Jump to content

Pareri BMW seria 320d, 136cp


ciucu

Recommended Posts

BMW Seria 3 E46 320d M47

pachetul de filtre si ulei- 450 lei ( include filtru ulei + filtru aer + fitru combustibil + filtru polen carbon activ + 5 litri BMW 5w40 ll98 )

manopera inclusa

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=85855

 

Pretul asta e foarte bun. Eu am platit ultima oara ~1100 ron cu filtre mann.

Eu am BMW Seria 3 E46 320d M47N / 150 CP

~400 ron filtrele

~300 6 litrii de ulei

~160 stergatoare fata

~250 monopera

 

Motorul meu are 172.000 km si nici un semn de oboseala. La turbina trebuie sa fi atent. (e de asteptat sa pice la un moment dat).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Motanul te sfatuiesc sa mergi in alta parte, ce ai zis tu acolo e japca pe fata! 250 manopera? pentru niste filtre si ulei ? OMFG! ma intreb cat iti cere manopera daca mergi cu ceva mai complicat, gen turbo sau alte alea ....

 

A schimbat si lichidul de frana in banii astia, diagnoza, verificat tot pe masina. Este un pic cam mult dar oricum numai din piese depasesti 860 lei daca pui lucruri de calitate.

Si la placutele de frana e la fel. Gasesti si la 120 ron si la 800. Daca eu cumpar mai scumpe - nu cumpar ca nu am stiut ca se gasesc si mai ieftine. Cumpar de 250 de lei ca acolo am considerat eu ca am un raport calitate-pret-siguranta bun.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

La o masina SH puterea mica e de obicei o garantie ca masina a fost utilizata moderat. Crezi ca un maniac al vitezei cumpara o masina de 75 de CP?

Va cauta o masina de 150-250 CP. Si nu o sa dea dublu doar ca sa scrie in talon 250 in loc de 75 CP. (+ taxe, + asigurare mult mai mari).

 

Va scoate de 2 ori mai multi bani deoarece vrea sa utilizeze acei 250 CP destul de des.

 

Exista si exceptii - dar asta este regula.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
BMW Seria 3 E46 320d M47

pachetul de filtre si ulei- 450 lei ( include filtru ulei + filtru aer + fitru combustibil + filtru polen carbon activ + 5 litri BMW 5w40 ll98 )

manopera inclusa

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=85855

 

Pretul asta e foarte bun. Eu am platit ultima oara ~1100 ron cu filtre mann.

Eu am BMW Seria 3 E46 320d M47N / 150 CP

~400 ron filtrele

~300 6 litrii de ulei

~160 stergatoare fata

~250 monopera

 

Motorul meu are 172.000 km si nici un semn de oboseala. La turbina trebuie sa fi atent. (e de asteptat sa pice la un moment dat).

Salut, si "bime r" v-am gasit!

 

Spune-mi si mie te rog ce ulei folosesti pentru E46 320d M47N ? Brand viscozitate. Eu i-am pus BMW LL98 5w40. E ok sau sa-l schimb cu LL04 5W30? Pe mine sincer acel 30 nu imi da pace...teoretic viscozitate mai mare inseamna ungere mai buna sau bat campii?

 

Merci si toate bune!

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Vascozitatea trebuie sa se incadreze in anumite limite - prea mica nu face presiune, prea mare nu are destul debit mai ales pentru turbina.

LL04 nu e necesar pt motorul tau dar rau nu-i face.

Personal as folosi 5w40, masina mea a mers cu asa ceva si e cea si nu a avut nimic.

Da-i cu search.

Link to comment
Share on other sites

Tot nu ma lamurit nimeni cat costa un schimb de ulei + filtre , si cati Km reziista un motor de Bmw 320d .

Si care sunt problemele cel mai des intalnite la acest model ... la ce sa ma astept .

 

Multumesc si astept raspuns stric pe ceea ce am intrebat in post .

Motorul BMW este indestructibil, te poate duce si 400.000 km (respectându-l).Partile nasoale dupa parerea mea sunt la suspensii (arcurile de pe spate se cam rup,este recunoscuta ca boalã) apoi directia ,faimoasele triunghiuri aluminiu cu silent blocurile si pivotii mai ales in gropile din romania se duc si mai rapid ca afara.

E bine sa ai un venit ca sa poti intretine aceasta masina. E considerata de lux asa ca si piesele de schimb si manopera tin stacheta (prea)ridicata la preturi,fata de alte masini mai populare.In plus e o masina caruia ii sta bine tunatã, in functie de buget.Alti bani...

Link to comment
Share on other sites

Vascozitatea trebuie sa se incadreze in anumite limite - prea mica nu face presiune, prea mare nu are destul debit mai ales pentru turbina.

LL04 nu e necesar pt motorul tau dar rau nu-i face.

Personal as folosi 5w40, masina mea a mers cu asa ceva si e cea si nu a avut nimic.

Da-i cu search.

 

Multumesc mult Lucian81v,

 

Sincer as folosi LL01 care s-a nascut cam in acelasi an cu masina, dar nu se mai gaseste. Cartea da ca si alternativa LL98 si de aceea am folosit acest ulei. Daca zici ca nu e rau am sa-l tin vreo 5k km si-l schimb. Am vazut insa ca sunt echivalente ale lui LL01 de la alte marci cum ar fi Liqui Molly. Ce parere aveti?

Toate bune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.