Jump to content

bmw 525 tds cumpar


gaargea

Recommended Posts

nu inteleg de ce trebuie desfacut acel furtunas de la vasul de expansiune?

intreb pt ca urmeaza sa schimb termostatul si ma gandesc ca o sa pierd ceva lichid de racire pe parcursul acestei operatiuni si prin urmare v-a trebui sa completez si sa aerisesc

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce trebuie desfacut acel furtunas de la vasul de expansiune?

intreb pt ca urmeaza sa schimb termostatul si ma gandesc ca o sa pierd ceva lichid de racire pe parcursul acestei operatiuni si prin urmare v-a trebui sa completez si sa aerisesc

 

desfaci acel furtunas pentru aerisirea complecta  si ai sa vezi cat aer o sa iasa pe acel furtunas cand nu mai iese aer ci doar lichid introduci furtunasul la loc.

Link to comment
Share on other sites

poi la fel de bine poate sa iasa acel aer si daca furtunul ramane la locul lui nu?nu ca mi-ar fi greu sa il scot dar la mine e fixat pe veci cu poxipol ca a crapat acolo unde se prinde de vasul de expansiune.oricum cum vine pe el lichidul de racire si se varsa in vasul de expansiune asa ar trebui sa vina si aerul cand aerisesc nu?
Link to comment
Share on other sites

Cand aerisiti masina incercati s-o ridicati de spate sau de fata pe o bordura, in functie de zona in care se afla vasul de expansiune. De exemplu la E34 TDS, pt ca e la baza parbrizului ridic masina putin de fund. La E34 benzina aerisitorul e in fata si o ridici de bot putin. Ajuta atunci cand vrei sa scoti aerul din instalatie. Plus o forja sanatoasa dupa aia, pentru a misca apa in instalatie cu presiune. Caldura la maximum.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Salutare!Am schimbat motorul la bmw e39 2.5tds automatic dar i am pus un motor de pe o masina cu cutie manualĂŁ pĂŁstrând instalația masini mele pe masina,acum masina numai porneste la contact si imi apare in bord ca este in Drive dar fizic este in Park si numai apar in bord treptele de viteza si nici.alternatorul numai ĂŽncarcĂŁ!

Am fĂŁcut un șunt la ews si porneste la cheie.dar tot.in Drive e tot.timpul.

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

Salutare!Am schimbat motorul la bmw e39 2.5tds automatic dar i am pus un motor de pe o masina cu cutie manuală păstrând instalația masini mele pe masina,acum masina numai porneste la contact si imi apare in bord ca este in Drive dar fizic este in Park si numai apar in bord treptele de viteza si nici.alternatorul numai încarcă!

Am făcut un șunt la ews si porneste la cheie.dar tot.in Drive e tot.timpul.

Ce se intampla s-ar explica ca DDE-ul nu stie (nu comunica cu modulul) in ce viteza e cutia de viteze.

Fa o diagnoza cu tester dedicat si porneste de acolo..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar dc s a intamplat asta ,ca doar am pĂŁstrat instalația electricĂŁ a mașinii!Chestia e cĂŁ numai ĂŽncarcĂŁ nici bateria si din cauza asta cutia smuceste,am incercat sa merg cu ea cu borna de plus scoasĂŁ si in felul asta masina sta pornitĂŁ, cutia schimba toate vitezele fĂŁrĂŁ sĂŁ smuceasca dar numai intra in marsarier !

Si imi apare si rotița galbenĂŁ cu semnul exclamarii ĂŽn mijloc care indicĂŁ defecțiune la cutie din cauza lipsei de curent!

Am pus un tester delphi pe ea pt ca la el am avut acces și imi afișeazĂŁ pe mobilizator ca:starter ul este blocat de poziția levierului pt treapta de viteza!

Am curĂŁțat senzorul care indicĂŁ ĂŽn bord poziția manetei de viteza dar fĂŁrĂŁ vre o schimbare!

Am scos si ambele mufe de la cutie tot poate imi dispare Drive ul din bord dar tot nimic!

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

Când spui ca ai pus motorul de pe o mașina cu cutie manuala, ce ĂŽnseamnĂŁ asta mai exact? Ai luat doar motorul fĂŁrĂŁ nicio anexa, fĂŁrĂŁ nicio componenta care sa aibĂŁ ceva electronica pe ea și l-ai pus pe mașina ta sau ai luat motorul cu tot cu anexe, l-ai pus pe mașina ta și doar ai conectat injectoarele? Evident ceva nu se pupa ĂŽntre instalația masinii și vreun modul electronic.
Link to comment
Share on other sites

Am luat motorul chel,fĂŁrĂŁ nici o anexĂŁ sau senzor,a fost doar bloc, baie si _chiulasa_,fĂŁrĂŁ injectoare sau pompa.de injecție, de asta.mi se pare ciudata problema ,de cum am montat instalația electricĂŁ pe motor si.am pus contactul a apĂŁrut direct ĂŽn bord ca e pe Drive,dar cutia era ĂŽn Park,am verificat fiecare mufa in parte si siguranțe!

Am dus si.alternatorul la reparat crezând cĂŁ are probleme,dar nimic, acum am facut un șunt la ews ca sa o pot porni de la contact!

Ănainte sa schimb motorul masina mergea perfect si normal,pe motor afișeazĂŁ doar.eroare egr si buji incandescente .

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

Am ĂŽnțeles. Zic ca merita sa faci rost și de un cablu K-DCAN, pe care ĂŽl folosești ĂŽmpreuna cu adaptorul pe care ĂŽl ai deja și sa faci o diagnoza cu INPA. Ai mult mai multe sanse ca dupĂŁ codul de eroare din INPA sa gĂŁsești pe net ceva relevant.
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un tester dedicat ,o sa vina marți sa vedem ce zice ,dar cred ca trebuie codat DME ul ca sa vada din nou cutia!

Verifica mai intai si starea conexiunii CAN-BUS, cu atat mai mult daca la testare DDE nu comunica cum trebuie cu, cutia.

 

La asta m-am referit in primul post.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am inteles!o sa verifice prietenul meu cu testerul,dar pânĂŁ atunci o sa verific si instalația elec.care vine de la motor la calculator!posibil cand am desfĂŁcut mufele de pe motor sa se.fi rupt vreun fir de pe cablaj,prea au.aparut.atatea probleme dintr o datĂŁ.

izolația trosnea cand o manipulam!

Edited by aurel cbr
Link to comment
Share on other sites

CAN-BUS se refera la comunicarea dintre tester si calculatoarele mașinii?

Nu.

Comunicarea dintre DDE si cutie, apoi/probabil DDE-consola/afisaj.. sau cutie-consola.. trebuie fizic identificat si verificat starea conexiunii..

Sunt doua fire rasucite unul in jurul celuilalt.

 

Mai sunt si alte module care sunt legate pe magistrala asta CAN-BUS.. care dau socoteala DDEului.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Cand am dat motorul jos a curs cam jumatate de litru de ulei din cutia de viteze automata,trebuie sa i completez pt ca imi apare in bord martorul cu rotita dintata si smuceste la intrarea in D si R,am vazut pe net ca aceasta cutie nu are buson de umplere in lateral cum au cutiile din urmatoarea generatie ,am gasit in partea de sus a cutiei un capacel mic verde de plastic,banuiesc ce pe acolo se pune ulei,dar cum vad cand e nivelul corect! Cutia e ZF 5HP18
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.