Jump to content

Interpretare erori INPA


mihai_antony

Recommended Posts

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Da acum mi-am amintit de acel buton dar nu am vrut sa sterg erorile ca sa vad intai ce erori imi da, idee e ca pe mine ma interesa sa stiu ce zic acele erori.

 

Ciudat e ca in INPA nu imi da nici o erore.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles chiar am ramas aprope fara baterie acum vreo 10 zile aveam releul de bujii stricat si am dat la automat pana aproape am omorat-o.

 

O sa le sterg si dupa o sa vad daca mai apare ceva,

 

Multumesc.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Cauti tu neaparat probleme la masina sau ce anume nu merge ? Incepe cu efectul apoi cauta cauza.

Din ce se vede in grafice, presiunea in rampa si masa de aer au valori foarte ciudate fatza de ce cere mapa din ecu.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vazut si eu dar ce mi se pare ciudat ca azi am pus iar interfata pe masina si valorile din grafic sunt cu motorul oprit.

 

Masina merge foarte bine nu imi daca nici o eroare, doar ca nu stiu ce e presiunea aia asa de mare.

 

O fi debitmetrul cu probleme ? Dar cum e posibil sa imi da valorile astea cu motorul oprit ?

 

Si intre ce valori minimum si maximum ar fi normal sa stea ca totul sa fie bine ?

Link to comment
Share on other sites

Acum observ ca valorile is masurate cu motorul oprit. Ce relevanta are ? Toate testele se fac cu motorul functional, eu zic sa nu te mai legi la cap daca nu te doare ca iti dai singur de lucru. Toti astia mai 'pasionati' am trecut prin perioada experimentelor, dar te sigur ca sunt inutile ba chiar riscante.
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca ma leg la cap dar vreu sa invat, sa interpretez corect valorile din INPA si mai sus, acolo unde sunt mai multe poze, am facut testul cu motorul pornit, mai pun o data poza.

 

M-ar ajuta foarte mult daca as stii intre ce valori trebuie sa stea ca totul sa fie ok.

 

Am inteles ca ar putea fi totusi debitmetrul cu probleme si nu mi-l vede ca eroare ca inca nu e defect complet.

 

Si nu vad ce ar putea fi riscant ca nu fac altceva decat sa vad niste valori.

 

 

 

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/MotorOprit_zps0ac3e1d1.jpg

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Acum observ ca valorile is masurate cu motorul oprit. Ce relevanta are ? Toate testele se fac cu motorul functional, eu zic sa nu te mai legi la cap daca nu te doare ca iti dai singur de lucru. Toti astia mai 'pasionati' am trecut prin perioada experimentelor, dar te sigur ca sunt inutile ba chiar riscante.

 

+1

daca aveai probleme era cu ! sau cu rosu

Fa testele cu motorul functional si vezi ce diferenta ai intre desired air-mass si curent air-mass.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Nu e consuma asa cum trebuie am avut consumul ridicat cand am avut termostatele defecte dar dupa ce le-am inlocuit totul a revenit la normal.

 

Ma interesa pe parte de comportament motor accelarere, stiu eu fluctuatii, intreruperi ca nu am nici una din taote astea repet masina merge foarte bine.

 

CIne a mai avut debitmetrul defect cum ati observat ca e defect, masina se comporta intr-un anume fel ?

Link to comment
Share on other sites

Debitmetru defect = erori de debitmetru sau de aer (presiune sau volum), diferente mari intre Desired MAF si Current MAF si/sau martor aprins in bord. Daca iti intra in limp poti sesiza o scadere de putere dar motorul functioneaza perfect.

Debitmetru iesit din valori/decalibrat = mici diferente intre Desired si Current, erori din cand in cand.

Diferente intre Desired si Current poti avea si de la un EGR blocat sau anulat.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.