Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

  • 3 months later...
Am aceasi problema,dar am inceput sa schimb garnitura capac culbutori,a urmat pompa de vacuum(data jos curatata si schimbat garniturile 2 la numar),acum o sa schimb separatorul de ulei pt ca la capacul de ulei cand il deschid zici ca e namol,la fel si pe joja de ulei.Am sa schimb si la fulia de la vibrochen semeringul.Si in vara cand schimb uleiul, garnitura baie ulei.Asta e boala la motoarele n42,sunt niste cauciucuri care in timp se coc.In rest sunt ff multumit de masina.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Si eu am aceeasi problema.Am cumparat masina de la neamt cu carte service,cu schimbul de ulei facut la 160.000 km,scrie si in carte si pe un cartonas langa motor, (masina are 163.000 acuma)si e ok masina din toate punctele de vedere,doar ca atunci cand dau cheie miroase putin a ulei ars,m-am uitat la motor si am vazut cateva picaturi de ulei care se preling pe serpisori de la evacuare si de acolo mirosul,deci e posibil si la mine sa fie de la semering supapa.Aceeasi intrebare...are ceva daca merg cu ea asa?ma tine pana ajung in Romania?
Link to comment
Share on other sites

Si eu am aceeasi problema.Am cumparat masina de la neamt cu carte service,cu schimbul de ulei facut la 160.000 km,scrie si in carte si pe un cartonas langa motor, (masina are 163.000 acuma)si e ok masina din toate punctele de vedere,doar ca atunci cand dau cheie miroase putin a ulei ars,m-am uitat la motor si am vazut cateva picaturi de ulei care se preling pe serpisori de la evacuare si de acolo mirosul,deci e posibil si la mine sa fie de la semering supapa.Aceeasi intrebare...are ceva daca merg cu ea asa?ma tine pana ajung in Romania?

daca tu vezi ulei pe evacuare este probabil ulei scurs de la garnitura capac, pompa vacuum sau separator ulei(desi nu prea trece evacuarea sub separator), dar in nici un caz semeringuri supape, care sunt altundeva pozitionate, iar uzura lor permite scurgerea uleiului pe galeria de evacuare in interiorul acesteia, si ulterior arderea uleiului.

 

citeste mai multe aici despre simptome, cum poti verifica daca sunt uzate, precum si potentiale solutii de rezolvare:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__hl__semering+supape

 

 

legat de intrebarea ta .......fa si tu un test si vezi daca mergi 100-200 km cam cat ulei se consuma pe joja, inarmeaza-te un 1-2 litri de ulei si mergi cu grija pana in Romania

Link to comment
Share on other sites

Uite,am atasat niste poze...ceva pareri? de unde ar putea sa se prelinga uleiul ala?

este clar garnitura de la capac...insa poti explora mai mult, in sensul ca poti scoate fff usor capacul acela de plastic inscriptionat bmw, care este un "silencer" sa observi mai bine, tot ce trebuie sa faci este sa rotesti busonul de ulei.....acesta va iesi si vei putea ridica acel capac..in imaginea de mai jos vei intelege mai bine...eu zic ca este garnitura 2 responsabila(si eu am schimbat-o pe la 15x.000 km ca avea scurgeri)....insa ai rabdare pana vii acasa, vezi daca nu cumva mai ai si alte surprize gen semering supape, etc....si abia cand ai lista cu tot ce mai trebuie sa schimbi sa o schimbi, ca odata schimbata si apoi iar desfacuta iese cam tiganie(a se citi mastic)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3179&hg=11&fg=15

Link to comment
Share on other sites

Cand o sa ajung in Romania o sa schimb garnitura capac,si joja de ulei care am vazut ca e cam ruginita in partea superioara iar in varf,plasticul e cam "copt".Dar pana cand plec spre Romania,mai merg asa cu ea pe aici,nu cred ca ar fi vreo problema...cel de la care am luato mergea zilnic cu masina.Multumesc de sfaturi! :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

este clar garnitura de la capac...insa poti explora mai mult, in sensul ca poti scoate fff usor capacul acela de plastic inscriptionat bmw, care este un "silencer" sa observi mai bine, tot ce trebuie sa faci este sa rotesti busonul de ulei.....acesta va iesi si vei putea ridica acel capac..in imaginea de mai jos vei intelege mai bine...eu zic ca este garnitura 2 responsabila(si eu am schimbat-o pe la 15x.000 km ca avea scurgeri)....insa ai rabdare pana vii acasa, vezi daca nu cumva mai ai si alte surprize gen semering supape, etc....si abia cand ai lista cu tot ce mai trebuie sa schimbi sa o schimbi, ca odata schimbata si apoi iar desfacuta iese cam tiganie(a se citi mastic)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3179&hg=11&fg=15

eu am aceleasi scurgeri de ulei si ceva zgomot, tin sa precizez ca am bĂŁgat niste ulei cam prost

ĂŽntradevĂŁr am schimbat o-ringuri peste tot la unitatile vanos, la pompa vacuum, garnitura de culbutori si tot imi curge pe galerie

in legatura cu uleiul eu am bagat 0w40 si a mers super

in rest am schimbat motor valvetronic, senzor ax came si clapeta acceleratie

cam astea sunt problemele la tipul asta de motor

 

si bineinteles distributia am schimbat intinzator si tot am un zgomot

o sa vad daca este de las lant sau de la pompa vacuum cum am vazut pe youtube

va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

Uite,am atasat niste poze...ceva pareri? de unde ar putea sa se prelinga uleiul ala?

 

e garnitura capac si pe mine m-a frecat la cap , am luat noua(200 ron ) si tot curgea , probabil capacul ala se mai deformeaza in timp , am desfacut si s-a dat cu mastic pe garnitura , apoi lasat masina 1 ora linistita si cam asta a fost . Cand montezi garnitura noua sa insisti sa dea cu mastic pe toata suprafata ei . Te scuteste de un stres .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

 

 

Ticaitul asta nu pare deloc normal,nu? Filmarea e facuta dimineata. Vreo legatura cu distributia oare? Ca sa fac un deviz total,sa stiu sa le fac pe toate deodata. Mentionez ca sunetul asta se manifesta mai ales cand masina e pornita la rece. Eu credeam ca asa suna motorul,dar citind pe aici,am constatat ca nu e deloc bine. Si inca o chestie.. Odata ce se aseaza la relantiul ei normal (600-700 rpm),motorul da sa vibreze.. de fapt se vede cu ochiul liber cum vibreaza,iar senzatia se simte si inauntrul masinii unde se sesizeaza o usoara vibratie a schimbatorului si se simte si cand stai pe scaun. Banuiesc ca ar fi ceva pe la tampoanele de la motor?

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ticaitul asta nu pare deloc normal,nu? Filmarea e facuta dimineata. Vreo legatura cu distributia oare? Ca sa fac un deviz total,sa stiu sa le fac pe toate deodata. Mentionez ca sunetul asta se manifesta mai ales cand masina e pornita la rece. Eu credeam ca asa suna motorul,dar citind pe aici,am constatat ca nu e deloc bine. Si inca o chestie.. Odata ce se aseaza la relantiul ei normal (600-700 rpm),motorul da sa vibreze.. de fapt se vede cu ochiul liber cum vibreaza,iar senzatia se simte si inauntrul masinii unde se sesizeaza o usoara vibratie a schimbatorului si se simte si cand stai pe scaun. Banuiesc ca ar fi ceva pe la tampoanele de la motor?

cu vibratii si alte zgomote....nu ma pronunt, insa tacanitul este normal....este zgomotul motorasului valvetronic, iar catedoada mai face zgomot si pompa suplimentara de aer (care porneste la rece)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu am aceleasi scurgeri de ulei si ceva zgomot, tin sa precizez ca am bĂŁgat niste ulei cam prost

ĂŽntradevĂŁr am schimbat o-ringuri peste tot la unitatile vanos, la pompa vacuum, garnitura de culbutori si tot imi curge pe galerie

in legatura cu uleiul eu am bagat 0w40 si a mers super

in rest am schimbat motor valvetronic, senzor ax came si clapeta acceleratie

cam astea sunt problemele la tipul asta de motor

 

si bineinteles distributia am schimbat intinzator si tot am un zgomot

o sa vad daca este de las lant sau de la pompa vacuum cum am vazut pe youtube

va tin la curent

 

chiar te rog sa ne tii la curent

merci

Link to comment
Share on other sites

Foarte frecvent la motoarele astea este sa se sparga intinzatoarele de la lant ! Eu am patito ! Oricate garnituri ai schimba la motorul asta tot curge pe undeva ulei sau antigel !

Ai mare dreptate am 4 zile de cand am schimbat distributia la un n42 , am gasit si eu bucati de patina in baia de ulei . Pana acum singurele parti prin care pierdea ulei sau antigel si pe care le-am remediat au fost asa : oringuri vanosi , oringuri racitor ulei , oringuri suport filtru ulei , garnitura baie ulei , pompa vacum . Si acum este mai ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

fum fum,dar... deja e exasperant vazand asta. masina nu a mai fost miscata de 2 zile asa,daca sta prea mult vad ca iese fum numai pe acolo,nu mai iese si pe esapament :blink: .la care mai adaug ca se si simte un miros inchis in habitaclu odata ce iese fumul asta.. garniturile vietii

Edited by Criss88
Link to comment
Share on other sites

 

 

fum fum,dar... deja e exasperant vazand asta. masina nu a mai fost miscata de 2 zile asa,daca sta prea mult vad ca iese fum numai pe acolo,nu mai iese si pe esapament :blink: .la care mai adaug ca se si simte un miros inchis in habitaclu odata ce iese fumul asta.. garniturile vietii

Probabil garnitura pompei de vacuum nu mai etanseaza, iar daca masina a stat s-a scurs ulei mult

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut! Am o problema cand pornesc masina dimineata se aude un zgomot ciudat in motor timp de 2-3 secunde, dupa motorul se aude bine, trage bine, fum nu scoate, ulei nu "mananca". Mentionez ca zgomotul se aude doar cand e motorul rece. Zgomotul se aude o singura data chiar daca o pornesc de mai multe ori intr-o zi. Atasez o poza! Va multumesc! Motor N42b20

post-60520-0-53146600-1378053784_thumb.jpg

Edited by r3derater
Link to comment
Share on other sites

Salut! Am o problema cand pornesc masina dimineata se aude un zgomot ciudat in motor timp de 2-3 secunde, dupa motorul se aude bine, trage bine, fum nu scoate, ulei nu "mananca". Mentionez ca zgomotul se aude doar cand e motorul rece. Zgomotul se aude o singura data chiar daca o pornesc de mai multe ori intr-o zi. Atasez o poza! Va multumesc! Motor N42b20

Detaliaza putin ca e vag ce ai spus tu...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.