Jump to content

Nu proneste


Recommended Posts

Daca ai luat curent de la o masina pe benzina cu siguranta nu o sa-ti porneasca deoarece are amperajul mult mai mic, trebuie sa stai cu masina respectiva turata la 3-3500 de ture cam o jumata de ora ca sa-ti porneasca dieselul. Incearca sa iei curent tot de la un diesel sau cu o baterie noua, motorina nu are cum sa inghete.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai am zis cu contactul pus ma refeream la motor oprit. Adica daca ai probleme cu sistemul electric, cu calculatorul, nu e indicat sa o tractezi. De fapt e interzis. De asemenea, cand o tractezi nu tre sa depasesti 70 km la ora afecteaza cutia

 

Daca ai luat curent de la o masina pe benzina cu siguranta nu o sa-ti porneasca deoarece are amperajul mult mai mic, trebuie sa stai cu masina respectiva turata la 3-3500 de ture cam o jumata de ora ca sa-ti porneasca dieselul. Incearca sa iei curent tot de la un diesel sau cu o baterie noua, motorina nu are cum sa inghete.

am luat curent de la un mertzan care are baterie exact ca a mea

Link to comment
Share on other sites

vreau sa elimin doua mituri care au fost exprimate in topicul asta:

1) curent poti sa dai sau sa iei fara nicio grija , de aia ai si borne cu + si - sub capota, in conditiile in care ai bateria in spate.

2) masina poate fi trasa chiar daca are cutie manuala sau automata, in ambele cazuri in pozitia N, cu contactul pus. Doar in cazul in care sistemul electronic e la pamant e interzisa tractarea.

Ambele raspunsuri le gasiti in cartea tehnica.

 

Minus nu ai sub capotĂŁ.

Minus este masa, conectezi borna de minus cu un Âşurub de pe oalĂŁ.

 

Maºinile cu cutie automatã pot fi tractate, Însã În condiÞii speciale ºi pe distanÞã limitatã.

Dacã nu mã Înºel este vorba de maxim 80 km/h ºi o distanÞã de ~ 150 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am avut o interventie gen la un E46 320d,s-a oprit omului in mers.Am desfacut turul,pus contact,motorina ioc.Dat jos bancheta spate,scos pompa de alimentare si curatat filtrul atasat pompei(e o sita)

 

Era imbacsita cu un fel de mazga,parafina,ce-o fi fost,ca o gelatina mai groasa;am montat la loc si la drum. Totul a durat circa jumatate ora si n-am avut nevoie decat de o surubelnita dreapta.

Link to comment
Share on other sites

ce va spun eu sigur e ca nu sunt bujiile,pt ca 5-ul meu a pornit la prima toata iarna trecuta cu releul de bujii ars de nu stiam ce clantane ca un mercedes primele 30 de secunde.acum ca are altul nou si toate 6 bujiile bune nu mai clantane si porneste mult mai usor e drept.
Link to comment
Share on other sites

incerca sa conectezi cablurile de curent la baterie nu la mufa de plus de sub capota k asa am incercat si eu la un prieten si nu o mers si cand leam pus pe baterie o mers la prima cheie :) masina poate fi tractata sau inpinsa daca este in pozitia N nu se intampla nk multa bafta
Link to comment
Share on other sites

ce va spun eu sigur e ca nu sunt bujiile,pt ca 5-ul meu a pornit la prima toata iarna trecuta cu releul de bujii ars de nu stiam ce clantane ca un mercedes primele 30 de secunde.acum ca are altul nou si toate 6 bujiile bune nu mai clantane si porneste mult mai usor e drept.

pedro cat ai dat pe releul de bujii?

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am patit patit si eu la fel,cred ca mam chinuit vreo 5 minute,si nu am mai pornito de aseara,la mine cred ca e vorba de bujii e a doua oara cand imi face asa in ultima saptamana,vreau sa mentionez ca de 2 saptamani am schimbat toate filtrele si uleiul,pe un tester poate sa imi spuna daca am vreo bujie arsa sau releul e de vina?
Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am patit patit si eu la fel,cred ca mam chinuit vreo 5 minute,si nu am mai pornito de aseara,la mine cred ca e vorba de bujii e a doua oara cand imi face asa in ultima saptamana,vreau sa mentionez ca de 2 saptamani am schimbat toate filtrele si uleiul,pe un tester poate sa imi spuna daca am vreo bujie arsa sau releul e de vina?

Pe tester iti apar erorile de la bujii sau releu sigur....

Link to comment
Share on other sites

e jale

nici a mea nu a pornit de dumnica

de fapt simbata la amiaza am pornit-o ultima data, afara erau -14 grade

a pornit la prima cheie dar greu, insa in arna asta de fiecare data cind se racea vremea pornea greu - si mi-a zis tipul care mi-a facut schimbul de ulei si filtre (cu 2 sapt in urma) ca e de la bujii, dar nu le-a verificat ci doar m-a chestionat cu privire la modul in care reactioneaza masina

insa duminica, tot la amiaza, cand erau -20 grade, nu a mai pornit

chiar daca am folosit tertipurile clasice: pus contact pina se stinge martorul de la bujii, inchid si iar pun contact pina se stinge martorul acela, astfel incat sa ajut cat de cat bujiile

bateria invartea - cei drept dupa 2 incercari invartea mai anemic - asa ca am renuntat, dar am mai revenit in zilele ce au urmat si am mai incercat cite o pornire - dar fara succes

injectoarele sunt in regula - dupa cite am mai citit si am comparat cu reactia masinii mele

HELP - dilema mea daca este ca nu-mi dau seama daca e doar de la bujii sau s-a slabit si bateria ??? pt ca daca pina simbata invartea rotund in momentul pornirii de duminica incoace invarte greu si daca incerc de mai multe ori sa pornesc palpie martorul de la abs si de la airbag

am gasit ceva discutii despre releu .... lamuriti-ma care e rolul lui si ce conexiune are cu bujiile ... nu ma injurati daca vi se par puierile pb puse de mine ... dar nu am avut pb dintr-astea - priviti partea buna a lucrurilor - adica nu sunt o ignoranta

Link to comment
Share on other sites

e jale

nici a mea nu a pornit de dumnica

de fapt simbata la amiaza am pornit-o ultima data, afara erau -14 grade

a pornit la prima cheie dar greu, insa in arna asta de fiecare data cind se racea vremea pornea greu - si mi-a zis tipul care mi-a facut schimbul de ulei si filtre (cu 2 sapt in urma) ca e de la bujii, dar nu le-a verificat ci doar m-a chestionat cu privire la modul in care reactioneaza masina

insa duminica, tot la amiaza, cand erau -20 grade, nu a mai pornit

chiar daca am folosit tertipurile clasice: pus contact pina se stinge martorul de la bujii, inchid si iar pun contact pina se stinge martorul acela, astfel incat sa ajut cat de cat bujiile

bateria invartea - cei drept dupa 2 incercari invartea mai anemic - asa ca am renuntat, dar am mai revenit in zilele ce au urmat si am mai incercat cite o pornire - dar fara succes

injectoarele sunt in regula - dupa cite am mai citit si am comparat cu reactia masinii mele

HELP - dilema mea daca este ca nu-mi dau seama daca e doar de la bujii sau s-a slabit si bateria ??? pt ca daca pina simbata invartea rotund in momentul pornirii de duminica incoace invarte greu si daca incerc de mai multe ori sa pornesc palpie martorul de la abs si de la airbag

am gasit ceva discutii despre releu .... lamuriti-ma care e rolul lui si ce conexiune are cu bujiile ... nu ma injurati daca vi se par puierile pb puse de mine ... dar nu am avut pb dintr-astea - priviti partea buna a lucrurilor - adica nu sunt o ignoranta

 

Ce pot sa ti spun e ca ,daca ai releul busit degeaba pui contactul pana se sting bujiile pt ca ele nu o sa ti mearga.

Tocmai ce am verificat bujiile si releul ieri .

Se poate verifica la orce service de doamne ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa ti spun e ca ,daca ai releul busit degeaba pui contactul pana se sting bujiile pt ca ele nu o sa ti mearga.

Tocmai ce am verificat bujiile si releul ieri .

Se poate verifica la orce service de doamne ajuta.

 

ms emitzu

dar eu nu pot porni masina ca sa pot ajunge la service sa fie facuta verificarea

Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa ti spun e ca ,daca ai releul busit degeaba pui contactul pana se sting bujiile pt ca ele nu o sa ti mearga.

Tocmai ce am verificat bujiile si releul ieri .

Se poate verifica la orce service de doamne ajuta.

 

ms emitzu

dar eu nu pot porni masina ca sa pot ajunge la service sa fie facuta verificarea

 

Daca poti sa incarci bateria sau sa incerci sa tragi curent de la alta masina intr-un final v-a porni.... si apoi te duci glont la service...

Intrebare..... cand dai la automat miroase a motorina nearsa???

Link to comment
Share on other sites

Daca poti sa incarci bateria sau sa incerci sa tragi curent de la alta masina intr-un final v-a porni.... si apoi te duci glont la service...

Intrebare..... cand dai la automat miroase a motorina nearsa???

 

 

Cred ca ma descurc sa gasesc pe cineva de la care sa iau curent - am un prieten care are un 530 d - deci e mai tare ca a mea

nu miroase a motorina cand incerc sa pornesc

lamuriti-ma ce e cu releul - nu stiu ce rol are

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.