Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

bai blue6: de ce te-ai ofticat si te-ai deranjat cu postu.. vezi cum se subantelege ? nu intelegeti ca am la un bloc langa.. niste vecini de se strang seara in jur la e30, baga manele la maxim, si cand e pe duca bateria, merg toti 5 la pompa fac cheta si baga de 50 de lei, apoi parcheaza iar in fata blocului si baga manele si sparg seminte...

 

exemplu nu e tocmai bun. aşa am şi eu vecini cu golfuri III GTD, tot cu manele, tot cu seminţe, şi dacă-i intrebi ce maşină au, ei au GTI. :) şi cu TDS-uri sunt căcălău d'ăştia....

 

mă repet, nu am nimic cu dieselul, nu refuz unul, mi-am spus doar părerea ĂŽn legătură cu el, nu trebuie nimeni să ma contrazică, e doar o părere subiectivă şi atât, punct.

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca ai prins ceva din idee, si explica-le la oameni ca daca ti-ar mai pune si trubina la 2.171cm cubi, ti-ar consuma lejer vreo 18:)

 

PS am adus o dată un golf 5 1.4 TFSI de 160-170 cp parcă. ĂŽs curios când ajunge un diesel de serie la puterea aia (raportat la cmc). şi wow, consuma 5,5 afară, şi 10 ĂŽn oraş!! :) ( t m )

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca tu vorbeai asa per general despre benzina, din experienta dobandita pe alte masini cu motorizari mari pe benzina....totusi, daca intradevar vorbesti de masini cu motorizari mari nu e pacat ca tu conduci un 318i?....

 

Nu este pacat. Hai sa iti dau un exemplu mai pe inteles. Nu te-ai mirat de ce vezi unii oameni cu un telefon de 3-4mil la ureche (cu o camera de 1,3, sa zicem)? Chiar daca acestia si-ar permite unul mai bun. Si lor ar trebui sa le zici: tu de ce nu-ti cumperi mah telefon mai puternic, cu o camera mai mare? Poate a avut mai multe telefoane, mult mai bune, dar a ajuns la concluzia ca nu are rost.. Sau poate s-a documentat inainte si a concluzionat ca acela se potriveste pentru el, pentru ca nu are nevoie de celelalte gadgeturi.. Zic si eu.

 

Inca ceva: te-ai obosit degeaba sa cauti postul ala. Am adaugat acea paranteza ca sa nu zica unu` cu un 330i ca la el incepe mai de jos cuplul maxim :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce e aia cutie de viteze si cum functioneaza. Relax.

Ce spui tu e adevarat, dar nu specifici timpul in care ajunge dieselul ala la viteza maxima.

 

Chiar crezi ca la 4500 rpm ai 320Nm? ROFL

Pai daca vorbim de e39 de exemplu, pe 1 km un 525i ajunge in 28,90 sec iar un 525d in 30,10. In conditiile in care benzinarul are aproape 30 de cai in plus.

Uite alte exemple.

530i vrs 530, e60 - 2007

25,90 - 26,70

335i vrs 335d e90 - 2008

24,60 - 25,40

Eu zic ca daca nu discutam de competitii sportive, pentru mersul de zi cu zi e insignifianta diferenta. Pentru ca subiectul topicului este ce preferam noi, membrii forumului. Daca e vreun pilot pe aici sa-si dea el cu parerea, eu nu stiu niciunul si nici nu ma intereseaza cate secunde face masina mea pe circuit. Dupa mine un 525d merge la fel de repede ca un 525i cu un consum mai mic si intr-un mod mult mai relaxant de condus.

 

Cat despre cuplu, pana in 4000 de ture nu simt nicio plafonare, trage in draci. Dupa aceea o fi o mica scadere dar nu consider ca e semnificativa si masina inca trage. Poate ai cunostinta ca la diesel, la motoarele turbo indiferent de carburant de fapt, curba de cuplu este aproape plata dupa atingerea cuplului maxim.

 

Da, intr-adevar dieselul distruge un benzinar aspirat in repriza 80-120(IV), dar un benzinar aspirat executa un diesel aspirat in orice comparatie :)

Da-mi te rog frumos un singur exemplu de BMW diesel aspirat din ultimii 10-15 ani.

Link to comment
Share on other sites

Nu iti dau, ca si tu ai zis orice benzina aspirata.

 

Si doi, intr-adevar, dupa ce masina ta a atins 3000 rpm, cuplul ii creste exponential si teleporteaza masina la destinatie.

 

Daca nu te intereseaza turele pe circuit si diferentele la secunda, de ce te intereseaza cei 30 cp in plus? Si vreau sa iti spun ca 2 secunde nu e mult, e ENORM

Link to comment
Share on other sites

ce tre sa intelegeti voi, ca sa nu mai incerc la misto ca nu prindeti, e ca pentru performante decente(consum decent la benzinare, putere decenta la diesel) benzinarele sunt aspirate(nu toate) iar dieselurile sunt turbo(nu toate). asta ca sa incetam cu prostia debitata de multi: "nu tati ca ala e turbo si ca ala e aspirat" sau " comparam mere cu pere", astea-s aberatii de idioti. deci comparatia adevarata este, dupa cum si titlul spune, benzina vs. diesel!
Link to comment
Share on other sites

ti se pare, nu a facut nominalizari....

Vl4d: conteaza randamentul cu care functioneaza motorul, carburantul prea putin conteaza... daca ai carburantul cel mai bun si masina functioneaza la randament slab si ai combustibil de proasta calitate si motorul functioneaza la randament mai mare... bravo la motoru alimentat de carburant prost :)

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Nu este pacat. Hai sa iti dau un exemplu mai pe inteles. Nu te-ai mirat de ce vezi unii oameni cu un telefon de 3-4mil la ureche (cu o camera de 1,3, sa zicem)? Chiar daca acestia si-ar permite unul mai bun. Si lor ar trebui sa le zici: tu de ce nu-ti cumperi mah telefon mai puternic, cu o camera mai mare? Poate a avut mai multe telefoane, mult mai bune, dar a ajuns la concluzia ca nu are rost.. Sau poate s-a documentat inainte si a concluzionat ca acela se potriveste pentru el, pentru ca nu are nevoie de celelalte gadgeturi.. Zic si eu.

 

Inca ceva: te-ai obosit degeaba sa cauti postul ala. Am adaugat acea paranteza ca sa nu zica unu` cu un 330i ca la el incepe mai de jos cuplul maxim :)

 

iti multumesc pentru exercitiul de logica, ma simt luminat....deci, ai avut motorizari mai mari pe benzina si documentandu-te ti-ai dat seama ca 318.i este ce ti se potriveste.

 

nu m-am obosit deloc, am vrut sa-ti arat ca in alte posturi ai scris altceva decat argumentul cu care ai combatut un post in care te-am intrebat ce simti la motrizarea ta pe benzina.

consider ca ar fi mai inteligent din partea ta sa cauti o consecventa a ideilor....asta doar daca nu ti-e lene sa citesti ce ai scris mai in urma....

Link to comment
Share on other sites

BUN.

 

Motorina e un carburant inferior benzinei. Ma contrazice careva?

 

 

ps: bey vlady, ne faci idioti sau mi se pare mie? :)

Si stofa e inferioara pielii, si seria 5 e inferioara seriei 7, si orice benzinar e inferior oricarui M, si orice BMW e net inferior unui Ferrari. Deci toti conducem niste care cu boi de fapt.

 

mai ceva. din nou, pãrere personalã. sã faci comparatie Între benzinar normal, ºi diesel turbo, e ca ºi cum ai face comparaÞie Între 2 neveste, una frumoasã de la mama ei, ºi una frumoasã, da' cu silicoane. deci, amândouã-s la fel de bune de frecat, da' totuºi, prima e naturalã. :) plus cã la' aialaltã tre' sã-i schimbi pungile (a se face analogie --> turbo :) ) tot la 5 ani, cã tot tragi de ele ºi se sparg. ;)

Chestia e ca daca aia frumoasa si naturala nu se ingrijeste, poate naste, se trage mult prea multe ture de ea ca ne place sunetul sau pur si simplu imbatraneste, peste 5 ani si le inoada sub buric si ca sa mai poata scoate cat de cat capul in lume ii trebuie reparatie capitala. :)

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

vl4d: nu tati, scuze daca asa a parut. am explicat cum trebuie perceput fenomenul fiindca multa lume intelege gresit unele lucruri si mai si insista cu ele.

poate ati observat ca eu nu tin partea vreunui carburant(am diesel turbo, benzina aspirat, benzina turbo), deci nu ma contrazic cum fac 90% din oameni ca "al meu e cel mai tare", doar vreau sa intelegem cate ceva din ce discutam si sa nu ne tiganim degeaba p-aici.

Link to comment
Share on other sites

Si stofa e inferioara pielii, si seria 5 e inferioara seriei 7, si orice benzinar e inferior oricarui M, si orice BMW e net inferior unui Ferrari. Deci toti conducem niste care cu boi de fapt.

 

Ai pus punctul pe i.

Ideea e ca cine se retrage din topicul asta e cel mai inteligent. O fac si eu, ca sa fiu mai inteligent ca voi.

Link to comment
Share on other sites

m-am speriat cate mailuri am primit... nu stiam ce se intampla pe aici :)

cui ii place benzina, sa mearga pe benzina, cine vrea diesel sa mearga pe diesel.

nu pot sa spun ca nu-mi plac dieselurile, dar totusi parca benzina are ceva in plus.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca cine se retrage din topicul asta e cel mai inteligent. O fac si eu, ca sa fiu mai inteligent ca voi.

Inteligenta nu se masoara in cai putere sau tipul combustibilului. Inteligenta se masoara in argumente atunci cand ai o polemica. Daca nu prea ai adus argumente si mai mult ai facut flame pe topicul asta eu zic ca e bine ca te retragi.

 

BTW, 2 secunde o fi enorm, in exemplele mele era vorba de 1,2 sec la e39 si sub o secunda la modelele mai noi. Ca tot ai adus in discutie inteligenta.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

@cc si avlad: nu faceti altceva decat sa aratati cat va este de ciuda e faptul ca dieselurile nu vor fi niciodata superioare masinilor pe benzina.

 

Iar flame nu am facut mai mult ca tine, avlad. De demonstrat ai demonstrat ca esti praf in ale mecanicii, poti sa te retragi.

Link to comment
Share on other sites

@cc si avlad: nu faceti altceva decat sa aratati cat va este de ciuda e faptul ca dieselurile nu vor fi niciodata superioare masinilor pe benzina.

 

Iar flame nu am facut mai mult ca tine, avlad. De demonstrat ai demonstrat ca esti praf in ale mecanicii, poti sa te retragi.

 

 

Sincer sa fiu, scosesem o foaie de hartie si un pix si ma asteptam sa aflu argumente solide, noutati in prelucrarea titeiului pe care nu le-am aflat in 5 ani de facultate si 19 ani de domeniu si....cand colo, tu vii cu alta ineptie. Asta ca tot preferi sa combati persoane si nu idei.

 

Cu toate ca nu am nici o afinitate cu AVlad, te rog frumos, nu mai caracteriza useri pe care nu ii cunosti.

Link to comment
Share on other sites

Se apropie weekendul!Se misca benzinarele de la "bordura" :)

 

Iar flame nu am facut mai mult ca tine, avlad. De demonstrat ai demonstrat ca esti praf in ale mecanicii, poti sa te retragi.

Tu faci foarte mult flame si esti te crezi superior in majoritatea reply-urilor... Fii un pic mai temperat totusi ca nu ai cine stie ce masina :)

 

Cand il vad pe chris ca il ia peste picior pe Lifestyle,ca masina lui e tractor,etc. imi lasa un zambet in coltul gurii.Daca masna lui Lifestyle sau avlad este tractor,de a ta ce sa mai zicem?Ca iti da rusine un Logan 1,6 MPI?Ce sportivitate ai tu in masina aia?

 

Si eu conduc destul de mult un 316i 105cp,dar tac din gura :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Ramanem,dar citeste te rog ultimele 3 pagini sa vezi jigniri.... :)

 

Deja nu se mai discuta pro-contra...totul e o jignire:tractoare,va luati masini pentru consum,esti preaf,habar nu ai,eu sunt mai inteligent...Deja s-a depasit limita bunului simt...

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

@alexandru83

Buna asta cu weekendu' ... vrei sa zici ca in afirmatia asta nu ai facut flame? V-ati coalizat 4 persoane, faceti flame incontinuu si dati pe altii vina? Eu zic sa va vedeti barna din ochi.

 

Nu am absolut nimic cu posesorii de diesel si nici nu ma iau de masinile lor. Ultimul post a fost pe baza de nervi.

M-am laudat intr-un singur post cu masina mea, ca raspuns la postul lui lifestyle. Dar daca urmaresti caracterul discutiei de acolo, totul era in gluma zis si la misto, nicidecum jignire.

Cand a injurat lifestyle pe redcap, nu ai zis nimic alexandrule. Aia nu e jignire nu? Ca tot vorbesti de bun simt.

 

Hai sa vedem care sunt userii care fac flame. Ca sunt f multi ce au diesel si fac flame gramada.

 

 

 

LE: am citit mai bine postul tau. Ce treaba are ce masina conduc? Nu cred ca 2.2 benzina e un motor de aruncat la gunoi. Nici macar cel al lui criss. Nu dai dovada de nici un pic de maturitate in postul tau. Va legati de faptul ca nu va intereseaza liniutele(desi nimeni nu a zis ceva de liniute, lifestyle a dedus asta), apoi veniti cu argumente "iei rusine de la un logan". E jenant ce faceti. Un pot la subiect nu aveti, dar sa aruncati vina si sa ziceti ca nu se discuta la subiect stiti. Slab.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.