Jump to content

vibratii mari in mers si franare !


Recommended Posts

M-am chinuit vreo 3 luni cu problema asta,pana la urma am "rezolvat-o".Am schimbat rotile de iarna cu rotile de vara!.Incerc sa gasesc o explicatie pentru acest aspect dar .....nu pot,aveam exact aceleasi probleme la rotile de iarna cu tremuratul, la mine tremura foarte tare de la 90->100km/h dupa aia se oprea si incepea din nou de la 140->cat poate ea,acum dupa ce am pus rotile de vara si tremura doar de la 80->100km/h.Indiferent daca accelerez sau franez,cel mai urat facea si face in continuare la franat.Tin sa precizez ca am schimbat placute,bucsi,bielete antiruliu si bara stabilizatoare fara discuri pentru ca nu am de ce,sunt aproape noi.Masina in cauza un e34.Singura concluzie care ar merge trasa e ca e de la roti sau dimensiunea lor.....dar nu are nici o logica! :twoup: :).

Deci voi spuneti ca ar mai putea fi de la articulatii???(nici nu prea stiu exact pe unde ar trebui sa umblu)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai am facut o programare la un service pt unghi. Mi-a zis tipul de acolo ca....daca am refacut directia trebuia facuta geometria. A zis ca sa ma duc acolo cu ea si imi zice el daca are rost sau nu sa fac unghiul ca sa nu dau banii aiurea. Pretul estimat undeva la 160 lei !

 

AÂşa este.

 

Cred ca frezarea aia este echilibrarea discurilor nu markerul de uzura.

 

Dacã acea margine este foarte pronunÞaÞã, este evident cã discurile sunt uzate, adicã nu mai au grosimea necesarã.

 

Ăn afarĂŁ se schimbĂŁ discurile la fiecare 2-3 schimburi de plĂŁcuĂže, la noi unii nu vor sĂŁ le schimbe niciodatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Am programare miercuri dimineata la unghiuri. Dupa asta am sa fac un test. Cativa baieti din TM de la club au zis ca nu e de la discuri....deci astept sa vad unghiul. Cat despre refacutul bratelor prefer sa nu discut ca adancim subiectul si nu are rost.....fiecare cu parerea si posibilitatile lui. Treaba asta e ca si schimbatul uleiului la un anumit termen. Am deschis topicul pt a discuta despre vibratie si nu de ce refac eu ce refac. Multumesc pt suport tuturor (in special lui Ciupanezu) ...revin eu cu noi actualizari miercuri.... !
Link to comment
Share on other sites

Tocmai vin de la service....am fost la programarea pt geometrie. Tipul de acolo a zis ca nu are rost sa imi faca geometria pt ca piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=05 are joc si trebuie schimbate. Feri a cam avut dreptate exact piesa asta ii defecta. Nu stiti astea se pot schimba doar partial adica partea afectata sau trebuie cu totul ? Bineinteles mi-au zis ca discurile au 19 mm si limita de siguranta ii 20.4 !
Link to comment
Share on other sites

trebuie cu totul daca nu vrei sa faci tiganie. Daca folosesti presa sa schimbi doar captul, numai de la folosirea presei ai uzura la piesa 40%...

 

in ce sens ? Se poate schimba doar capatul ? Cat ii de bine ? Pt ca eu am mai si reconditionat si bratele alea cotite si chiar sunt multumit ! Uzura aia in ce sens se face ?

Link to comment
Share on other sites

cand schimbi bucsa din capat o sa foloseasca presa daca ai noroc, sau ciocan + vasilina daca ai ghinion.. aia nu mai e bucsa.. e deja semi - bulita cand faci asta(indiferent ca folosesti presa sau ciocan.), si durata ei de viata se va micsora considerabil. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cand schimbi bucsa din capat o sa foloseasca presa daca ai noroc, sau ciocan + vasilina daca ai ghinion.. aia nu mai e bucsa.. e deja semi - bulita cand faci asta(indiferent ca folosesti presa sau ciocan.), si durata ei de viata se va micsora considerabil.

 

am inteles....la cine am refacut eu bratele alea cotite avea aparate nu facea la ciocan ! Mersi mult insa de informatie !

Link to comment
Share on other sites

Piesa 11 se schimba cu totul. Mergi la Ciclop, am cumparat recent cu 135 lei bucata marca fortuna. Gasesti si aici pe forum diferite marci de la 200 la aprox 400 ron! Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Piesa 11 eu am cumparat-o cu 400 Lei, Febi :twoup: . Am dat cam mult pe ea dar totusi la 135 de lei eu zic ca e cioplita din lemn. Nu faci nici o afacere daca te tine 3-4 luni si apoi iar nervi si iar piesa (si de data asta o iai pe cea scumpa), iar nervi si iar service si iar nervi si iar geometrie si asa mai departe. Piesa se schimba cu totul. Bratele cotite au bucse separat si schimband bucsele, cu presa, nu cred ca se deterioreaza. Nu ti-as recomanda sa reconditionezi bucsi sau pivoti. Problema e ca nu cred ca folosesc acelesi tip de material ca si cel original sau nu il modeleaza la aceleasi cote. Bratele trebuie sa aiba o anumita flexibilitate. Sunt sigur ca nu se simte diferenta la mers, dar in caz de o manevra brusca, de urgenta sau la viteza nu se comporta cum trebuie. De asemenea din cauza lor se pot uza alte piese originale de pe masina. Dar pana la urma faci cum crezi. Sa ne spui cum ai rezolvat problema
Link to comment
Share on other sites

am ajuns la o concluzie dupa ce am discutat cu mai multa lume si cu un baiat de pe forum din Timisoara. Discurile ar fi cauza, si pe viteza si la franare. Maine fac o comanda si ma duc sa le schimb, am sa revin cu noutati !
Link to comment
Share on other sites

ieri au fost achizitionate discuri, placute fata spate....s-au schimbat si urmeaza a fi facut testul in acest weekend. Trebuie sa imi mai iau niste inele de centrare janta si anunt de indata ce am un raspuns la test ! Revin !
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati si sunt foarte bucuros ca am schimbat discurile, bineinteles totodata si placutele. Vibratia a disparut la franare complet insa mai vibreaza dar f f f f putin la viteza. Stiu si cauza micii vibratii la viteza si luni am sa o rezolv. (este de la jante, nu am inele de centrare si e o distanta de 1 mm intre janta si butuc. Sunt foarte bucuros ca am reusit si am sa revin si sapt viitoare cu noutati ! Vreau sa zic ca marea vibratie de la discuri era erau praf !
Link to comment
Share on other sites

un prieten de-al meu a avut aceleasi probleme la un E39 cu discurile... lucreaza la o firma de piese auto si a zis ca nu recomanda ATE!!! ale lui, in 500 de km au fost valuri... a pus RH... no problems!

 

sincer nu stiu ce sa recomanda sau nu. ale mele au fost ATE cele care au venit cu masina din fabrica. Acum am pus Zimmerman !!! Deci Caline nu stiu ce sa zic dar in acest moment sunt super bucuros ca nu mai fac cum faceau inainte. Ca sa nu mai zic nici placute nu am mai luat ATE !

Link to comment
Share on other sites

Blaz3: Unde ai facut directia?

 

la fratii grim....dupa carlos a 2-a la stanga pe colt !

 

cati $?

 

undeva la 250 lei, insa nu te lua dupa mine ca iti face pretul pe loc...in functie de multe lucruri ! Eu am facut 2 brate + 2 bucse schimbate !

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu probleme cu vibratile la franare , am schimbat discurile si nu mai vibreaza , dar totusi trepideaza cnd e in sarcina , vibreaza si schimbatorul ...asta de la ce ar putea fi ? tampoanele motor si cv au fost schimbate !

am avut ceva probleme k sa desfacut un surub de la cardan si atunci nu puteam merge peste 50/km/h, am strans surubul si am rezolvat problema , dar ma gandesc k atunci sa isi fi facut joc la rulment si sa fie jocul de acolo ... sau alte pareri ? vibreaza in sarcina destul de tare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu probleme cu vibratile la franare , am schimbat discurile si nu mai vibreaza , dar totusi trepideaza cnd e in sarcina , vibreaza si schimbatorul ...asta de la ce ar putea fi ? tampoanele motor si cv au fost schimbate !

am avut ceva probleme k sa desfacut un surub de la cardan si atunci nu puteam merge peste 50/km/h, am strans surubul si am rezolvat problema , dar ma gandesc k atunci sa isi fi facut joc la rulment si sa fie jocul de acolo ... sau alte pareri ? vibreaza in sarcina destul de tare :twoup:

 

ii si motorul ceva mai mare....si in plus e diesel, eu zic ca e ceva normal ! Acum depinde cat de tare zici tu.

Link to comment
Share on other sites

daca iti vibreaza putin in mers iar acea vibratie se accentueaza la franare problema ar putea fi si din cauza amortizoarelor. Eu am fost disperat datorita unei vibratii, desi piesele de la directie erau noi, discurile noi, placutele noi, jantele drepte si echilibrate...........am fost sa schimb uleiul in cutia de viteze si am remarcat ca am un amortizor curs pe fata, le-am schimbat pe amandoua si s-a dus vibratia. Edited by mada_linn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.