Jump to content

tendinte bmw


Guest juststy

Recommended Posts

Guest juststy
Am vazut ca in ultimul timp modelele bmw paca isi pierd din personaliate, parca sunt niste masini japoneze. Am vazut ca au facut treaba buna cu seria 3 coupe, si cu noul seria 7.... Sper sa se revina la linia modelelor de dinainte, aspectul bmw clasic si care nu se demodeaza...asa cum face Audi acum ....voi ce parere aveti ? Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca in ultimul timp modelele bmw paca isi pierd din personaliate, parca sunt niste masini japoneze. Am vazut ca au facut treaba buna cu seria 3 coupe, si cu noul seria 7.... Sper sa se revina la linia modelelor de dinainte, aspectul bmw clasic si care nu se demodeaza...asa cum face Audi acum ....voi ce parere aveti ?

 

daaaaaa, si audi pastreaza liniile... de numa numa

Link to comment
Share on other sites

ehe, foarte delicate discutiile astea, s a discutat si o sa se discute la nesfarsit ...

eu cred ca tine de gusturi si atat, un fan bmw sustine punctul lui de vedere un fan audi pe al lui ...

parerea mea ... bmw se conduce mult mai bine ca audi, este mult mai misto la directie, sunet, etc.

... audi este mai misto la linii, A5 este mai frumos decat copue ul bmw ... insa nu la fel de misto la condus.

 

si de aici la nemurire ... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
Nu faceam comparatie intre audi si bmw, oricum nu renunt la bmw, doar ca liniile de la audi parca sunt ceva mai clasice....oricum nu-mi place tendinta asta generala de a face masinile de parca ar fi din oraselul copiilor cat mai rotunde si suave....mie sincer cele dinainte mi se pareau mult mai agresive...cine nu-si doreste un 850 ?
Link to comment
Share on other sites

mie imi plac astea noi la forma, dar la calitate parca sunt chinezesti.

Am auzit o barfa cum ca toate electronicele de pe E60 sunt facute prin China .....(nu bag mana in foc) poate stie cineva mai bine .

 

Mai toate electronicele din lume sunt facute in China. Asta nu spune nimic, chinezii fac si electronice bune si mai proaste.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

pai la mercedes, porsche, audi etc, cine credeti ca le face? se fac acilea langa Arad la Delphi(fostul Lucas)... volanele pentru ditamai marcile... audi, BMW, mercedes si altele, tot in Arad la Takata, centurile de siguranta tot aici, parasolarele la BOS in Arad...

Valeo face faruri la Timisoara, ....Mann, Knekt, Mahle fac filtrele la Timisoara...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Salutare, sunt fost posesor de audi, viitor bmw e46 coupe (numai sa-l gasesc odata), un bmw este pana la urma cel mai frumos la condus,senzatie...audi este prea, prea comercial si prea da a "jucarie" mai ales interiorul.

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca noua linie de design e mai misto, mie mi se pare ca incep sa isi revina dupa era "Bangle". Un design bun isi pastreaza frumusetea si dupa 10 ani .. noul sedan F10 si noua serie 7 par ca au calitatea asta...

ma enerveaza ca nu scot motoare turbo pe benzina de capacitati mai mici.. cred ca ar avea un succes enorm..

Ori 3 L ori 4.4 .. nimic asa mai de om normal..

Link to comment
Share on other sites

se pare ca noua linie de design e mai misto, mie mi se pare ca incep sa isi revina dupa era "Bangle". Un design bun isi pastreaza frumusetea si dupa 10 ani .. noul sedan F10 si noua serie 7 par ca au calitatea asta...

ma enerveaza ca nu scot motoare turbo pe benzina de capacitati mai mici.. cred ca ar avea un succes enorm..

Ori 3 L ori 4.4 .. nimic asa mai de om normal..

Ai mare dreptate aici referitor la un motor turbo ffff curios as fi de un 2,0 sau 2,5 turbo benzina, ar fi mirifica motorizarea asta.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

ma enerveaza ca nu scot motoare turbo pe benzina de capacitati mai mici.. cred ca ar avea un succes enorm..

Ori 3 L ori 4.4 .. nimic asa mai de om normal..

 

Pe mine tocmai treaba asta cu supraalimentarea motoarelor ma enerveaza la culmea la bmw.Adica acum 15 ani erau in stare sa fabrice un motor de 3.2L aspirat care sa dezvolte 321cp sau acum 7 ani 3.2L de 343cp iar in prezent au nevoie de 2 turbo compresoare pt. o putere chiar mai mica?.Mi se pare ca s-au indepartat foarte mult de filozofia bmw.Sa nu mai pomenesc de tampenia asta cu detunarea motoarelor,noile 325i si 325D au motoare de 3L si puteri scazute.Chiar nu sunt in stare sa proiecteze un 3.0 i benzina aspirat de 306cp? sau un 2.5i aspirat de 250cp ori un 2.5d de 200 de cp?Mi se par chiar ridicole noile motorizari bmw iar de fiabilitate nu mai vorbim,cu cat mai complicate si mai incarcate cu atat mai sensibile.Mi se pare ca bmw si-a pierdut din farmec devenind tot mai comercial si pe zi ce trece mi se par tot mai banale si mai neinteresante modelele lor.

Link to comment
Share on other sites

mie imi plac astea noi la forma, dar la calitate parca sunt chinezesti.

Am auzit o barfa cum ca toate electronicele de pe E60 sunt facute prin China .....(nu bag mana in foc) poate stie cineva mai bine .

 

Se poate, intrucat BMW are o fabrica la Shenyang si urmeaza sa mai deschida una tot in China.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
perfecta dreptate, un motor aspirat pe langa ca este mult mai fiabil decat un turbo, dezvolta puterea la orice turatie, iar linia bmw era frumoasa si dupa 10 sau 15 ani. nu stiu daca un bmw seria 5, model nou va fi peste 15 ani la fel de frumos cum sunt cele mai vechi ... poate o sa revina la conceptul de dinainte, am vazut asta la noul 3 coupe si la noul 7. cat despre cablaje stiam ca la Pitesti se fabrica instalatia electrica pentru Bentley si Rolls Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

perfecta dreptate, un motor aspirat pe langa ca este mult mai fiabil decat un turbo, dezvolta puterea la orice turatie, iar linia bmw era frumoasa si dupa 10 sau 15 ani. nu stiu daca un bmw seria 5, model nou va fi peste 15 ani la fel de frumos cum sunt cele mai vechi ... poate o sa revina la conceptul de dinainte, am vazut asta la noul 3 coupe si la noul 7. cat despre cablaje stiam ca la Pitesti se fabrica instalatia electrica pentru Bentley si Rolls

E si ce daca se fabrica la Pitesti sau la Sadova, nu iti zic tie @juststy ci celor care se indoiesc de calitatea produselor fabricate in RO sau China au cei de la bmw standardele lor si un CTC pe masura, ce daca ar fi facuta partea electrica in Anglia ar fi mai ok? Poate atunci chiar ca ai putea sa-i dai foc la masina intr-o luna, aia chiar nu fac nimic ok pe partea electrica...

 

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

ma enerveaza ca nu scot motoare turbo pe benzina de capacitati mai mici.. cred ca ar avea un succes enorm..

Ori 3 L ori 4.4 .. nimic asa mai de om normal..

 

Pe mine tocmai treaba asta cu supraalimentarea motoarelor ma enerveaza la culmea la bmw.Adica acum 15 ani erau in stare sa fabrice un motor de 3.2L aspirat care sa dezvolte 321cp sau acum 7 ani 3.2L de 343cp iar in prezent au nevoie de 2 turbo compresoare pt. o putere chiar mai mica?.Mi se pare ca s-au indepartat foarte mult de filozofia bmw.Sa nu mai pomenesc de tampenia asta cu detunarea motoarelor,noile 325i si 325D au motoare de 3L si puteri scazute.Chiar nu sunt in stare sa proiecteze un 3.0 i benzina aspirat de 306cp? sau un 2.5i aspirat de 250cp ori un 2.5d de 200 de cp?Mi se par chiar ridicole noile motorizari bmw iar de fiabilitate nu mai vorbim,cu cat mai complicate si mai incarcate cu atat mai sensibile.Mi se pare ca bmw si-a pierdut din farmec devenind tot mai comercial si pe zi ce trece mi se par tot mai banale si mai neinteresante modelele lor.

E treaba de norme de poluare, fiabilitate..

Putere acum se scoate cata vrei dar ce sa faci cu ea .unde mergi ? . existe niste rapoarte optime de consum/fiabilitate/cost...

 

Faza e ca daca ar avea niste motoare turbo pe benzina comportamentul dinamic ar fi suberb plus ca de exemplu in oras ar consuma mai putin ar fi niste avantaje la impozite si asigurari in unele tari si multe alte chestii

Link to comment
Share on other sites

Motoarele turbo reprezinta viitorul: sunt la fel de fiabile, ofera rapoarte putere/pret, putere/consum si putere/dimensiuni excelente, taxe mai mici, noxe mai mici...etc.. Deci BMW nu face altceva decat sa mearga in pas cu "moda" si "legislatia" ...altfel ar ramane in urma si nu cred ca vreti asta!

 

Nu uitati ca actualele motoare 3.5i, 5.0i etc ... sunt renumitele motoare aspirate upgradate! Deci fiabilitatea motoarelor nu poate fi foarte diferita, partea cu cazutul turbinelor in prostie se intampla la modelele vechi cu sute de mii de km....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.