Jump to content

330xd E90 - mai nou am motor de dacie!


alexlw

Recommended Posts

Guest poleposition
e actuatorul de la turbosuflanta, cica "electrically or mechanically faulty".

 

evident nu se poate schimba separat, asa ca trebuie sa comand toata chestia... 7200 ron + manopera :twoup:

 

si cum pana mea, ai dus-o buna si ai luat-o stricata ? s-a stricat de emotie sau cum ?

 

Eu cred ca a plecat pe alta masina piesa ta buna si nu inteleg cum de nu faci scandal.

Link to comment
Share on other sites

e actuatorul de la turbosuflanta, cica "electrically or mechanically faulty".

 

evident nu se poate schimba separat, asa ca trebuie sa comand toata chestia... 7200 ron + manopera :twoup:

 

si cum pana mea, ai dus-o buna si ai luat-o stricata ? s-a stricat de emotie sau cum ?

 

Eu cred ca a plecat pe alta masina piesa ta buna si nu inteleg cum de nu faci scandal.

 

nu prea vad cum as putea demonstra daca s-a intamplat asa ceva, si fara sa pot demonstra nu ma aleg decat cu nervi aiurea si ras in nas

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu exista cred nici o "reglementare" in sensul asta, pentru ca se presupune ca nu este posibil sa se intample asa ceva. Realitatea contrazice insa aceasta premiza, iar cazurile de genul asta sunt nenumarate si rezolvate cu usile inchise.

 

Exista multe topicuri pe forum in privinta asta.

 

Daca tu insa esti de buna credinta, nu ti se pare firesc sa sesizezi treaba asta la AB ?

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

pai dupa logica asta, pot sa-ti schimbe o gramada de chestii, cum dovedesti ca le-ai avut pe masina ?

 

chiar ca nu vad cum... idei?

 

ai fi mirat de cat de mult se poate schimba pozitia unui prestator de servicii (mai ales unul supus auditarii permanente si imaginii publice) daca faci scandal si esti hotarat...ameninta-i cu memo catre HQ in De, presa, etc...dar fii hotarat ca si cum nu ti-ar pasa de bani, ci de respect. incearca si ai sa-mi multumesti!

Link to comment
Share on other sites

pai dupa logica asta, pot sa-ti schimbe o gramada de chestii, cum dovedesti ca le-ai avut pe masina ?

 

chiar ca nu vad cum... idei?

 

"Auzisem" pe cineva care a dat tot motorul cu un Spray reflectorizant pentru ca era sigur ca ii umbla la motor cand face lucrari de tinichigerie in reprezentanta si nu avea cum sa dovedeasca..si pe urma, de fata cu ei, inainte sa ridice masina, a dat cu o lampa cu ultraviolete sa vada daca sunt urme de degete la motor.

 

Si surpriza, i-au schimbat chiar debitmetrul de aer.....

 

Sau poate la tine chiar s-a stricat ceva la masina si coincide cu lasatul la tinichigerie, prea putin mai conteaza acum ce s-a intamplat...ca oricum nu poti sa o scoti cu ei la capat (sunt si eu patit)

 

Acum trebuie doar sa mergi sa verifici debitmetrul, ca la tine sigur aia e problema, ca sa rezolvi...un 10 milioane n-o fi bai....

Edited by B46ROS
Link to comment
Share on other sites

pai dupa logica asta, pot sa-ti schimbe o gramada de chestii, cum dovedesti ca le-ai avut pe masina ?

 

chiar ca nu vad cum... idei?

 

"Auzisem" pe cineva care a dat tot motorul cu un Spray reflectorizant pentru ca era sigur ca ii umbla la motor cand face lucrari de tinichigerie in reprezentanta si nu avea cum sa dovedeasca..si pe urma, de fata cu ei, inainte sa ridice masina, a dat cu o lampa cu ultraviolete sa vada daca sunt urme de degete la motor.

 

Si surpriza, i-au schimbat chiar debitmetrul de aer.....

 

Sau poate la tine chiar s-a stricat ceva la masina si coincide cu lasatul la tinichigerie, prea putin mai conteaza acum ce s-a intamplat...ca oricum nu poti sa o scoti cu ei la capat (sunt si eu patit)

 

Acum trebuie doar sa mergi sa verifici debitmetrul, ca la tine sigur aia e problema, ca sa rezolvi...un 10 milioane n-o fi bai....

 

 

am suit-o pe tester azi... mi-au aparut din senin erori la actuatorul respectiv (3F57) si inca una minora la filtrul de particule (480A).

 

maine ma duc la alt service la un amic sa ma uit la motor. totul ar trebui sa fie asa cum a iesit din fabrica, mai putin consumabilele.

 

oare de ce piesele auto nu au serie unica? astfel s-ar putea determina ce piesa s-a schimbat pe o masina la orice interventie, si cu o baza de date centralizata stil AB s-ar putea afla exact ce s-a schimbat si cand. desigur, atata timp cat masina se duce in service-uri autorizate... LE asta s-ar putea folosi si pentru a depista piesele fabricate pe vapor.

Edited by alexlw
Link to comment
Share on other sites

Chiar asa s-a ajuns in tara asta.... sa iti fie frica sa lasi masina in reprezentanta.

Si vorbim de BMW ... nu Dacia.

Daca la reprezentanta mergem cu morcovul in fund.... In alta parte cum sa te duci?

 

 

Nu s-a umblat nici la turbina, nici la debitmetru si nici la filtrul de particule. Ma bucur, asta inseamna ca voi putea merge la ei in continuare pentru revizii...

 

Pe de alta parte, am spalat motorul la ei (AB) dupa ce am scos-o de la tinichigerie, si din cauza asta s-a busit actuatorul. Tocmai m-am intors de la reparatie la o alta firma, se arsese motorul electric din interior. L-am schimbat cu unul de pe alt actuator si merge perfect, cu 200EUR cheltuiti.

 

Pe deasupra tot de la spalat motorul am gasit si senzorii de presiune de pe evacuare desprinsi din suport si firele imprastiate.

 

Deci nu a fost nevoie sa dau 2200EUR pe turbina cu totul.

 

Oricum, gasisem si actuatorul nou de cumparat dar mi-a fost lene sa traversez tot orasul ca sa-l iau. Daca voi mai avea probleme, stiu unde sa ma duc.

 

Si ca sa nu-mi para tocmai rau dupa ziua pierduta aiurea [...] mi-am facut cadou si un chip tuning, ca sa-mi iubesc masina si mai mult. Nu mentionez numele firmei ca sa nu-mi iau ban pentru reclama, spun doar ca sunt extrem de multumit; cine e interesat poate intreba pe privat.

Edited by alexlw
Link to comment
Share on other sites

Chiar asa s-a ajuns in tara asta.... sa iti fie frica sa lasi masina in reprezentanta.

Si vorbim de BMW ... nu Dacia.

Daca la reprezentanta mergem cu morcovul in fund.... In alta parte cum sa te duci?

 

 

Daca nu ai masina in garantie, te duci la un service unde poti sta langa masina. La toate masinile pe care le-am avut asa am facut, si niciodata nu am luat nici o teapa, si lucrurile s-au desfasurat normal.

 

Daca in schimb ai o problema majora ce necesita mai mult timp, si masina trebuie lasata undeva, evident lucrurile se complica (ca in cazul colegului).

 

Am prieteni care si-au marcat diverse componente (la mare cautare) ale masinii inainte de a le lasa prin serviceuri, dar e aiurea....ce naiba stai sa scrijelesti prin locuri nevazute toate componentele....e imposibil si aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca sunt offtopic, dar am citit tot threadul asta si chiar ma ingrozesc, momentan masina mea se afla la acea reprezentanta de pe centura, de care s-a discutat...

 

Este in service datorita unui alt motiv, dar, intamplarea face ca vor schimba podeaua spate a masinii (avand e46, stiti ca au problema cu subframe-ul, ca se rup suportii de la puntea spate din caroserie) si sincer acum chiar ma ingrozesc ca poate poate, sa nu iasa bine, poate o masina care a intrat bine, in service va iesi stramba sau altfel....

 

Credeti ca din punctul asta de vedere pot sta linistit? sau.... om trai si om vedea?

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca sunt offtopic, dar am citit tot threadul asta si chiar ma ingrozesc, momentan masina mea se afla la acea reprezentanta de pe centura, de care s-a discutat...

 

Este in service datorita unui alt motiv, dar, intamplarea face ca vor schimba podeaua spate a masinii (avand e46, stiti ca au problema cu subframe-ul, ca se rup suportii de la puntea spate din caroserie) si sincer acum chiar ma ingrozesc ca poate poate, sa nu iasa bine, poate o masina care a intrat bine, in service va iesi stramba sau altfel....

 

Credeti ca din punctul asta de vedere pot sta linistit? sau.... om trai si om vedea?

Link to comment
Share on other sites

Credeti ca din punctul asta de vedere pot sta linistit? sau.... om trai si om vedea?

 

pot sa-ti zic ca la mine au facut treaba foarte buna la tinichigerie... insa ai grija mare daca-ti pica altceva dupa ce o iei, du-te la cineva care cunoaste masina si apoi intoarce-te la AB dupa explicatii si sa ti-o faca la loc.

 

off-topic [kinda]: sunt oare singurul enervat de politica AB de a veni cu raspunsuri de genul "nu stim de ce s-a stricat X Y Z, va putem spune doar ca trebuie inlocuit/a, uitati proforma"

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata!

 

 

Masina e un 330xda din 2007. Am avut-o in service vreo 3 saptamani pentru o reparatie datorata unui imbecil necunoscut care si-a proptit masina in a mea; am luat-o ieri, dar parca e alta masina - la kickdown am RPM 3500 si ajunge la 100-120 intr-un peste 30 secunde :twoup:)))

 

Dupa un scurt telefon la service am aflat ca ar putea fi de la ECU, sau filtrul de particule care-si face nu stiu ce proces de curatare, sau un filtru de aer, sau... mai bine ma duc cu ea din nou.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

:)

 

Exact treaba asta am patit-o eu acum vreo 4 ani, e drept la alta masina (un VW), am dus-o pe probleme de caroserie, si cand am iesit cu ea de acolo nu mai tragea deloc. Cauza : Mi-au furat de pe masina debitmetrul de aer bun, si mi-au montat unul stricat, am aflat ulterior la un alt service. La Midocar mi s-a intamplat asta, tot pe centura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.