Jump to content

cel mai nereusit motor bmw


Guest juststy

Recommended Posts

@poleposition

Nu ma agit.

Nu stiu de ce esti asa inversunat pe motorul acesta.

Am inteles ca nu esti un sofer de rand, nu oricine a mers cu o masina de 500cai.

Inteleg perfect ca pt tine un e60 cu 9s pana la suta este lent.

Dar pt noi soferii obisnuiti, este ok, totul e relativ.

Ce, tu cand ai luat e60, ai condus numai la vale si apoi la drum drept ti-ai dat seama ca e o "PUTOARE"?Cum am spus totul e relativ.

Link to comment
Share on other sites

normal ca e o chestie relativa... cum motorul de 2.0L benzina a luat premii tot asa a luat premii si motorul de 3L diesel ani buni la rand....

 

Au luat premii fiecare la categoria lui.

 

In oras nu prea conteaza, dar la calatorii mai lungi, care de obicei inseamna mai multi pasageri si bagaje multe, conteaza fiecare cmc in plus. Asta e parerea mea..

 

r0n1n: nu e vorba de 0-100 in 9 secunde, e vorba ca poate acea masina cu 4 oameni si bagaje, nu e masina de mers in excursie... Am zis poate....

Eu cel putin, asta am simtit la e39 525d cu 163 cp.. Cand am afacut 2500 km dus si 2500 km intors am simtit ca merge bine, se intinde, dar parca as vrea mai bine si ca atare am schimbat la ceva mai bine, iar astia 30 cp in plus fac diferenta, fac ca o masina de talia la e39 sa mearga relaxat in majoritatea situatiilor cu 4 oameni, bagaje multe, si lada deasupra.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Dc nu ma insel tu ai 530d.

S-a pus problema ca motorul m54b22 este nereusit si o putoare pe e60, nu dc este ok in excursie.

Eu am sus ca din moment ce face 0-100 in 9s nu este putoare.

Normal ca ti se pare slab 525d cum si mie mi s-ar parea slab 318i.

Dc ai intreba pe cineva cu S6 avant cred ca ti-ar spune ca orice masina sub 300cp nu se poate descurca la drum lung plina de bagaje si oameni.

Dc mi-as permite logic ca mi-as cumpara un M.

Din pct meu de vedere e clar, niciodata nu poti avea destui cai.

Dar nici sa desconsideram niste motorizari corecte.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Problema nu este motorul in sine ci configuratia aleasa,de exemplu acelasi motor de 2.2i-170cp pe Z4 se descurca foarte bine,are suta in 7,7s si reprize foarte bune insa pus pe o caroserie mai greoaie precum E39 sau E60 normal ca nu face fata si e lesinat.Acelasi lucru era si cu motorul de 2.8i care se punea si pe 328i E36 care este o mica bestie dar si pe seria7 728i E38 care era o puturosenie,ce inseamna asta ca motorul de 2.8 e praf? NU!,performantele se masoara in cal/kg nu in cai putere.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu se pune problema astfel: "am motor mic ca nu imi permit M", etc. Este o exprimare a unor puncte de vedere. E foarte clar ca rpaortul putere greutate este important si cum zicea si THX-1, motorul de 170CP pe Z4 are performante ok. Insa argumentul ca un 318i sau 316i este super ok ddoar pentru ca de atatea fonduri ai si evident nu iti permiti un 3 litri sau M e aiurea. Care dintre noi, daca si-ar permite, nu si-ar cumpara un BMW cu un motor mai mare? Cred ca majoritatea. Sunt si persoane, si nu cred ca sunt impatimiti BMW, care spun si cred din tot sufletul ca un 318i e suficient si nu il intereseaza in ruptul capului ceva mai mare. Asta e. Si apoi mai sunt cei care au un 318i sau un 316i care si le impopotoneaza cu spoilere si M badges si fac slalom prin oras. "Frate am BMW, mananca orice la liniute si la feeling sport". Eh...astia pentru mine sunt praf.
Link to comment
Share on other sites

Insa argumentul ca un 318i sau 316i este super ok ddoar pentru ca de atatea fonduri ai si evident nu iti permiti un 3 litri sau M e aiurea.

 

Nu am spus asta si nici nu sustin afirmatia.

Eu consider ca orice masina care are cel mult 9s 0-100 este ok(nu super ok) din punct de vedere dinamic.

Doa fiindca exista M-urile nu inseamna ca celelalte motorizari nu conteaza.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

320i - 2171 cc - 169.3 PS -- 116.04 bhp/ton > 8.2 s.

325i - 2497 cc - 218.0 PS -- 144.30 bhp/ton > 7.0 s.

330i - 2996 cc - 257.5 PS -- 166.56 bhp/ton > 6.1 s.

 

520i - 2171 cc - 169.3 PS -- 106.37 bhp/ton > 9.1 s.

525i - 2497 cc - 218.0 PS -- 138.71 bhp/ton > 7.5 s.

530i - 2996 cc - 257.5 PS -- 162.30 bhp/ton > 6.5 s.

 

316i - 1895 cc - 104.4 PS -- 75.74 bhp/ton > 12.4 s.

 

M3 CSL - 3246 cc - 359.9 PS -- 256.32 bhp/ton > 4.9 s.

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
320i - 2171 cc - 169.3 PS -- 116.04 bhp/ton > 8.2 s.

325i - 2497 cc - 218.0 PS -- 144.30 bhp/ton > 7.0 s.

330i - 2996 cc - 257.5 PS -- 166.56 bhp/ton > 6.1 s.

 

520i - 2171 cc - 169.3 PS -- 106.37 bhp/ton > 9.1 s.

525i - 2497 cc - 218.0 PS -- 138.71 bhp/ton > 7.5 s.

530i - 2996 cc - 257.5 PS -- 162.30 bhp/ton > 6.5 s.

 

316i - 1895 cc - 104.4 PS -- 75.74 bhp/ton > 12.4 s.

 

M3 CSL - 3246 cc - 359.9 PS -- 256.32 bhp/ton > 4.9 s.

 

12.4 secunde pentru 316...la un motor de 1895...cred ca puteau sa faca ceva mai bun , nu stiu care a fost ideea cu acest motor. fiabilitate ?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
12.4 secunde pentru 316...la un motor de 1895...cred ca puteau sa faca ceva mai bun , nu stiu care a fost ideea cu acest motor. fiabilitate ?

 

pfff, mai slab decat Loganul 1.6 gen, de fapt ce gen :)

 

otor noua Dacia Logan 1.6 MPI 90 CP (K7M)

- Capacitate cilindricĂŁ (cmc): 1598

- Cutie de viteze: 5M

- Putere maximĂŁ (CP@RPM): 90@5500

- Cuplu maxim (NM@RPM): 128@3000

- Viteza maximĂŁ (km/h): 175

- AcceleraĂžie 0-100km/h (s): 11,5

- Carburant: benzinĂŁ

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 10/5.6/7.2

- Emisii CO2 (g/km): 170

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

:)

 

Motor noua Dacia Logan 1.6 16V 105 CP (K4M)

- Capacitate cilindrică (cmc): 1598

- Cutie de viteze: 5M

- Putere maximă (CP@RPM): 105@5750

- Cuplu maxim (NM@RPM): 148@3750

- Viteza maximă (km/h): 183

- Acceleraţie 0-100km/h (s): 10,2

- Carburant: benzină

- Standard emisie noxe: Euro 4

- Consum urban/extraurban/mixt (l/100km): 9,2/5.9/7.1

- Emisii CO2 (g/km): 170

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

BMW e36 - 316i (coupe)

1,596 cc (1.596 L; 97.4 cu in)

4cyl - SOHC 8V

102 PS (75 kW; 101 hp) @5500 rpm

150 N·m (110 lb·ft) @3900 rpm

M43B16

11.3 sec. 0-100km

201 km/h (125 mph)

1993–1998

 

Cam putoare e adevarat dar e cu 13 ani in urma fata de golan.

Link to comment
Share on other sites

Problema nu este motorul in sine ci configuratia aleasa,de exemplu acelasi motor de 2.2i-170cp pe Z4 se descurca foarte bine,are suta in 7,7s si reprize foarte bune insa pus pe o caroserie mai greoaie precum E39 sau E60 normal ca nu face fata si e lesinat.Acelasi lucru era si cu motorul de 2.8i care se punea si pe 328i E36 care este o mica bestie dar si pe seria7 728i E38 care era o puturosenie,ce inseamna asta ca motorul de 2.8 e praf? NU!,performantele se masoara in cal/kg nu in cai putere.

 

cea mai buna vorba de pe tot topicul asta...:)

Link to comment
Share on other sites

Nu a pomenit nimeni nimic de M41 D17 , 1665 cm3 , 14 secunde pana la suta , 90 de cai si pe 1225 kg credetima ca e cam puturos , insa privind partea cu consumul (10 in oras , 6 pe autostrada si 8 combinat , asta la viteze de 120 si regulamentar in oras) si prima masina , eu student fiind , ma multumesc cu atat .

Senzatia de la volanul unui BMW este :) , pentru restul exista Master Card.

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

Cand am vazut titlul topicului, am crezut ca se refera la "cele mai problematice" motoare, prin asta inteleg eu nereusit.

Prin prisma performantei , nu motorul e de vina ci noi, cei care le alegem, motoarele sunt facute pentru a fi vandute.

Toti am vrea cai cati mai multi, mai ales ca avem bmw :) , mie mi se pare mai important sa-ti alegi motorul care ti se potriveste cel mai mult si pe cre ti-l permiti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ştiu de ce trebuie sa deviaţi de la subiect!!!

Titlul topic-ului este foarte clar: cel mai nereuşit motor bmw. Ce naiba caută logan ĂŽn discuţie??? Iarăşi ajungem să comparăm mere cu pere, avioane cu trenuri şi tot aşa... :)

Este incredibil de dificil să menţinem linia subiectului?

Edited by Risti
Link to comment
Share on other sites

Ati comparat loganu 1.6 cu 316i dar nimeni nu se uita la greutatea loganului si la faptul ca loganul la 180km/h se plafoneaza iar 316i se plafoneaza undeva la 210km/h.Eu sunt de parere ca bmw trebuie sa scoata motoare pentru orice buzunar si nevoi personale.Sunt femei pentru care un 316i este mai mult decat suficient atat prin prisma performantelor cat si a pretului de achizitie.Si mercedes si audi produc motoare entry level cu performante si costuri scazute.
Link to comment
Share on other sites

Ati comparat loganu 1.6 cu 316i dar nimeni nu se uita la greutatea loganului si la faptul ca loganul la 180km/h se plafoneaza iar 316i se plafoneaza undeva la 210km/h.Eu sunt de parere ca bmw trebuie sa scoata motoare pentru orice buzunar si nevoi personale.Sunt femei pentru care un 316i este mai mult decat suficient atat prin prisma performantelor cat si a pretului de achizitie.Si mercedes si audi produc motoare entry level cu performante si costuri scazute.

 

 

Total de acord,insa atunci cand ceri 35 de mii pe o masina cu o pocnitoare de motor si fara prea multe dotari doar ca are emblema de bmw...

Prefer multe alte marci mai slabe ca brand dar care ofera masini la banii aia.

Link to comment
Share on other sites

Total de acord,insa atunci cand ceri 35 de mii pe o masina cu o pocnitoare de motor si fara prea multe dotari doar ca are emblema de bmw...

Prefer multe alte marci mai slabe ca brand dar care ofera masini la banii aia.

 

Atâta timp cât existã clienÞi pentru motoare tip pocnitoare ºi cu un preÞ mare, nu vãd de ce sã nu produci În continuare?!

 

Ăn alte Þãri mai dezvoltate unde gĂŁndirea omului este puĂžin altfel Âşi politica impozitelor este foarte bine gânditĂŁ, te gândeÂşti de 5 ori ĂŽnainte sĂŁ-Ăži cumperi o maÂşinĂŁ cu motor de 3000 cc. Poate cĂŁ Âşi la noi dacĂŁ ar fi impozitul 1000 eur Âşi RCA-ul vreo 600-700 eur pe an pentru un motor de 3.0, cred cĂŁ te cam gândeÂşti dacĂŁ meritĂŁ sĂŁ arunci banii respectivi numai ca sĂŁ ai tone de cai Âşi ca sĂŁ-i foloseÂşti unde?!?!!

Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
are bmw motorul de 1895 cc si 105 cp, intreadevar, puturos, dar nu il poti compara cu loganul, eu am avut un 316 i 1895, si am mers cu el cu 215, iar la 160 km/ h mergea foarte linistit, la 150 nici nu se auzea motorul. Am avut si logan si la 140 simteai cum se dezmembreaza motorul, urla de nu te mai intelegeai....si in plus turatiile mult mai scazute la bmw la aceeasi viteza.deci...au motare slabe cei de la bmw dar incomparabile cu ale daciei...parerea mea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.