Jump to content

probleme steptronic


Recommended Posts

depinde de cutie ! daca e GM merge :twoup:

 

eu am lasat in D cand am resetat !

Am umblat si eu ieri pe la ea cand am schimbat suportii si tot GM este si a mea. Mai explica odata cum ai facut resetarea aia: ai lasat-o in D , apesi acceleratia la fund, pui contactul si o lasi 40 sec..... dupa, cum faci? I-ei contactul cu acceleratia inca apasata sau dai drumul la acceleratie si dupa i-ei contactul, sau nu are importanta?

Inca o problema, am vazut acolo o mica scursura de ulei in zona atasata in poza. Ce pot sa-i fac si ce este chestia aia de acolo si la ce serveste?

post-34043-0-19500800-1298704229_thumb.jpg

Edited by JaMb0
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca pentru multi subiectul ''resetarea adaptarilor'' face parte din categoria subiectelor despre uleiului metabLond sau a magnetilor de pe furtunul de motorina ... la mine chiar se simte diferenta. Si totul in aceleasi conditii. Deci nu am plecat cu ea dimineata si dupa ce s-a incalzit motorul/cutia am urmat pasii respectivi.

Cand ies din garajul subteran am o panta de 15m. Acolo si apoi afara pe alta zona de 200m stiu cum se comporta masina in fiecare dimineata. Adica cum si unde schimba vitezele. Dupa ''reset'' este alta masina. Totul tine cam 3-4 zile sau pana in 200km ! Cel mai mult ma bucura ca e mult mai sprintena sub 2000rpm!

Nimeni nu vinde nimic...asa ca cine vrea sa creada sa citeasca ci nu...NU !

 

Eu pun in D, apoi opresc motorul. Scot cheia. Pun contact si tin inca piciorul pe acceleratie peste 30s. Scot cheile. Apoi iar pun cheile in contact, mut in P si pornesc.

 

Ce ai tu in foto nu e scurgere de ulei. Doar e vaselina ce greseaza mecanismul respectiv. PAREREA MEA.

 

 

HAVE FUN !!!

Link to comment
Share on other sites

+1 pt resetarea cutiei DIY, chiar are efect...e39-le meu avea ceva socuri la semafor cand schimba din 2-1 sau din 1-2...dupa reset au disparut...PRoblema pe care nu o inteleg este urmatoarea...de ce tin atat de putin efectele resetului(cateva sute de km max..)?!?
Link to comment
Share on other sites

am fost zilele trecute la un mecanic de cutii automate din cluj,un tip Dan.A condus masina si a zis ca e normal sa fie acele socuri,ca sunt in limita normala..acum nu stiu ce sa mai zic,sunt foarte enervante,mi se pare aiurea sa fie "normale"..cei drept e primul meu bmw si steptronic condus,tatal meu are multitronic pe un A4 si cutia respectiva e mult mai confortabila,la aia chiar nu simt never cand schimba..Cred ca voi schimba uleiul in cutie,sa vedem daca se amelioreaza ceva..

 

unde ai fost in cluj? unde are dan service-ul?

nu este normal sa ai socuri. cutia nu a trecut pe program de protectie ?

 

+1 pt resetarea cutiei DIY, chiar are efect...e39-le meu avea ceva socuri la semafor cand schimba din 2-1 sau din 1-2...dupa reset au disparut...PRoblema pe care nu o inteleg este urmatoarea...de ce tin atat de putin efectele resetului(cateva sute de km max..)?!?

 

revin socurile dupa cateva sute de km?

poate s-au sters erorile de la cutie si nu s-au resetat adaptarile.

adaptarile deriva din stilul de condus. daca(virgula) cutia isi revine la starea de dinainte .. eu cred ca ar trebui sa dea eroare pe tester.

Edited by unvicont
Link to comment
Share on other sites

Nu este vrajeala, am verificat personal si va spun si cum.

 

Prima data am avut probleme la X5-ul individual. Socuri in cutie cand ma opream pe loc, uneori si in mers. Am resetat adaptarile la inceput la un service cu Bosch KTS. Dupa resetare, se simtea ca merge mult mai bine cutia, socurile erau sporadice si de intensitate mai mica, aproape ti se parea totul normal. Imi lua 50 lei la fiecare resetare, asa ca am zis sa incerc varianta cu resetul asta despre care se tot discuta de multa vreme, si am observat ca se comporta la fel, dupa ce faceam chestia asta socurile se rareau. Am zis ca o fi placebo, ma rog.

 

Insa, am avut E60-ul maro cu aceleasi mici socuri la oprire, dar de data asta aveam si DIS si Inpa. Am resetat cu INPA, si poti vizualiza parametrii din cutie. Dupa resetarea cu testerul, toti parametrii au devenit 0, cutia si-a mai revenit ca si in cazul X5-ului. Urmatoarea resetare care am facut-o cand cutia a inceput sa faca figuri, am facut din cheie si am vrut sa verific sa vad parametrii daca sunt din 0. Ei bine, erau 0. Iar cutia si-a revenit din nou.

 

Poate oricine sa faca testul asta sa vada, daca are un simplu tester INPA. Sa vizualizeze parametrii cutiei inainte, sa reseteze cu cheia, si apoi sa se uite sa vada daca au devenit 0.

 

 

ce cutie aveai pe masina?

iti reseta doar adaptarile?

la tester aveai si erori pe cutie?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu s-a inteles bine [cel putin in descrierea simptomelor]. Cutia mea [cel putin] functioneaza perfect ! Dupa aceasta resetare...schimba mai usor si este mai sportiva.

 

Nu discutam despre cutiile care incep sa aibe probleme.

 

eu am inteles asa: dupa aproximativ 200 de km de condus nu iti mai place cum schimba cutia si treci la ... DIY-ul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

eu am inteles asa: dupa aproximativ 200 de km de condus nu iti mai place cum schimba cutia si treci la ... DIY-ul de mai sus.

 

Dupa ceva timp...schimba la o turatie mai joasa viteza si dimineata cand e rece simt cand schimba vitezele [1-2-3].

 

pe 320d din 2000 septronic merge aceasta resetare?

nu stiu ! :D

poti sa incerci. compara aceleasi situatii...

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca pentru multi subiectul ''resetarea adaptarilor'' face parte din categoria subiectelor despre uleiului metabLond sau a magnetilor de pe furtunul de motorina ... la mine chiar se simte diferenta. Si totul in aceleasi conditii. Deci nu am plecat cu ea dimineata si dupa ce s-a incalzit motorul/cutia am urmat pasii respectivi.

Cand ies din garajul subteran am o panta de 15m. Acolo si apoi afara pe alta zona de 200m stiu cum se comporta masina in fiecare dimineata. Adica cum si unde schimba vitezele. Dupa ''reset'' este alta masina. Totul tine cam 3-4 zile sau pana in 200km ! Cel mai mult ma bucura ca e mult mai sprintena sub 2000rpm!

Nimeni nu vinde nimic...asa ca cine vrea sa creada sa citeasca ci nu...NU !

 

Eu pun in D, apoi opresc motorul. Scot cheia. Pun contact si tin inca piciorul pe acceleratie peste 30s. Scot cheile. Apoi iar pun cheile in contact, mut in P si pornesc.

 

Ce ai tu in foto nu e scurgere de ulei. Doar e vaselina ce greseaza mecanismul respectiv. PAREREA MEA.

 

 

HAVE FUN !!!

[/quote

cum scoti cheia din contact????

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

am observat la masina mea, e92 330d cutia automata, ca atunci cind o trec pe sport sau manual, cind schimba treapta superioara undeva intre 2500-3200 rpm, are un soc, ca si cum cineva iti da un "sut in cur". sau ca si atunci cind schimbi cu o cutie manuala, fara sa tii suficient ambreiajul. destul de deranjant. daca schimb peste 3500 rpm nu prea se simte.

 

in D schimba bine si fara socuri.

 

nu trepideaza cind stau pe loc si schimb din P-R-D. nu patineaza

 

nu stiu cum facea de noua. am luat masina la 67000 km.

 

vreo sugestie?

Link to comment
Share on other sites

ca sa schimb uleiul am inteles ca ma costa cam 1000 lei. daca nu se intimpla nimic dupa, si se comporta la fel si sunt nevoit sa desfac cutia, posibil sa fie bani aruncati degeaba, pentru ca o sa trebuiasca alt ulei dupa.

 

mi-as dorii sa fiu indrumat catre cineva care poata sa puna un diagnostic concret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.