Jump to content

Vreau E46 Diesel, ce ma asteapta?


JD_RFTR

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu fac la 15.000 km din bord, din 15.000 este pusa revizia in BC, iar acolo scade dupa uzura.

La motor in 2 ani si un pic si aproximativ 60.000 km facuti de mine nu am avut absolut nici o problema.

Doar probleme care zic eu sunt destul de comune proprietarilor de 320d NFL E46.

 

Catalizatorul dinainte de toba finala infundat.

Clima avea osclilatii etc... Toate probleme s-au rezolvat.

 

Ulei folosesc Castrol 5w40 Turbo Diesel Egde, filtre Mann sau Bosch!

Edited by RaZz
Link to comment
Share on other sites

No...deci..

Consum: la mine minimul vietii a fost 4,6 Brasov -Buc si 5,2 inapoi. Maxim in oras cu OBC resetat si talpi.. 9 si ceva

 

Ca si probleme...Turbo e poate ultima problema pt care trebuie sa iti faci griji.

De picat poate pica Volanta care costa aproape de o mie si nu se reconditioneaza si pompa de Inalta presiune care e cam 2 mii si se reconditioneaza cu 600 .

 

La modelele dupa 2001 au mai picat turbinele la NFL foarte rar. la NFL se mai duc controllerele de la EGR Si turbo dar sunt relativ ieftine . 300 lei bucata

 

In rest no problem.

 

SI despre km dati inapoi...Cheia e un pisat. ea nu are km proprii memorati ..ci ii citeste din EWS. cati sunt in EWS sunt si in cheie..ii citeste de cate ori o bagi in contact. (asta la cheia Romb) cealalta cheie nu stocheaza. KM sunt memorati in:

-EWS

-Bord

-LCM (modulul de lumini)

Se poate modifica peste tot nr de km.

 

Uitasem de Ulei... mult timp am bagat 0W40 Edge Sport dar de vreun an bag 5W40 BMW de schimbat scchimb cand zice bordul si e cam la 15-16 mii.

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

multumesc ca nu v-ati facut asteptati :twoup:

323ci, consuma cam vreo 13, dar nu e nici o zi in care sa nu urce in 6000 rpm si are 302mii km motorul, nu consuma, nu imi face probleme e super ok.

Ma gandeam la 318d dar sa ii fac si o remapare pe mai tarziu. Ce ziceti? De ce ar avea 320d mai multe probleme?

 

pt 13 % tu iti faci probleme sa treci la diesel , cred ca te scarpini fara sa te manance . In rest nu am comentarii .

Link to comment
Share on other sites

multumesc ca nu v-ati facut asteptati :)

323ci, consuma cam vreo 13, dar nu e nici o zi in care sa nu urce in 6000 rpm si are 302mii km motorul, nu consuma, nu imi face probleme e super ok.

Ma gandeam la 318d dar sa ii fac si o remapare pe mai tarziu. Ce ziceti? De ce ar avea 320d mai multe probleme?

 

Ce nu as da sa mi se transforme 318d-ul intr-un 323ci...facem schimba daca vrei...da nu mi-l mai ceri inapoi dupa ok? :twoup:

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Ca si probleme...Turbo e poate ultima problema pt care trebuie sa iti faci griji.

De picat poate pica Volanta care costa aproape de o mie si nu se reconditioneaza si pompa de Inalta presiune care e cam 2 mii si se reconditioneaza cu 600 .

 

De unde ai scos preturile astea?

Link to comment
Share on other sites

No...deci..

Consum: la mine minimul vietii a fost 4,6 Brasov -Buc si 5,2 inapoi. Maxim in oras cu OBC resetat si talpi.. 9 si ceva

 

Ca si probleme...Turbo e poate ultima problema pt care trebuie sa iti faci griji.

De picat poate pica Volanta care costa aproape de o mie si nu se reconditioneaza si pompa de Inalta presiune care e cam 2 mii si se reconditioneaza cu 600 .

 

La modelele dupa 2001 au mai picat turbinele la NFL foarte rar. la NFL se mai duc controllerele de la EGR Si turbo dar sunt relativ ieftine . 300 lei bucata

 

In rest no problem.

 

SI despre km dati inapoi...Cheia e un pisat. ea nu are km proprii memorati ..ci ii citeste din EWS. cati sunt in EWS sunt si in cheie..ii citeste de cate ori o bagi in contact. (asta la cheia Romb) cealalta cheie nu stocheaza. KM sunt memorati in:

-EWS

-Bord

-LCM (modulul de lumini)

Se poate modifica peste tot nr de km.

 

Uitasem de Ulei... mult timp am bagat 0W40 Edge Sport dar de vreun an bag 5W40 BMW de schimbat scchimb cand zice bordul si e cam la 15-16 mii.

 

Foarte interesant acelasi consum am reusit si eu pe Brasov-Buc 4.6l/100km la dus si 5.2l/100km dus-intors.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la ce am zis mai sus cu turbina.

Nu nu am cumparat asa pentru ca am luat-o de la cineva cu un prieten comun (var cu mine, cumnat cu el), am desfacut-o ulterior.

 

Turbina se poate verifica intai montata, daca nu e in parametri, nu prea mai merita deranjul, demontatul de pe masina nu e foarte complicata.

Un 3-400 de euro nu e enorm de negociat la o masina ca 320d, eu am negociat 300 in 2007 la un hyundai accent fara sa am ceva de reprosat, stiu ca nu se compara ca si cerere, dar acum criza e in toi, atunci nu era deloc.

Volanta e 600euro, se poate inlocui cu una cu masa simpla.

Pompa de inalta nu am prea auzit sa cada, corect e 600euro reconditionata

Turbina e problema in special la prima serie de fcl: 2001- apr 03

Clapeti nu s-au rezolvat decat la e 90 si nici acolo de la inceput, singura solutie sigura- scoaterea.

 

 

Consumul in exterior mi se pare a fi cel mai avantajos, daca merg linistit e in jur 5.5, fara retinere dar nu sinucigas ~6, la 160km/h pe autostrada ~7.

La oras functie de diferiti factori 8.5 - 11

Mi se pare foarte bun consumul tau.

S-ar putea sa fi putin dezamagit de 320d, venind de pe 323ci

Link to comment
Share on other sites

Referitor la ce am zis mai sus cu turbina.

Nu nu am cumparat asa pentru ca am luat-o de la cineva cu un prieten comun (var cu mine, cumnat cu el), am desfacut-o ulterior.

 

Turbina se poate verifica intai montata, daca nu e in parametri, nu prea mai merita deranjul, demontatul de pe masina nu e foarte complicata.

Un 3-400 de euro nu e enorm de negociat la o masina ca 320d, eu am negociat 300 in 2007 la un hyundai accent fara sa am ceva de reprosat, stiu ca nu se compara ca si cerere, dar acum criza e in toi, atunci nu era deloc.

Volanta e 600euro, se poate inlocui cu una cu masa simpla.

Pompa de inalta nu am prea auzit sa cada, corect e 600euro reconditionata

Turbina e problema in special la prima serie de fcl: 2001- apr 03

Clapeti nu s-au rezolvat decat la e 90 si nici acolo de la inceput, singura solutie sigura- scoaterea.

 

 

Consumul in exterior mi se pare a fi cel mai avantajos, daca merg linistit e in jur 5.5, fara retinere dar nu sinucigas ~6, la 160km/h pe autostrada ~7.

La oras functie de diferiti factori 8.5 - 11

Mi se pare foarte bun consumul tau.

S-ar putea sa fi putin dezamagit de 320d, venind de pe 323ci

 

Cu atat mai mult daca te gandesti la 318d.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

multumesc ca nu v-ati facut asteptati :twoup:

323ci, consuma cam vreo 13, dar nu e nici o zi in care sa nu urce in 6000 rpm si are 302mii km motorul, nu consuma, nu imi face probleme e super ok.

Ma gandeam la 318d dar sa ii fac si o remapare pe mai tarziu. Ce ziceti? De ce ar avea 320d mai multe probleme?

 

pt 13 % tu iti faci probleme sa treci la diesel , cred ca te scarpini fara sa te manance . In rest nu am comentarii .

 

Cred ca te grabesti cu concluziile, am scris mai sus care ar fi motivele pentru care nu mai vreau 323ci, printre care e si consumul, in plus m-am plictisit de masina asta si e si veche.

 

La cat ajunge inmatricularea unui diesel in RO? Plus anual, asigurarea, ITP?

 

@ViBogdan ar trebui sa il vezi mai intai, si e pe nr de inmatriculare RM nu RO, il mai vrei? :) Nu mai e bun la prea multe.

Link to comment
Share on other sites

Ca si probleme...Turbo e poate ultima problema pt care trebuie sa iti faci griji.

De picat poate pica Volanta care costa aproape de o mie si nu se reconditioneaza si pompa de Inalta presiune care e cam 2 mii si se reconditioneaza cu 600 .

 

De unde ai scos preturile astea?

 

Din realitate...Volanta e 670 euro plus TVA pret intrare la BMW fara adaos si pompa 1250 plus tva la fel fara adaos si cu pompa la schimb

 

Referitor la ce am zis mai sus cu turbina.

Nu nu am cumparat asa pentru ca am luat-o de la cineva cu un prieten comun (var cu mine, cumnat cu el), am desfacut-o ulterior.

 

Turbina se poate verifica intai montata, daca nu e in parametri, nu prea mai merita deranjul, demontatul de pe masina nu e foarte complicata.

Un 3-400 de euro nu e enorm de negociat la o masina ca 320d, eu am negociat 300 in 2007 la un hyundai accent fara sa am ceva de reprosat, stiu ca nu se compara ca si cerere, dar acum criza e in toi, atunci nu era deloc.

Volanta e 600euro, se poate inlocui cu una cu masa simpla.

Pompa de inalta nu am prea auzit sa cada, corect e 600euro reconditionata

Turbina e problema in special la prima serie de fcl: 2001- apr 03

Clapeti nu s-au rezolvat decat la e 90 si nici acolo de la inceput, singura solutie sigura- scoaterea.

 

 

Consumul in exterior mi se pare a fi cel mai avantajos, daca merg linistit e in jur 5.5, fara retinere dar nu sinucigas ~6, la 160km/h pe autostrada ~7.

La oras functie de diferiti factori 8.5 - 11

Mi se pare foarte bun consumul tau.

S-ar putea sa fi putin dezamagit de 320d, venind de pe 323ci

 

DACA pUI CU MASA SIMPLA O SA ITI RUPA SUPORTII DE MOTOR ASA TREPIDEAZA::::SUCCES

Link to comment
Share on other sites

eu sper la un 7 in oras, cat mai putin cu atat mai bine

Daca te intereseaza consum de tico si confort de seria 7 cauta un e46 320d fabricat neaparat intr-o noapte cu luna plina :twoup:

 

In an bisect si zi impara! Hahaha!

Link to comment
Share on other sites

@ViBogdan ar trebui sa il vezi mai intai, si e pe nr de inmatriculare RM nu RO, il mai vrei? :( Nu mai e bun la prea multe.

 

Asta nu ai mentionat :) . Eu ma gandeam la un E46 323ci in aceeasi stare cu 318d-ul meu care stiu cum a fost intretinut de la prima lui zi(3 ani la un prieten din germania, 2 ani la mine). Acum ca tu vrei sa renunti la 323ci din cauza starii sale asta e partea a doua. Eu am spus ca, principial, nu as renunta la un benzinar 323 pentru un diesel de 2.0, fie el si cu 1-2 ani mai in varsta. Eu zic ca poti trece linistit la un 318i fara sa iti faci griji de consum. Eu am unul(fratii 318 :) ), pe automata, si diferenta de consum per total e de cam 1.5-2l fata de diesel....poate 3l in oras(8.5-9 diesel, 10.5-11 benzinarul). Intradevar ai sa simti lipsa cuplului din turatii joase dar se compenseaza prin sunetul si puterea la turatii inalte. Eu tind din ce in ce mai mult sa iau un benzinar dupa ce dau 318d-ul...si asta nu datorita problemelor(sant deja la al treilea diesel fara absolut nicio problema mecanica legata de motor sau cutie) ci mai mult din considerente de feeling. Eu zic sa testezi un d mai intai si apoi sa iei decizia...daca iti place, ramai cu el...daca nu te orientezi tot spre benzinar. Bafta :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
eu zic, ca doar motoarele de 90-100cp consuma atat, ford focus, golf IV, V, tdi, nu stiu nici daca 318d atinge performanta asta, 320d cu siguranta nu.

 

6,7 vara clima pornita in oras ct minim 2 persoane

problema este ca un motor BMW,consuma mai mult deca un motor VW,fie el diesel sau benzina.

Link to comment
Share on other sites

pur si simplu honda din acei ani este hidoasa,urata,are aspect de masina veche -anii 90

 

s-ar putea ca intretinerea sa fie mai scumpa si mecanici priceputi mai putini,gandeste-te si la revanzare

asa cred si eu... tare as mai vrea un seria 3...dar momentan am un mondeo break 2001...si cam greu merg vanzarile in aceasta perioada de criza...daca ar fi sa gasesc un schimb cu o diferenta usoara :twoup: ... ca am vazut ca se gasesc bmw s3 si la 3000 si ceva...cam la aceasi valoare pe care o are mondeo 3000-4000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.