Jump to content

Classic E30


archimede

Recommended Posts

salut, esti un pic curajos cu 200 caluti la roata, incerci cu interne stock?? mai bine te mai gandesti ca este foarte posibil sa te tina motorul max 500 cu ceea ce vrei tu. Mai bine incerci un 2.5 ca iesi mai bine pe calcule si pe putere, iti vor trebui cam 240 caluti sa scoti la volanta ca sa iti iasa 200 la roata. Dar in momentul in care faci asta iti trebuie si diferential autoblocant + cardan taiat si rectificat (tre sa mergi la inginarie mecanica, langa tine ca si sala). Ce vrei tu incerc si eu , sa schimb un motor mic cu altul mai mare (eu am un 316 E30) dar ma tot tin in loc mici garnituri, volante si alte ambreiaje.

daca tot vrei sa faci treaba incearca sa pui o volanta de 2,5 12 valve + ambreiaj + electromotor pt ca este mai usoara volanta si urci mai repede in ture (stiu sigur pentru ca am montat la un prieten).

BTW vezi ca acele injectoare care le ai tu pe admisie nu sant toate la fel, sa nu iti mearga aiurea motorul cu ele.

Bafta multa si sper sa mai vedem poze si posturi cu tine.

 

Foarte de acord cu tine, ai perfecta dreptate. k03s-ul face maxim 180 cai la roata. Acum pana nu vad, nu cred. ( + ce modificari mai am de gand sa-i fac motorului ). Daca e, pun ceva mai mare gen k04 cu interne stock si presiune mica. La 2.5 24v nu m-am gandit pentru ca am gasit un M50B20 cu aprox. 40.000 km REALI 100% !!! Sunt curios ce pot face cu un motor ca asta. La urma urmei, nu trebuie musai la licenta sa fie 200. Am eu o ambitie, daca va fi nevoie, voi umbla si in motor.

 

Referitor la injectoare, asa am luat rampa, 2 sunt la fel , 4 diferite. In momentul in care voi urca motorul pe masina, automat voi lua alte injectoare. Pe astea le voi dona, sau le voi da la schimb cu o cutie de Pfanner.

 

Succes si tie cu masina. Vorbim.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Despre M52-uri se zvoneste ca au probleme la admisie, cum ca ar fi restrictive, zexe. K03s-ul este capabil de 180 hp. Daca nu atingem target-ul mai rectificam chiulasa, artificii, "bam-bam-bam". Daca nici asa nu se ajunge la 190-200, schimbam melcul si aia e. " cicacica-cichicea ."

 

Doamne ajuta.

 

P.S mai este de calatorit in timp pana la acel moment.

 

Nu este vorba de o problemĂŁ ci de o concepĂžie diferitĂŁ.

M52-urile sunt mai puĂžin poluante, au o admisie mai restrictiva pentru cĂŁ normele de poluare au devenit mai restrictive.

Link to comment
Share on other sites

Despre M52-uri se zvoneste ca au probleme la admisie, cum ca ar fi restrictive, zexe. K03s-ul este capabil de 180 hp. Daca nu atingem target-ul mai rectificam chiulasa, artificii, "bam-bam-bam". Daca nici asa nu se ajunge la 190-200, schimbam melcul si aia e. " cicacica-cichicea ."

 

Doamne ajuta.

 

P.S mai este de calatorit in timp pana la acel moment.

 

Nu este vorba de o problemĂŁ ci de o concepĂžie diferitĂŁ.

M52-urile sunt mai puĂžin poluante, au o admisie mai restrictiva pentru cĂŁ normele de poluare au devenit mai restrictive.

 

Asa fusesem informat si eu, cum ca ar fi restrictive acele admisii.

Am vazut multi care pe motoare de 2.8 puneau admisie de 2.5, etc.

 

 

 

P.S o poza din germania

post-35349-1272664251_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dupa sesiune, vreau sa-i fac evacuare "cap"-"coada" inox. Insa, nu stiu ce sa aleg intre 2 finale. Un mic plus din partea mea catre cea cu capatul ars.

Un mare minus pt amandoua din partea mea ... :twoup:

 

E motor mic, dupa mine as pune cu doua iesiri , dar e motorul prea mic.

 

 

Totusi, cred ca va ramane aceasta...

post-35349-1272868991_thumb.jpg

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Cu primele douĂŁ o dai ĂŽn tuning de prost gust.

 

Asa e, dar la finala pe care m-am gandit sa o achizitionez trebuie o fusta spate M-tech II. :twoup:

 

Sper sa fie Caius online, am gasit un eleron M-tech II in timisoara, si omul nu-l trimite de nicio culoare prin curier :)

Link to comment
Share on other sites

A treia aratĂŁ bine.

Da, multumesc pentru sfat, va ramane a 3-a finala. Acum nu stiu cum sa fac evacuarea, m-am uitat pe sub masina, de la motor pleaca doua tevi pana in dreptul scaunelor din fata, acolo este o intermediara ( cred ) si de acolo pana in spate la finala o singura teava. As vrea sa fac 2 tevi din fata pana in spate, dar inca nu stiu exact ce vreau sa fac. :twoup:

 

frumoasa masina :)

 

incep sa ma innebuneasca e30-urile astea :( la cat de frumoase sunt :)

 

Si eu, de mult am pus ochii pe aceasta masina. Mi-ar place un E34, E39 ... insa am prea putini ani, iar masina asta mi se potriveste.

Link to comment
Share on other sites

A treia aratĂŁ bine.

Da, multumesc pentru sfat, va ramane a 3-a finala. Acum nu stiu cum sa fac evacuarea, m-am uitat pe sub masina, de la motor pleaca doua tevi pana in dreptul scaunelor din fata, acolo este o intermediara ( cred ) si de acolo pana in spate la finala o singura teava. As vrea sa fac 2 tevi din fata pana in spate, dar inca nu stiu exact ce vreau sa fac. :twoup:

 

frumoasa masina :)

 

incep sa ma innebuneasca e30-urile astea :( la cat de frumoase sunt :)

 

Si eu, de mult am pus ochii pe aceasta masina. Mi-ar place un E34, E39 ... insa am prea putini ani, iar masina asta mi se potriveste.

Traseul evacuari nu se face dupa ureche ,sau cum arata mai bine ..Sunt niste valori (in special diametrul)ce trebuie respectate,altfel mai mult rau faci decat bine ..

Datorita unei evacuari care este ''prea libera'' vei avea pierderi de cuplu...

Link to comment
Share on other sites

Caline, noroc cu tine. Aveam in gand sa iau burlanul de la soba de teracota, si sa-i fac un fitting la toba finala.

Excluzand faptul ca urmez o facultate de profil ( care nu prea imi este de folos pana in momentul de fata ) , am in biblioteca multe carti comandate de pe amazon.

 

Dubiile mele se afla in stransa legatura cu evacuarea. Adica, daca este nevoie sa pun o alta intermediara sau merge traseu 'gol' de la motor. Sa nu am probleme cu legea, nu de altceva. De calculat , nu-i o piedica pentru mine.

 

Oricum, merci pentru gandurile bune. Conteaza ca lumea sare cu sfaturi bune, dar am habar despre ce spui tu.

 

Da ciupa' , de acord cu tine, asta nu reprezinta o problema. Dar ma gandesc daca e nevoie de un resonator , midpipe, etc. Mi-e frica dupa eliminarea tobei intermediare sa nu faca toba ca toate visele. :twoup:

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce vrei sĂŁ schimbi evacuarea?

 

Evacuarea de fabricĂŁ este foarte bunĂŁ, nu vĂŁd un motiv pentru care ar trebui sĂŁ o schimbi.

 

O evacuarea performantã costã mai mult decât maºina pe care ai cumpãrat-o.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce vrei sĂŁ schimbi evacuarea?

 

Evacuarea de fabricĂŁ este foarte bunĂŁ, nu vĂŁd un motiv pentru care ar trebui sĂŁ o schimbi.

 

O evacuarea performantã costã mai mult decât maºina pe care ai cumpãrat-o.

 

Strict pentru mine, pentru putin sunet( sunt constient ca la un motor asa mic, o evacuare de inox nu da zeci de cai cum abereaza unii, mai ales ca este un motor aspirat. - momentan :twoup: - ). Nu reprezinta o investitie asa mare, avand in vedere faptul ca am spatiul si aparatura necesara.

 

O evacuare buna nu are neaparat brand : supersprint , milltek, magnaflow, etc.

Edited by archimede
Link to comment
Share on other sites

Evacuarea nu dĂŁ oricum putere.

 

PoÞi câºtiga putere doar la unele maºini montând o evacuare custom ºi eliminând catalizatoarele, Însã câºtigul este foarte mic.

 

La o maºinã modernã chiar pierzi putere astfel pentru cã motoarele sunt gândite sã funcÞioneze cu catalizatoarele montate, chiar merg mai prost dacã le elimini.

 

Eu cred cã are foarte mare importanÞã brand-ul.

 

O tobĂŁ finalĂŁ este suficientĂŁ pentru ceea ce vrei tu, ĂŽnsĂŁ, din punctul meu de vedere, un sunet puternic dintr-un motor aÂşa mic este un fel de manea.

Link to comment
Share on other sites

Caline, noroc cu tine. Aveam in gand sa iau burlanul de la soba de teracota, si sa-i fac un fitting la toba finala.

Excluzand faptul ca urmez o facultate de profil ( care nu prea imi este de folos pana in momentul de fata ) , am in biblioteca multe carti comandate de pe amazon.

 

Dubiile mele se afla in stransa legatura cu evacuarea. Adica, daca este nevoie sa pun o alta intermediara sau merge traseu 'gol' de la motor. Sa nu am probleme cu legea, nu de altceva. De calculat , nu-i o piedica pentru mine.

 

Oricum, merci pentru gandurile bune. Conteaza ca lumea sare cu sfaturi bune, dar am habar despre ce spui tu.

 

Da ciupa' , de acord cu tine, asta nu reprezinta o problema. Dar ma gandesc daca e nevoie de un resonator , midpipe, etc. Mi-e frica dupa eliminarea tobei intermediare sa nu faca toba ca toate visele. :twoup:

Imi cer scuze daca te-ai simtit ofensat...Nu mi-am dat seama ca esti cunoscator...

 

Bafta cu proiectul... :(

 

Poate o sa ma ajuti si pe mine ,pe viitor cu proiectul pe care il am in cap .Bineinteles nu sunt 100%sigur ca o sa-l pun in practica .

Vreau sa cumpar inapoi prima mea masina,un Ford Taunus din anii 80'' ..Si sa-i pun un M50B25 .. :)

Nu stiu de ce nu pot sa-mi scot masina respectiva din cap.. :)

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.