Jump to content

Sincronizare EWS 2 cu ECU de pe masina cu EWS3 - cum?


roby_m

Recommended Posts

Imi arati o poza din Car Key memory si imi vorbesti despre programare.Hai ca te las, esti de rasul curcilor.

Ai dreptate, este ca tine :twoup:

Ti-am zis ca daca nu scrie in TIS esti "out"? :)

Nu e Car Key Memory ...de cand apare Touraeg si Bentley intr-un meniu BMW?

Repara-i omului masina atunci, doar este un fleac pentru tine.

Eu nu fac chei.... :)

offtopic

Am avut ocazia prin intermediul unui prieten sa cunosc un inginer de la BMW care a proiectat o cutie de viteze, nu mai stiu exact ce model era.

La BMW nu se proiecteaza cutii de viteza....Si oricum nu o proiecteaza un singur om....Daca ai vazut vreodata un motor bmw ai constatat ca pe el scrie "BMW"...Pe ce cutie de viteze ai vazut tu scris "BMW"?

Niciodata nu am afirmat ca stiu tot....Intr-adevar, cred ca te-ai intalnit cu un neamt care lucra in domeniu...

Daca raspunsul pe care zici ca ti l-a dat nu este rodul imaginatiei tale...ala este un neamt..Profesionistii nu se lauda ca stiu ei tot..niciodata...vad ca nu ti-a folosit "sfatul" lui....

Educatia mea profesionala a fost facuta in Germania, si am avut multe de invatat de la nemti..de aceea nu cred ca m-ai vazut postand nici macar pe unde banuiesc a fi problema.Daca ai observat(ca vad ca ma studiezi cu ardoare) postez unde stiu exact despre ce e vorba....

Ironic, nu...?Retoric.

.....nu.....penibil!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In principiu tie iti trebuie exact ce zice colegul Bavaria ,sa sincronizezi EWS cu DME...

Problema ta este ca pe masina ai un ews2 iar dme-ului ii trebuie un ews3

Exista posibilitatea sa folosesti ews3 pe post de ews2...

Dar iti trebuie un priceput...,sa-ti inlocuiasca ews-ul de pe masina cu un ews3,sa schimbi chipul din cheie

si abia apoi sa-l sincronizezi cu dme..

Promit ca-ti dau diseara un pm cu ce trebuie sa faci.

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

George, dme-ului ii trebuie EWS2, asta e sigur. EWS3 nu s-a pus pe e36-le sedan.

Cand am demarat topicul am fost indus in eroare de un mecanic nu foarte priceput, cum ca ar fi EWS3, doar ca el batea campii si nu numai aici :)

 

Astept sa-mi oferi solutia ta. Merci

Link to comment
Share on other sites

George, dme-ului ii trebuie EWS2, asta e sigur. EWS3 nu s-a pus pe e36-le sedan.

Cand am demarat topicul am fost indus in eroare de un mecanic nu foarte priceput, cum ca ar fi EWS3, doar ca el batea campii si nu numai aici :)

 

Astept sa-mi oferi solutia ta. Merci

Am spus ca o sa ma uit diseara....sa incerc sa-ti dau o solutie....Am scris deasupra,fara sa verific nimic...doar din context...

Ai dreptate,m-am uitat la VIN-uri si intr-adevar, amandoua sunt e36 si , deci, nu-ti trebuie EWS3.

Ma uit diseara....ca am un pic de timp si iti dau o solutie...ma rog, incerc sa-ti dau o solutie. :)

O sa te mai rog, sa-mi spui si mie codul Bosch de pe DME.

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

maine dimineata voi ajunge la masina si ma pot uita de coduri. inca nu stiu care dintre ele te intereseaza, dar iti zic tot ce voi gasi. calculatorul e vers M5.2, dar asta cred ca oricum stiai...

asta e link cu DME ... http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...ctrical_system/

cautat dupa VIN

 

daca chiar crezi ca difera ceva, maine iti zic exact.

Link to comment
Share on other sites

Imi arati o poza din Car Key memory si imi vorbesti despre programare.Hai ca te las, esti de rasul curcilor.

Ai dreptate, este ca tine :twoup:

Ti-am zis ca daca nu scrie in TIS esti "out"? :)

Nu e Car Key Memory ...de cand apare Touraeg si Bentley intr-un meniu BMW?

Repara-i omului masina atunci, doar este un fleac pentru tine.

Eu nu fac chei.... :)

offtopic

Am avut ocazia prin intermediul unui prieten sa cunosc un inginer de la BMW care a proiectat o cutie de viteze, nu mai stiu exact ce model era.

La BMW nu se proiecteaza cutii de viteza....Si oricum nu o proiecteaza un singur om....Daca ai vazut vreodata un motor bmw ai constatat ca pe el scrie "BMW"...Pe ce cutie de viteze ai vazut tu scris "BMW"?

Niciodata nu am afirmat ca stiu tot....Intr-adevar, cred ca te-ai intalnit cu un neamt care lucra in domeniu...

Daca raspunsul pe care zici ca ti l-a dat nu este rodul imaginatiei tale...ala este un neamt..Profesionistii nu se lauda ca stiu ei tot..niciodata...vad ca nu ti-a folosit "sfatul" lui....

Educatia mea profesionala a fost facuta in Germania, si am avut multe de invatat de la nemti..de aceea nu cred ca m-ai vazut postand nici macar pe unde banuiesc a fi problema.Daca ai observat(ca vad ca ma studiezi cu ardoare) postez unde stiu exact despre ce e vorba....

Ironic, nu...?Retoric.

.....nu.....penibil!

 

Aici m-ai cam prins, fara TIS sunt cam pierdut. :(

Numarul 2, problema nu este de la cheie deci nu trebuie sa te obosesti.

Pai nu am crezut ca vrei detalii, inginerul era american si de fapt lucra la GM insa avea contract cu BMW-ul, deci se poate spune ca lucra si la BMW.Ma rog, nu stiu de ce ti se pare asa incredibil ca am discutat cu un inginer care a proiectat o cutie pentru BMW.

In definitiv si cu tine discut, cu @dereglatu din Pitesti, si pe langa asta de la inginerul ala nu am aflat lucruri fascinante,asa cum aflu de la tine.

Pai era vorba despre tine, tu ai spus ca BMW-urile nu au secrete pentru tine, ar fi culmea sa spun eu asa ceva, eu care lucrez la Mc.Ti-ai dat si tu seama de ce gafa ai facut si incerci sa o repari acum. :D

 

Sa revenim la oile noastre.

"Problema ta este ca pe masina ai un ews2 iar dme-ului ii trebuie un ews3

Exista posibilitatea sa folosesti ews3 pe post de ews2...

Dar iti trebuie un priceput...,sa-ti inlocuiasca ews-ul de pe masina cu un ews3,sa schimbi chipul din cheie

si abia apoi sa-l sincronizezi cu dme.."

 

Nu prea se intelege de ce DME-ul are nevoie de un EWS3.DME-ul este tot de pe un E36 , iar E36 nu a avut niciodata EWS3.

Pe langa asta, imi permit sa iti atrag atentia asupra unui lucru destul de minor, EWS2 a avut un amplificator de semnal, cand a aparut EWS3 acest amplificator a fost eliminat.Deci daca pune un EWS3 pe masina lui nu prea are cum sa ajunga informatia de la cheie la EWS.Alt amanunt minor, EWS2 trimite informatia la DME pe un fir dedicat, EWS3 o trimite pe k-bus.Tot din TIS... :D

Ah, scuze, acum am vazut ce ai scris, "DAR ITI TREBUIE UN PRICEPUT", adica tu. :)

Scuze din nou si succes in rezolvarea problemei.

 

PS

Un ultim sfat, daca chiar vrei sa faci treaba si sa super complici lucrurile, pune-i un ews4.3.Are o protectie incomparabil mai buna decat EWS2 si EWS3.Deh, tot TIS-ul asta. :D

 

ps2

Am citit ca ai realizat ca nu este nevoie de EWS3 insa numai faptul ca te-ai gandit sa faci asa ceva mi s-a parut fascinant.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles.Cred ca nu ne intelegem.Am discutat cu un inginer care mi-a explicat cum functioneaza cutia, nu mi-a dat schemele de functionare, doar a zis din gura.

Mai spun inca o data, sunt manager la relatii cu clientii, la Mc Donalds si nu am nici o legatura cu BMW-ul.Intamplarea face sa am cativa prieteni la BMW si astfel l-am cunoscut pe inginerul respectiv.Chiar nu ma intereseaza daca nu ma crede cineva. :) Pai tu crezi ca daca eu lucram la BMW as fi spus ca lucrez la Mc, sa ma fac de ras in fata oamenilor de pe forum. :)

Am spus intamplarea deoarece mi s-a parut ciudat ca cineva care are totusi o buna cunoastere a cutiilor de viteze de la BMW este asa de modest, si un mecanic/inginer din Pitesti spune ca BMW-ul nu are secrete pentru el.

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic: eu stiu ca inginerii proiectanti care lucreaza in industria auto (si nu numai, dar vorbim pe caz concret) au contracte de exclusivitate si confidentialitate... Este foarte probabil sa ma insel.

De asemenea nu proiecteaza unul singur o cutie de viteze...O firma de calibrul lui BMW sau Mercedes de ex. nu fac efectiv decat motoare.

Designul il fac altii, cutiile le fac altii, electronica o fac altii, cablajele le fac altii...inclusiv proiectarea....acestea se fac dupa indicatiile si parametrii ceruti de fabricant....

Bineinteles.Cred ca nu ne intelegem.Am discutat cu un inginer care mi-a explicat cum functioneaza cutia, nu mi-a dat schemele de functionare, doar a zis din gura.

.....Atunci nu era neamt......eu nu am cunoscut nici un proiectant sau tehnician care sa discute despre munca lui....din cauzele specificate de Alex.....

Eu lucrez cu un proiectant de la Lisa Draexlmaier, cu care ma cunosc de mic...si nu mi-a povestit niciodata nimic......dar nimic de la ei....

dar, ma rog tu esti...

Mai spun inca o data, sunt manager la relatii cu clientii, la Mc Donalds si nu am nici o legatura cu BMW-ul.

ps1 - QED

Link to comment
Share on other sites

Bine ca nu v-am spus ca am discutat si cu Hendrik von Kuenheim :)

 

Bun, deci ati stabilit ca nu am discutat cu nici un inginer de la BMW.Mare scofala, asta a fost usor, sa vedem acum cine ii porneste masina celui care a deschis topicul. :)

 

.....Atunci nu era neamt......

 

Era american, stii cum sunt astia...post-66-1268444191.gif

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

S-o aduca la Pitesti si sunt 2 persoane aici, atata cunosc eu, care o pot face.

 

Da, pe langa userul @dereglatu mai este si userul @gago care ofera servicii de diagnoza.

Poate gaseste totusi pe cineva mai aproape.Ma rog, pana la urma este important sa rezolve problema.

Link to comment
Share on other sites

alex, vad ca vbesti cu bavaria desi eu sunt cel cu problema.

toate posturile tale sunt offtopic.

apoi ma intreb, ce rost are prezenta ta si a celor care stiu, se pricep intrun anume domeniu, daca nu vin cu un plus de informatia spre ajutorarea celor care au nevoie de ea?

s-au scris 6 pagini, dar niciun dintre voi, mai putin Bavaria si o mica sclipire din parte lui Dereglatu, nu a aratat cu adevarat bunavointa in rezolvarea problemei.

oare banii sunt totul? (cu siguranta NU)

daca da (pt tine), spune-ti pretul si in felul asta vom stii cu totii ce fel de om esti!

 

si va rog nu mai postati offtopic.

mai bine deloc decat aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Te rog permite-mi sa :)

Vorbesc cu @Bavaria, amice, dar daca ai pricepe ceva ti-ai da seama ca despre problema ta vorbim aici, nu despre Ana, daca are sau nu ţâţe mari. Cu atat mai mult nu cred ca sunt offtopic. Daca ai citi posturile mele si le-ai SI intelege ai vedea ca nu sunt offtopic.

Acum, te-ntreb eu pe tine: ce vrei, sa vin eu sau cineva care se pricepe la Craiova sa-ti facem masina? :) Sau ce? Ca eu chiar nu inteleg. Ti s-au dat pe aici suficiente variante. Ti-a spus Bavaria, ti-a spus George... Ce vrei?

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

am comandat un modul dme+ews imperecheat (dupa aceeasi masina) si astept sa vina.

 

am renuntat la toate complicatiile pt ca depindeam de unii, de altii, si nu s-a dovedit o idee prea buna. mi-o rezolv singur.

 

si cred ca pe viitor imi voi lua si o interfata sa ma descurc singur cu eventualele probleme care ar putea sa mai apara.

in mod sigur, daca aveam interfata proprie, rezolvam deja.

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Eu am tot M44 si urmeaza sa pun un m50b25...si de-asta sunt curios de cum decurg lucrurile...

In cazul meu , o sa fie mai usor, pentru ca m50 e din 92, si nu are ews.

Despre interfata, eu am un carsoft 6.5 , dar sa stii ca nu sunt prea multumit de ea...putini bani o costat, putine lucruri stie sa faca.

E aiurea cand trebuie sa depinzi de unul si de altul, asa e...

 

Sper sa rezolvi cat mai repede problema!

Link to comment
Share on other sites

am comandat un modul dme+ews imperecheat (dupa aceeasi masina) si astept sa vina.

 

am renuntat la toate complicatiile pt ca depindeam de unii, de altii, si nu s-a dovedit o idee prea buna. mi-o rezolv singur.

 

si cred ca pe viitor imi voi lua si o interfata sa ma descurc singur cu eventualele probleme care ar putea sa mai apara.

in mod sigur, daca aveam interfata proprie, rezolvam deja.

 

Fac cinste cu un GT1. Sunt curios cum rezolvi singur problema... Weekendul viitor .. daca te intereseaza.

Edited by GekZ
Link to comment
Share on other sites

merci!

acum zic ca voi rezolva.

 

tu zici ca interfata carsoft nici pe m44 nu reusea prea multe? ca ma gandesc ca daca nici pe asta nu poate, care are obd2, pe obd1 nu poate deloc. asa e?

poate tu stii mai multe..

 

 

am comandat un modul dme+ews imperecheat (dupa aceeasi masina) si astept sa vina.

 

am renuntat la toate complicatiile pt ca depindeam de unii, de altii, si nu s-a dovedit o idee prea buna. mi-o rezolv singur.

 

si cred ca pe viitor imi voi lua si o interfata sa ma descurc singur cu eventualele probleme care ar putea sa mai apara.

in mod sigur, daca aveam interfata proprie, rezolvam deja.

 

Fac cinste cu un GT1. Sunt curios cum rezolvi singur problema... Weekendul viitor .. daca te intereseaza.

:)

pana atunci cred ca-mi va veni kitul si nu mai are rost.

oricum, laptopul meu nu are iesire serial. momentan n-as rezolva nimic cu gt1.

Link to comment
Share on other sites

Eu pe M44 o folosesc cu mufa ads (aia rotunda) de la motor.Ce sa zic , functioneaza pe toate modulele, si livedata, si service interval...am vazut ca are o optiune de sincronizare ews<>dme dar nu stiu ce e capabila sa faca ca nu am incercat-o...dar fata de gt1 sau dis, carsoftul e varza.

Daca vrei, eu iti pot trimite printr-un curier interfata mea, softul de la adaptor usb-serial, si carsoftul....

Incerci, si mi-o trimiti tu inapoi, nu e problema...

Link to comment
Share on other sites

merci!

acum zic ca voi rezolva.

 

tu zici ca interfata carsoft nici pe m44 nu reusea prea multe? ca ma gandesc ca daca nici pe asta nu poate, care are obd2, pe obd1 nu poate deloc. asa e?

poate tu stii mai multe..

 

 

am comandat un modul dme+ews imperecheat (dupa aceeasi masina) si astept sa vina.

 

am renuntat la toate complicatiile pt ca depindeam de unii, de altii, si nu s-a dovedit o idee prea buna. mi-o rezolv singur.

 

si cred ca pe viitor imi voi lua si o interfata sa ma descurc singur cu eventualele probleme care ar putea sa mai apara.

in mod sigur, daca aveam interfata proprie, rezolvam deja.

 

Fac cinste cu un GT1. Sunt curios cum rezolvi singur problema... Weekendul viitor .. daca te intereseaza.

:)

pana atunci cred ca-mi va veni kitul si nu mai are rost.

oricum, laptopul meu nu are iesire serial. momentan n-as rezolva nimic cu gt1.

 

Daca nu e MAC (printre ultimele modele) ... cu siguranta are placa de retea. Deci portul serial nu e o problema.

Daca am GT1 ... evident ca am si softul instalat pe un laptop. Deci nici asta n-ar fi fost o problema.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.