Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si un m5 diesel axat pe performanta, credeti ca nu va ''suge'' 30%?

Va inselati amarnic daca sunteti asa naivi.

 

Prefer sa fiu naiv si sa cred ca nu. Exista golf GTD pe aceasta lume si poti sa faci si un drive test. Ai sa vezi ce vorbesc eu de multa vreme pe acest forum.

Ce inseamna un raspuns prompt la acceleratie la un diesel versus comportamentul BMW.

Poate doar in conditii de circuit sa consume 30%; Si in conditiile in care un benzinar ar consuma spre dublu.

 

Au testat la top gear niste masini super sport si doar una singura a consumat sub 100litrii/100km pe circuit. Restul au consumat mai mult; una chiar 200 litrii parca.

 

Un 2.5 TDI / 150 CP sau 1.9 TDI/ 150 CP nu va consuma mai mult decat un 1.8 T de 150 CP.

 

Nici la mers constant la 200 km/h si cu atat mai putin la turatii mici. Si la diesel creste consumul - dar nu exponential ca la benzina.

Eu am calarit un 1.8 T 180 CP si scadea cu un sfert de rezervor in 60 Km (dar mers sportiv e adevarat). Un calcul ochiometric imi da un consum de 25%.

 

Am calarit si masini diesel de putzea ambreiajul si consumul nu a sarit de 10%. Pe circuit ar sari fara siguranta dar mult mai putin ca la benzina.

 

Sunt curios cata motorina au consumat dieselurile la Le Mans si cat Lamborghini sau Ferrari. - daca gasesc te anunt

 

Deci cine vrea sa mearga tare si sa nu opreasca des la benzinarii cumpara evident diesel. Cine vrea sa mearga tare si sa opreasca des cumpara benzina.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi...in ultiumul timp bmw a spulberat o groaza de traditii sau altfel zis au renuntat la multe elemente de pe masini "traditionale" specifice bmw.

Nu e vb ca nu va fi performant mot diesel...sau e mai putin bmw ca ala pe benzina insa.....e ... Just doesn't fit :)

 

Traditiile sunt ptr biserica, nu ptr o industrie in continua dezvoltare... cand o sa iesi din SV cu cinciarul o sa vezi si tu ce inseamna autonomie..

 

 

N-am pasaport :)

Link to comment
Share on other sites

motanul,

in acest topic se vorbeste despre bmw si ar fi bine sa lasam lucrurile asa.

ca si fapt divers, raspunul prompt la acceleratie pt motoarele mentionate de tine era specific motoarelor tdi pd. de cand cu common railul si pe motoarele mici de la vag, lucrurile s-au schimbat in sensul ca accelerarea masinii nu se mai face atat de exploziv inca de cum ai ciupit pedala. masina are o accelerare mult mai liniara.

se vede ca nu ai condus common rail de la vag. lucrurile s-au schimbat si motoarele nu mai pacalesc simturile asa cum faceau acele pd. daca faceai masuratori vedeai ca rezultatele erau probabil similare cu ale bmw-ului insa tdi pd avea un mod original de a se manifesta.

nu mai insista pe treaba asta.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

asa ca momentan dizelul e preferat

 

@roco

 

 

se apropie :)

 

Incredibil cat fum poate sa scoata chestia aia, cam cat un furnal de fabrica. Mai bine nu. :)

Daca asa o sa faca si M5tds-ul inseamna ca o sa fie "regele" soselelor :twoup:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Hai ca am gasit documentatie pentru voi :)

Doar sa aveti rabdare sa cititi si sa nu o faceti cu idei preconcepute:

 

 

 

"All of the drama should have helped the Prodrive Lola-Aston Martins, but both Audi and Peugeot were running turbodiesels and so enjoyed better fuel economy than the glorious-sounding Aston V12s. Better fuel economy means less time in the pits and more time on the track."

 

"Le Mans has emerged in recent years as a key proving ground for diesel technology, an Audi has long led the way with its R-series racers. Diesel offers some distinct advantages over gasoline - namely superior fuel economy and monstrous torque. The prestigious endurance race has allowed Audi and Peugeot to highlight the work they’re doing with diesel engines, which are popular in Europe."

 

Read More http://www.wired.com/autopia/2009/06/peugeot/#ixzz0jZCBdqsC

 

Pe langa asta am citit in alt articol cu regulamentul din 2009 in care la diesel i-au obligat sa puna rezervoare de maxim 68 de litrii sa mai treaca si ei pe la boxe sa alimenteze :) intr-un ritm mai alert.

 

Even better, Audi and Peugeot were running engines that cranked out a staggering 811 foot-pounds of torque. Pack that much torque into a car that weighs less than a Mazda Miata and you’re looking at serious acceleration and serious fun for as long as you can dodge all the adversity thrown your way.

 

Read More http://www.wired.com/autopia/2009/06/peugeot/#ixzz0jZDcHoqh

Link to comment
Share on other sites

motanul,

in acest topic se vorbeste despre bmw si ar fi bine sa lasam lucrurile asa.

ca si fapt divers, raspunul prompt la acceleratie pt motoarele mentionate de tine era specific motoarelor tdi pd. de cand cu common railul si pe motoarele mici de la vag, lucrurile s-au schimbat in semnsul ca accelerarea masinii nu se mai face atat de exploziv inca de cum ai ciupit pedala. masina are o accelerare mult mai liniara.

se vede ca nu ai condus common rail de la vag. lucrurile s-au schimbat si motoarele nu mai pacalesc simturile asa cum faceau acele pd. daca faceai masuratori vedeai ca rezultatele erau probabil similare cu ale bmw-ului insa tdi pd avea un mod original de a se manifesta.

nu mai insista pe treaba asta.

 

numai tampenii se vorbesc pe topicul asta iar s-a transformat in diesel vs benzina.

Link to comment
Share on other sites

din punctul meu este stupid sa mergi cu m-ul sa iei paine. E o irosire de timp si resurse. Bineinteles ca fiecare face ce vrea. Nu cred ca poti sa simti un M in timp ce mergi bara la bara sa intri pe autostrada si apoi mergi pe 3 benzi tot bara la bara cu 100 km/h maxim pana ajungi la coada de iesit de pe autostrada. Pentru asta iti iei un 520D, care face acelasi lucru la fel de bine.

Asa vorbeste cine nu are M, zice ca va merge cu el zilnic. Eu toti pe care ii cunosc cu masini sport/track day au de regula o masina de zi cu zi si M-ul de week-end. Nu cunosc exceptii. Pur si simplu nu are rost.

sa iti iei M sa faci 40k km cu el naveta la servici mi se pare fara rost si o bataie de joc fata de masina si banii tai.

Ma repet, poate exista si exceptii, si fiecare e liber sa fac ce vrea.

M-ul al vad ca o masina de week-end unde faci calatorii mai lungi sau ma scurte, placute, parlit pe autostrada pana la track, sau pe sosele mici si virajate, pe tot felul de coclauri pustii unde ai loc sa te joci cu el..

Link to comment
Share on other sites

se vede ca nu ai condus common rail de la vag. lucrurile s-au schimbat si motoarele nu mai pacalesc simturile asa cum faceau acele pd. daca faceai masuratori vedeai ca rezultatele erau probabil similare cu ale bmw-ului insa tdi pd avea un mod original de a se manifesta.

nu mai insista pe treaba asta.

 

Asa este. TDi-ul ma baga in scaun si 320D sta sa se gandeasca intai 2-3 secunde dupa care incepe sa accelereze liniar. Este exact pe gustul meu :)

 

Rezultatele per total sunt in favoarea bmw-ului; dar pe mine ma incanta mai mult 1.9 TDI de 100 CP in oras decat 2.0 TD 150 CP de la BMW.

Nu e doar tehnologie PD versus CR. 320D are in plus si geometrie fixa la turbina motiv pentru care e si mai lenes.

 

Pe langa acest avantaj TDI PD au multe dezavantaje motiv pentru care s-a renuntat la ele.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

din punctul meu este stupid sa mergi cu m-ul sa iei paine. E o irosire de timp si resurse. Bineinteles ca fiecare face ce vrea. Nu cred ca poti sa simti un M in timp ce mergi bara la bara sa intri pe autostrada si apoi mergi pe 3 benzi tot bara la bara cu 100 km/h maxim pana ajungi la coada de iesit de pe autostrada. Pentru asta iti iei un 520D, care face acelasi lucru la fel de bine.

Asa vorbeste cine nu are M, zice ca va merge cu el zilnic. Eu toti pe care ii cunosc cu masini sport/track day au de regula o masina de zi cu zi si M-ul de week-end. Nu cunosc exceptii. Pur si simplu nu are rost.

sa iti iei M sa faci 40k km cu el naveta la servici mi se pare fara rost si o bataie de joc fata de masina si banii tai.

Ma repet, poate exista si exceptii, si fiecare e liber sa fac ce vrea.

M-ul al vad ca o masina de week-end unde faci calatorii mai lungi sau ma scurte, placute, parlit pe autostrada pana la track, sau pe sosele mici si virajate, pe tot felul de coclauri pustii unde ai loc sa te joci cu el..

 

 

E irosire de resurse, sa ai 2 masini ca vezi doamne una e de zi cu zi si una e "bijuterie"...

 

Masina e masina, mergi dupa paine, sau unde ai de mers..

 

Daca eu vreau sa ard banu pe benzina mergand la servici cu M-ul, cum sa fie bataie de joc de banu meu ?

Masina e un metal, cum sa fie bataie de joc pentru masina ?

 

DOMI, serios, esti ok ? ca stiam ca nu ai 16 ani...

 

Iei M-u si la revedere e doar o masina mai puternica decat majoritatea.

 

Eu personal prefer sa merg dupa paine cu ea in fiecare zi, si cand am de mers in excursii sa ma bucur de un M..

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni. E un forum, un loc de discutie. Hai sa vorbim ca de aia ne-am strans aici. Din ce zice unul, ce zice altul, se poate desprinde o idee corecta si buna de insusit pentru toata lumea.

Nu va mai luati de Motan ca va zice si de alte motoare. Lasa-l sa zica, asa aflam si noi mai multe si nu suntem precum aia cu ochelari de cal si afirmam ca BMW rulz.

Atata timp cat discutiile sunt in limitele bunului simt si au legatura cu subiectul, e ok.

 

In vanzarile auto exista o chestie cu care se incepe.

Analiza nevoilor.

Asta s-a intamplat si aici pe forum. Ne "dezbatem" ba ca-i alba, ba ca-i neagra si fiecare are dreptate in felul lui, fiecare e cu dreptatea lui. De ce asa? SImplu, necesitatile, nevoile fiecaruia sunt specifice si diferite de la unul la altul.

 

Unii spun ca un M5 diesel ar fi un non-sens iar altii spun ca de ce nu?

Pana una alta hai sa vedem daca BMW chiar o sa scoata un monstru M5 diesel. Chiar sunt curios. Iar daca o sa scoata, sa fiti siguri ca o sa fie o masina de exceptie pentru ca BMW nu da cu numele prin noroi.

Just my 2 cents.

Link to comment
Share on other sites

40 de k facuti cu M costa cat un opel corsa. Eu de exemplu cam atat fac pe an 30-40k. Poate exagerez putin dar e cam pe acolo sunt costurile. Am zis ca fiecare e liber sa faca chestia asta daca vrea. , eu nu cunosc pe nimeni sa o faca.

Un M nu tine oricum cat o masina normala, o masina din clasa asta nu e o masina foarte fiabila. Nici nu are cum sa fie. Performanta vine cu niste compromisuri in privinta fiabilitatii. Pur si simplu nu exista exceptii in privinta asta la nici o marca.

E bataie de joc pentru masina sa o exploatezi in niste conditii pentru care nu a fost facuta. Asta e parerea mea.

 

" Iei M-u si la revedere e doar o masina mai puternica decat majoritatea"

Din pacate nu e asa. Un 530i de exemplu e o masina mai puternica decat majoritatea. E mai puternica decat 80% din ce circula in lume pe strada la ora asta.(statistic vorbind 80% din masinile de serie in circulatie au sub 150 de cai) Spre deosebire de un 530I un M e o masina extrem de costisitoare de intretinut, pentru orice om, in orice tara ar trai.

Ma repet, asta e doar o parare. Bineinteles ca tu daca vrei poti merge sa umpli si sifoanele cu M-ul, e alegerea ta. Oricum vorbim vorbe, nici unul din noi nu are M si eu personal nici nu sunt foarte aproape de unul, nici macar SH.

Link to comment
Share on other sites

Nu sefu, eu alimentez in 5 minute, da tot timpu ceilalti pasageri profita de ocazie ca am oprit, si ba se duc la baie, ba sorb o cafea, ba amprenteaza toate revistele din benzinarie, etc..

 

Sa inteleg ca tu bagi doar Bucurest - Mamaia cu bolidul ? din moment ce pui astfel de intrebari...

 

40 de k facuti cu M costa cat un opel corsa. Eu de exemplu cam atat fac pe an 30-40k. Poate exagerez putin dar e cam pe acolo sunt costurile. Am zis ca fiecare e liber sa faca chestia asta daca vrea. , eu nu cunosc pe nimeni sa o faca.

Un M nu tine oricum cat o masina normala, o masina din clasa asta nu e o masina foarte fiabila. Nici nu are cum sa fie. Performanta vine cu niste compromisuri in privinta fiabilitatii. Pur si simplu nu exista exceptii in privinta asta la nici o marca.

E bataie de joc pentru masina sa o exploatezi in niste conditii pentru care nu a fost facuta. Asta e parerea mea.

 

DOMI: vorbim de oamen normali, nu de bulangii ce scot M-u la terasa, daca eu imi permit cheltuiala, si imi permit sa dau pe casco, intretinere, combustibil cat 2 opel corsa la un loc / an... unde e problema ? (desi nu imi permit, ce imi permit in momentul de fata este sa circul cu un 530d)

 

Daca masina o duci pe circuit, probabil ca nu te tine cat una normala, dar daca mergi dupa paine, si te mai distrezi cu ea cand prinzi autostrazi, sunt ferm convins ca tine mai bine decat 2.0d, sau decat 2.0i..

 

Revin, e doar o masina, o venerezi in stilul acesta , doar pentru ca e o masina de care nu ne putem atinge nici unul din noi 2.. dar.. dupa ce ajungi la al 2-lea M, probabil o sa cari mobila cu ea, ca e doar o masina

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

E parerea mea. Chiar daca iti permiti sa cheltui 2 corsa pe an mi se par bani aruncati pe ferestra. Nu o venerez. Oricum am deviat de la discutie. Nu vorbesc de pus benzina aici. Sincer eu inca nu am vazut M-uri cu 250 k km si care sa mai si fie bune de ceva. In general la km aia la un se face rebuild, motor nou ori RMFD daca nu mai gasesti. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Bai, ce v-ati aprins pe topic-ul asta !!!

 

Eu, daca as avea de ales intre M5 benzina sau M5 diesel, as alege Nissan GT-R. :)

+1 sau un lancer evo, sau un porsche :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca tu bagi doar Bucurest - Mamaia cu bolidul ? din moment ce pui astfel de intrebari...

nu dar tu ai lasat sa se inteleaga ca sunt 2 ore in plus pt 2 alimentari :) nu?

 

cu masina merg oricand am nevoie, nu evit sa o folosesc chiar daca cateodata imi sare de 16-17 prin bucuresti :) sau e zapada pana la praguri

 

nu stiu daca o sa ma crezi dar in vara cand am fost plecat cu masina, cu plinul din bucuresti abia la iesire din arad spre nadlac am mai alimentat (apoi la viena), dar intre timp am oprit de cateva ori pt necesitati, foame, etc, nu am fost plecat singur si nici singura masina, nu am stresat pe nimeni cu opriri dese pt realimentare :twoup: asa cum spui tu despre altii si am o masina puternica ...PE BENZINA

nu stiu cu ce masini ai mers tu cu autonomie mica, nu te contarzic dar esti inversunat rau pe ele, eu nu am patit asa ceva cu nicio masina pe care am avut-o si nu prea am avut masini dizal , eu zic ca +550 km autonomie nu e asa rau , nici mie nu-mi place sa fac opriri dese dar na... cand mergem mai multi nu e frumos sa fac doar ce vreau eu, deci oricum opresti la un drum lung destul de des, nu vad care ar fi problema daca una dintre masini sau mai multe ar si alimenta atunci.

Link to comment
Share on other sites

Te referi la imbecilitatile astea?

 

Nu sunt deloc nişte imbecilităţi, este vorba de un test psihologic folosit ĂŽn ĂŽntreaga lume.

 

Esti sigur ca nu iau bataie benzinarele turbo in motor sport?

 

Paris – Dakar

http://www.dakar.com/us/DAKAR/2010/stage-1...rs/overall.html

 

2009 24 Hours of Le Mans

Verificati unde se claseaza: Ferrari 4.0 V8; Porsche 997 GT3; Aston Martin V8 Vantage GT2 4.5 L V8; Lamborghini MurciĂŠlago R-G 6.0 L V12; in raport cu Peugeot HDi 5.5 L Turbo V12 si Audi TDI 5.5 L Turbo V10.

 

Si ca sa vorbim un pic si de fiabilitate verificati cate masini pe benzina pleca la start si cate termina in raport cu dieselurile.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/2009_24_Hours...ns#Race_results

 

 

Seat leon 2.0 TDI versus BMW 320si

http://www.fiawtcc.com/2009/uploadedFiles/...hampionship.pdf

 

PS: Randamentul unui motor diesel este mai bun. Diferenta actuala e data de faptul ca in diesel s-a investit mult mai putin in cercetare-dezvoltare. Potentialul a ramas doar pe hartie.

Dar usor-usor vine si pe asfalt...

 

Exemplele pe care le-ai dat nu au nici o relevanţă ĂŽn discuţie şi nici măcar pentru cursele auto ĂŽn general.

 

Cursele de anduranţă sunt nişte curse destul de rare şi foarte costisitoare.

Cei de la Audi investesc 15 milioane de euro anual pentru a obţine acele rezultate.

 

Hai să-ţi explic puţin de ce nu are nici o legătură cu realitatea ceea ce ai scris.

Comparaţia " Ferrari 4.0 V8; Porsche 997 GT3; Aston Martin V8 Vantage GT2 4.5 L V8; Lamborghini MurciĂŠlago R-G 6.0 L V12; in raport cu Peugeot HDi 5.5 L Turbo V12 si Audi TDI 5.5 L Turbo V10." este lipsită de substanţă şi logică.

 

Cursa de 24 de ore de la Le Mans este ĂŽmpărţită pe mai multe clase.

Maşinile pe care le-ai enumerat tu nu fac parte din aceeaşi clasă şi nu concurează ĂŽn mod direct una cu alta.

Există ĂŽntr-adevăr un câştigător la clasamentul general, ĂŽnsă acest lucru nu are importanţă pentru că piloţii nu ĂŽncearca să câştige cursa la clasamentul general ci doar să fie primii din clasa lor.

 

Este ca şi cum compari o motocicletă cu o maşină, adică faci o comparaţie lipsită de logică.

 

Ferrari, Porsche şi Aston Martin au decis să concureze la o anumită clasă din cauză că nu doresc să investească foarte mult, maşinile lor fiind ĂŽn mare parte versiuni de serie modificate pentru a concura, ĂŽn timp ce Audi R10 este o maşină dezvoltată special pentru cursa de la Le Mans şi investiţia are o menire clară - promovarea Turbocharged Direct Injection, adică este o măsură de marketing.

Audi R8, versiunea anterioară care a câştigat cursa de la Le Mans mai mulţi ani consecutiv, a fost echipată cu un motor pe benzină, trecerea de la benzină la motorină s-a facut abia ĂŽn 2006.

Audi R10 este favorizată şi de regulament:

 

Diesels racing at Le Mans

 

Audi's decision to use a diesel engine emphasizes the commercial success of Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel engine (and its competitors) on Europe's roads. Diesels have been successfully used in other forms of racing as well, as their broad power band and fuel economy can prove advantageous, while in turn, the higher weight and lower rotational speed of the engine requiring new power transmissions are the disadvantages. The rules had to accommodate the need for a high capacity engine with a turbocharger and high boost, whereas both possibilities are no longer allowed for gasoline engines, as these had developed over 1,000 hp (746 kW; 1,014 PS) in several race series of the past.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R10_TDI

 

 

 

 

 

Din pacate pe forum posteaza foarte multi care nu au iesit din bucuresti, decat pana la mare, si acolo s-au plans ca pe autostrada soarelui nu este nici o benzinarie.....

 

 

Barosanului cu ferrari, sau bugatti, poate nu-i place mirosul din benzinarie, si probabil ca nu-i place sa intre in toate benzinariile care le vede in fata... nu se pune problema de bani, ci este vorba de autonomie.

 

A fost foarte smecher, sa mergem 2 masini 3L diesel, si un touareg V6 3L benzina si sa frecam menta prin benzinarii, ca touaregul a trebuit sa alimenteze de 2 ori mai des decat noi...

 

roco123: ce povestesti tu acolo sunt argumente pentru copilu de 16 ani, uita-te la V10-le sau V12-le de la audi, cum matura pe la Le Mans cu toate superbenzinarele, pentur ca e o masina echilibrata, performante destul de ridicate, acceleratie mare datorita cuplului si autonomie DUBLA datorita faptului ca e diesel, sunt 3 argumente pro V10-V12 de la Audi, argumente care tin si in viata de zi cu zi...

 

iei R8-u diesel, si-i dai pana in portugalia la plaja, mergi ca barosanul si cand ai chef nu-ti sta nimic in fata, si vezi benzinariile mai rar decat barosanul cu ferrari..

 

tu pe drum conduci 16 ore, si stai in benzinarii 2-3 ore, iar barosanul cu ferrari, conduce 16 ore si sta in benzinarii 10 ore...

 

Ptr traditii, cautati biserica

 

 

N-are nici o legĂŁturĂŁ cu viaĂža realĂŁ ceea ce ai postat.

 

Asta cu mirosul din benzinĂŁrie e o inepĂžie.

Ai bani - iei Bugatti Veyron Âşi te doare ĂŽn 3 litere de mirosul de benzinĂŁrie Âşi alte inepĂžii pe care le spui tu.

Nu ai bani - ÎÞi iei o maºinã normalã ºi o alimentezi când doreºti.

 

Dacã tu chiar crezi cã unul care are Ferrari sau Veyron plânge când trebuie sã ajungã la benzinãrie, Înseamnã cã ai pierdut legãtura cu realitatea.

 

Cursa de la Le Mans nu are nici o legĂŁturĂŁ cu realitatea de zi cu zi.

Exemplul pe care l-ai dat este infantil, de parcĂŁ maÂşina ta are vreo legĂŁturĂŁ cu Audi R10 din orice alt punct de vedere ĂŽn afarĂŁ de faptul cĂŁ ambele folosesc motorina drept combustibil.

 

R8-ul diesel NU EXISTĂ, a fost doar un concept.

 

 

Despre tractiune vs propulsie. Iar e o discutie interesanta si lunga. Propulsia e super ok dar are o mare mare problema. Aderenta scazuta iarna si comportamentul ciudat. Orice pocnitoare de masina cu tractiune rade de propulsia oricarui super BMW, Merc si altele (putine la numar ce-i drept).

Insa sentimentul conducerii unei masini cu propulsie atunci cand ai aderenta este de nepretuit.

 

Ma bucur ca BMW a lasat ca punte principala puntea spate si in cazul modelelor cu x-drive. Placerea de a conduce ramane valabila ca sa zic asa.

 

AderenĂža scĂŁzutĂŁ se poate rezolva prin montarea unor pneuri de iarnĂŁ.

 

Chiar ºi cu o maºinã cu tracÞiune faÞã poÞi derapa iarna.

 

Comportamentul unei maºini cu tracÞiune spate nu este deloc ciudat, totul Þine de obiºnuinÞã ºi de ÎnÞelegerea dinamicii maºinii pe care o conduci.

 

 

 

Mario Marius: V10-le de la audi de pe R8 e la fel de practic in viata de zi cu zi ca lamborghinii sau Ferrari.

Din nou vorbeºÞi de o maºinã care nu existã.

Coboarã cu picioarele pe pãmânt. :twoup:

 

 

Nu se pune problema de ce alege barosanul, ca barosani sunt de multe feluri, din punctul meu de vedere strict, eu care in luna martie am facut 5000 km, imi place sa merg cu masina si sa bag km multi, imi trebuie o masina sa nu ma faca sa opresc din 350 in 350 km.. sa alimentez, nu vorbim de bani, vorbim de autonomie.

 

Iar barosanul care merge din anglia pana in monte carlo cu ferrari, cine stie ?! poate ca i se rupe ca e benzina sau diesel ferrari-ul, se gandeste si el, cum ii alimenteaza servitorul ferrari-ul acasa, mai alimenteaza pe undeva prin franta la o benzinarie "extra all inclusive" iar pe autostrada doar se bucura de ferrari...

 

Eu zic ca posesoru de R8 cu V10 tdi, se distreaza mai bine decat cel cu masina pe benzina...

 

Ba da, vorbim de bani, sĂŁ fim serioÂşi.

DupĂŁ 300-350 km la volan, chiar ĂŽĂži prinde bine sĂŁ te opreÂşti la o benzinĂŁrie, sĂŁ te miÂşti puĂži, sĂŁ bei un suc sau o cafea.

Spui faza asta cu autonomia de parcĂŁ viaĂža este o cursĂŁ pentru tine, orice secundĂŁ pierdutĂŁ conteazĂŁ. :)

 

Posesorul ĂŁla nu existĂŁ.

 

stiti cum faceti voi? aveti diesel in viata de zi cu zi si un motor/masina cu motor diesel apare pe piata cu un motor super potent si pe ala il ridicati pe steag, de unde atata atentie data autonomiei, rezervorul lui lamborghini murcielago SV are 100 de litrii deci nu are o autonomie atat de scazuta, de ce negati atat de usor toate supercarurile pe benzina doar ca aveti voi diesel si aveti autonomie? ai naibi struguri...

 

FelicitĂŁri!

Un post realist Âşi obiectiv!

Tot respectul!

 

Mario Marius : faza asta cu "acri's strugurii" deja a devenit penibila pe forum, in lipsa altor argumente aruncati o expresie devenita deja penibila, tinand cont ca noi marea majoritate conducem masini de 6-10.000 euro, nu stiu cum vorbesti tu de invidie ( asta inseamna expreisa ta)... iar cand un R8 V10 TDI e mai scump decat un R8 normal, din nou nu stiu de ce vorbesti de invidie.. cand noi vorbim clar de barosanu ala care are suta de mii, si in loc de benzina isi ia un diesel... clar ala nu e invidios pe cel care-si ia benzina..

 

Si te asigur, ca la drum nu am fost invidios pe barosanul cu Touaregul...

 

Din nou vorbeÂşti de o maÂşinĂŁ care nu existĂŁ ĂŽn realitate, e doar un concept car. :)

 

Pai tie-ti e tot una ca un drum de 6 ore il faci in 6 ore sau il faci in 8 ore ? pentru ca tre sa alimentezi de 2 ori in plus ?

Nu mai puneti diesel vs benzina ca nu are sens...

 

Pur si simplu, sunt bulangii care ies cu M5-u la terasa, si li se rupe de autonomie, si sunt bulangii care merg cu M5-u pana in portugalia si la bulangii numaru 2, nu le e tot una sa opreasca de 10 ori in benzinarii sau doar de 5 ori...

 

Logic, ca daca isi ia M5-u ptr terasa, pitzi, liniutza, i se rupe, dar daca-si ia M5-u pentru mers dupa paine, mers in portugalia la plaja, in frantza, etc... atunci poate ca se gandeste ca e naspa sa mergi la baie in toate omv-urile.

 

ilhearto: pai pana baga 100L in touareg.. trebuia sa facem si noi ceva...

 

de aia are sens un M5 diesel.

 

Nu ai legĂŁturĂŁ cu realitatatea.

 

Te minÞi singur Încercând sã demonstrezi cã diesel-ul este cea mai tare alegere posibilã, chiar mai tare decât niºte supercar-uri, adicã Bugatti Veyron, Lamborghini ºi altele.

O alimentare dureazã câteva minute, nicidecum o orã.

 

Eu nu stau in Romania. Aici majoritatea oamenilor isi cumpara masini pentru placere si genul asta de masini e pentru track day.

Nu ai cum sa ai in nici un diesel acealeasi senzatii ...

E pur si simplu supid sa folosesti un M sau ceva de clasa similara sa faci naveta la servici.

Cand mergi la terasa si ai ghinion sa nu ai sofer pleci cu taxiul. Senzatie faci poate in unele locuri. Totul e relativ. Unde stau eu nu faci nici o senzatie.

Sa iti zic ce masini au vecinii mei. Unul are ferari testarosa, mai e unul cu un Citroen model 1932 in stare perfecta de functionare, in week-end cand e frumos vezi cate o coloana de 10 porsche iesite la plimbare, exemple iti dau cate vrei .

L.E : Faza e ca un M nici macar nu iese asa mult in evidenta. Pentru multi care nu sunt cunoscatori sau pasionati ai marcii daca scoti badge-ul M 80% din oamenii normali nici nu stiu ce au in fata...

 

Bravo, ai mare dreptate.

 

Foarte puĂžini oameni din strĂŁinĂŁtate ĂŽÂşi cumpĂŁrĂŁ un M ca sĂŁ meargĂŁ zilnic cu el.

ExistĂŁ maÂşini mult mai potrivite pentru aÂşa ceva.

M-urile, supercar-urile, maÂşinile exotice, ĂŽn general orice maÂşinĂŁ sport veritabilĂŁ nu este menitĂŁ sĂŁ o conduci zilnic, poate doar Porsche.

 

Nu are nici un rost, dacã gândeºti raÞional, sã conduci o astfel de maºinã zilnic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

DOMI: e stupid pentru tine sa mergi dupa paine cu M-u..

 

M-ul este DOAR o masina mai sportiva.. Decat sa iesi cu ea la terasa, mai bine mergi dupa paine...

 

Eu imi cumpar masina, pentru ca o folosesc zi de zi, si de obicei cea mai mare satisfactie o am de la masina atunci cand parcurg distante mari... daca o sa am posibilitatea sa iau un M, pe ala o sa-l iau cand o sa am posibilitatea sa fac acelas lucru ce il fac si cu masina actuala, nu imi iau masina "sa fac senzatie la terasa", imi iau masina sa ma duc in concedii...

 

Unde ar duce un M5 diesel touring

 

M-urile sunt singurele BMW-uri cu care merită să mergi şi pe circuit, nu sunt doar maşini mai sportive.

 

Tu faci greşeala de a crede că toţi cei care ĂŽşi iau M sunt nişte cocalari, care le folosesc doar pentru impresii, pentru a le parca ĂŽn faţa unei terase.

Decât să freci un M aiurea ĂŽn oraş, mai bine ĂŽl conduci doar seara când este liber şi ĂŽn călătorii, ĂŽn week-end, atunci când te poţi bucura de el ĂŽntr-adevăr.

 

Deci cine vrea sa mearga tare si sa nu opreasca des la benzinarii cumpara evident diesel. Cine vrea sa mearga tare si sa opreasca des cumpara benzina.

 

Nu e vorba de oprit la benzinării ci de costuri de exploatare.

 

Ce rost are să ne minţim singuri, e vorba de bani şi de câţi km mergi.

 

Dacă mergi puţin, ĂŽţi convine să ai o maşină cu motor mare pe benzină.

Puţin ĂŽnsemnând 20-25 000 km pe an.

 

Dacă mergi 30-60 000 km pe an, normal că e foarte greu să-ţi permiţi consumul unui motor pe benzină.

 

E irosire de resurse, sa ai 2 masini ca vezi doamne una e de zi cu zi si una e "bijuterie"...

 

Masina e masina, mergi dupa paine, sau unde ai de mers..

 

Daca eu vreau sa ard banu pe benzina mergand la servici cu M-ul, cum sa fie bataie de joc de banu meu ?

Masina e un metal, cum sa fie bataie de joc pentru masina ?

 

Eu personal prefer sa merg dupa paine cu ea in fiecare zi, si cand am de mers in excursii sa ma bucur de un M..

 

Irosire de resurse este să mergi ĂŽn aglomeraţie cu o maşină care consumă 30% ĂŽn aglomeraţie doar pentru că poţi.

 

Dacă este tot aia să mergi cu o maşină care consumă 15-16%, de ce să nu ai două maşini?

 

Ăn toată lumea civilizată, oamenii au cel puţin două maşini, doar noi românii vrem să mergem la pâine cu R8-ul TDI imaginar. :)

 

Serios acum, un om realist nu ar spune aşa ceva.

Ce rost ar avea să mergi cu o maşină foarte rapidă, un supercar, la cumpărături? Doar pentru orgoliu şi impresii?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

40 de k facuti cu M costa cat un opel corsa. Eu de exemplu cam atat fac pe an 30-40k. Poate exagerez putin dar e cam pe acolo sunt costurile. Am zis ca fiecare e liber sa faca chestia asta daca vrea. , eu nu cunosc pe nimeni sa o faca.

Un M nu tine oricum cat o masina normala, o masina din clasa asta nu e o masina foarte fiabila. Nici nu are cum sa fie. Performanta vine cu niste compromisuri in privinta fiabilitatii. Pur si simplu nu exista exceptii in privinta asta la nici o marca.

E bataie de joc pentru masina sa o exploatezi in niste conditii pentru care nu a fost facuta. Asta e parerea mea.

 

Si ce daca? Sunt oameni care au ceasuri la mana care costa cat 3,4,5,etc. opeluri corsa,crezi ca intereseaza pe astfel de persoane?

Astfel de masini se adreseaza oamenilor cu bani,multi bani,nu clasei de mijloc.Oameni care castiga mii sau chiar zeci de mii de euro/luna,oameni care nu stau sa se uite pe fisa tehnica la consumuri sau sa intrebe pe vanzator cand cumpara masina: " dar asta cat consuma"? Oameni care atunci cand pleaca in concediu au mii de euro pe card ori in portmoneu iar o economie de 100-150E la un drum de 2000 de km(daca ar merge cu diesel) ar fi total insesizabila pentru ei. Cand ai 100 si ceva de mii de euro de aruncat pe o masina,fix consumul te mai intereseaza.Iar faza cu autonomia chiar ma amuza,benzinarii se gasesc din 30 in 30 de km pe orice drum national/international.Asa ca hai sa terminam odata cu comparatia asta total inutila dintre un posibil M dizal si un M pe benzina.Singurul atuu al unui motor diesel pe un turism este CONSUMUL/ECONOMIA ! Atunci cand iti pui problema de consum inaintea achizitionarii unui model M inseamna ca nu ti-l permiti inca.Daca intrebi pe majoritatea oamenilor cu bani care au masini scumpe cat le consuma iti vor raspunde ca habar nu au,alimenteaza atunci cand se aprinde becul in bord.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.