Jump to content

Caseta directie (noua=reconditionata)?


sarpe74

Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

parca am inteles ca exista ceva surub de reglare la caseta de directie sa mai poti lua din joc.stie cineva de acel surub?

da este in partea de jos a casetei unde intra coloana volan, dar nu va sfatuiesc sa umblati acolo. acum 3 luni am schimbat-o pe a mea am luat de pe un e36 2,5 diesel si am pus-o la mine pe e46 (doar corpul) bieletele si capetele de bara sunt ale masinii din fabrica, aveam bataie in partea de sus unde intra coloana volan si in momentul cand am desfacut-o am vazut ca aveam rulmentul dus. Kit de reparatie complet pentru caseta ZF 250-260 ron la unix, dar am preferat sa dau 8 lei sa imi iau rulment de la Koyo dupa cota si asa am caseta ok acum.

Link to comment
Share on other sites

De acolo se regleaza cand toata dantura cremalierei este egala; in cazul in care si-a facut joc este uzata pe partea din jumata, in zonele in care se foloseste cel mai mult. Daca o strangi sa nu mai aiba joc cand mergi drept sau putin virat, cand vei invarti mai mult de volan dintii de pe laterale care nu sunt asa de uzati vor avea tendinta sa se intepeneasca si volanul va ramane virat. Nu ai ce sa ii faci in afara de reconditionarea cremalierei si a bucsilor/simeringurilor.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
salut! am si eu o problema cu e46-le meu 320d din 2000.am observat ca atunci cand virez pe loc mai repede (si nu numai pe loc cred) , se aud niste pocnituri asa.am fost la mecanic si acesta mi-a zis ca am joc in caseta de directie.cand iau o denivelare mai mare simt un joc in volan.mentionez ca masina are 290.000 km , suspensie sport si jante pe 18.stiti vreo firma buna ce reconditioneaza casete de directie?am gasit la un prieten o caseta dar imi este frica sa nu o montez si sa am aceleasi probleme , asa ca ma gandesc sa o reconditionez pe asta.astept niste pareri ceva , multumesc
Link to comment
Share on other sites

Era pe un topic o firma care reconditiona casete si zicea lumea ca e ok.

Firma era din sibiu daca bine mai tin minte.

Caut linkul si daca il gasesc il pun aici.

 

Totusi, pocnitura ce o auzi cand virezi pe loc poate fi din cauza unui pivot de la bascula, stricat. Ai verificat tot pe fata si iti mai ramane doar varianta cu caseta?

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca ar fi de la pivoti , am schimbat bratele acum 10.000 km dar nu este exclus sa ai dreptate mai ales la ce drumuri avem prin romania si pe deasupra am si suspensie sport.oricum , joc in caseta am sigur.cu masina oprita daca misc volanul repede stanga-dreapta se aude cum pocneste
Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca ar fi de la pivoti , am schimbat bratele acum 10.000 km dar nu este exclus sa ai dreptate mai ales la ce drumuri avem prin romania si pe deasupra am si suspensie sport.oricum , joc in caseta am sigur.cu masina oprita daca misc volanul repede stanga-dreapta se aude cum pocneste

Problema cu pocnituri (si in mers si pe loc) am avut-o si eu pana acum 2 saptamani si aveam bratele schimbate recent (maxim 8.000km). La inceput am banuit caseta dar s-a dovedit a fi din pivotii de pe brate cat si bucsa de la ele. Am avut montate brate + bucse FEBI si va pot spune ca sunt f.f. proaste pentru drumurile din Romania. Acum mi-am pus SWAG brate + bucse si nu se mai aude absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Deci povestea cu "se schimba tot kitul din interior si ramane doar carcasa veche" nu este valabila...?

Sincer in afara de TRW de care mai auzisem ca producator de piese auto, de cei enumerati de tine nu mai auzisem pana acum... ma rog si ZF e dat ca producator agreat.

Am gasit Spidan si Delco = 1700 lei, iar TRW si ZF = 2500-3000 lei.

Sunt inca in dubii daca nu mai bine reconditionez caseta mea. Nu pierde ulei, doar am impresia ca are o bataie usoara (se simte/aude doar la viteze mici si la denivelari mici), ramane blocata (cateodata) cand brachez maxim si am un usor joc in volan...

Exact la fel face si la mine. Exact aceleasi probleme, as putea sa adaug ca imi scartaie intr un anumit unghi. Dar la fel, se blocheaza si bat. Tot e46 am si eu, 2004 diesel. O sa optez pentru reconditionare. Nu se merita toate piesele noi + montaj + leapsa pe la service uri. Bafta

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca ar fi de la pivoti , am schimbat bratele acum 10.000 km dar nu este exclus sa ai dreptate mai ales la ce drumuri avem prin romania si pe deasupra am si suspensie sport.oricum , joc in caseta am sigur.cu masina oprita daca misc volanul repede stanga-dreapta se aude cum pocneste

E de la caseta :p. asa am si eu. sper sa nu imi crape in mers . nu stiu ce e de facut :(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
si eu am caseta de directie cu probleme de vreun an si ceva (bate la orice denivelare sau groapa si pierde cate putin ulei prin stanga) si am tot amanat sa o repar/inlocuiesc. pana cand se poate merge asa , sau ce se poate intampla in afara de acel zgomot deranjant ???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.