Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

vorbeam de romania.

Cred e mare afacere sincer, daca ei chiar si vand la preturile alea.. buna afacere, vandutul de droguri e minciuna, si mai periculos.. :twoup:

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Era seria 1, 130i, NU 135i.

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ 135i-ul mucificĂŁ R32-ul. :twoup:

 

 

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

 

ca o fi si greu sa cauti pe site-ul BMW.

 

Asta bmw 135i la 306 CP, ce-o fi ?

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie.../datasheet.html

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...rol_engine.html

 

Recunosc ca nu o vazusem. Datele problemei nu se schimba. Bag mana in foc ca oricata putere ar avea la roata tot cu viteza mai mica va intra in curba comparativ cu R32. Deci tot nu o mucifica in curba cel putin ca sa va citez.

Si comparatia de la care am plecat a fost hatchback compact. De la mine de la monitor 135i-ul ala pare mai mult berlina decat hachback.

 

Pun si o poza. http://img517.imageshack.us/img517/6743/clipboard01ws.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Nu contest ca din pole position poate sa se vada altfel.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

termina cu ironiile astea imberbe, nu ne tragem de sireturi si nici nu ma intereseaza parerea ta.

 

135-ul ala e un coupe mic, "berlina"/sedan presupune 4 usi, in afara de asta ti-am arat exact ce nu ai observat tu si anume ca exista 135i.

 

Restul discutiei nu ma intereseaza.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Era seria 1, 130i, NU 135i.

 

ĂnseamnĂŁ cĂŁ 135i-ul mucificĂŁ R32-ul. :twoup:

 

 

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

 

ca o fi si greu sa cauti pe site-ul BMW.

 

Asta bmw 135i la 306 CP, ce-o fi ?

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie.../datasheet.html

 

http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie...rol_engine.html

 

Recunosc ca nu o vazusem. Datele problemei nu se schimba. Bag mana in foc ca oricata putere ar avea la roata tot cu viteza mai mica va intra in curba comparativ cu R32. Deci tot nu o mucifica in curba cel putin ca sa va citez.

Si comparatia de la care am plecat a fost hatchback compact. De la mine de la monitor 135i-ul ala pare mai mult berlina decat hachback.

 

Pun si o poza. http://img517.imageshack.us/img517/6743/clipboard01ws.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Nu contest ca din pole position poate sa se vada altfel.

 

Tu ai ceva cu mucii ? (fara suparare) :( care e sensul acestor discutii intr-un topic in care initiatorul nici macar nu isi da oboseala sa mai posteze ? :) Vad ca esti fan VW inrait nu am nimic impotriva dar e distractiv. Ma intreb dece oare toate topicurile se transforma in discutii intre membrii BMW club care deviaza urat de la subiect :(

 

In loc de forum ar trebui un canal IRC (sau mai multe) unde sa povesteasca lumea :) bagi mana in foc si nu ai avut sau ai niciuna dintre masini si dai doar cu parerea ...

Link to comment
Share on other sites

sunt curios ce concluzie mai trage initiatorul...

1 dupa motanul golf IV e cea mai buna afacere din toate punctele de vedere

2 dupa restul bmw

3 concluzia mea: in functie de preferinte, golf daca sume de 500-1000e pt intretinere ti se par mari, daca nu(adica daca ai suficient ''moloz'' :twoup: ) bmw chiar si 316i. nu ai sa regreti daca esti pasionat de masini

Link to comment
Share on other sites

Nu am introdus eu mucii in discutie. :twoup:

Ref. al nr. de masini: nu stiu care din noi a avut mai multe masini pana acum; iar de mers cu mai multe marci modele - )si nu ma refer la drive test) - ai mers doar daca lucrezi la vreo revista sau emisiune auto.

La BMW experienta e limitata. Am recunoscut-o si o sa o mai recunosc de cate ori e nevoie.

 

Eu daca observi am postat rezultatele obtinute in urma cronometrarii pe circuit a unor masini. (la 2 emisiuni diferite). Cam asta e diferenta.

Si 99% din concluziile de acolo le sustin si eu.

Altii se dau cu parerea.

 

sunt curios ce concluzie mai trage initiatorul...

1 dupa motanul golf IV e cea mai buna afacere din toate punctele de vedere

 

Gresesti - deja ma repet a 3-a oara. Daca citesti tot ce am scris vei vedea ca nu este asa.

Link to comment
Share on other sites

Eu macar recunosc ca nu ma pricep la BMW foarte bine (istorie, modele etc).

Se pare ca nu are cum sa mucifice R32 pentru ca 135i nu exista. (sau nu il gasesc eu)

 

N-am de ce sĂŁ recunosc cĂŁ nu mĂŁ pricep.

 

Chiar am condus un 135i la un test drive organizat de MHS.

 

Pai eu stiu, insa Nedell a tinut masina in drift destula vreme inca sa nu fie vorba doar de inertie, si oricata inertie ai avea, tot nu nu poti face spinning cu diferential open, el o tinea din acceleratie in drift, un lucru cam imposibil fara LSD.

A intrat intr-un hair-pin, si a redresat masina din acceleratie, el cum a apasat acceleratia, fundul masinii a luat-o inainte...

 

Nu e imposibil ci mult mai dificil, iar controlul este mult mai redus.

 

 

 

povesteam de tipul din exemplul meu, era unul care ma tot batea la cap, uite ca am dat 4k pe ea.. ce bine merge nu trebuie sa bage nici un ban s.a.m.d...

Nu exista masina de 4k si mai veche de 5 ani, nici macar la piata asta de jos asa cum e ea in care sa nu bagi macar 1000 sa o pui la punct , fie ea golf, renault sau mai stiu eu ce. asta daca tii la masina si vrei cu adevarat sa mearga bine.

Altfel ele merg .... si daciile 1300 din 1976 , merg si alea, nu poti sa psui ca nu merg, ca doar le vezi pe sosea si au si ITP-ul luat... :)

 

Ai dreptate.

 

ĂÂştia care spun cĂŁ au maÂşini impecabile au de cele mai multe ori niÂşte cazane care troncĂŁne din toate ĂŽncheieturile.

 

DacĂŁ le zici asta, se supĂŁrĂŁ Âşi spun cĂŁ are Âşi maÂşina anii ei. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca iti doresti cu adevarat BMW nu mai sta pe ganduri cumpara BMW. Referitor la comparatiile inutile facute in acest topic cu R32 nu am ce sa zic .... orice firma producatoare de masini trebuie sa aiba si un model sport/super sport etc ... oricum firma nu castiga din acele modele sunt doar niste fitze iar vanzarile efective sunt masinile uzuale (de acolo vine profitul). Sa nu crezi ca VW castiga grosul din R32 iar BMW din M3 :twoup:

 

Se câºtigã enorm din astfel de maºini la nivel de imagine a mãrcii.

 

app de top gear...Marele lor Stig...chiar este Shummi?? Sau e vreo vrajeala de`a lor ?

 

Nu este Schumacher.

 

Nu se Âştie cine este.

 

Recunosc ca nu o vazusem. Datele problemei nu se schimba. Bag mana in foc ca oricata putere ar avea la roata tot cu viteza mai mica va intra in curba comparativ cu R32. Deci tot nu o mucifica in curba cel putin ca sa va citez.

 

Eu cred cã este mai manevrabil un 135i decât un R32 În curbe.

 

Faza cu "mucificĂŁ" era o glumĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred cã este mai manevrabil un 135i decât un R32 În curbe.

 

Nu cred, R32 e integral, pe curbe integralele stau mai bine ca RWD in opinia mea. Nu m-am dat cu 135i niciodata, dar R32 am adus din State si e smechera masina, chiar e sportiva de nivel M3, nu ca performante ca acolo sta slab, 250 de cai si face 0-100 in 6.5, ci la feeling ma refer.

Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ asta Ăžine mai mult de Âşofer.

 

Un ºofer foarte bun poate sã obÞinã mai mult dintr-o maºinã cu tractiune spate decât dintr-una cu tracÞiune integralã.

 

Pe de altĂŁ parte, un Âşofer mediocru va obĂžine timpi mai buni cu integrala.

Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ asta Ăžine mai mult de Âşofer.

 

Un ºofer foarte bun poate sã obÞinã mai mult dintr-o maºinã cu tractiune spate decât dintr-una cu tracÞiune integralã.

 

Pe de altĂŁ parte, un Âşofer mediocru va obĂžine timpi mai buni cu integrala.

Da, insa Stig, a obtinut timpi mai buni cu r32 decat cu 130i, asta spune cat de manevrabila e masina aia si cam spulbera mitul asta ca bmw e lipit de sosea, timp in care alte masini zboara in stanga-dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ asta Ăžine mai mult de Âşofer.

 

Un ºofer foarte bun poate sã obÞinã mai mult dintr-o maºinã cu tractiune spate decât dintr-una cu tracÞiune integralã.

 

Pe de altĂŁ parte, un Âşofer mediocru va obĂžine timpi mai buni cu integrala.

 

Haide ma, fii serios, o integrala sta cu mult mai bine pe curbe decat RWD. Cam asta e atuul integralei pe circuit sau raliu, nu vorbesc de strada si linie dreapta. Pai ce sens ar mai avea sa mai ingreunezi masina daca RWD ar fi superior, doar de dragul de a avea tractiune pe toate rotiile? Nu poti face cu un RWD ce faci cu AWD pe curbe, nici macar nu se conduc la fel.

Link to comment
Share on other sites

Maşinile cu tracţiune integrală sunt subviratoare ĂŽn curbe.

Eu văd problema ĂŽn felul următor.

Pe circuit e mai bună tracţiunea spate pentru că e vorba de condiţii de aderenţă perfecte.

 

La raliuri se schimbă total datele problemei pentru că sunt cu totul alte condiţii: macadam, zăpadă, noroi, gheaţă etc.

Acolo tracţiunea integrală e superioară fără discuţii.

 

 

 

Da, insa Stig, a obtinut timpi mai buni cu r32 decat cu 130i, asta spune cat de manevrabila e masina aia si cam spulbera mitul asta ca bmw e lipit de sosea, timp in care alte masini zboara in stanga-dreapta.

 

Asta nu demonstrează că tracţiune integrală este ĂŽntotdeauna mai bună decât tracţiunea spate.

 

Depinde la ce maşini ne referim.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Cred că asta ţine mai mult de şofer.

 

Un şofer foarte bun poate să obţină mai mult dintr-o maşină cu tractiune spate decât dintr-una cu tracţiune integrală.

 

Pe de altă parte, un şofer mediocru va obţine timpi mai buni cu integrala.

 

Haide ma, fii serios, o integrala sta cu mult mai bine pe curbe decat RWD. Cam asta e atuul integralei pe circuit sau raliu, nu vorbesc de strada si linie dreapta. Pai ce sens ar mai avea sa mai ingreunezi masina daca RWD ar fi superior, doar de dragul de a avea tractiune pe toate rotiile? Nu poti face cu un RWD ce faci cu AWD pe curbe, nici macar nu se conduc la fel.

 

Gresesti. O integrala sta mai bine in conditii de aderenta precara: zapada, pietris, macadam. Adica fix conditiile din CNR/WRC. Un viraj nu se abordeaza cu acceleratia in blana, de aderenta ai nevoie sa te inscrii pe trasa si abia dupa apex accelerezi.

 

p.s. A facut Ferrari vreo masina cu tractiune integrala?

p.p.s. Vad ca aduci circuitul in discutie: nici in F1 nici in F3000 si nici in Fia GT sau WTCC nu exista masini 4wd. Completeaza si tu cu alte campionate de viteza exclusiv pe circuit.

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

Cred cĂŁ asta Ăžine mai mult de Âşofer.

 

Un ºofer foarte bun poate sã obÞinã mai mult dintr-o maºinã cu tractiune spate decât dintr-una cu tracÞiune integralã.

 

Pe de altĂŁ parte, un Âşofer mediocru va obĂžine timpi mai buni cu integrala.

 

Haide ma, fii serios, o integrala sta cu mult mai bine pe curbe decat RWD. Cam asta e atuul integralei pe circuit sau raliu, nu vorbesc de strada si linie dreapta. Pai ce sens ar mai avea sa mai ingreunezi masina daca RWD ar fi superior, doar de dragul de a avea tractiune pe toate rotiile? Nu poti face cu un RWD ce faci cu AWD pe curbe, nici macar nu se conduc la fel.

 

Gresesti. O integrala sta mai bine in conditii de aderenta precara: zapada, pietris, macadam. Adica fix conditiile din CNR/WRC. Un viraj nu se abordeaza cu acceleratia in blana, de aderenta ai nevoie sa te inscrii pe trasa si abia dupa apex accelerezi.

 

p.s. A facut Ferrari vreo masina cu tractiune integrala?

p.p.s. Vad ca aduci circuitul in discutie: nici in F1 nici in F3000 si nici in Fia GT sau WTCC nu exista masini 4wd. Completeaza si tu cu alte campionate de viteza exclusiv pe circuit.

 

Posibil sa gresesc, e doar parerea mea. Dar nu vezi tendinta in ziua de azi? Lambo e integral, Porsche e integral, pentru ca nu se mai poate pune atat de multa putere doar pe o singura punte, ai nevoie de toate rotile. Sub o anumita putere, nu prea e mare nevoie de 4wd, dar deja cand nu mai ai cum sa tii masina pe strada cu caii doar pe o punte, integralul e decisiv. Si n-ai cum sa vezi in F1 vreodata integrale ca nu au nevoie, e ilogic sa ingreunezi masina aia atat de performanta si de stabila doar ca sa ai 4wd.

Link to comment
Share on other sites

Nu pricep ce satisfactii mai poate sa iti dea un E46 vechi de 10 ani si probabil chel. E o masina uzata moral, in afara ca te duce din A pana in B, chiar nu inteleg ce satisfactie poti sa ai. Mai zicea cineva mai demult ca E46 e limuzina. Wow.

Mai @WLF eu am luat E46 2001 de nici o luna si credema imi aduce satisfactie de fiecare data cand o privesc ce sa mai vorbim de condus(intradevar nu e berlinadar...)

 

De la punctu A la B te duce si o KIA noua 2010 ai ce satisfactia p... iti poate da???

Uzata se poate numi si un 850 dar cati ditre noi nu intoarce capul dupa o asemenea masina.

 

Pt @Razor-Atentie o masina e usor de cumparat sa ai bani si sa o intreti ca altfel e bataie de joc si pt tine si pt masina.

 

Voie buna.

 

Nu pricep ce satisfactii mai poate sa iti dea un E46 vechi de 10 ani si probabil chel. E o masina uzata moral, in afara ca te duce din A pana in B, chiar nu inteleg ce satisfactie poti sa ai. Mai zicea cineva mai demult ca E46 e limuzina. Wow.

Mai @WLF eu am luat E46 2001 de nici o luna si credema imi aduce satisfactie de fiecare data cand o privesc ce sa mai vorbim de condus(intradevar nu e berlinadar...)

 

De la punctu A la B te duce si o KIA noua 2010 ai ce satisfactia p... iti poate da???

Uzata se poate numi si un 850 dar cati ditre noi nu intoarce capul dupa o asemenea masina.

 

Pt @Razor-Atentie o masina e usor de cumparat sa ai bani si sa o intreti ca altfel e bataie de joc si pt tine si pt masina.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Nu pricep ce satisfactii mai poate sa iti dea un E46 vechi de 10 ani si probabil chel. E o masina uzata moral, in afara ca te duce din A pana in B, chiar nu inteleg ce satisfactie poti sa ai. Mai zicea cineva mai demult ca E46 e limuzina. Wow.

 

Mai @WLF eu am luat E46 2001 de nici o luna si credema imi aduce satisfactie de fiecare data cand o privesc ce sa mai vorbim de condus(intradevar nu e berlina, dar...)

 

De la punctu A la B te duce si o KIA noua 2010 ai ce satisfactia p... iti poate da??? E irelevanta faza cu varsta masinii.

Uzata se poate numi si un 850 dar cati ditre noi nu intoarce capul dupa o asemenea masina.

 

Pt @Razor-Atentie o masina e usor de cumparat sa ai bani si sa o intreti ca altfel e bataie de joc si pt tine si pt masina.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

Cred că asta ţine mai mult de şofer.

 

Un şofer foarte bun poate să obţină mai mult dintr-o maşină cu tractiune spate decât dintr-una cu tracţiune integrală.

 

Pe de altă parte, un şofer mediocru va obţine timpi mai buni cu integrala.

 

Haide ma, fii serios, o integrala sta cu mult mai bine pe curbe decat RWD. Cam asta e atuul integralei pe circuit sau raliu, nu vorbesc de strada si linie dreapta. Pai ce sens ar mai avea sa mai ingreunezi masina daca RWD ar fi superior, doar de dragul de a avea tractiune pe toate rotiile? Nu poti face cu un RWD ce faci cu AWD pe curbe, nici macar nu se conduc la fel.

 

Gresesti. O integrala sta mai bine in conditii de aderenta precara: zapada, pietris, macadam. Adica fix conditiile din CNR/WRC. Un viraj nu se abordeaza cu acceleratia in blana, de aderenta ai nevoie sa te inscrii pe trasa si abia dupa apex accelerezi.

 

p.s. A facut Ferrari vreo masina cu tractiune integrala?

p.p.s. Vad ca aduci circuitul in discutie: nici in F1 nici in F3000 si nici in Fia GT sau WTCC nu exista masini 4wd. Completeaza si tu cu alte campionate de viteza exclusiv pe circuit.

 

Posibil sa gresesc, e doar parerea mea. Dar nu vezi tendinta in ziua de azi? Lambo e integral, Porsche e integral, pentru ca nu se mai poate pune atat de multa putere doar pe o singura punte, ai nevoie de toate rotile. Sub o anumita putere, nu prea e mare nevoie de 4wd, dar deja cand nu mai ai cum sa tii masina pe strada cu caii doar pe o punte, integralul e decisiv. Si n-ai cum sa vezi in F1 vreodata integrale ca nu au nevoie, e ilogic sa ingreunezi masina aia atat de performanta si de stabila doar ca sa ai 4wd.

 

Nu ai inteles ideea: 4wd-ul nu tine mai bine pe strada masina in conditii de asfalt+cauciucuri bune fata de spate sau chiar fata. Asta in conditii optime de vreme. Daca ploua/ninge/e polei/mazga, etc se schimba situatia si brusc 4wd devine util.

 

p.s. Atat R8 cat si Lambo, in versiune super sport, au tractiune spate ca sa nu mai vorbim de GT2/GT3 deci presupunerea ta cu prea multi cai pe o punte e gresita.

Edited by Cere
Link to comment
Share on other sites

p.s. Atat R8 cat si Lambo, in versiune super sport, au tractiune spate ca sa nu mai vorbim de GT2/GT3 deci presupunerea ta cu prea multi cai pe o punte e gresita.

O versiune super sport a lui lambo e murcielago. Daca la 670 de cai, sau cat are masina aia, nu e super sport, care mai e? si... surpriza, e 4wd.

 

Carfolio Lamborghini Murcielago Lp670

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Lambo au ambitia sa puna 4wd si din cauza patronajului din partea Audi. Eu o vad si ca pe o mini-reclama a celor care se doresc a fi stapanii sistemului 4wd. Multi au comentat asupra Lambo-ului ca are foarte multa aderenta insa cand ajunge la limita si da drumu asfaltului atunci nu mai ai ce face....e aproape imposibil de redresat...thus cand au scos masina "cadou de despartire" pentru Balboni i-au pus un old-fashion rwd. Asta cred ca e si motivul entru care Lambo pierde ceva zeci de secunde in dauna Ferrari pe circuit. Mai mult nu ma pot pronunta pentru ca experienta mea 4wd(pe berline...excludem SUV-urile) se intinde pe cateva zeci de minute cu un A6 quattro. Pe zapada era divina, pe uscat insa supravira fata de BMW. Nu m-as da inapoi insa de la un quattro sau xdrive. Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Daca tot a luat-o rau pe aratura discutia....mai trag si eu o brazda stramba:

Am luat revista Top Gear, editie aniversara , si baietii au un top, cele mai bune 10 masini. Pe locul unul se afla :Lamborghini Murcielago LP670 .

De aici...pana la subiectul topicului: Golf 4 vs E46... cale lunga :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.