Jump to content

ciudata chestie


alex85tit

Recommended Posts

Nu stiu daca a mai patit careva asa ceva,dar la masina mea am observat o chestie:trage mai bine cand e motoru rece si cand merg pe distante scurte,daca merg la drum lung parca oboseste masina,nu mai are puterea aia,nu mai e elastic motoru,trebe turat sa traga,nu trage de jos.si am mai observat o chestie,la rece atunci cand merge cum trebuie daca stau cu geamu deschis aud cum fluiera turbina,apoi dupa ce se incalzeste nu o mai aud.e normal asa ceva??turbo se aude numai cand e motoru rece,uleiu rece??am pus pe un tester,bine nush cat e de bun testeru,mi-a spus ca totu e in regula mai putin senzor temperatura care faca figuri.sa aiba vreo leg cu mersu masinii???cred ca se referea la senzoru de tempt exterioara ,desi mie imi arata bine temperatura,clima merge bine.masina e un 318d fara common rail.
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca el ti-a zis de senzorul de temperatura exterioara. cel mai probabil este vorba de senzorul de temperatura de pe admisie si este foarte posibil ca acela sa fie cauza neplacerilor. fluieratul de la turbina nu prea e un semn bun dar asta nu inseamna ca maine pica.
Link to comment
Share on other sites

turbina e noua,nu cred ca e pe duca.senzoru ala din admisie poate crea astfel de probleme??el eroarea asta mi-a spus ca era memorata in computeru masinii.oricum e f enervanta chestia,ai impresia cateodata ca merge masina de rupe iar cateodata iti vine s-o arunci.plus ca parca si la pedala se simte,parca se apasa mai greu pedala de acceleratie,masina o simti mai grea,e f ciudata chestia.debitmetru de aer daca ii scot mufa nu mai trage deloc,deci am scos din calcul debitmetru,iar electovalvele de la turbo si egr sunt schimbate,egr functioneaza,ca am scos furtunu de turbo am pornit masina si am vazut ca inchide si deschide,in functie de cum o accelerezi.a mai ramas senzor din admisie de care zici??cum as putea sa verifica mai bine daca e dus intr-adevar senzoru ala?
Link to comment
Share on other sites

aici ma tem ca nu te mai pot ajuta... stiu de respectivul senzor ca poate sa creeze probleme dar nu stiu daca exista acel senzor la tipul tau de motor. un mecanic bun banuiesc ca poate sa iti dea un raspuns mai avizat decat mine :twoup:
Link to comment
Share on other sites

eu nu vb de turat cand e motoru rece sau mers sportiv,eu spun ca trage mai bine cand e motoru rece,n-o sa stau acu vara pe 30 de grade sa ajunga apa la jumate si apoi sa plec cu masina.eu vb de faptu ca in conditii normale trage mai bine cand e motoru "proaspat pornit", in comparatie cu o folosire mai indelungata,mers cativa km sau cateva sute de km.nu mi se pare normal ca dupa ce mergi de exemplu 50 de km fie si in caldura masina sa devina mai lenesa.
Link to comment
Share on other sites

La fel se comporta si a mea,la rece se aude turbina daca asculti atent. Uneori se simte ff bine cuplul de diesel, alteori la plecarea dupa loc trebuie sa o accelerez ca un benzinar cu motorul mic. Daca o tin fara acceleratie in trepta 2 (relanti) drum drept tremura.... Daca o accelerez brusc...parca se inneaca, daca o accelerez treptat pleaca mai frumos. Daca scot debitmetrul e decedata.

Nu ti se intampla ca atunci cand o accelerezi sa se simta ca iti taie motorina si degeaba apesi pedala, iar pe indicatorul de consum instant acul sa se indrepte spre 10% cu toate ca tu o accelerezi ?

Cazanul meu este un 320d 136cp (din care cativa magari lesinati )

Link to comment
Share on other sites

nu-s injectoarele,eu le am noi,si alea daca ar fi infundate asa ar fi tot timpu.cred ca problema e la senzoru din admisie.si la mine face la fel gabi_bmw.

 

Da, este senzorul de presiune din galeria de admisie, cred ca inregistreaza datele gresit, iar datorita lui se da comanda si pt turbina si pt debitul de motorina. O problema ar mai putea fi pompa de inalte, care este posibil sa nu mai lucreze corespunzator, mai ales cand motorul este cald ! Toate acestea se pot verifica de un mecanic capabil si cred ca si de un tester bun ! Eu mai trebuie sa astept putin pt rezolvarea problemei, deocamdata sunt implicat financiar in altceva .

Link to comment
Share on other sites

nu am pompa de inalte,nu e common rail masina.o sa mai merg la alt tester sa vad ce se intampla cu senzoru ala din admisie.am inteles ca se poate demonta fara sa dau jos galeria.cum e prins senzor de galerie??ai loc suficient daca scoti filtru de polen si ce mai e pe acolo,sau trebe sa fi destul de iscusit sa te descurci.
Link to comment
Share on other sites

nu am pompa de inalte,nu e common rail masina.o sa mai merg la alt tester sa vad ce se intampla cu senzoru ala din admisie.am inteles ca se poate demonta fara sa dau jos galeria.cum e prins senzor de galerie??ai loc suficient daca scoti filtru de polen si ce mai e pe acolo,sau trebe sa fi destul de iscusit sa te descurci.

Eu am reusit sa-l dau jos fara sa scot si galeria, cu toate ca ar trebui sa cureti si egr-ul si galeria, vor fi ceva depuneri daca nu s-a mai curatat. De vazut nu o sa vezi surubul cu care este prins (cred ca 10 este) dar il simti la mana.

Daca nu ma insel, motoarele common rail nu au pompa rotativa, au rampa comuna si injectoare comandate electronic.

Cel fara common rail au pompa rotativa si injectoarele se folosesc de presiunea de la pompa pt pulverizare.

Sunt motoarele m47 (fara com rail) si m47n (cu com rail).

Link to comment
Share on other sites

poate o sa dau jos galeria ca nu-i mare scofala,ideea e:tu ai rezolvat ceva cu el???l-ai curatat, l-ai schimbat???ai muncit degeaba sau a fost de folos??

 

Doar psihic am ramas cu gandul ca acolo este curat, eu am anulat egr-ul si ultima data cand am desfacut egr-ul era curat lacrima, doar putin ulei... :twoup: Fata de cum era inainte, acum parca trage putin mai bine, dar nu are cuplu, turbina pleaca tarziu si am la fel chestia cu lagul la acceleratie in ture mai mari in care parca taie motorina...o rezolv abia in septembrie dupa ce imi revin cu banii.

Eu am dat jos geleria de vreo 5-6 ori plus injectoarele...primul fiind un pic murdar, nu cred ca functioneaza normal!

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

pai bun da cu senzoru ala nu ai facut nimik??.oricum la mine sunt convins ca de acolo e ca nu vad altceva de unde,.turbina noua,injectoare noi,electrovalve noi,furtune schimbate.numa debitmteru nu e nou,dar ala nu e sigur.si am mai observat ceva,trage bine de tot cand e rece afara,de exmplu seara cand e mai frig trage de rupe,ziua pe caldurile alea mari e putoare mare masina.daca senzoru ala are legatura cu temperatura aerului care intra in admisie e clara treaba.
Link to comment
Share on other sites

pai bun da cu senzoru ala nu ai facut nimik??.oricum la mine sunt convins ca de acolo e ca nu vad altceva de unde,.turbina noua,injectoare noi,electrovalve noi,furtune schimbate.numa debitmteru nu e nou,dar ala nu e sigur.si am mai observat ceva,trage bine de tot cand e rece afara,de exmplu seara cand e mai frig trage de rupe,ziua pe caldurile alea mari e putoare mare masina.daca senzoru ala are legatura cu temperatura aerului care intra in admisie e clara treaba.

Pai nu are legatura cu temperatura aerului, el este un senzor de presiune, pt temperatura aerului ai un senzor sub bara din fata stanga cum te uiti la masina, sub proiectorul de ceata.

 

Senzor presiune piesa 17.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.