Jump to content

E46-mici secrete


zixx

Recommended Posts

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Din cate cunosc eu, ralantiul sta "mai sus" atunci cand amestecul este mai bogat in combustibil (si mai sarac in aer), asa cum este iarna, cand este motorul rece. Deci ce zici tu ca masina "urca" ralantiul, ca sa aiba mai mult oxigen, nu mi se pare logic.

Atunci din cauza temperaturii scazute?! Oricum eu stiu ca odata cu cresterea in turatii motorul trage mai mult aer pentru a putea arde combustibilul in cantitate marita. Oricum nu te contrazic...la carburatie e asa cum spui tu. Motoarele pe injectie nu prea le-am studiat.

 

Mai am si eu o intrebare...la un Rober 75. Care pot fi cauzele unei pedale de ambreiaj destul de dure la apasare?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Din cate cunosc eu, ralantiul sta "mai sus" atunci cand amestecul este mai bogat in combustibil (si mai sarac in aer), asa cum este iarna, cand este motorul rece. Deci ce zici tu ca masina "urca" ralantiul, ca sa aiba mai mult oxigen, nu mi se pare logic.

Atunci din cauza temperaturii scazute?! Oricum eu stiu ca odata cu cresterea in turatii motorul trage mai mult aer pentru a putea arde combustibilul in cantitate marita. Oricum nu te contrazic...la carburatie e asa cum spui tu. Motoarele pe injectie nu prea le-am studiat.

 

Mai am si eu o intrebare...la un Rober 75. Care pot fi cauzele unei pedale de ambreiaj destul de dure la apasare?

 

cred ca te'ai invatat tu cu ambreiajul

stiu ca atunci cand se uzeaza tine mai sus dar nu se intareste

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Din cate cunosc eu, ralantiul sta "mai sus" atunci cand amestecul este mai bogat in combustibil (si mai sarac in aer), asa cum este iarna, cand este motorul rece. Deci ce zici tu ca masina "urca" ralantiul, ca sa aiba mai mult oxigen, nu mi se pare logic.

Atunci din cauza temperaturii scazute?! Oricum eu stiu ca odata cu cresterea in turatii motorul trage mai mult aer pentru a putea arde combustibilul in cantitate marita. Oricum nu te contrazic...la carburatie e asa cum spui tu. Motoarele pe injectie nu prea le-am studiat.

 

Mai am si eu o intrebare...la un Rober 75. Care pot fi cauzele unei pedale de ambreiaj destul de dure la apasare?

 

cred ca te'ai invatat tu cu ambreiajul

stiu ca atunci cand se uzeaza tine mai sus dar nu se intareste

 

Pai nu am de unde sa ma invatz daca masina nu e a mea?! Masina in cauza e un Rover 75. Fata de orice alta masina in care m-am urcat, ambreiajul este deosebit de greu de apasat. La service i-au spus kit-ul de ambreiaj :) ...!

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Din cate cunosc eu, ralantiul sta "mai sus" atunci cand amestecul este mai bogat in combustibil (si mai sarac in aer), asa cum este iarna, cand este motorul rece. Deci ce zici tu ca masina "urca" ralantiul, ca sa aiba mai mult oxigen, nu mi se pare logic.

Atunci din cauza temperaturii scazute?! Oricum eu stiu ca odata cu cresterea in turatii motorul trage mai mult aer pentru a putea arde combustibilul in cantitate marita. Oricum nu te contrazic...la carburatie e asa cum spui tu. Motoarele pe injectie nu prea le-am studiat.

 

Mai am si eu o intrebare...la un Rober 75. Care pot fi cauzele unei pedale de ambreiaj destul de dure la apasare?

 

cred ca te'ai invatat tu cu ambreiajul

stiu ca atunci cand se uzeaza tine mai sus dar nu se intareste

 

Pai nu am de unde sa ma invatz daca masina nu e a mea?! Masina in cauza e un Rover 75. Fata de orice alta masina in care m-am urcat, ambreiajul este deosebit de greu de apasat. La service i-au spus kit-ul de ambreiaj :) ...!

 

parerea mea

 

nu la toate masinile se apasa ambreiajul la fel de usor daca nu patineaza si nu prezinta semne de uzura nu are rost sa fie schimbat

Link to comment
Share on other sites

Am condus multe masini, de multe feluri si marci. Intradevar la unele ambreiajul este mai greu, la altele mai usor. Insa crede-ma la acest Rover nu se pune problema de obisnuinta. Iti oboseste gamba dupa o ora in oras...este inacceptabil de greu. Ceva nu functioneaza in parametri. Eu m gadesc la vreun cilindru de la abreiaj. A mai dat cineva peste problema asta?!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am condus multe masini, de multe feluri si marci. Intradevar la unele ambreiajul este mai greu, la altele mai usor. Insa crede-ma la acest Rover nu se pune problema de obisnuinta. Iti oboseste gamba dupa o ora in oras...este inacceptabil de greu. Ceva nu functioneaza in parametri. Eu m gadesc la vreun cilindru de la abreiaj. A mai dat cineva peste problema asta?!

 

Incercam sa citim acest topic cu intentia de a afla "mici secrete" despre e46. Va rugam sa ramaneti on-topic. Multumim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

pe net am mai gasit o lista cu mici secrete, care sper sa va fie de folos (n-am avut rabdarea sa stau sa o traduc):

 

"

1. When the temperature drops below 37 F degrees, the car beeps to let you know to watch out for icy roads. Also, the rear defroster comes on.

2. You can read the odometer with the car off; all you have to do is press the needle on the left.

3. When car is off, hit the volume knob on the radio the radio turns on (it only works with 02 decks)

4. There is a "secret" compartment underneath my car's armrest and a Coin box in center console.

5. There is a trunk release right above the hood release (not on all cars)

TRADUCEREA CAM TARZIU DAR ASTA ESTE

 

1. Ăn cazul ĂŽn care temperatura scade sub 37 grade F, beep-uri auto pentru a vĂŁ informa sĂŁ urmĂŁriĂži pentru drumuri gheata. De asemenea, defroster vine pe spate.

2. PuteÞi citi contorul de parcurs cu masina off; tot ce trebuie sã faceÞi este sã apãsaÞi pe acul din stânga.

3. Atunci când masina este oprit, apãsaÞi butonul de volum de pe aparatul de radio de radio depinde (acesta funcÞioneazã numai cu 02 punÞi)

4. Nu este un secret "," compartiment de sub masina mea cotiera si o cutie de monede metalice ĂŽn consola centrala.

5. Acolo este un drept de presĂŁ al trunchi de mai sus de presĂŁ al Hood (nu pe toate autoturismele)

6. ExistĂŁ un trunchi de presĂŁ al exterior deasupra plĂŁcii de a da un permis Âşi sub pervaz.

7. ExistĂŁ lanterna ĂŽn caseta de mĂŁnuÂşi.

8. Sunt lumini de culoare portocalie care strĂŁluceascĂŁ pe consola centrala.

9. PuteÞi schimba postul de radio pe volan, prin organizarea de sus / jos butonul de mai mult timp pentru a scanda la staÞia urmãtoare, mai degrabã decât cele prestabilite.

Lumini de interior se poate opri atunci când deschideÞi / Închide uºa sau shut motorul jos.

10. Cele douã butoane de pe panoul de control center sunt pentru a reseta kilometrajul scurt calatoriei si celalalt este pentru schimbarea timpului de pe ceas ºi schimbarea de timp de la momentul armatã (24 timp de ore) la ora normalã. ªi tu ar putea schimba, de asemenea, de afiºare temperaturii atât pe bord ºi asupra climei ºi de control Între Fahrenheit Celsius.

11. AÞi putea fi capabil la spre auto-roll În jos de Windows de la telecomandã. O altã modalitate este de a pune cheie În mânerul uºii ºi rândul sãu, pentru a debloca poziÞia ºi ÞineÞi-o acolo. Aceasta va deschide, de asemenea, ºi Închide acoperiº Luna de sus sau de a pune un convertibile În jos.

12. DacĂŁ apĂŁsaĂži butonul de deblocare de pe telecomandĂŁ dupĂŁ ce aceasta va debloca uÂşa Âşoferului, pentru?? 02S DacĂŁ ĂŽmpingeĂži butonul de deblocare de pe telecomandĂŁ de douĂŁ ori se va debloca toate uÂşile?? Apoi, o datĂŁ tot ce se face .... apĂŁsaĂži Âşi menĂžineĂži apĂŁsat butonul de deblocare de pe telecomandĂŁ Windows va ĂŽncepe sĂŁ se rostogoleascĂŁ ĂŽn jos ... , atunci se va deschide trapa de asemenea.

13. Dacã hit counter butonul 'Reset' cu aprindere În poziÞia 2 (sau foarte repede când porniÞi maºina dvs.), apoi vã va arãta când sunteÞi ca urmare a schimbãrilor de lichid de frânã!

14. ExistĂŁ, de asemenea, o trusĂŁ de prim ajutor ĂŽn conformitate cu pasagerii scaun.

15. Nu existã un compartiment de picior atunci când vã aflaÞi În drivere scaun. Compartimentul este pe stanga, dacã Într-o LHD, ºi pe dreapta În cazul În care În RHD (situat lângã genunchi dvs.).

16. Banda de siguranÞã de-a lungul fiecare fereastrĂŁ Âşi trapa care detecteazĂŁ obstacolele Âşi se retrage ei. (ĂmpreunĂŁ cu un timer care ĂŽmpiedicĂŁ motoare de la arderea daca ĂŽn uz prea mult timp).

17. OEM oglinzi retrovizoare laterale sunt proiectate cu ºipci ºi creste pentru a reduce zgomotul vântului.

18. Sistemul airbag este de 2 etape, ĂŽn funcĂžie de dislocabile ĂŽn cazul ĂŽn care centurilor de siguranÞã sunt latched. DacĂŁ nu existĂŁ nici un pasager, cĂŁ obiceiul airbag pe partea din faÞã, chiar du-te afara pentru a economisi costurile de reparaĂžie. (ĂmpreunĂŁ cu centurile de siguranÞã pretensionate exploziv).

19. Aparatul de radio, trapa, ºi alte "aprindere" a declanºat accesorii sunt disponibile pentru o perioadã de timp dupã ce masina este oprit pânã când o uºã este deschisã.

20. Faptul cã maºina merge În "somn", modul de dupã 16 minute de inactivitate pentru a reduce exodul de baterie ºi eliminarea bateriilor mort de la "stânga pe" accesorii (lumini, etc).

21. Suspensia este conceput pentru a limita organismului se arunca cu capul sub greu de frânare, În loc sã ºasiu Întregul DIVES În mod egal pentru stabilitate.

22. A / compresor C are o placĂŁ de deplasare variabil forĂža de tracĂžiune pentru a elimina sarcina de Âşoc de ciclism de compresoare Âşi de a folosi variazĂŁ ĂŽn funcĂžie de nevoie Âşi de sarcinĂŁ.

23. Flashing mare grinzi dupĂŁ aprindere este oprit va lĂŁsa pe farurile pentru o sumĂŁ prestabilitĂŁ de timp pentru securitate ĂŽn timp ce parcarea vehiculului.

24. Sistemul Keyless Entry utilizeaza antene ĂŽn fereastra din spate, schimba codurile-cheie de fiecare data, se va dezactiva cheile, dacĂŁ o tastĂŁ este apĂŁsatĂŁ de prea multe ori, fĂŁrĂŁ rĂŁspuns din partea de automobile, ĂŽn timp ce reĂŽncĂŁrcĂŁri-cheie ĂŽn trecerea de aprindere, Âşi ei stoca tot felul de presetĂŁri , de la poziĂžiile scaun la setĂŁrile de control al IHKA.

25. Aparatul de radio ĂŽÂşi aminteÂşte setĂŁrile separate pentru fiecare intrare. (De exemplu, CD-ul de intrare poate avea bas / ĂŽnalte / echilibrul / estompeze setĂŁri diferite de la radio FM)

26. Pe partea stângã Mirror va Înclinare În sens invers (verificaÞi pentru a vã asigura switch-ului oglinda de selecÞie este in centrul sau o poziÞie stânga pentru a utiliza aceastã caracteristicã)

Incuietori se angajeze cã, atunci când vã deplasaÞi 8 Mile pe orã (Dealer necesar sã activaÞi aceastã caracteristicã).

 

27. AÂşa cum unii dintre voi poate ÂştiĂži, La BMW-computer de bord (OBC) deĂžine funcĂžii mai mult decât este documentatĂŁ, inclusiv un foarte frumos instrument de testare panou. Am reuÂşit sĂŁ obĂžinĂŁ o mulĂžime de informaĂžii de pe Web, dar a fost departe de a fi completĂŁ. Ulterior, am cerut comerciantului meu pentru informaĂžii care lipsesc, dar ele nu ar putea oferi lista completĂŁ fie. Ăn urma este o listĂŁ de articole am putut gĂŁsi, aceÂştia lucreazĂŁ ĂŽn maÂşina mea (E46 323i). Am aduna cele mai multe dintre ele, de asemenea, lucreazĂŁ ĂŽn modelele E36. Cine poate spune ce reprezintĂŁ intrĂŁri lipsĂŁ (ĂŽn special funcĂžiile de

9.1, 9.2 Âşi 9.3, care sunt foarte misterios)?

 

InstrucĂžiuni pentru a accesa funcĂžiile ascuns OBC:

1. Hold Trip Reset ĂŽn timp ce rĂŁsuciĂži cu aprindere prin cheia pe poziĂžia

2. OBC ar trebui sĂŁ arate "Test"

3. UtilizaĂži Trip Reset pentru a selecta funcĂžia 19.0 care pune toate caracteristicile

3. AÂşteptaĂži pentru a fi afiÂşate pentru a arĂŁta "Off"

4. ĂmpingeĂži Trip Reset pentru 1 / 4 secunde Âşi de ao elibera

5. Cu nici o Întârziere de presã Wunder nu putea suporta de mai multe ori pentru a selecta una din urmãtoarele funcÞii s -

 

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

Descrierea nr exemplu,

1 Motor de auto Âşi unui grup de date

1.0 46nnn ÂŞasiu nr / VIN numĂŁrul de serie (ultimele 5 cifre)

1.1 4nnn K-numĂŁr de

1.2 Partea Cluster # 690236

1.3 045210 Coding (04) / diagnosticului (52) / indicele de autobuz (10)

1.4 1200 Sãptãmâna (12) / anul de fabricaÞie (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) Âşi software-ul # (16.0), de dispersie

1.6 Nu este folosit

1.7 04__44 CAN-versiune (04) KI-indice de revizuire (44)

2 (test) Cluster sistemul de testare - ActiveazĂŁ driverele gabaritul,

indicatorilor Âşi LED-uri pentru a confirma funcĂžia de

3 si de date

3.0 1098 de combustibil folosit in litri de la ultima SI (serviciu de inspecĂžie)

3.1 0231 zile periodice de inspecĂžie; zi a trecut (de la ultima SI)

4 Momentary Consumption

4.0 0145 + consumul de combustibil si lanturi - 0145 = 14.5 liters/100km

4.1 0018 consumul de combustibil si lanturi - 0018 = 1,8 l / orĂŁ

5 Distanta Gone Consumption

5.0 082 kilometraj mediu; 082 = 8.2 liters/100km

5.1 0536 Calc. km pentru realimentare (distanĂža de moment pentru a merge)

6 intrari de combustibil senzor de nivel in litri

6.0 109330 + nivel de combustibil În medie; Stânga jumãtate de intrare = senzor de 10.9 litri; Dreptul de senzor de intrare = 33.0 litri

6.1 0439 + nivelul total ĂŽn medie de rezervor; vlgs 6.0: 10.9 33.0 = 43.9 litri

6.2 0442 + valoarea indicatĂŁ (44,2) Âşi faza de rezervor

7 Temperatura Âşi de vitezĂŁ

7.0 021 + lichidul de racire / temperatura motorului (2.1C)

7.1 130 Ambient / temperatura din exterior - Chg ĂŽndeplinite 5 pct.. 125/130/135

TuraĂžia motorului 7.2 + / curent 1/min pachete RPM

7.3 + masina de vitezĂŁ / viteza actualĂŁ ĂŽn km / orĂŁ

8 valoarea de intrare ĂŽn HEX sub forma

8.0 1d0 + Sistemul de tensiune ADC-Value Hex code

8.1 26C33C + ADC Values HG stânga / dreapta HG

8.2 0000 ADC de frânã Valoare senzor de degradare (000 = OK)

8.3 temperatura de 18C ADC Value ĂŽn afara

9 baterie

9.0 140 Tensiune baterie - 140 = UB 14.0v

9.1 242013 +?

9.2 074_78 +?

9.3 0011 +?

10 nu utilizate

11 Nu este folosit

12 Nu utilizate

13 Gong Gong de testare

14 nu utilizate

15 Status cluster I / O-porturi coduri (bit) 0 = scĂŁzut; 1 = ridicat

1st-A lua legatura cu centura, centurii de siguranÞã fixatã = 0; 2) cu aprindere prin blocare de contact, cheie introdusa = 0; 3) uºi de contact, uºa deschisã = 0; 4) ceasul butonul apãsat = 0; 5) SI reset = 0, pentru a nu putea suporta = 0; 6) EGS de transmisie eºec = 0

Status Digital Outputs (bits) 0 = inactiv, 1 = activ

1) ieºire Gong; 2) de frânã lampa de avertizare; 3) Low fuel lampa de avertizare; 4) EGA lampã; 5) centurilor de siguranÞã, lampã; 6) manipulare dot

16 nu utilizate

17 nu utilizate

18 ani nu utilizate

19 Lock Status; deblocheazĂŁ funcĂžii ĂŽn intervalul 3-18

19.0 L-On/L-Off Debloc: atunci când apãsaÞi butonul "L-off"

20 nu utilizate

21 Software Reset; a nu putea suporta setĂŁrile OBC

00 Sfârºitul de testare

 

28. Pune-semnalul rândul sĂŁu, fie pe poziĂžia stânga sau la dreapta, nici cu cheia in contact, ĂŽnchide uÂşa Âşi de mers pe jos. Ceea ce veĂži vedea este semnalizarea de avarie din faÞã, spate Âşi semnalul rândul sĂŁu, staĂži lit. Din ceea ce am citit, acesta ar trebui sa fie o caracteristicĂŁ a pentru oameni sĂŁ vadĂŁ maÂşina dumneavoastrĂŁ, atunci când este parcate pe timp de noapte ĂŽn aceste strĂŁzi cu adevĂŁrat bine ĂŽn Europa. Ăn acest fel nimeni nu accidental, drive in masina ta.

29. DacĂŁ vĂŁ uitaĂži pe acoperiÂşul tĂŁu, vor exista douĂŁ clapete pe fiecare parte, care sunt din plastic Âşi culori organism. AveĂži posibilitatea sĂŁ le eliminaĂži Âşi nu existĂŁ o gaurĂŁ puĂžin ĂŽn fiecare unul care acceptĂŁ BMW Roof Rack.

30. ĂineĂži apĂŁsat butonul PTY (funcĂžioneazĂŁ, dupĂŁ ÂştiinĂža mea, pe masini w / NAV) Âşi veĂži porni AUTOPTY - afiÂşaj it'll tipul de muzicĂŁ staĂžie ĂŽn cazul ĂŽn care de date este prezent. Cred cĂŁ acest lucru lucrĂŁri pentru RDS prea .... ĂŽn acest fel, nu trebuie sĂŁ ĂžinĂŁ apĂŁsându-l atunci când treceĂži la posturile de radio sau de schimbare, etc

31. Modifica viteza Ratio Sensitive volum - E46 Business CD-ul ÂŞef Unitate:

ĂntoarceĂži de radio off, apoi din nou. Nu?? Ma atinge nici un buton, cu excepĂžia buton m '' - butonul pe care ĂŽl utilizaĂži pentru a ton de frecvenÞã radio manual. ApĂŁsaĂži Âşi menĂžineĂži apĂŁsat butonul de m "pentru RTE secunde sau pânĂŁ când schimbĂŁrile de afiÂşare. Acesta va arĂŁta atunci numĂŁrul de serie al unitĂŁĂžii. Ăn mod normal, atunci când m apĂŁsaĂži "", pe ecran va reflecta faptul cĂŁ, prin ĂŽnlocuirea "ST" (stereo tuning), cu "M". Ăn cazul ĂŽn care deĂžine butonul "M" pentru aceastĂŁ procedurĂŁ, pe ecran nu ar trebui sĂŁ facĂŁ acest lucru - vĂŁ va continua sĂŁ se vedea 'ST "pentru cele zece secunde. Acum, ĂŽn cazul ĂŽn care pe ecran s-au schimbat, tu eÂşti ĂŽntr-un mod de a configura la radio. DacĂŁ apĂŁsaĂži pe ">" sau butonul '<' ai schimba modurilor de transport. Modul dorit va afiÂşa ca "GAL (1-6)". Acest mod vĂŁ permite sĂŁ se adapteze viteza de control al volumului. UtilizaĂži butoanele radio presetate 1-6 pentru a stabili cantitatea de schimbare de volum pe care doriĂži la viteza. Setarea 1 este cea mai micĂŁ schimbare, 6 este cea mai mare. Eu folosesc 1, cu ferestrele ĂŽnchise, Âşi 5 atunci când este o zi destul de frumos de a conduce, cu ferestrele deschise, ceea ce face pentru o mulĂžime de zgomotul ambiental la viteza. Masina este atât de liniÂştitĂŁ, cu ferestrele ĂŽnchise cĂŁ stabilirea 1 este bine. Apoi ĂŽntoarce OFF de radio pentru a salva setĂŁrile. ĂntoarceĂži-o ĂŽnapoi pe du-te pentru o unitate pentru ao testa. Alte semi-mode util testul va va spune puterea semnalului de la orice staĂžie dat 0 la 15 (cea mai mare). UtilizaĂži butoanele predefinite pentru a schimba ĂŽn modul de staĂžii. Aceasta facilitate este, probabil, utilizat ĂŽn funcĂžia de reglare automatĂŁ de radio.

32. Incalzitor multiple 'Auto / combinaĂžii de AC la start-up "opĂžiuni de memorie sunt nifty.

33. Dacã doriÞi sã lãsaÞi ferestrele În jos, dar au stabilit de alarmã, dar nu trebuie sã vã faceÞi griji despre detector de miºcare merge dezactivate, puteÞi sã vã braÞ alarma apãsând butonul Blocare, apoi aºteptaÞi un al doilea ºi apãsaÞi pe butonul din nou. VeÞi vedea lumina clovn nas pentru o secunda, ceea ce Înseamnã detector de miºcare este dezactivat

34. Daca flickerului ridicat dvs. de grinzi atunci când autoturismul este oprit, xenons dvs. de du-te pe timp de 30 de secunde pentru a da drumul ua luminate sã meargã

35. Dacã aveÞi ºtergãtoarele de Auto, farurile merg pe când ºtergãtoarele de a activa, În cazul În care pe AUTO.

36. Ăn cazul ĂŽn care roata de rezervĂŁ este, alĂŁturi de Jack portabil existĂŁ o chock roata!

37. Ăn masini de livrare de euro, existĂŁ un triunghi de avertizare ĂŽntr-un caz de plastic albastru care bolĂžuri la partea din spate stanga a trunchiului Âşi o trusĂŁ de prim ajutor sub scaunul pasagerului.

38. Se pare cĂŁ "existĂŁ un cod de ieftin din software-ul de funcĂžionare secvenĂžialĂŁ BMW M3, cutie de viteze manuala (SMG). ApĂŁsaĂži pe butoanele din dreapta ĂŽn ordinea corectĂŁ si masina va lansa tu de la o oprire dupĂŁ revving motorul la 5.000 rpm". "Dar existĂŁ o capturĂŁ. Ăn Europa, ĂŽn cazul ĂŽn care caracteristica nu este atât de Hush-Hush, face mai mult de 15 lanseazĂŁ golurile de garanĂžie a automobilului. Legile federale interzic astfel de prevederi aici, asa ca BMW a transformat ĂŽn jos, care. SUA-masini spec sunt programate pentru a vântului la numai 2500 rpm. De aceea, trebuie sĂŁ ĂŽntrebaĂži distribuitorul Dvs. pentru a instala software-ul european. Cele mai multe se vor obliga fericit "

 

"Pentru conducãtorii noroc de masina cald, iatã cum: Switch a sistemului de stabilitate ºi selectaÞi programul de schimburi de ºase. Pornirea motorului la modul sport. Cu schimbator mânã În unitate, ÞineÞi-l În poziÞie downshift ºi apãsaÞi-a pedalei. motorul va rev la rpm preprogramat ºi menÞineÞi apãsatã tasta. Acum, de presã al schimbator. masina va lansa transmite violent ºi de turatii a motorului va urca rapid, astfel Încât sã fie pregãtite sã pânã Shift "

39. DupĂŁ ce aĂži ÂştergĂŁtoarele de pe rapid Âşi mijlocii (nu?? Nu Âştiu ce-ai spune) Oricum, dacĂŁ aĂži ajuns la o oprire acesta va merge la intermitent

40. Vrei sã ºtii de lecturã dvs. de contorul de parcurs, dar nu-cheie ... nici o problema. Doar apãsaÞi pe butonul de calculator comuta la sfârºitul levierului rândul sãu, de semnal. Calculator citit-out aprinde cu citirea contorului kilometric.

41. ToatĂŁ lumea Âştie cĂŁ ÂşurubelniĂža ĂŽn Setul de instrumente este reversibilĂŁ.

42. Atunci când ºtergãtoarele de parbriz merg, ºi A / C este pornit, indiferent de temperaturã, aerul cald iese dintr-dezgheÞare parbriz vent.

43. Holding ĂŽn jos butonul de DSC pentru a opri complet it off

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

as avea 2 probleme care cred ca tin tot de secrete........

1 : daca uit geamul deschis la masina (geamuri electrice) nu ar trebui sa sune alarma daca eu inchid masina !?!?

2: de multe ori dupa ce inchid masina , bagind cheile in buzunar, se mai apasa pe butonul deschidere portbagaj si nu de putine ori a doua zi am gasit portbagajul deschis

 

exista vreo setare in BC- ul masinii ?

as vrea ca in cazuri din astea masina dupa ceva secunde sa imi dea de veste ca ceva nu e in regula

e vorba de un e46 2003 320 d

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se inchid geamurile - nu raman deschise. Cand apas pe butonul alarmei. Cand inchid din cheie raman deschise. Pe mine nu geamul ma deranjeaza. La alte marci daca o usa e lasata deschisa sau intredeschisa iti da un semnal acustic specific.

 

La BMW 320 D 2004 - din ce am inteles nu se poate; doar din 2005 au aceasta optiune.

La mine nu zice nimic - ma duc in casa si uneori incepe sa ma sune pe pager. (dar nu de fiecare data)

Link to comment
Share on other sites

se inchid singure sau daca stai tu cu degetul pe buton !? asa si la mine numai ca eu vreau sa se inchida singure, asa cum a zis X X L , asta daca e posibil....

 

 

 

 

apropo, tocmai am citit despre un truc care mi se pare destul de misto....

daca ai selectorul pus pe reglaj oglinda stinga si dai cu spatele cica oglinda coboara singura pt a putea vedea borduri, gauri etc

Edited by bolyboly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.