Jump to content

Metoda Regenerare DPF


clauberty

Recommended Posts

Salut,

a folosit cineva solutie DPF CLEANER?

Salut si eu vreau sa folosesc dpf cleaner am si cumparat flaconul dar stau pe ganduri...eu am un e60 lci la AB mi-au spus ca mai am 16000 de mers cu filtru de particule ...poate a mai folosit cineva dpf cleaner..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

ce flacon ti ai luat aditiv sau solutie de curatare?

 

Am luat dpf cleaner pro tec este un tub asa portocaliu scrie pe el dpf ,am vb cu cei de la Odorheiu-secuiesc care se scupa cu asa ceva ei mi-au recomandat sa folosesc dar...nu stiu ce sa fac.mai astept.

Link to comment
Share on other sites

Am luat dpf cleaner pro tec este un tub asa portocaliu scrie pe el dpf ,am vb cu cei de la Odorheiu-secuiesc care se scupa cu asa ceva ei mi-au recomandat sa folosesc dar...nu stiu ce sa fac.mai astept.

Gata am pus dfp cleaner in rezervor ,acum sa vedem ce se inatampla......revin.

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca si la mine e la limita cu dpf-ul ( nu se aprinde nimic prin bord si masina trage normal )

 

am facut azi un test la dpf.

 

 

in mers - talpa pana jos - la 3500-4000 ture - are 350-400 mbar

pe loc - talpa pana jos - la 3500 ture - are in jur de 200 mbar

la relanti - 30-40mbar

 

 

imi poate spune cineva cum sunt valorile ?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

am inteles ca si la mine e la limita cu dpf-ul ( nu se aprinde nimic prin bord si masina trage normal )

 

am facut azi un test la dpf.

 

 

in mers - talpa pana jos - la 3500-4000 ture - are 350-400 mbar

pe loc - talpa pana jos - la 3500 ture - are in jur de 200 mbar

la relanti - 30-40mbar

 

 

imi poate spune cineva cum sunt valorile ?

multumesc

 

Astea sunt valorile din DIS :

 

http://s20.postimg.org/a4cm25271/valori_dpf.png

Link to comment
Share on other sites

Pai si nici o eroare in DIS in urma valorilor 350-400mbar?

 

@meda81 - mai bine incercai sa folosesti un spray pt DPF care se pulverizeaza in interiorul lui prin gaurile de la senzori. Ca cel de aici , cred ca da rezultate mai bune decat cel care se pune in rezervor:

http://www.4tuning.ro/magazin/diverse-88/curatitor-filtru-de-particule-id-77515.html

Link to comment
Share on other sites

Pai si nici o eroare in DIS in urma valorilor 350-400mbar?

 

@meda81 - mai bine incercai sa folosesti un spray pt DPF care se pulverizeaza in interiorul lui prin gaurile de la senzori. Ca cel de aici , cred ca da rezultate mai bune decat cel care se pune in rezervor:

http://www.4tuning.ro/magazin/diverse-88/curatitor-filtru-de-particule-id-77515.html

 

pai e normal sa creasca dublu in sarcina si turat la 4000 de ture cu pedala la fund ( incearca si la tine sa vezi cat creste, dar pedalal la fund pana la 4000 de ture ), am inteles ca nu sunt valorile cele mai bune ... sunt aproape de limita...

Link to comment
Share on other sites

sunt aproape de limita...

Care la limita ?

La relanti (idle speed) depasesti cei 35 mbar (maxium permissible value) iar la 3500 ture pe loc (cut-off speed) depasesti iar daca zici ca ai in jur de 200.

Cu ce ai facut testul ? Mai mult ca sigur ai o eroare de genul 480A stocata .Condu vreo 10-15 minute , repeta testul pe loc cu DIS , da-i o comanda de regenerare si condu 30-40 minute in stil moderat. Apoi refa testul si vezi daca a scazut presiunea.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Care la limita ?

La relanti (idle speed) depasesti cei 35 mbar (maxium permissible value) iar la 3500 ture pe loc (cut-off speed) depasesti iar daca zici ca ai in jur de 200.

Cu ce ai facut testul ? Mai mult ca sigur ai o eroare de genul 480A stocata .Condu vreo 10-15 minute , repeta testul pe loc cu DIS , da-i o comanda de regenerare si condu 30-40 minute in stil moderat. Apoi refa testul si vezi daca a scazut presiunea.

:thumbsup:

 

am scris 30-40 ( e maxim 35 ) , iar pe loc 200 maxim e admis , aprox 200 am nu am zis peste.

la bmw iasi dupa diagnoza mi-a zis ca filtru e la 50% ( acum vreo 2 sapt ) si ca inca mai merge ...

 

comanda de regenerare = 0 , TESTAT

 

comanda de regenerare si-o da singur, cand stie el. am facut teste si cu comanda data si cu automat...

cu testerul pus... daca mergi o perioada constant peste 2500 ture... si sa fie masina incalzita o sa treaca automat ACTIV la regenerare... dar cum scazi in ture iar se inchide regenerarea... si merge iar o perioada lunga pe inchis. o regenerare ok poti face doar pe un drum lung unde sa nu scazi turatia si sa mergi constant macar in 20-30 de minute.

 

odata data comanda de regenerare din tester , te trimite sa faci acelasi lucru sa mergi cu masina la o anumita turatie pe autostrada.

 

lucruri testate, nu din vorbe

Link to comment
Share on other sites

Dupa dpf off CORECT facut masina nu trebuie sa dea fum.

Fumul dupa DPF OFF poate avea in mare doua cauze

1) - anulare proasta din soft

2) - alte probleme mecanice la masina (in special injectoare)

 

Spun asta dupa ce am anulat cateva sute, deci nu vorbesc aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

eu am rezolvat problema mi a adus cineva din Germania un aditiv de la liqui moly care se baga in rezervor si dupa 100km de forja in 3000ture s-a sters eroarea,i am zis sa mi trimita un bax pate mai vrea cineva care are probleme cu DPF.Bafta

 

sunt curios cam cat dureaza pana reapare

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

eu l-am dat jos si curatat de cateva zile. imediat am simtit ca masina trage mai bine. acum mi s-a aprins martorul "check engine". maine ma duc sa vad ce eroare e. nu stiu daca au vreo legatura. si eu ma gandeam sa il anulez de tot. totusi, nu sunt convins daca are sau nu un efect negativ asupra funct.motorului. totusi el a fost gandit acolo.

Link to comment
Share on other sites

In urma repetatelor erori aparute in bord din cauza DPF-ului,l-am trimis la o firma care se ocupa cu regenerari de filtre si nu numai.Trebuie sa recunosc ca fara mari asteptari.Inainte de a-l trimite am pus un tester,nu mai tin minte valorile exacte inregistrate atunci dar erau peste dublul admis sau chiar mai mari.Surpriza,dupa regenerare,care a costat 500 ron plus transportul prin curier aprox 100,valorile sunt acum in regula,oricum mult sub maximul admis.Am facut cateva mii de km de atunci fara probleme plus ca masina merge sensibil mai bine.Baietii sunt din Odorheiul Secuiesc daca mai tin bine minte,pe Google o sa le gasiti site-ul destul de usor,nu le spun numele sa nu zica cineva ca le fac reclama,si gratuita pe deasupra. Edited by adiwrx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.