Jump to content

BMW318i


rafa

Recommended Posts

Salut/all, Am o mica problema, am fost saptamana asta in Germania si mi-am luat un BMW318i, toate faine..., si vreau sa o inscriu in romania, am dat actele la cineva ca sa se uite cat o sa ma coste, si surpriza masina e euro 1 cica, in brif scrie E2, 14, am cautat pe net si cred ca e euro1, acuma nu stiu ce sa fac, am auzit ca alti si au rezolvat cu inscrisu la bmw e36, au trecut euro 2, din cate am vazut pana in 95 toate sunt euro 1. CINE MA POATE AJUTA, CONTRA COST BINENTELES, SUNT DIN TM. URGENT. MS.
Link to comment
Share on other sites

eu merg saptamana asta la rar, cu ceva inerventi, dar au zis ca sar putea sa fie euro1,pretu pana acum cica 1400$ inmatriculatu

 

eu merg saptamana asta la rar, cu ceva inerventi, dar au zis ca sar putea sa fie euro1,pretu pana acum cica 1400$ inmatriculatu

14 Schadstoffarm E2 (= EURO 1)

Link to comment
Share on other sites

masina este euro2 avand motor m43 (din 93 s-au pus m43 pe 316/318i in locul lui m40)

dc ti-au spus altceva vor sa te fraiereasca sa scoata ceva bani de la tine

dc pui o poza cu motorul se poate confirma dc este m43 sau m40, dar dupa an ar treb sa fie m43

n-am poza,am cautat pe net, si am gasit ceva asemanator

 

masina este euro2 avand motor m43 (din 93 s-au pus m43 pe 316/318i in locul lui m40)

dc ti-au spus altceva vor sa te fraiereasca sa scoata ceva bani de la tine

dc pui o poza cu motorul se poate confirma dc este m43 sau m40, dar dupa an ar treb sa fie m43

n-am poza,am cautat pe net, si am gasit ceva asemanator

depreciere nu pot sa am , ca are: clima, sensor de parcare, incalzire scaune, geamuri electrice, abs, airbag, adica cam 318 full

post-33708-1268591802_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

de pe net la euro2 1800 rezulta cam 1200 euro

la euro1 probabil e dezastru

ai putea insa sa dai politia in judecata si sa o inscrii fara sa platesti taxa

dai avocatului 400-500 euro dc castiga procesul

au mai fost cazuri si se poate deoarece taxa este contrara legislatiei europene care are prioritate

Link to comment
Share on other sites

rafa, fa-ti cerere la rar sa iti zica dinainte ce euro iese, si daca ti-o baga baietii cu japca non euro (euro 1 nu prea exista in romanica decat cu mare scandal) intrii frumos pe net si iti cumperi un kit care ti-o face euro 2 (costa in jur de 100-150e cu tot cu transport). PE urma il montezi frumos pe masina intr-un service autorizat si iti faci dosar cu factura de achizitie,factura de montaj, certificat de autenticitate si toate actele care iti vin la pachet in Kit si apoi te duci sa iti faci rar-ul. Cand te trimit baietii la grivita , te duci direct cu dosarul asta si ti-o baga ca fiind euro2. si cu 200e si ceva alergatura salvezi cel putin 1000e cat e diferenta de taxa de la non euro la euro2.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

rafa, fa-ti cerere la rar sa iti zica dinainte ce euro iese, si daca ti-o baga baietii cu japca non euro (euro 1 nu prea exista in romanica decat cu mare scandal) intrii frumos pe net si iti cumperi un kit care ti-o face euro 2 (costa in jur de 100-150e cu tot cu transport). PE urma il montezi frumos pe masina intr-un service autorizat si iti faci dosar cu factura de achizitie,factura de montaj, certificat de autenticitate si toate actele care iti vin la pachet in Kit si apoi te duci sa iti faci rar-ul. Cand te trimit baietii la grivita , te duci direct cu dosarul asta si ti-o baga ca fiind euro2. si cu 200e si ceva alergatura salvezi cel putin 1000e cat e diferenta de taxa de la non euro la euro2.

Bafta

 

Eu am auzit ca aventura de a inscrie o masina ce iese euro1 sau non din seria caroseriei ca si euro2 cu motor schimbat sau kitt-uri e mult mai mare. Trebe sa o duci la nu stiu ce tester, etc. Ar fi bine sa vorbesti cu cei de la Rar inainte, sa nu bagi bani aiurea.

Link to comment
Share on other sites

rafa, fa-ti cerere la rar sa iti zica dinainte ce euro iese, si daca ti-o baga baietii cu japca non euro (euro 1 nu prea exista in romanica decat cu mare scandal) intrii frumos pe net si iti cumperi un kit care ti-o face euro 2 (costa in jur de 100-150e cu tot cu transport). PE urma il montezi frumos pe masina intr-un service autorizat si iti faci dosar cu factura de achizitie,factura de montaj, certificat de autenticitate si toate actele care iti vin la pachet in Kit si apoi te duci sa iti faci rar-ul. Cand te trimit baietii la grivita , te duci direct cu dosarul asta si ti-o baga ca fiind euro2. si cu 200e si ceva alergatura salvezi cel putin 1000e cat e diferenta de taxa de la non euro la euro2.

Bafta

 

Eu am auzit ca aventura de a inscrie o masina ce iese euro1 sau non din seria caroseriei ca si euro2 cu motor schimbat sau kitt-uri e mult mai mare. Trebe sa o duci la nu stiu ce tester, etc. Ar fi bine sa vorbesti cu cei de la Rar inainte, sa nu bagi bani aiurea.

 

Eu asa am inscris-o, si inca un prieten de-al meu la fel.. Faza e ca tot te plimba la grivita unde tre sa ai documentatia completa a kit-ului+facturi.

Ceea ce zici tu e daca nu ai actele pt kit si ceri sa se faca testul dinamic care costa undeva la 2800 lei (daca mai tin eu bine minte) si acolo e cu dus si intors... Chiar vorbisem cu cineva de la rar si mi-au zis ca nu e treaba cu dinamicul daca are masina multi km. Gen daca masina de fabrica e euro4 sa zicem si are peste 80-100k km la dinamic n-o sa-ti iasa euro 4, ci 3 (Nu stiu cat de adevarat e, daca m-a mintit ala sa scape de mine, va mint si eu)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.