explic cat mai pe intelesul lui (lukas), sa-si dea seama ca-i doar o iluzie faptul ca el vede ca masina aia schimba 6 trepte. Sunt momente cand masina se afla intr-o anumita treapta sa zicem treapta 3, si sta mai ridicata in ture, sa zicem 2400 rpm; in momentul ala, cutia "percepe" faptul ca motorul e prea turat pentru treapta respectiva, moment pentru care mai scade 2-300 de ture, dar asta nu inseamna ca a schimbat o treapta. Chestia asta se poate vedea aproape in orice treapta insa depinde foarte mult de pozitia acceleratiei, pentru ca daca o tii in blana nu se intampla ceea ce am scris mai sus, ci doar in mers foarte linistit adica doar cand apesi acceleratia foarte putin.

O spun din proprie experienta, pentru ca faza asta mi se intampla de "n" ori, iar prima data cand am luat masina, si eu am crezut ca cutia schimba mai multe trepte decat are....dup-aia mi-am dat seama ca ma insel.

Bine, asta e valabila doar in cazul in care lukas nu face caterinca aici pe topic, altfel...am scris degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Incerc sa-i explic cat mai pe intelesul lui (lukas), sa-si dea seama ca-i doar o iluzie faptul ca el vede ca masina aia schimba 6 trepte. Sunt momente cand masina se afla intr-o anumita treapta sa zicem treapta 3, si sta mai ridicata in ture, sa zicem 2400 rpm; in momentul ala, cutia "percepe" faptul ca motorul e prea turat pentru treapta respectiva, moment pentru care mai scade 2-300 de ture, dar asta nu inseamna ca a schimbat o treapta. Chestia asta se poate vedea aproape in orice treapta insa depinde foarte mult de pozitia acceleratiei, pentru ca daca o tii in blana nu se intampla ceea ce am scris mai sus, ci doar in mers foarte linistit adica doar cand apesi acceleratia foarte putin.

O spun din proprie experienta, pentru ca faza asta mi se intampla de "n" ori, iar prima data cand am luat masina, si eu am crezut ca cutia schimba mai multe trepte decat are....dup-aia mi-am dat seama ca ma insel.

Bine, asta e valabila doar in cazul in care lukas nu face caterinca aici pe topic, altfel...am scris degeaba.

 

nu-mi sta in caracter sa fac caterinca,nu fac parte din COMITET si nici nu am aspirat vreodata..!mersi pt explicatiile oferite,m-am gandit si eu la asta ...dar da impresia de 6 rapoarte!cu prima iesire in autostrada o sa-i dau blana sa vedem atunci cum schimba...asta doar asa pt mine!va multumesc pt explicatii!la e46 nu dadea aceasta impresie,nu sunt TOMA NECREDINCIOSU...

Link to comment
Share on other sites

Confirm, schimba de 5 ori, adica impresia de 6 trepte, doar in modul E.

 

"a 6-a" in schimb, este un fel de reductor, nu poti accelera in treapta aia, e doar pt viteza constanta peste 100 sa spunem. Cea mai mica atingere a pedalei o face sa treaca intr-a 5-a, chiar daca vrei sa cresti de la 100 la 101 kmh

 

De aceea singurul consum bun la masina aia, e la viteza constanta pe autostrada.

 

La 140 parca aveam vreo 2 mii si ceva de ture parca.

 

deci nu e chiar o treapta, pt ca nu poti accelera in ea, dar e buna la consum

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

Confirm, schimba de 5 ori, adica impresia de 6 trepte, doar in modul E.

 

"a 6-a" in schimb, este un fel de reductor, nu poti accelera in treapta aia, e doar pt viteza constanta peste 100 sa spunem. Cea mai mica atingere a pedalei o face sa treaca intr-a 5-a, chiar daca vrei sa cresti de la 100 la 101 kmh

 

De aceea singurul consum bun la masina aia, e la viteza constanta pe autostrada.

 

La 140 parca aveam vreo 2 mii si ceva de ture parca.

 

deci nu e chiar o treapta, pt ca nu poti accelera in ea, dar e buna la consum

 

asa este ,nu trage in ultima treapta....cert este ca da impresia ca e inca o treapta..!mersi!

Link to comment
Share on other sites

Confirm, schimba de 5 ori, adica impresia de 6 trepte, doar in modul E.

 

"a 6-a" in schimb, este un fel de reductor, nu poti accelera in treapta aia, e doar pt viteza constanta peste 100 sa spunem. Cea mai mica atingere a pedalei o face sa treaca intr-a 5-a, chiar daca vrei sa cresti de la 100 la 101 kmh

 

De aceea singurul consum bun la masina aia, e la viteza constanta pe autostrada.

 

La 140 parca aveam vreo 2 mii si ceva de ture parca.

 

deci nu e chiar o treapta, pt ca nu poti accelera in ea, dar e buna la consum

In acel moment se aplica convertorul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.