Jump to content

Calendar BMWClub - 2012 NEW


michael

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ar fi frumos si eficient daca ai afisa CW (curent week) .... numarul saptamanii... numai sa ai grija ca saptamana 1 incepe cu 4 ianuarie

 

si scuze de remarca dar pretul mi se pare cam mare ! (parere persoanala necunoscand costul de productie)

Edited by robytza
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit la asta dar se incarca prea mult calendarul. Asta inseamna sa mai pun inca cate o coloana la fiecare luna si se "inneaca".

 

Am spus un pret orientativ. Pretul e mai "mare" pentru ca va fi printat pe plotter va fi infoliat iar tirajul va fi mic. Nu e un calendar facut in mii de exemplare distribuit in zeci de magazine la care pretul sa fie de 10 lei maxim. Vor fi cateva zeci. Probabil...

 

Din pacate nu sunt facute poze relevante pentru BMWClub. Adica sa aiba "miez". Sunt fotografii facute de amatorii de noi, in diferite ipostaze cu diferite masini si nu ar avea o unitate calendarul. In plus vor aparea sa zicem 10-20 de masini de la unii useri iar altii nu. Pot creea rumoare si mai bine am recurs la solutia cu modelele BMW.

 

Da ar mai exista si o varianta de calendar ieftin. Cam in genul celui crestin-otodox, pe o foaie subtire de 2 lei. Dar cat de prezentabil ar fi? :) Totusi e 70x50cm nu e un A3 clasic de la care sa iti zboare privirea.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Pentru doritorii de calendar BMWClub Magazine 2010 aveti jos un preview:

 

Calendarul va avea marimea de 70x50cm (infoliat). Pretul ar fi undeva la 45 de lei.

 

Primii doritori pot incepe sa faca o lista.

e destul de mult 45 lei...

 

nu cred ca vor dori prea multi... no offence ! :)

Link to comment
Share on other sites

Revin cu ofertele pentru calendar. Sunt mai multe optiuni care includ si variante mai economice.

 

a. calendar 50x70cm - infoliat - 40lei

b. calendar 50x70cm - simplu - 30lei