Jump to content

Sincronizare EWS 2 cu ECU de pe masina cu EWS3 - cum?


roby_m

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-ai zapacit de tot:

 

"Bavaria, eu am vbit de calculator de M42 adica de 1.8 is. Nu am adus in discutie calculatorul de 1.6 M43.

Din 95 sau 96 is-ul din 1.8 (M42)a devenit 1.9 (M44) cu 143 de cai in loc de 140. "

 

 

Bun, deci sa imi spui daca am inteles bine.

Masina a avut M43, instalatia electrica este de M43 insa ai pus un M44 si ai schimbat doar instalatia de la motor.

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci te chinuiai degeaba. :)

 

Bun, de la EWS pleaca un fir prin care este transmis semnalul codat la DME, este negru cu violet daca nu ma insel insa trebuie sa verifici.Acest fir ajunge in compartimentul motor si se conecteaza prin mufa rotunda cu instalatia electrica a motorului.Acolo exista firul respectiv insa sigur este pe alta pozitie deoarece cablajul apartine altui tip de computer.Trbuie sa modifici instalatia acolo astfel incat firul care vine din interiorul masinii sa corespunda firului care se duce la computerul de injectie.Firul pentru ews, normal.

Ai inteles? :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa caut si nu am timp acum.Daca nu te ajuta altcineva, nu e mare lucru.Verifici la ews ce culoare are firul, trebuie sa fie negru/violet, daca nu e asa este verde, alta culoare nu cred ca s-a pus.De acolo masori la mufa si afli ce pin este.Dupa care la fel, vezi la computer ce fir este de la EWS, ce culoare, si masori la mufa sa vezi la ce pin ajunge.Nu e chiar rocket science. :)
Link to comment
Share on other sites

@dereglatu, eu nu inteleg de ce iti place sa discuti despre ceva cand tu de fapt NU ai habar. :(

EWS-urile sunt piese care tin de securitatea masinii si nu se vand "virgine".EWS-ul nu se poate programa, VIN-ul si algoritmul dupa care se schimba codul cheii sunt introduse din fabrica si algoritmul nu se mai poate schimba ulterior.

Dupa cum ai spus pe alt topic, este foarte posibil sa ai EXPERIENTA, insa un lucru este cert, nu la BMW-uri.Fara suparare. :D

...adevarul asta e....!.....BMW-urile.....maaaaare dilema pentru mine..... :)

EWS-ul nu se poate programa..... :twoup: :)

Te invit pe la mine sa-ti arat cum se virginizeza un EWS...cum se poate folosi un EWS3 pe post de EWS2....si cum il programez (pe EWS)...

Ia vezi ca de astea nu scrie in TIS....deh.... :)

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

@dereglatu, eu nu inteleg de ce iti place sa discuti despre ceva cand tu de fapt NU ai habar. :twoup:

Dupa cum ai spus pe alt topic, este foarte posibil sa ai EXPERIENTA, insa un lucru este cert, nu la BMW-uri.Fara suparare. :(

:)

 

Poti sa comanzi si o cheie cu EWS?Bineinteles, dupa seria de caroserie.

Nu stiu cum o fi la BMW ca n-am pierdut INCA si ultima cheie :) Dar am facut la Seat si la Peugeot chei. La Seat cheia mi-a venit direct invatata, pornea masina. A fost necesar un cod inscriptionat pe un plasticel pe care l-am primit la ridicarea masinii din showroom si pe car l-am predat odata cu cererea pentru cheie. La Pejo, cheia a venit ca oricare alta, cu chip-ul gol. S-a invatat sa porneasca atunci, in reprezentanta. A fost necesar deasemenea un cod, la fel, primit la ridicarea masinii.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

tocmai am fost la masina, am facut ce am descris in poza de mai jos, dar tot nu a pornit.

 

probabil nu e acesta firul corect cel care uneste pinul 17 al mufei rotunde cu pinul 10 de la DME.

 

n-am reusit sa ajung la DME sa verific firele care cum vin din cauza unei ninsori imbecile. iar la garaj nu mai am acces...

 

 

azi ma duc sa vad cum vin firele in mufa motorului vechi. daca vin la fel, atunci nu e nicio realizare cu suntarea asta facuta asa.

post-12536-1268321750.jpg

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

mda..se pare ca ideea cu inversarea firelor nu a fost stralucita, dat fiind faptul ca mufele sunt identice la ambele motoare. Ma refer la culorile firelor care vin in pinii mufelor. Identice!

 

Cum era si normal sa fie, plug and play!

 

Mai cautam in alte parti problema...

Link to comment
Share on other sites

adica?

...alex, daca chiar vrei sa mai ajuti, de ce nu si faci cu adevarat?

daca tu stii ce reprezinta acel wds si care ar fi implicarea lui in problema mea, spune direct, din prima, fara retineri :) ai sustinerea mea completa! :)

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

@dereglatu, eu nu inteleg de ce iti place sa discuti despre ceva cand tu de fapt NU ai habar. :)

EWS-urile sunt piese care tin de securitatea masinii si nu se vand "virgine".EWS-ul nu se poate programa, VIN-ul si algoritmul dupa care se schimba codul cheii sunt introduse din fabrica si algoritmul nu se mai poate schimba ulterior.

Dupa cum ai spus pe alt topic, este foarte posibil sa ai EXPERIENTA, insa un lucru este cert, nu la BMW-uri.Fara suparare. B)

...adevarul asta e....!.....BMW-urile.....maaaaare dilema pentru mine..... :)

EWS-ul nu se poate programa..... :( :)

Te invit pe la mine sa-ti arat cum se virginizeza un EWS...cum se poate folosi un EWS3 pe post de EWS2....si cum il programez (pe EWS)...

Ia vezi ca de astea nu scrie in TIS....deh.... B)

 

Imi arati o poza din Car Key memory si imi vorbesti despre programare.Hai ca te las, esti de rasul curcilor.

Ai dreptate, este ca tine :D

 

 

Nu stiu cum o fi la BMW ca n-am pierdut INCA si ultima cheie :D

 

 

Ok, probabil o sa afli daca o vei pierde. :D

 

mda..se pare ca ideea cu inversarea firelor nu a fost stralucita, dat fiind faptul ca mufele sunt identice la ambele motoare. Ma refer la culorile firelor care vin in pinii mufelor. Identice!

 

Cum era si normal sa fie, plug and play!

 

Mai cautam in alte parti problema...

 

Daca firele corespund nu exista alta problema, trebuie doar sincronizarea.Incearca sa ajungi al cineva care chiar stie sa foloseasca dis-ul sau Inpa.Succes.

 

 

BMW-urile.....maaaaare dilema pentru mine..... :twoup:

EWS-ul nu se poate programa.....

 

Repara-i omului masina atunci, doar este un fleac pentru tine.Eu nu am service si nu ma ocup cu asa ceva deci pot doar sa il ajut cu sfaturi, insa tu ai si service ai si experienta, esti un expert.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

BMW-urile.....maaaaare dilema pentru mine..... :)

 

off-topic

 

 

Ce ai spus m-a facut sa rad, la propriu.Nu de tine, stai linistit.Am avut ocazia prin intermediul unui prieten sa cunosc un inginer de la BMW care a proiectat o cutie de viteze, nu mai stiu exact ce model era.Ma rog, discutam cu el si l-am rugat sa imi explice mai pe larg cum functioneaza modelul ala de cutie, cum schimba vitezele, ce angrenaje are , Ravigneaux, Simpson, ma rog ce mai stiam si eu.Mi-a explicat cateva minute insa a trebuit politicos sa il intrerup deoarece intrase in chestii mult prea tehnice pentru mine.Tin minte ca i-am zis, e clar, cutiile automate nu au secrete pentru tine, doar ai conceput una. :) Mi-a zis zambind: ma pricep un pic, uneori trebuie sa mai citesc si sa invat ceva nou.Ironic, nu...?Retoric.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.