Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@ando, te-am vazut ieri :twoup:

 

Indiferent de motorizare diesel sau benzina e bine din cand in cand sa mai iei si pejosul. Prefer pejosul ziua si masina noaptea, ce ii drept contribuie si consumul mare datorat aglomeratiei insa cel mai mult contribuie nervii pe care mii fac si faptul ca ajung mai rpd pe jos.... :twoup: Oricum nu as trece la diesel, cum a zis si ando, prefer sa simt ce simt in limita a cativa litrii de benzina decat sa nu simt nimic si mult :D

Link to comment
Share on other sites

dar turbinele gemene nu cred ca vor rezista 20ani fii sigur.

 

 

La 535d sunt doua turbine de marimi diferite, una mica pentru turatii joase si una mare pentru turatii mari.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

Corectie:

 

Turbina mica pentru turatii joase, ambele turbine pentru turatii medii si turbina mare pentru turatii inalte.

:twoup: oki ciupanezule!!!!!!! asta este treaba , respect.

Link to comment
Share on other sites

@ando, te-am vazut ieri :twoup:

 

Indiferent de motorizare diesel sau benzina e bine din cand in cand sa mai iei si pejosul. Prefer pejosul ziua si masina noaptea, ce ii drept contribuie si consumul mare datorat aglomeratiei insa cel mai mult contribuie nervii pe care mii fac si faptul ca ajung mai rpd pe jos.... :D Oricum nu as trece la diesel, cum a zis si ando, prefer sa simt ce simt in limita a cativa litrii de benzina decat sa nu simt nimic si mult :)

ÂŞi eu te-am vĂŁzut, si ghici ce faceam, mergeam la asirom ca mi-am zgĂŁriat toatĂŁ partea dreaptĂŁ :twoup:

Oricum nu conteazĂŁ diesel sau benzinĂŁ, ĂŽn aglomeraĂžie mai bine niciunul, cĂŁ sigur se gaseÂşte unul care ĂŽĂži taie calea, unul care doarme Âşi unul care ĂŽĂži infunda bara :D

Cand am luat masina, cautam si eu diesel, dar am luat benzinarul ca era mai ieftin Âşi acum nu ma mai pot desparĂži de el :D

Link to comment
Share on other sites

Mi-am schimbat si eu stilul de mers schimbam la 2000 pentru ca vedeam ca poate dar, chiar si fara turbina tot nu e bine, acum intre 2500-3000, nu de alta dar daca trec de 3000 nu ma opresc decat la limita :twoup:

Apropo de curatat injectoarele, am alimentat vreo 2 luni numai cu efix şi cred ca mi-am "curaţat" vreo 2 bujii şi un injector :twoup:

Edited by ando
Link to comment
Share on other sites

aºa e cum am scris, imi da rateuri intre 1000-2000 rpm . CoincidenÞã sau nu cred cã de la efixul ala s-a Întâmplat ceva

 

 

editeaza repede ce ai curatat...

eu am scris bine, dar s-a editat automat.

Link to comment
Share on other sites

Ando: nu avea rezerve legat de mersu sportiv :twoup: cu ajutorul colegilor de forum, e drept ca nu neaparat in oras, dar afara din localitate schimb la 3500+ numa bine ca se mai curata injectoarele..

Sau nu. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ando: nu avea rezerve legat de mersu sportiv :twoup: cu ajutorul colegilor de forum, e drept ca nu neaparat in oras, dar afara din localitate schimb la 3500+ numa bine ca se mai curata injectoarele..

Sau nu. :twoup:

sau da...de ce nu ?:D

 

baga argument daca zici nu.

Link to comment
Share on other sites

se curata...motorina buna si presiune sa fie :twoup: se desfunda orice :twoup: oricum ciupanezu cand am adus masina aveam la 4 injectoare in jurul valorilor de +_ 0.5-0.6 si la 2 aveam 1,2 si -1,6... si acum dupa 18.000 km si o solutie de curatat injectoare de bagat in motorina... la ultimul test toate injectoarele aveau valori in jur la +- 0,3-0,4.

:D

Link to comment
Share on other sites

Datorita solutiei nu datorita mersului forjat.

 

@Kretzu: Imi pare rau insa injectoarele nu se curata mergand tare.

Nu eu am afirmat acest lucru asa ca eu ar trebui sa cer argumente.

 

Injectoarele se pot curata cu instalatia speciala de curatare sau cu solutie.

Poti citi aici niste impresii dupa curatare.

 

Insa acestea sunt masuri temporare.

 

Pana la urma injectoarele trebuie schimbate daca sunt uzate, este inevitabil.

Link to comment
Share on other sites

Cu solutie de curatat injectoare se pot remedia problemele de la motorina proasta in nici un caz uzura...

 

Din cate am inteles eu la bmw-uri nu exista "forja" acest mod este defapt modul normal de a conduce un BMW :twoup: , si nu produce uzura ceva de genul acesta ziceai cand eu argumentam ca nu as lua o masina "forjata" din cauza uzurii.

Link to comment
Share on other sites

Datorita solutiei nu datorita mersului forjat.

 

@Kretzu: Imi pare rau insa injectoarele nu se curata mergand tare.

Nu eu am afirmat acest lucru asa ca eu ar trebui sa cer argumente.

 

Injectoarele se pot curata cu instalatia speciala de curatare sau cu solutie.

Poti citi aici niste impresii dupa curatare.

 

Insa acestea sunt masuri temporare.

 

Pana la urma injectoarele trebuie schimbate daca sunt uzate, este inevitabil.

si mie imi pare rau , dar n-ai nici un argument in legatura cu curatarea injectoarelor.

 

asa zic si eu , masina ta din 98 si pana acuma nu mai are 245 de cai....nici EU si nici TU nu avem de unde sa stim cati cai mai ai pana nu o pui pe dyno.

 

SUNT masuri temporare datorita calitatii slabe a carburantului.

 

injectoarele trebuie schimbate numai in cazul in care au valori foarte mari.

Link to comment
Share on other sites

Eu bat pariu ca de ex un M50B20 cu vreo 250k km nu are sub 140cp daca e intretinut bine spre foarte bine :twoup:

iti zic eu 100 % ca nu-i mai are.sunt rupte destul de mult masinile alea , asa ca , sa fim seriosi.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la unele intretinute bine spre foarte bine nu...forjate si schimbat uleiul dupa cum e vremea afara... Daca ar fi ca orice masina cu multi km sa piarda asa dramatic din putere ar ajunga la 400-500k la 50 cp nu ?

 

LE: Cam asta e treaba cu forja si proasta intretinere...

post-4175-1210423400_thumb.jpg

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la unele intretinute bine spre foarte bine nu...forjate si schimbat uleiul dupa cum e vremea afara... Daca ar fi ca orice masina cu multi km sa piarda asa dramatic din putere ar ajunga la 400-500k la 50 cp nu ?

 

LE: Cam asta e treaba cu forja si proasta intretinere...

foarte frumos...piston prajit de soarta... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la unele intretinute bine spre foarte bine nu...forjate si schimbat uleiul dupa cum e vremea afara... Daca ar fi ca orice masina cu multi km sa piarda asa dramatic din putere ar ajunga la 400-500k la 50 cp nu ?

 

LE: Cam asta e treaba cu forja si proasta intretinere...

 

duxter Tu esti in poza ? nu-ti mai roade unghiile :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si mie imi pare rau , dar n-ai nici un argument in legatura cu curatarea injectoarelor.

 

asa zic si eu , masina ta din 98 si pana acuma nu mai are 245 de cai....nici EU si nici TU nu avem de unde sa stim cati cai mai ai pana nu o pui pe dyno.

 

SUNT masuri temporare datorita calitatii slabe a carburantului.

 

injectoarele trebuie schimbate numai in cazul in care au valori foarte mari.

 

Nu se curata astfel injectoarele, prin forja.

Se curata in baie cu ultrasunete, in privinta curatarii injectoarelor pe masina sunt sceptic.

 

Pai eu am pus-o pe Dyno la MasterTuner cand am luat-o.

Au iesit 256 cp :twoup:

 

Nu exista dyno-uri de incredere la noi in tara.

 

Banuiesc ca puterea actuala este foarte apropiata de cea de fabrica.

Am debitmetru nou, injectoare in stare foarte buna, compresia e buna...

Schimb uleiul si filtrele la 7000 km...

 

 

Stii foarte bine cum trage masina mea.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si mie imi pare rau , dar n-ai nici un argument in legatura cu curatarea injectoarelor.

 

asa zic si eu , masina ta din 98 si pana acuma nu mai are 245 de cai....nici EU si nici TU nu avem de unde sa stim cati cai mai ai pana nu o pui pe dyno.

 

SUNT masuri temporare datorita calitatii slabe a carburantului.

 

injectoarele trebuie schimbate numai in cazul in care au valori foarte mari.

 

Nu se curata astfel injectoarele, prin forja.

Se curata in baie cu ultrasunete, in privinta curatarii injectoarelor pe masina sunt sceptic.

 

Pai eu am pus-o pe Dyno la MasterTuner cand am luat-o.

Au iesit 256 cp :twoup:

 

Nu exista dyno-uri de incredere la noi in tara.

 

Banuiesc ca puterea actuala este foarte apropiata de cea de fabrica.

Am debitmetru nou, injectoare in stare foarte buna, compresia e buna...

Schimb uleiul si filtrele la 7000 km...

 

 

Stii foarte bine cum trage masina mea.

bravo tie , nu ma indoiesc de asta.

 

"ala nu se numeste dyno de incredere" :D , de unde pana unde de la incredere pan la calitatea serviciilor ?...daca au praf de 2 bani bancul de teste nu inseamna ca nu-s de incredere.

 

nu esti in masura sa spui ca esti sceptic cu privinta la curatarea injectoarelor pe masina , e acelasi lucru , aceeasi solutie trece prin ele.iar ultrasunetele alea mare branza nustiu ce fac.

 

inca odata ai demonstrat ca nu ai argumente si o tii pe a ta , loooong way home... :twoup:

 

daca trage bine nu inseamna ca are toti caii aia ca in fabrica 245 nici unu in plus sau in minus......asta e clar , poti sa schimbi tu acuma uleiu si la 2 mii...daca inainte nu s-a schimbat cand trebuie.

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Curatarea in baie cu ultrasunete este cu totul altceva fata de curatarea cu nu stiu ce substante cu injectoarele pe masina.

 

Argumentele ti-au fost oferite insa nu vrei sa le vezi.

 

No offence.

 

Uleiul s-a schimbat bine si inainte.

 

Te indepartezi de la subiect. :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Curatarea in baie cu ultrasunete este cu totul altceva fata de curatarea cu nu stiu ce substante cu injectoarele pe masina.

 

Argumentele ti-au fost oferite insa nu vrei sa le vezi.

 

No offence.

 

Uleiul s-a schimbat bine si inainte.

 

Te indepartezi de la subiect. :twoup:

daca ma indepartam il dadeam draq de topic stai linistit :twoup:

 

nu mi-a fost oferit nici un argument , degeaba zici.n-ai nici o dovoda NIMIC. doar VORBE

Link to comment
Share on other sites

Daca mai multi useri de pe forum au curatat injectoarele la Dormag cu injectoarele pe masina si au spus ca nu au observat vreo diferenta, cred ca nu este prea eficienta acesta modalitate.

 

Normal, doar parerea mea.

 

In curatarea in baie de ulei cu ultrasunete am incredere, le-am curatat si eu astfel cand am luat masina ca o masura preventiva.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.