Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doua citate ale aceluiasi user. Nu conteaza ale cui anume, nu are nici o importanta. Vreau doar sa va arat cat de consecevnt poate fi in urmarirea unei idei:

 

Initial i-am atras atentia ca, contrar unor elucubratii afirmate anterior de Domnia Sa, exista tari in care chiar exista "taxa pe turbina". Raspunsul Domniei Sale a fost urmatorul:

 

Aici suntem pe un forum românesc, nu au nici o relevanÞã impozitele din alte Þãri.

 

Dupa aceasta colegul nostru devasteaza motorul Google si afla ca am avut dreptate. Nu este pentru prima data. Si ce face? Revine pe forum si contazice ce sustinuse pana atunci:

 

Nu e vorba de taxele ºi de asigurãrile din România ci de cele din strãinãtate.

Oamenii devin foarte tragici când vorbesc de taxele ºi asigurãrile din Þarã.

La noi ĂŽncĂŁ este o situaĂžie bunĂŁ.

Ăn alte Þãri nici nu apuci sĂŁ visezi la unele maÂşini din cauza taxelor Âşi asigurĂŁrii.

 

Acesta este omul care le stie pe toate.

Link to comment
Share on other sites

335i resoftat e mai rapid decât maºina aia, iar asta cu un motor mult mai mic.

Rafinament BMW. :)

 

Nu intra pe acest teren lunecos ca nu te avantajeaza.

 

M-am mai contrazis pe alte topicuri si in final multi au recunoscut ca motoarele de la VW suporta cresteri de putere imense la costuri mici. (vezi 1.9 TDI de 90 CP dus de mai multi posesori din bucuresti la 220-240 CP). Chiar si in aceste conditii omul a vandut masina peste vreo 4 ani fara sa umble la motor (participat la liniute si alte prostii de genul asta din punctul meu de vedere). Deci o exploatare in forja.

 

Acest lucru este evident - sper ca nu este nevoie sa vin cu argumente.

Link to comment
Share on other sites

Touareg 5.0 V10 TDI-Bucuresti 24-26% Extraurban 17-18%(masina unui unchi cumparata de noua acum 3 ani)

 

Ia mergi cu el printr-un oras din germania - vezi daca tot atata consuma... :)

 

Faptul ca Bucurestiul este congestionat nu are nici o relevanta in privinta consumului. Consumurile scoase de voi in Bucuresti pentru mine sunt irelevante.

Las si eu masina sa mearga motorul stand pe loc si scot un consum de 30% lejer.

 

Consumul meu real la Seat este cu 20-30% mai mare decat cel dat pe hartie.

Fuel consumption 6.4/4.1/4.9 l/100km urban/extra-urban/combined - pe hartie

8.5/6/7 ar fi cel real

 

Am mers cu masini de 2.5 TDI si 3.0 TDI de la VW nu de la BMW si consumul e departe de ce sustineti voi. (10 pentru prima si 12 pentru a 2-a)

4.2 TDI poate un 14% in bucuresti. (nu am mers cu el recunosc cinstit).

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca atunci cand cineva iti aduce argumente, schimbi tinta postului.

Traim in Romania, facem consumul in Romania. Nu in Uganda, China, Marea Bariera de Corali, etc.

Daca consumul in Bucuresti nu e relevant pentru tine, nici consumul din orice alt oras al lumii nu e, fiindca NU traiesti acolo.

Link to comment
Share on other sites

Exemplul ĂŁsta cu 1.4TSI l-ai scos din joben. :) DacĂŁ vrei sĂŁ fii cinstit, comparĂŁ E46 320i cu E46 320d. Sau E39 525d cu A6 2.5tdi.

3. Nu cred cã ne ÎnÞelegem. Tocmai pentru cã impozitul este pe cilindree, nu are importanÞã cã este vorba de diesel sau benzinã.

 

Acum 2 pagini te plangeai ca e nedreapta comparatia dintre un turbodiesel si un aspirat benzina. Si te vaitai ca nu e cinstita.

 

Acum e corecta... :)

 

Eu din start am zis ca voi compara un motor diesel cu unul pe benzina de aceeasi putere. (in consecinta de o capacitate mai mica.)

Benzina turbo scoate putere mai mare decat un diesel la aceeasi capacitate. Tocmai am stabilit ca un diesel turbo poate bate un benzinar aspirat de aceeasi capacitate. (inclusiv in motor sport).

 

Conluzia: daca la 3.0Diesel impozitul e de 1000 ron si un 2.0 turbo benzina (putere similara sa zicem) e 100 ron e o diferenta de ~ 200 euro.

 

Daca aduni diferentele astea generate de cilindreea mai mare la diesel turbo fata de un turbo benzina ajungi la ~ 1000 de euro cumuland (impozit, RCA, Casco, Revizii). Din acest motiv e important sa le cumulezi pe toate pe hartie.

Calculul nostru a fost intre 1.9 TDI si 1.4 si benzina a avut costuri mai mici.

Daca mergem la 3.0 TDI versus 2.0 Ti diferentele vor fi mai mari.

 

Eu am ramas masca cand o colega cu motor benzina mi-a demonstrat cu cifre ca eu cheltui mai mult pe diesel. (eu nu am rabdarea ei sa-ti demonstrez).

Dar sper ca ai prins ideea.

 

 

Se pare ca atunci cand cineva iti aduce argumente, schimbi tinta postului.

Traim in Romania, facem consumul in Romania. Nu in Uganda, China, Marea Bariera de Corali, etc.

Daca consumul in Bucuresti nu e relevant pentru tine, nici consumul din orice alt oras al lumii nu e, fiindca NU traiesti acolo.

 

Tu ai dreptate ca trebuie sa ne raportam la locul in care mergem cu masinile. Dar nevasta mea ajunge de exemplu la servici cu 30 min mai devreme si sta in masina cu motorul mergand inca jumatate de ora ca asta o relaxeaza pe ea. Si la bariera si in multe alte conditii ea sta pe loc cu motorul mergand.

 

E relevant consumul ei? Sau e relevant consumul unuia care accelereaza l;a maxim ca sa aiba de ce frana 10 m mai incolo?

 

Eu zic ca nu.

 

Relevant este consumul obtinut la acelasi gen de exploatare. Consumurile date de tine pot ascunde o exploatare necorespunzatoare - am explicat pe larg intr-un top[ic precedent.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Doua citate ale aceluiasi user. Nu conteaza ale cui anume, nu are nici o importanta. Vreau doar sa va arat cat de consecevnt poate fi in urmarirea unei idei:

 

Initial i-am atras atentia ca, contrar unor elucubratii afirmate anterior de Domnia Sa, exista tari in care chiar exista "taxa pe turbina". Raspunsul Domniei Sale a fost urmatorul:

 

Dupa aceasta colegul nostru devasteaza motorul Google si afla ca am avut dreptate. Nu este pentru prima data. Si ce face? Revine pe forum si contazice ce sustinuse pana atunci:

 

Acesta este omul care le stie pe toate.

 

Până şi cu faza că te duci să petreci Paştele nu ştiu unde ai minţit rău de tot.

 

Este vorba de 2 lucruri total diferite, problema este că eşti incapabil să ĂŽnţelegi nişte lucruri simple.

 

Primul post se referă la faptul că pe noi nu are de ce să ne intereseze ce taxe există ĂŽn alte ţări pentru că avem maşini ĂŽnmatriculate ĂŽn România, prin urmare acele taxe nu ne privesc.

Al doilea post se referă la afirmaţia colegului ct69, care spunea că există tendinţa de impozitare a puterii ĂŽn loc de cilindree.

 

Iar eu am spus că această tendinţă este motivată de taxele foarte mari din alte ţări.

 

 

 

Nu intra pe acest teren lunecos ca nu te avantajeaza.

 

M-am mai contrazis pe alte topicuri si in final multi au recunoscut ca motoarele de la VW suporta cresteri de putere imense la costuri mici. (vezi 1.9 TDI de 90 CP dus de mai multi posesori din bucuresti la 220-240 CP). Chiar si in aceste conditii omul a vandut masina peste vreo 4 ani fara sa umble la motor (participat la liniute si alte prostii de genul asta din punctul meu de vedere). Deci o exploatare in forja.

 

Acest lucru este evident - sper ca nu este nevoie sa vin cu argumente.

 

Da, şi lasă nori de fum negru ĂŽn spate.

Chestia asta cu creşterile de putere imense fără nici un fel de probleme eu nu o cred.

 

Fiabilitatea are de suferit atunci când creşti puterea atât de mult, indiferent dacă unii recunosc asta sau nu.

 

Dacă fiabilitatea n-ar avea de suferit, chiar producătorul ar duce motorul la acea putere.

 

 

 

Ia mergi cu el printr-un oras din germania - vezi daca tot atata consuma... :)

 

Faptul ca Bucurestiul este congestionat nu are nici o relevanta in privinta consumului. Consumurile scoase de voi in Bucuresti pentru mine sunt irelevante.

Las si eu masina sa mearga motorul stand pe loc si scot un consum de 30% lejer.

 

Consumul meu real la Seat este cu 20-30% mai mare decat cel dat pe hartie.

Fuel consumption 6.4/4.1/4.9 l/100km urban/extra-urban/combined - pe hartie

8.5/6/7 ar fi cel real

 

Am mers cu masini de 2.5 TDI si 3.0 TDI de la VW nu de la BMW si consumul e departe de ce sustineti voi. (10 pentru prima si 12 pentru a 2-a)

4.2 TDI poate un 14% in bucuresti. (nu am mers cu el recunosc cinstit).

 

Va consuma tot mult, poate nu chiar atât de mult, dar comparabil.

 

Consumul mic din alte ţări nu este dat de faptul că oraşele sunt mai puţin aglomarate ci de existenţa centurilor din jurul oraşelor şi a autostrăzilor.

 

Nu văd de ce sunt irelevante dacă tu trăieşti ĂŽn Bucureşti.

Irelevante ar trebui să fie cele din Germania pentru că nu locuieşti ĂŽn Germania, aşa mi se pare logic.

 

 

 

Acum 2 pagini te plangeai ca e nedreapta comparatia dintre un turbodiesel si un aspirat benzina. Si te vaitai ca nu e cinstita.

 

Acum e corecta... :)

 

Eu din start am zis ca voi compara un motor diesel cu unul pe benzina de aceeasi putere. (in consecinta de o capacitate mai mica.)

Benzina turbo scoate putere mai mare decat un diesel la aceeasi capacitate. Tocmai am stabilit ca un diesel turbo poate bate un benzinar aspirat de aceeasi capacitate. (inclusiv in motor sport).

 

Conluzia: daca la 3.0Diesel impozitul e de 1000 ron si un 2.0 turbo benzina (putere similara sa zicem) e 100 ron e o diferenta de ~ 200 euro.

 

Daca aduni diferentele astea generate de cilindreea mai mare la diesel turbo fata de un turbo benzina ajungi la ~ 1000 de euro cumuland (impozit, RCA, Casco, Revizii). Din acest motiv e important sa le cumulezi pe toate pe hartie.

Calculul nostru a fost intre 1.9 TDI si 1.4 si benzina a avut costuri mai mici.

Daca mergem la 3.0 TDI versus 2.0 Ti diferentele vor fi mai mari.

 

Eu am ramas masca cand o colega cu motor benzina mi-a demonstrat cu cifre ca eu cheltui mai mult pe diesel. (eu nu am rabdarea ei sa-ti demonstrez).

Dar sper ca ai prins ideea.

 

Când se face comparaţie din punct de vedere al performanţelor, nu al taxelor.

 

Păi de ce trebuie să stabileşti tu regulile?

Achiziţia unei maşini depinde de buget, nu ĂŽn funcţie de putere, cu alte cuvinte iei ceea ce-ţi permiţi.

 

Este greşit să transformi nişte excepţii ĂŽn reguli.

Sportul cu motor este dominat de motoarele otto.

 

Ţi-am spus că din punctul ăsta de vedere nu te-am contrazis, ştiu că trebuie să mergi mulţi km ca să ieşi ĂŽn avantaj cu un diesel.

Tocmai din acel motiv + lipsa senzaţiilor şi sunetul de diesel evit aceste tipuri de motoare şi nu mi-aş lua diesel decât pe o maşină gen X5 sau Range Rover.

 

E relevant consumul ei? Sau e relevant consumul unuia care accelereaza l;a maxim ca sa aiba de ce frana 10 m mai incolo?

 

Eu zic ca nu.

 

Relevant este consumul obtinut la acelasi gen de exploatare. Consumurile date de tine pot ascunde o exploatare necorespunzatoare - am explicat pe larg intr-un top[ic precedent.

 

Relevant este consumul obţinut de tine şi punct.

 

E ca şi cum ai o geacă de iarnă, care ar fi perfectă la polul nord, ĂŽnsă transpiri foarte rău ĂŽn ea când te plimbi prin Bucureşti ĂŽn luna august.

Are rost să te bucuri că măcar la polul nord ar fi bună sau o dai jos şi te adaptezi?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu masini de 2.5 TDI si 3.0 TDI de la VW nu de la BMW si consumul e departe de ce sustineti voi. (10 pentru prima si 12 pentru a 2-a)

4.2 TDI poate un 14% in bucuresti. (nu am mers cu el recunosc cinstit).

 

:) E clar ca nu ai mers cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Sunt tare curios cat o sa va mai tina. Eu unul nu am mai putut urmari topicul asta da vad ca nu se lasa nici unul. E aici activitate de speriat.

 

Foarte mult timp pt. cĂŁ fiecare se bazeazĂŁ pe o percepĂžie proprie Âşi directĂŁ. De aici cam greu sĂŁ mai miÂşti lucrurile.

 

Ce nu voi ÎnÞelege niciodatã este aversiunea posesorilor de benzinã faÞã de orice diesel În general. Pt. mine este ilogic, fost posesor ºi utilizator de mai multe motoare din ambele tabere, de toate neamurile.

 

Apoi problema se extinde În ambele tabere, dar În general existã o aversiunea mult mai puternicã Împotriva diesel. Nu ºtiu cu ce Îi Încãlzeºte dacã s-ar recunoaºte public (pe un forum) cã una e mai bunã sau nu decât cealaltã câtã vreme ei sunt mulÞumiÞi de ce au? Dacã le mai trebuie o confirmare În plus, atunci fiecare are o problemã, o Îndoialã, fie mai puÞin conºtientizatã. Important e sã-Þi placã ce maºinã ai, pãrerea celorlalÞi ar trebui sã fie secundarã, spre irelevantã.

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu masini de 2.5 TDI si 3.0 TDI de la VW nu de la BMW si consumul e departe de ce sustineti voi. (10 pentru prima si 12 pentru a 2-a)

4.2 TDI poate un 14% in bucuresti. (nu am mers cu el recunosc cinstit).

 

:) E clar ca nu ai mers cu ele.

eu sunt sigur ca nu a mers, eu am mers si stiu ce pot si cat consuma :(, poate pe A4 sau passat sa consume atat si asta la mers civilizat

 

Ce nu voi ĂŽnţelege niciodată este aversiunea posesorilor de benzină faţă de orice diesel ĂŽn general.

cred ca la fel e si invers :twoup:

 

sustin si eu, a6 3.0 tdi, consum undeva pe la 12-13 in oras, nu in bucuresti.

sa-l vezi in bucuresti :)

 

hai sa ag si eu un consum de VAG: audi A8 3.0tdi 234hp quattro (standard) in bucuresti 16+% asta iarna a atins si 19-20 , mers eu la volan nu din auzite si mers in A4 break 2.5tdi fwd 12-14% tot in bucuresti

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Pânã ºi cu faza cã te duci sã petreci Paºtele nu ºtiu unde ai minÞit rãu de tot.

 

 

Sunt plecat si intru pe net de pe mobil. Faptul, in sine, poate fi verificat de moderatori, prin vizualizarea IP-ului de mobil. Iar faptul ca sunt sau nu plecat sau...unde sunt plecat nu este treaba ta. Vezi-ti de treaba ta si de forumurile alea stupide pe care le moderezi. Aici esti offtopic, nu numai penibil.

 

 

Doamna invatatoare, eu nu am invata despre mar, dar am vorbit despre par, ambele sunt fructe si cresc in copaci. Cam asa suna elucubratiile pe care tu le crezi explicatii. Chiar crezi ca ai colegi de forum asa de tembeli incat sa nu realizeze asta?

Link to comment
Share on other sites

hai sa ag si eu un consum de VAG: audi A8 3.0tdi 234hp quattro (standard) in bucuresti 16+% asta iarna a atins si 19-20 , mers eu la volan nu din auzite si mers in A4 break 2.5tdi fwd 12-14% tot in bucuresti

 

Cu ce vitezĂŁ medie? Pe forumul dedicat pe topicul meu cu Golful povesteam cĂŁ nu de puĂžine ori ajungeam acasĂŁ cu 25% consum. Nu sunt foarte relevante comparaĂžiile astea. Ăn BucureÂşti Âştiu maÂşini identice 100%, luate de noi ĂŽmpreunĂŁ, cu diferenĂže de consum de 50%, doar pt. cĂŁ merg pe alte trasee zilnic.

 

Din fericire am mulÞi km În compania altor posesori de diverse maºini, pe diverse drumuri (ºi afarã ºi la noi, mii de km), existã diferenÞe majore Între percepÞia asupra stilului de condus raportat la consum În primul rând. Sunt mulÞi posesori de S3 care jurã cã merg tare ºi le consumã sub 10, adicã cât un 2.0TDI care are cu peste 100 de cai mai puÞin. E o discuÞie de ani de zile care Încã nu a ajuns la vreo concluzie.

Link to comment
Share on other sites

există diferenţe majore ĂŽntre percepţia asupra stilului de condus raportat la consum ĂŽn primul rând

sa nu insinuezi cumva ca nu as stii sa apas pedala de acceleratie sa consume masina mai putin, dar nu pot merge incet si ft incet , daca e liber drumul merg iute (nu spun tare), de multe ori ma intreaba nevasta-mea daca ne urmareste cineva :)

A8-ul a consumat cat am spus la acelasi stil de mers pe care-l am si cu masina mea*(varfuri de 19-20 au fost pt ca avand anvelope de iarna , quattro si controlul inaltimii sa ma bag prin nameti de zapada acolo unde cu a mea nu mi-as fi permis :) ), iar mie masina sub 15 nu prea-mi mi ia dar niciodata nu mi-a sarit de 18 (in bucuresti) cam la acelasi traseu pe care merg si cu masina mea, practic in loc sa merg cu masina mea am mers cu A8ul

cosum minim am reusit cu masina mea 7.8 si nu am mers tocmai incet, nu am bruscat acceleratia dar nici nu am depasit 140km/h ceea ce pt DNurile din ro nu e putin, probabil daca as merge regulamentar si din punct de vedere al vetezei consumul ar fi si mai mic

deci se poate si consum mic cu motor puternic pe benzina :twoup:

in medie imi ia 9.5-10.5 afara si nu o menajez (merg ft regulamentar in afara faptului ca nu pot respecat viteza legala dar nu sar nici calul)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

sustin si eu, a6 3.0 tdi, consum undeva pe la 12-13 in oras, nu in bucuresti.

 

Tu ori nu ai mers cu masina aia ori ai un consum extraterescu. Vezi ca o sa contrazici specialistii in motoare de pe topic. :) :) Ei stiu tot indiferent de motor si de marca.

Link to comment
Share on other sites

Foarte bine cĂŁ vĂŁ consumĂŁ puĂžin, atunci unde e problema?

nu e nicio problema, incerc numai sa demonstrez unora ca diferentele intre consumul de carburant intre dizal si benzina nu e asa mare cum cred ei (normal ..fara sa facem comparatie intre 2.0d si 3.0i) la motoare cu cilindree similara

 

 

Christos a Inviat !

Link to comment
Share on other sites

Adevarat a Inviat.

Sunt multe ipoteze care inclina balanta spre dizel, cel mai important ar fi cuplul urias si putere mai de jos .(+ capacitatea de resoftare ) desi nu prea este indicata .

Pe de alta parte , benzina este benzina , se aude intr-un fel , este mai silentioasa,atat doar ca tre sa faci plinu la4-5 zile ceea ce devine enervant, daca nu chiar mai repede.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Adevarat a Inviat.

Sunt multe ipoteze care inclina balanta spre dizel, cel mai important ar fi cuplul urias si putere mai de jos .(+ capacitatea de resoftare ) desi nu prea este indicata .

Pe de alta parte , benzina este benzina , se aude intr-un fel , este mai silentioasa,atat doar ca tre sa faci plinu la4-5 zile ceea ce devine enervant, daca nu chiar mai repede.

 

Plinu la 4 zile ? Asta inseamna ca mergi minim 100km pe zi in Bucuresti.....adica 35000-40000km pe an . Adica mai bine iti iei un dizal.

 

Cuplu si putere mai de jos ca la dizal ? Avem raspunsul , benzina turbo !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.