Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

cand intri intr-o curba destul de periculos cu viteza, cei din fata de ce franau?

eu zic ca pentru siguranta lor si ca masina "cerea frana in astfel de situatii".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu e vorba numai de 0-100 ci de reprize in depasiri,un G4 TDI 131cp are niste reprize mult mai puternice decat un 316i-318i NFL datorita cuplului mare.Apoi nu vad unde e sportivitatea asta nemaintalnita la un 316i ca e o puturosenie de masina.Eu cred ca divinizati prea mult marca bmw,atat G4 cat si G5 stau foarte bine in curbe.

 

Vezi ca intrii intr-o zona sensibila... Stiu ce reactii vin dupa asemenea afirmati...

 

Desi avem un versus BMW 3 versus Golf (ambele alegeri inspirate). Sa vedem cum se comporta concurentul direct de la BMW (serie 1 compact) intr-o lupta cu Golful V R32. Sa vedem obiectiv pe circuit care sta mai bine in curbe.

 

Serie 1 M 135i versus Golf R32

 

Fifth gear:

 

La Fifth gear BMW-ul castiga in linie dreapta si pierde pe circuit. Acum sa-mi zica mie toate persoanele inteligente de pe acest forum cum sta mai bine in curbe daca in linie dreapta merge mai repede si pe un circuit care pe langa linii drepta contine si curbe iese mai prost. (conduse de acelasi pilot cu experienta si rezultate foarte bune in timpul carierei - adica relevante).

 

 

Top gear:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...23246748013021#

 

La Top Gear BMW-ul castiga in linie dreapta, castiga la mustata si pe circuit dar cand se pune intrebarea care este mai buna: castiga VW-ul pentru ca in afara de faptul ca bmw-ul castiga pe circuit pierde la toate capitolele. (printre care enumara si faptul ca viteza cu care vw-ul poate negocia o curba este mult mai mare decat a BMW-ului). BMW-ul a castigat timp doar in liniile drepte. Toate astea in conditiile in care BMW-ul e cu 4000 de lire mai scump si are un nivel de echipare mult mai prost/ porbagaj mai mic, spatiu pentru pasagerii din spate – de loc; materiale si finisaje mai proaste (si vorbim de varianta M nu de un BMW chel).

Sa dau un citat: “Golful are aderenta atat de buna ca pe carosabil umed scartaie din toate rotile dar nu pierde aderenta” minutul 3.35

“Golful este mult mai bine construit”

“In timp ce la BMW pe parcursul intregii zile au licarit beculetele de atentionare cu erori despre dicuri stricate, senzori stricati in vw nu s-a aprins nimic” 6.20

 

 

 

am facut ieri un drum de vreo 300 de km si destul de serpuit drumul, vreau sa zic ca masina in curbe se comporta excelent toti din fata mea franau la curbele alea eu nici nu atingeam frana si erau si opeluri si vw si "n" masini.

 

Si eu daca stau la semafor langa o blonda cu mercedes slk si aia ineaca motorul cand se pune verde plec mai repede decat ea cu bicicleta. Ce relevanta are?

Daca simti nevoie sa iti pun clipuri cu serie 3 batut mar in curbe de masini de la concurenta stock spune-mi si le pun a 10-a oara.

 

BMW-ul este peste medie in curbe (este in zona very best) dar pe alocuri nu este cel mai bun.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Seria 1 este o masina mult mai distractiva decat un G5.Ei acolo compara versiunile extreme.La versiunile cu motorizari normale Seria 1 este cea mai sportiva compacta de pe piata.Poti sa citesti toate revistele de profil.Dar..Seria 1 nu este buna la nimic cand vine vorba de UTIL.Portbagaj mic,runflat,in spate tre sa fi subnutrit sa ai loc,intretinere mare.

De aceea cand vine vorba de UTIL consider un 3-ar mai vechi un concurent redutabil pt spatiul si utilitatea unu G5.

Seria 1 o cumperi pt fun nu pt util.G5 il iei pt ca este o masina f buna,rationala,spatioasa si ce vrei tu...

Link to comment
Share on other sites

Am zis eu undeva ca nu este fun??? Este fun. Si este bun in linie dreapta. In rest pierde la toate capitolele...

Dar imi pun si eu o intrebare cat de des mergi cu masina pe circuit si cat de des mergi cu ea la servici sau in concediu?

 

Sa suport o suspensie rigida setata pentru timp bun pe circuit zi de zi este un chin. Asta simt eu zi de zi cand ma urc in BMW si din acest motiv cand am si alte variante la dispozitie las BMW-ul in parcare. Ca la mine e pe firma si intretinerea NU ma intereseaza. Si tot nu merg cu el.

 

@motanul: de ce nu mentionezi ca r32-u are tractiune integrala?

 

Consider ca toata lumea stie. Chiar si asa e cu 4000 de lire mai ieftin desi are un nivel de echipare superior BMW-ului. (care cica ar trebui sa fie premium)

Link to comment
Share on other sites

@motanul: de ce nu mentionezi ca r32-u are tractiune integrala?

Nu vezi ca e fan VAG ?

 

Am zis eu undeva ca nu este fun??? Este fun. Si este bun in linie dreapta. In rest pierde la toate capitolele...

Daca 135i-ul ar avea tractiune integrala, care ar fi fost rezultatul?

Sau tot golful va castiga in viziunea ta?

Link to comment
Share on other sites

bobo1987:Offff, ma exasperati cu evaluarea unei masini doar pe criteriul timpului scos de la 0-100 km/h! Pentru tine doar asta conteaza la o masina? Numai liniute faci cand circului cu masina, nu? Ai si pe unde, mai ales daca stai intr-un oras mare si foarte aglomerat...

 

Sa fim seriosi, ce mi-e ca masina prinde suta in 9-10 secunde, ce mi-e ca prinde in 11-12?! Adevarul e ca si simti din plin diferenta de o secunda, o secunda si putin... ninja.gif Daca era vorba de un timp de 4-5 secunde pentru suta de km/h si 5-6 secunde tot pentru suta, atunci da, diferenta de 1-2 secunde chiar se simtea, dar in cazul nostru nu se poate pune problema de asa ceva. Este insesizabila diferena...

 

Unde ai vazut tu sosele numai in linie perfect dreapta si fara obstacole? Abordeaza o curba la o viteza ridicata cu un E46 si fa acelasi lucru si cu Golf IV sau chiar cu Golful tau V si vezi diferenta! Dar mai bine stai linistit ca nu vreau sa te am pe constiinta! ninja.gif

 

E vorba de tinuta de drum, de cum se aseaza masina pe sosea si mai ales in curbe, de sentimentul de siguranta sporita pe care ti-l ofera BMW-ul, cum am mai zis, nu ai cum sa faci diferenta intre cele doua masini decat conducandu-le pe amandoua... yes.gif

 

This post has been edited by Bobo1987: Yesterday, 12:01

nu te mai exaspera prietene,unde vorbeam eu de liniute,ai tu in cap doar liniute,vorbeam de cuplu,de cum intri intro depasire..vad ca singurul atu care spui ca il are bmwul e cum sta in curbe,da sta mai bine,si?pana ajunge respectivul golf mai are,pentru ca golful este deja mult in fata...ce puii mie de super car mai e si e46 316i?(tot ce am avut de spus nu are nici o legatura cu faptul ca eu conduc un golf)sunt fan bmw

Link to comment
Share on other sites

am facut ieri un drum de vreo 300 de km si destul de serpuit drumul, vreau sa zic ca masina in curbe se comporta excelent toti din fata mea franau la curbele alea eu nici nu atingeam frana si erau si opeluri si vw si "n" masini.

 

Vorbesti de parca ai avea cine stie ce monopost de F1 iar restul conduceau masini din perioada interbelica. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

treaba a degenerat rau ... :twoup: de la golf 4 si 316i NFL o dam in 135i si R32 .. :)

Unul macar nu a postat niste costuri de intretinere reale, alte chestii mult mai importante. Vorbim de bani aici ....

Sfatul meu e sa faci un test drive cu amandoua si te dumiresti tu care cum sta si pe unde sta.

Trebuie sa stii ca daca nu ai niste bani pusi de o parte pentru intretinere, un BMW de 10 ani poate deveni foarte repede o gaura neagra.

UN BMW se cumpara usor si se intretine greu. Nu degeaba costa cat un golf cand e second...

Link to comment
Share on other sites

In primul rand BMW este o marca de lux si sa nu va mai plangeti ca este scump la intretinere ca e nu stiu cum...

Oricat de subiectiv esti nu poti compara BMW-ul cu golful (mai ales IV). Asta cu parcarea, cu garda la sol este relativa.

Concluzia: fiecare isi cumpara ce poate sa intretina.

O zi buna ! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E36-le meu nu costa mai mult de 200-300 lei pe luna, si are in jur de 15 ani.

e46 trebuie sa fie pe undeva la dublu - triplu, sau nu?

Vorbim de masini in stare tehnica buna.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

E36-le meu nu costa mai mult de 200-300 lei pe luna, si are in jur de 15 ani.

e46 trebuie sa fie pe undeva la dublu - triplu, sau nu?

Vorbim de masini in stare tehnica buna.

 

vrei sa spui ca bani aia sunt pusi deoparte in fiecare luna pentru masina, ca daca cade ceva scump nu sunt de ajuns bani aia.

Link to comment
Share on other sites

Pai este o problema intretinerea. La o masina de 10 ani in Romania nu poti face CASCO. Si e si pacat sa nu il tii in stare buna. Trebuie sa fii constient de asta. Decat sa iei BMW si sa mearga ca o rapciuga vei fi mai satisfacut de un golf.

Dupa parerea mea nu cred ca o masina sub 5000 de euro, orice marca si vechime ar avea, nu are cum sa fie impecabila/ fara probleme, fara sa fie nevoie sa bagi ceva bani in ea imediat sau la scurta vreme dupa ce ai luat-o.

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma costa mai putin intretinerea la BMW decat pe prietena mea la golf 4 1,9 tdi. spre deosebire de motanul, eu prefer bmw peste tot, foarte greu ma impac cu golful.

ca minusuri, golful e foarte zgomotos, calitatea multor plastice lasa de dorit, suspensia e muult prea moale, directia te pacaleste, de la 140km/h simti curentul de aer cum se izbeste de parbriz, franele se supraincalzesc imediat, pozitia la volan nu o pot regla pe gustul meu si devine usor obositoare, geamurile se dezaburesc mult mai greu, clima face galagie incepand cu treapta 2, despre depasiri nu are rost sa zic (are 90cp). echiparea lui e aprope maxima si tot duc lipsa de diverse delicii cu care bimmerul m-a invatat (comenzi volan, oglinzi heliomate, senzori parcare, deschiderea din telecomanda, ar mai fi si altele).

tatal meu si-a schimbat anul trecut masina (530d e39) cu un passat 2l 143cp, si dupa nici o sapt ''plangea'' dupa bmw. vorbim de masini luate de noi nu sh.

eu unul merg cu golful numai ca sa imi aduc aminte de ce sunt fericit ca am bmw :twoup:, e ca si cum mi-ar taia 50% din salariu. pot sa spun ca nici passatul actual nu face fata, dpdv personal cel putin, e46-ului. bmw se situeaza cu 1-2 generatii in fata cel putin legat de motorizari.

Link to comment
Share on other sites

vrei sa spui ca bani aia sunt pusi deoparte in fiecare luna pentru masina, ca daca cade ceva scump nu sunt de ajuns bani aia.

Nu.

Atat am cheltuit pana acum, in medie.

 

Exemplu:

In ultimele 6 luni am bagat 1500 lei.

Din care scadem 300 lei pe faruri, care nu erau neaparat necesare.

Si mai scadem 550 - 600 lei cat m-a costat upgrade-ul la discuri pe spate, cu toate ca aveam tamburi + ferodouri schimbate de mai putin de 10.000 km.

Ultimele doua nu erau neaparat necesare.

 

Alte probleme nu am avut.

O sa-mi cada sonda cat de curand - e pe moarte, si ambreajul, dar le schimb cand va fi momentul.

 

Dupa parerea mea nu cred ca o masina sub 5000 de euro, orice marca si vechime ar avea, nu are cum sa fie impecabila/ fara probleme, fara sa fie nevoie sa bagi ceva bani in ea imediat sau la scurta vreme dupa ce ai luat-o.

Nu are cum sa fie impecabila, bucsele si suspensiile sunt printre primele care cad. Dar odata schimbate, nu inseamna ca in cateva luni vor pica din nou.

Stiu pe cineva cu un ford din 2002, a bagat enorm de multi bani in masina in comparatie cu mine. Volanta, disc ambreaj, placa presiune, turbo - ar fi cateva care au costat ceva bani.

In momentele astea ma bucur ca am ales benzinarul...

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

bobo1987:Offff, ma exasperati cu evaluarea unei masini doar pe criteriul timpului scos de la 0-100 km/h! Pentru tine doar asta conteaza la o masina? Numai liniute faci cand circului cu masina, nu? Ai si pe unde, mai ales daca stai intr-un oras mare si foarte aglomerat...

 

Sa fim seriosi, ce mi-e ca masina prinde suta in 9-10 secunde, ce mi-e ca prinde in 11-12?! Adevarul e ca si simti din plin diferenta de o secunda, o secunda si putin... ninja.gif Daca era vorba de un timp de 4-5 secunde pentru suta de km/h si 5-6 secunde tot pentru suta, atunci da, diferenta de 1-2 secunde chiar se simtea, dar in cazul nostru nu se poate pune problema de asa ceva. Este insesizabila diferena...

 

Unde ai vazut tu sosele numai in linie perfect dreapta si fara obstacole? Abordeaza o curba la o viteza ridicata cu un E46 si fa acelasi lucru si cu Golf IV sau chiar cu Golful tau V si vezi diferenta! Dar mai bine stai linistit ca nu vreau sa te am pe constiinta! ninja.gif

 

E vorba de tinuta de drum, de cum se aseaza masina pe sosea si mai ales in curbe, de sentimentul de siguranta sporita pe care ti-l ofera BMW-ul, cum am mai zis, nu ai cum sa faci diferenta intre cele doua masini decat conducandu-le pe amandoua... yes.gif

 

This post has been edited by Bobo1987: Yesterday, 12:01

nu te mai exaspera prietene,unde vorbeam eu de liniute,ai tu in cap doar liniute,vorbeam de cuplu,de cum intri intro depasire..vad ca singurul atu care spui ca il are bmwul e cum sta in curbe,da sta mai bine,si?pana ajunge respectivul golf mai are,pentru ca golful este deja mult in fata...ce puii mie de super car mai e si e46 316i?(tot ce am avut de spus nu are nici o legatura cu faptul ca eu conduc un golf)sunt fan bmw

 

Auzi, "prietene", ia-o mai usor ca deja ti-a "derapat" limba romana! :twoup: Asta este parerea mea ca posesor al ambelor masini. Niciodata nu as da un E46, fie el si 316i sau 318i pe un Golf, punct.

 

Sentimentul de siguranta la viteze ridicate pe care ti-l inspira Golful, este eclipsat de cel inspirat de un E46 la aceeasi viteza. In oras sau la viteze mici, intr-adevar diferenta este insesizabila, dar la drum lung se schimba datele problemei.

 

Pe mine nu ma intereseaza atat de mult la o masina timpul scos de la 0-100 km/h. Pentru mine motorul M43 de pe E46 este chiar satisfacator pentru ca oricum pe mine nu ai sa ma vezi circuland pe drumurile nationale cu mai mult de 100-120 de km/h, iar cand fac o depasire, o fac numai atunci cand cel din fata mea merge sub 100-110 km/h. Am o deviza: mai bine ajung putin mai tarziu decat niciodata! Am avut suficiente cunostinte care nu au mai ajuns niciodata la destinatie doar pentru ca au vrut sa ajunga cu 10 minute mai devreme... :D

 

@MOTANUL: Te inteleg ca esti fan VAG, se cunoaste de la o posta. Asa ca, pentru a fi si tu multumit, VW rullz!!! :) Chiar nu are rost sa mai intram in polemici pentru ca oricum tu de cand esti pe acest forum nu ai facut decat sa scoti in evidenta minusurile BMW-ului si sa-l denigrezi. Fa-ti un review al posturilor si o sa vezi ca am dreptate!

 

Pentru initiatorul topicului hai sa iti fac o scurta comparatie intre ele asa cum le percep eu ca detinator al ambelor masini si din propria experienta si tu tragi concluziile. Vorbim despre un E46 1,9l M43, cutie manuala si un VW Golf IV 1,6 cutie automata:

- din prisma consumului, VW-ul avand cutie automata consuma in cel mai bun caz la fel ca BMW-ul, daca nu chiar mai mult cu 1 litru afara si 2-3 in oras. In oras nu scad cu VW-ul sub 12,5 litri fara clima si 13,5 l cu clima pornita, acestea fiind valori indicate de BC, iar in cazul BMW-ului 10-12 litri la pompa. Vorbim de o exploatare civilizata a masinilor, nu "scarturi", nu schimbat trepte in ture mari, etc.

 

- din prisma fiabilitati, pana acum le plasez pe o pozitie relativ egala, cu un plus pentru BMW. Insa per ansamblu sunt foarte multumit de amandoua pana acum pentru ca au dat demonstrat o fiabilitate foarte multumitoare.

 

- intretinerea este intr-adevar ceva mai scumpa la BMW decat la VW, insa, zic eu, BMW-ul compenseaza prin plusul pe care il are la fiabilitate.

 

- din prisma dotarilor, in cazul meu VW-ul este mai dotat decat BMW-ul pentru ca este model Highline (banuiesc ca stii ce reprezinta Highline la VW), insa materialele de la interior sunt mult sub cele din BMW. Golf-ul este confortabil (scaune sport cu sustinere laterala, reglaj lobar, cotiera fata-spate, bla bla bla), insa per ansamblu, pozitia la volan si nu stiu, feeling-ul din BMW este muuult peste VW cu toate atuurile lui... Si tine cont ca eu am 1,95 si min. 115 kg!

 

- la mersul in oras, as da un plus VW-ului pentru ca te strecori mai usor cu el si o rezolvi mai repede cu parcarile si cu bordurile inalte, iar in cazul meu mai e si cutia automata care este foarte confortabila mai ales in situatii de trafic aglomerat.

 

- la drum lung, claaaaaar BMW-ul este net superior. :( Sta muuult mai bine pe sosea, in curbe, iti ofera un sentiment sporit de siguranta la viteze mai mari. Intr-adevar suspensia e tare si simti orice cuta si pietricia de pe asfalt indiferent de cat de plat pare asfaltul, insa acum depinde de preferinta fiecarui individ. Mie personal, imi place si prefer suspensia tare a BMW-ului, chiar daca imi mai misca uneori pietrele de la fiere. :)

 

Daca as fi in locul tau as as mai pune ceva banuti si as alege BMW-ul clar, insa repet, conteaza necesitatile fiecaruia. Cel mai bine, daca ai posibilitatea, condu-le pe amandoua si vei face tu singur alegerea pe urma fara sa mai conteze opiniile si sfaturile noastre! Bafta! :(

Link to comment
Share on other sites

In primul rand BMW este o marca de lux si sa nu va mai plangeti ca este scump la intretinere ca e nu stiu cum...

Oricat de subiectiv esti nu poti compara BMW-ul cu golful (mai ales IV). Asta cu parcarea, cu garda la sol este relativa.

Concluzia: fiecare isi cumpara ce poate sa intretina.

O zi buna ! :twoup:

 

Bmw nu este o marca de lux ci premium.2 la mana o intretinere corespunzatoare se calculeaza la pretul pieselor OEM nu la piese aftermarket sau din dezmembrari.

3.Aici e vorba de 2 masini vechi SH,uzate moral si de bani putini iar in astfel de cazuri in care nu-ti permiti o masina relativ noua si premium o alegi pe cea mai ieftina care sa nu-ti faca probleme in buget.Apoi cu banii de un premium vechi de 10 ani uzat si cu km dati peste cap mai bine iei o marca mai slaba dar mai noua,cu km mai putini si mai ieftin de intretinut.

Link to comment
Share on other sites

Atat am cheltuit pana acum, in medie.

 

Exemplu:

In ultimele 6 luni am bagat 1500 lei.

Din care scadem 300 lei pe faruri, care nu erau neaparat necesare.

Si mai scadem 550 - 600 lei cat m-a costat upgrade-ul la discuri pe spate, cu toate ca aveam tamburi + ferodouri schimbate de mai putin de 10.000 km.

Ultimele doua nu erau neaparat necesare.

Fara suparare , acum induci lumea in eroare.

Maine o sa zici ca ti-ai facut un upgrade la motor, si ai dat 1000 de euro pe un motor de M3 e36. Imparti la o saptamana cat dureaza manopera, si zici ca la un e36 316i ai costuri de intretinere de 2000 de euro pe luna?!?!?!?

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma costa mai putin intretinerea la BMW decat pe prietena mea la golf 4 1,9 tdi. spre deosebire de motanul, eu prefer bmw peste tot, foarte greu ma impac cu golful.

...clima face galagie incepand cu treapta 2, despre depasiri nu are rost sa zic (are 90cp). echiparea lui e aprope maxima si tot duc lipsa de diverse delicii cu care bimmerul m-a invatat (comenzi volan, oglinzi heliomate, senzori parcare, deschiderea din telecomanda, ar mai fi si altele).

 

Eu cred ca iti dai seama si singur (nu ai nevoie sa-ti explice cineva) ca in momentul in care compari un motor de 2.0 si 150 CP cu unul de 1.9 90 CP e normal sa traga mai prost ala de 90 pentru ca asa este si in realitate. (adica comparam mere cu pere si spunem ca perele sunt mai dulci).

.

Daca ai compara ce face motorul de 1.9 TDI 150 CP cu ala de 150 CP de la BMW atunci ai face o comparatie cat de cat.

Si iti mai spun ca 90% din forumistii de pe BMWclub ar aborda o curba cu viteza mai mare cu golful de 150CP 4motion (dupa ce invata masina) comparativ cu BMW-ul.

 

Eu nu ma las dus de val nici cand vad afirmatii de genul "bmw sta cel mai bine in curbe" nici cand asta iarna au proptit o gramada masinile in copaci sau au iesit de pe drum si spuneau ca BMW-ul e o masina periculoasa.

 

BMW-ul nu este nici periculos (daca sti ce sa ceri de la el) dar nici nu sta cel mai bine in curbe (sta foarte bine - dar nu cel mai bine).

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba numai de 0-100 ci de reprize in depasiri,un G4 TDI 131cp are niste reprize mult mai puternice decat un 316i-318i NFL datorita cuplului mare.Apoi nu vad unde e sportivitatea asta nemaintalnita la un 316i ca e o puturosenie de masina.Eu cred ca divinizati prea mult marca bmw,atat G4 cat si G5 stau foarte bine in curbe.

 

Vezi ca intrii intr-o zona sensibila... Stiu ce reactii vin dupa asemenea afirmati...

 

Desi avem un versus BMW 3 versus Golf (ambele alegeri inspirate). Sa vedem cum se comporta concurentul direct de la BMW (serie 1 compact) intr-o lupta cu Golful V R32. Sa vedem obiectiv pe circuit care sta mai bine in curbe.

 

Serie 1 M 135i versus Golf R32

 

Fifth gear:

 

La Fifth gear BMW-ul castiga in linie dreapta si pierde pe circuit. Acum sa-mi zica mie toate persoanele inteligente de pe acest forum cum sta mai bine in curbe daca in linie dreapta merge mai repede si pe un circuit care pe langa linii drepta contine si curbe iese mai prost. (conduse de acelasi pilot cu experienta si rezultate foarte bune in timpul carierei - adica relevante).

 

 

Top gear:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...23246748013021#

 

La Top Gear BMW-ul castiga in linie dreapta, castiga la mustata si pe circuit dar cand se pune intrebarea care este mai buna: castiga VW-ul pentru ca in afara de faptul ca bmw-ul castiga pe circuit pierde la toate capitolele. (printre care enumara si faptul ca viteza cu care vw-ul poate negocia o curba este mult mai mare decat a BMW-ului). BMW-ul a castigat timp doar in liniile drepte. Toate astea in conditiile in care BMW-ul e cu 4000 de lire mai scump si are un nivel de echipare mult mai prost/ porbagaj mai mic, spatiu pentru pasagerii din spate – de loc; materiale si finisaje mai proaste (si vorbim de varianta M nu de un BMW chel).

Sa dau un citat: “Golful are aderenta atat de buna ca pe carosabil umed scartaie din toate rotile dar nu pierde aderenta” minutul 3.35

“Golful este mult mai bine construit”

“In timp ce la BMW pe parcursul intregii zile au licarit beculetele de atentionare cu erori despre dicuri stricate, senzori stricati in vw nu s-a aprins nimic” 6.20

 

 

 

am facut ieri un drum de vreo 300 de km si destul de serpuit drumul, vreau sa zic ca masina in curbe se comporta excelent toti din fata mea franau la curbele alea eu nici nu atingeam frana si erau si opeluri si vw si "n" masini.

 

Si eu daca stau la semafor langa o blonda cu mercedes slk si aia ineaca motorul cand se pune verde plec mai repede decat ea cu bicicleta. Ce relevanta are?

Daca simti nevoie sa iti pun clipuri cu serie 3 batut mar in curbe de masini de la concurenta stock spune-mi si le pun a 10-a oara.

 

BMW-ul este peste medie in curbe (este in zona very best) dar pe alocuri nu este cel mai bun.

mosule...din punct de vedere al detaliilor si al finisajelor, poti compara fiecare serie Bmw cu categoria acesteia la vw ...bmw este mult mai bine finisat!

Deci chestia cu finisajele...am vazut eu...un exemplu este golf4 care arata ca astra 1999 interior pe cand e46-le are un interior extraordinar pt anii lui de fabricatie...

 

Singura masina finisata de la vw este phaeton-ul care este un esec din punct de vedere mecanic-tehnic

 

p.s. si cc sigur care este un plagiat (cocosat cls)

asa ca vw din pct meu de vede pute!

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare , acum induci lumea in eroare.

Maine o sa zici ca ti-ai facut un upgrade la motor, si ai dat 1000 de euro pe un motor de M3 e36. Imparti la o saptamana cat dureaza manopera, si zici ca la un e36 316i ai costuri de intretinere de 2000 de euro pe luna?!?!?!?

Am precizat in postul urmator, cat si cum am bagat.

Daca vrei exact sa stii cat am bagat pana acum - in jur de 2600 lei - in 20 de luni - astea erau necesare pentru buna functionare a masinii.

Si sonda care face figuri, inca 400 lei, deci sa zicem 3000 lei in 20 luni de cand am masina.

Manopera s-a platit doar 50 lei pentru un semering, doua testere, si o geometrie.

Si am calculat media.

Si chiar daca schimb motorul, sau altceva, tot bani bagati in masina o sa fie, dar intradevar nu e cost de intretinere.

 

Si circul zi de zi cu masina, prin drumurile patriei, nu e tin ca piesa de muzeu - pana acum am facut un pic peste 30.000 de km. Nu e mult, dar nici putin.

Link to comment
Share on other sites

- la mersul in oras, as da un plus VW-ului pentru ca te strecori mai usor cu el si o rezolvi mai repede cu parcarile si cu bordurile inalte, iar in cazul meu mai e si cutia automata care este foarte confortabila mai ales in situatii de trafic aglomerat.

 

- la drum lung, claaaaaar BMW-ul este net superior. :) Sta muuult mai bine pe sosea, in curbe, iti ofera un sentiment sporit de siguranta la viteze mai mari. Intr-adevar suspensia e tare si simti orice cuta si pietricia de pe asfalt indiferent de cat de plat pare asfaltul, insa acum depinde de preferinta fiecarui individ. Mie personal, imi place si prefer suspensia tare a BMW-ului, chiar daca imi mai misca uneori pietrele de la fiere. :twoup:

 

Cam asta am spus si eu; Dar in viziunea ta nu fac altceva decat sa denigrez BMW-ul. (te cam contrazici singur cand zici ca eu am scos in evidenta numai minusurile). Vezi post #19

 

Adica postez ce au spus si alti oameni care au comparat aceste masini pe circuit (care nu sunt proprietari nici de bmw, nici de vw) nu prin datul cu parerea cum fac multi de pe aici. Forumisti care au cumparat ei BMW si de a doua zi au declarat ca sta cel mai bine in curbe ca mai sunt alti 100 care afirma asta pe bmwclub. Si deci daca mentalul colectiv asa spune - asa este.

 

Daca realitatea acelor teste e denigratoare pentru BMW - asta este. Nu e meritul meu si nu am influentat testele in nici un fel. Cei 100 pot sa-si formeze un punct de vedere mai aproape de realitate sau sa zica ca eu sunt unul si ei sunt majoritari deci au dreptate. (cam asa am observat eu ca functioneaza mentalul colectiv)

 

Pe mine sincer nu ma intereseaza ce fac.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu e denigratoare pentru BMW ci pentru 135i.

 

135i nu este un model reprezentantiv, eu nu văd seria 1 ĂŽn general ca un model reprezentativ pentru BMW.

 

Seria 1 e o maşină ok pentru oraş cu un motor mic, dar versiune de 3 litri biturbo e un pic trasă de păr.

 

335i mi se pare o alegere mult mai bună.

 

Oricum, nu acesta este subiectul topicului aşa că nu ĂŽnteleg de ce se vorbeşte despre asta.

Cam aceeaşi relevanţă ar avea o discuţie "brelocuri originale BMW vs. brelocuri originale VW".

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Asa si este. Am afirmat anterior ca daca e un model de la BMW pe care nu l-as cumpara sub nici o forma este seria 1.

Seria 3 si 5 sunt altceva. Si X3 si X5-ul. Sunt foarte competitive in segmentul lor (de locul 1 sau 2 din sute de producatori)

 

Initiatorul are gusturi inspirate pana la un punct (Serie 3 E46 si VW Golf).

Pe una eu o vad mai sportiva si cu costuri mai mari; pe cea de-a doua mai confortabila si cu costuri mai mici. (mie personal nu imi plac motoarele benzina de 1.4 si 1.6; nu le recomand).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.