Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am 4 cilindri-sunt foarte multumit....si inca ceva e diesel...tractorina cum spune cineva pe aici....din rautate cred cand vede ca consumul e aproape dublu la benzinar......nu ma mai intorc niciodata la benzina....punct

De cand a aparut TwinPowerTurbo pe benzinar 328i/528i la motor de 2000cc cu 4 cilindri /245 cai, dieselu a ramas din nou in urma singurul avantaj ramanand consumul care e maxim de 2-3 l in plus la 100km in ORAS, in afara diferenta fiind mai mica de 1l.

 

OnTopic daca va uitati la noul seria 3 F30 care o sa apara in 2016 o sa fiti dezamagiti cei care prefera 6L deoarece nu o se mai fabrice, 4L o sa faca legea ba chiar apar si cu 3l...toate cu turbo..toate.Eu zic sa strangeti bani de M3 de pe acuma daca vreti l6.

 

Uite aici viitoru :popcorn:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Valy69, consumul la 2.0 benzina turbo e la fel ca dieselul la viteze legale. Daca il blanesti e alta poveste.

6 cilindri fata de 4 hai sa zici ca nu e diferenta imensa, dar un 8 cilindri te unge pe suflet.

Am si asa ceva si de fiecare data cand il auzi cum toarce si cum se aude in ture, priceless, chiar daca consuma de la 20 in sus.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De cand a aparut TwinPowerTurbo pe benzinar 328i/528i la motor de 2000cc cu 4 cilindri /245 cai, dieselu a ramas din nou in urma singurul avantaj ramanand consumul care e maxim de 2-3 l in plus la 100km in ORAS, in afara diferenta fiind mai mica de 1l.

 

OnTopic daca va uitati la noul seria 3 F30 care o sa apara in 2016 o sa fiti dezamagiti cei care prefera 6L deoarece nu o se mai fabrice, 4L o sa faca legea ba chiar apar si cu 3l...toate cu turbo..toate.Eu zic sa strangeti bani de M3 de pe acuma daca vreti l6.

 

Uite aici viitoru :popcorn:

Cum adica noul seria 3 F30? Aceasta masina exista. Nu o sa faca nimeni prostia sa faca un motor de 3000 in 4 pistoane. Probabil ce ai vazut tu acolo cu 3L 4 pistoane e actualul 330 care i-a luat locul lui 328 si nu e de 3L ci de 2L. Exista si 3L pe noul 340. Tot timpul o sa fie si ceva mare pentru ca se cere pe piata. Nu cred ca au bagat atatia bani in fundurile unor ingineri sa dezvolte motorul de 3L benzina pe care zici tu ca il scot de pe piata. Acestea sunt zvonuri aruncate aiurea.

Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

De cand a aparut TwinPowerTurbo pe benzinar 328i/528i la motor de 2000cc cu 4 cilindri /245 cai, dieselu a ramas din nou in urma singurul avantaj ramanand consumul care e maxim de 2-3 l in plus la 100km in ORAS, in afara diferenta fiind mai mica de 1l.

 

Motoarele astea noi sunt intr-adevar senzationale.

Consum foarte mic, putere mare, cuplu mare fiind supraalimentate.

Mult mai putine motive sa iei diesel.

Link to comment
Share on other sites

Orice ar spune lumea e diferenta de la cer la pamant intre consumul la diesel si cel la benzina....deocamdata dieselul face legea si inca o va face mult timp......eu merg foarte tare cu ea .....viteza,demaraj,accelerari cu plecari rapide pe loc.....fa astea cu benzinarul si spune apoi daca face un consum de 7 la 100 si dupa vorbim...
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate cu chip tunning,al meu e M47,fara tunning si ce e drept 50%-50% merg autostrada dar si oras foarte aglomerat bucati bune doar cu 1 si 2.....un consum mult prea decent pentru mers in forta 90% din timp.....si mai sunt si alti factori cum ar fi calitatea motorinei si nu in ultimul rand dimensiunile jantelor si pneurilor.....le-am pastrat dimensiunea clasica...... Edited by Romaryo36
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In ce oras iti ia tie M47 doar 7% in oras? Si despre ce masina e vorba?

 

Corect. Mai mult supraalimentate cu benzina. Daca mergi cu benzinarul ala, in acelasi stil cu care mergi si cu dieselul, nici in visele tale cele mai dulci nu scoti 11% in Bucuresti.

Sa nu ne mintim ca acele consumuri record la diesel sunt obtinute mergand ca Senna.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, insa in cazul diesel-urilor e tot mai greu sa faca fata normelor tot mai stricte de poluare.

 

Evolutia e enorma. O masina de 245 cp pe benzina consuma inainte cam 20% chiar daca nu mergeai sportiv.

Acum au scazut consumurile foarte mult.

E clar ca din cauza taxelor, viitorul inseamna motoare mici supraalimentate

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

245 cp din benzina....in prezent din 2.0 turbo.....acum 10 ani din V8 de 3.5

 

cat despre motorina...no com...in Buc si un matiz se descurca ok :))) ca nu ai nevoie de 1000 cp si 1000 nm :))

 

iar consumul de benzina/motorina in buc e inutil

 

Orice ar spune lumea e diferenta de la cer la pamant intre consumul la diesel si cel la benzina....deocamdata dieselul face legea si inca o va face mult timp......eu merg foarte tare cu ea .....viteza,demaraj,accelerari cu plecari rapide pe loc.....fa astea cu benzinarul si spune apoi daca face un consum de 7 la 100 si dupa vorbim...

 

1. poate in Iasi , nu in Buc.

2.poate in Iasi si in afara orasului, nu in Buc.

3.da se face si cu un 2.0 aspirat benzina ( 8.1-8.2 in Buc)

 

despre ce vrei sa mai vb ?!

 

popcorm1.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In ce oras iti ia tie M47 doar 7% in oras? Si despre ce masina e vorba?

 

 

Sa nu ne mintim ca acele consumuri record la diesel sunt obtinute mergand ca Senna.

 

Am acum consum mediu 7% fix. Nu l-am resetat de mai bine de jumate de an. Am avut 7.1 inainte, ieri, cu un drum pana la Brasov mi-a scazut la 7.0. Eu locuiesc in Sibiu. Si rar se intampla sa schimb sub 3000 RPM. M47 2.0 diesel 163 CP.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi un diesel de 3000cm dezvolta 381cp,urmatoarea generatie se zvoneste ca va avea peste 400cp; unul de 2000cm 240cp. Acum 14-15 ani din 3000cm dezvoltau doar 184cp,saltul este enorm.

 

Inainte un E39 30d consuma 14-15% in oras,azi un X5 M50d consuma tot atat, difernta enorma.

 

Ma uit la 640d-ul meu, daca folosesc modul eco si evit orele de varf consum in jur de 8% iar dimineata,chiar si pe distante scurte nu sare de 13%.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce viteza medie?

 

Oricum, cel mai relevant consum e ala cand faci plinul, mergi 100km si faci iar plinul. Consumul pe mii de km e f imprecis.

 

Viteza medie 37 km/h la mine. La un consum mixt, viteza medie este in jur de 45 km/h

Edited by Radu I
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.