Jump to content

bmw 850 ci


wefy

Recommended Posts

Destul de interesanta explicatia sant curios la ce cost total au dus toate modificarile

Daca este intradevar v 12 biturbo ar trebui sa aiba ceva putere dar nu stiu daca duce caroseria

E 31 e intradevar o masina speciala dar a fost proiectata acum 20 ani si nu pt 470 cai

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu e supraalimentata. S-a renuntat la turbine din cauze pe care le-am explicat. Cu turbine avea pe Dyno 1070 cai. Fara turbine are mai putini. investitia : esapament 1200 E, bujii 300 E, pistoane + axe came aprox 3000 E, injectoare 150E bucatax12= 1800E etc. Caroseria e in stare perfecta ( a fost demontata complet), suspensie total noua, telescoape Bilstein pt. e31 800E, diferential cu raport modificat , deci tine la asa motor cu siguranta. Inca ceva: e chiar asa incredibil sa aduci un v12 5.0 de la 300 cai la 470 cu atatea modificari in motor , transmisie si soft cand un motor diesel de 130 si ceva de cai cu cilindree pana in 2000 ccc il duci doar din soft undeva la 180 de cai? Zau asa.

Mai vorbim. o seara buna.

 

io cred ca mai mult faci reclama la ceea ce faci tu decat sa prezinti masina.

 

te-am rugat de niste poze de sub capota si explicatii cu ceea ce scrie in titlu despre puterea motorului... asltfel nu-si mai are rostul acei "470 hp"

am dat explicatia cailor si chiar nu am nevoie sa-mi fac reclama cu nimic. masina vreau sa o descriu

Edited by wefy
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sĂŁ pui fiÂşe Dyno dacĂŁ vrei sĂŁ te creadĂŁ cineva.

 

Cine naiba pregãteºte o maºinã cu atât de multe piese scumpe pentru a o supraalimenta, iar apoi renunÞã?

 

Iar un 850i de peste 1000 cp este o chestie extraordinarĂŁ pe orice forum din orice ĂžarĂŁ, personal sunt sceptic.

 

ComparaĂžia cu un motor diesel supraalimentat nu prea are nici o legĂŁturĂŁ dacĂŁ maÂşina asta nu este supraalimentatĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

posibil si nu,daca s-a modificat pentru turbo in mod normal s-a scazut raportul de compresie,ceea ce inseamna teoretic o scadere a puterii (aspirat),again daca vorbim de modificari gandite strict pentru aspirat cresterea raportului de compresie + axe cu came mai agresive + resoftare si ce mai e pe acolo posibil sa mai dea ceva cai(nu cred ca 170 dar 100 tot or da toate astea :twoup: )
Link to comment
Share on other sites

Motorul ala v12 de 5000 cm are doar 2 supape pe cilindru si are delco cu fise la fiecare cilindru

Daca mai e si automat cu cutia aia veche cu 4 viteze slabe sanse sa faci performante cu el

Am vazut pe un forum cum cineva a schimbat motorul cu un v8 de pe un M5 E 39 si gata

Este mult mai eficient , mai simplu , mai elegant si ai 400 cai cinstiti dintr-un motor tare

Daca acolo pui o turbina atunci poate ajungi la o putere de 470 cum zici tu

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt un expert, dar ca sa pui turbo din cate stiu eu trebuie sa scazi compresia. Cu cat vrei mai mult boost cu atat scazi mai mult compresia. La randamentul ala(1000 de cai din 5000cmc) cred ca trebuie compresie sub 9:1. Pai daca nu pui turbinele, scaderea compresiei duce la scaderea puterii.
Link to comment
Share on other sites

Din motoru asta chiar se pot scoate 1000HP dar cu investiti foarte mari. Chiar este un e30 bi-turbo cu motoru asta, care are pe dyno 980HP modificat de niste norvegieni.

Acuma daca are 470 sau daca avea cu turbo 1000 doar cu o fisa dyno se poate confirma si nu cred ca e cazul.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Eu propun sa nu mai discutam topicul asta pentru ca deja o cam ia lumea pe panta. Mai ales cei care nu au habar de mecanica. Eu unul nu am sa mai particip la nici o discutie in acest subiect si nu voi mai da explicatii, ba chiar regret ca l-am expus. Romania nu duce lipsa de comentatori, ironici si carcotasi nepriceputi si nici acest forum. Pasiunea pentru masini nu e egala cu stiinta lor. Fara nici o ranchiuna. Fiecare poate scrie ce doreste. Poate se elibereaza de probleme si se relaxeaza. O zi buna si bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

Din motoru asta chiar se pot scoate 1000HP dar cu investiti foarte mari. Chiar este un e30 bi-turbo cu motoru asta, care are pe dyno 980HP modificat de niste norvegieni.

Acuma daca are 470 sau daca avea cu turbo 1000 doar cu o fisa dyno se poate confirma si nu cred ca e cazul.

Masina e in Cluj. Daca esti curios, da-mi un PM.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca incape motorul asta pe un E 30 mai ales si cu doua turbine cred ca nu stii ce vorbesti

 

Eu cred ca tu nu sti ce vorbesti

Si dupa ce te uiti la asta, este acolo primu filmulet in care e pe dyno si dupaia se da cu el printr-o curte.

Sunt cateva e30 cu v12 uitate pe forumurile din afara.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Eu propun sa nu mai discutam topicul asta pentru ca deja o cam ia lumea pe panta. Mai ales cei care nu au habar de mecanica. Eu unul nu am sa mai particip la nici o discutie in acest subiect si nu voi mai da explicatii, ba chiar regret ca l-am expus. Romania nu duce lipsa de comentatori, ironici si carcotasi nepriceputi si nici acest forum. Pasiunea pentru masini nu e egala cu stiinta lor. Fara nici o ranchiuna. Fiecare poate scrie ce doreste. Poate se elibereaza de probleme si se relaxeaza. O zi buna si bafta tuturor.

Adica tu.

Vino cu dovezi daca vrei sa te creada lumea, din cate spui tu, dupa ce s-a facut la masina aia, acum ar trebui sa fie mai slaba ca de fabrica, o masina pregatita pentru turbo, decomprimata, e praf fara turbo.

Unii mai au habar asa, cat de cat.

Link to comment
Share on other sites

Eu propun sa nu mai discutam topicul asta pentru ca deja o cam ia lumea pe panta. Mai ales cei care nu au habar de mecanica. Eu unul nu am sa mai particip la nici o discutie in acest subiect si nu voi mai da explicatii, ba chiar regret ca l-am expus. Romania nu duce lipsa de comentatori, ironici si carcotasi nepriceputi si nici acest forum. Pasiunea pentru masini nu e egala cu stiinta lor. Fara nici o ranchiuna. Fiecare poate scrie ce doreste. Poate se elibereaza de probleme si se relaxeaza. O zi buna si bafta tuturor.

 

PĂŁi se vede cĂŁ tu nu ai habar de mecanicĂŁ.

 

Nu prea cred ca incape motorul asta pe un E 30 mai ales si cu doua turbine cred ca nu stii ce vorbesti

 

Pe E30 s-au montat motoare V12 Âşi V8 fĂŁrĂŁ probleme.

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare masina....dupa explicatiile date chiar cred ca are 470 de cai...interiorul arata bn si totusi ''musamaua'' arata bn fata de alte interioare gen carpe asa ca nu va mai ofticati astia desteptii cu ideii mari....inainte sa comentati uitativa la ce aveti unii din voi da invidia doare cateodata .Felicitari oricum si bafta mai departe cu masina .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.