Jump to content

probleme cu pompa de injectie ?


Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai baieti, dar releul de bujii l-a verificat cineva? Ca la masinile astea fac nenumarate probleme?

 

 

ciao dereglatu. Am inteles ca mecanicul care s-a ocupat de masina a verificat releul.

Deci... sanse sa fie pompa ?

 

acum ai capacele remontate la masina ?

 

o masina diesel se porneste cu mai putine solicitari mecanice in viteza a 3 a...

 

am scris clar care e rostul furtunului transparent pe retur injectoare.

 

consumul instantaneu afisat in bord este irelevant.

 

 

eu am mers azi la el si l-am rugat clar sa-mi schimbe furtunurile de retur. mi-a desfacut capacele si mi le-a aratat .. pe alea mici ca sunt absolut indemne.

nu mi-a zis nimic in schimb de cel care pleaca spre pompa.. ( nici eu n-am stiut sa-l intreb ). :twoup:( deci n-am schimbat nimic.

Link to comment
Share on other sites

repet intrebarea ; acum ai capacele remontate la masina ?

 

ati sters cu ceva servetel (uscat) de hartie zona fiecarui injector sa vedeti daca sunt urme de fractii grele din motorina ? ca cele usoare se evapora de la caldura motorului, mai ales daca a mers cu capacele montate.

 

nu vreau sa te supar dar termenul "indemn" e cam pretios pt niste furtune de retur care doar se vad, par, ok / in stare buna...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Un furtun transparent pe tur cred ca rezolva misterul,de fapt cred ca s-a mai spus...

 

Da, s-a mai spus. faza e ca a fost transparent si pe el se vedea aer. Mi l-a schimbat cu unul care nu e transparent si mi s-a si montat o valva de retur... adica una din aia care blocheaza intoarcerea motorinii inapoi spre rezervor ( din pompa ).

Link to comment
Share on other sites

trebuia sa-l lasi montat pe cel transparent de pe tur pt verificare.

supapa de sens ati probat-o, sau doar ati montat-o ?

 

faptul ca ai aer pe tur nu e acelasi lucru cu o supapa de sens defecta in pompa la intrarea motorinei, sunt 2 pb total diferite.

 

 

valva aia de sens a fost montata pe furtunul care duce in pompa si are rolul de a nu mai pleca motorina de pe furtunul respectiv.

Strategia se pare ca n-a fost cea buna, masina avand exact aceleasi simptome.

 

( valva a fost montata cand am schimbat si furtunul pe care-l banuiam indemn. schimbandu-l cu unul nou si avand aceleasi simptome e clar ca aerul ala vine de altundeva )

 

merci inca o data ca citesti cu rabdare posturile mele .

Link to comment
Share on other sites

eu le citesc pe ale tale, dar tu pe ale mele nu prea...

 

:twoup: te-am vazut un pic irascibil.

ieri am scris un post daca poti sa-mi explici care furtun trebuie schimbat exact .. cum arata.. etc. Eu am fost azi ... dar nu am stiut ce sa`i zic mecanicului :i-am zis futunul de retur... si mi-a aratat probabil furtunurile alea de la injectoare.

 

am cam priceput ce vrei sa zici... maine o sa incerc sa le schimb si sa pun furtunuri transparente si o sa schimb si filtrul de motorina ( am citit intr`un post ca a avut cineva probleme asemanatoare din cauza lui ).

 

 

(iti citesc postarile cu super mare atentie )

 

repet intrebarea ; acum ai capacele remontate la masina ?

 

ati sters cu ceva servetel (uscat) de hartie zona fiecarui injector sa vedeti daca sunt urme de fractii grele din motorina ? ca cele usoare se evapora de la caldura motorului, mai ales daca a mers cu capacele montate.

 

nu vreau sa te supar dar termenul "indemn" e cam pretios pt niste furtune de retur care doar se vad, par, ok / in stare buna...

 

da, am capacele montate la masina ... si da, mi s-a sters bine in zona fiecare injector sa vedem daca curge ceva.

maine o sa dau capacele iarasi jos si o sa verific.

Edited by andrei-doc
Link to comment
Share on other sites

ok.

nu am de ce sa fiu irascibil.

 

problemele astea cu aerul sunt niste banalitati pt un mecanic constiincios dar se pare ca tu nu ai noroc de asa ceva.

 

supapa de sens trb probata inainte de montare, de obicei din 3 functioneaza 1.

 

repet a 3 a oara o intrebare; acum ai capacele remontate la masina ?

 

da. sunt remontate :twoup:

 

sper doar sa fie o problema de " aer " si nu pompa de injectie cum sustine el.

Link to comment
Share on other sites

1 , pina termini lasa capacele scoase.

2 , stergi cu sevetel de hartie uscat fiecare injector si asa vezi daca da cva motorina. lasa un servetel infasurat in jurul fiecarui injector si foloseste normal masina macar 10 km, asa vezi daca ai cva scapari pe acolo.

3 , poti sa pui un carton(cu fata gri / absorbanta, nu cu cea lucioasa inscriptionata) curbat in forma "U" sub pompa de motorina si vezi sigur daca picura din corpul pompei.il prinzi cu 2 fire de sarma "de covrigi"

4 , iti trb furtun transparent intre returul injectoarelor si returul pompei. asa vezi daca trage aer pe la furtunele de la injectoare sau pe la conducte (am gasit si asa cva oricat ar parea de ciudat).

5 , iti trb furtun transparent inainte si dupa supapa de sens. asa o si verifici daca e buna.

6 , la toate imbinarile de la furtune se da in interior cu ulei de motor cu o scobitoare sau o sarma pt a le face sa intre usor si fara crapaturi pe stuturi. (garantat n-a facut asa cva)

7 , colierele trb sa fie de marime corecta, bune, curate, unse la surub cu ulei grafitat si stranse cu bun simt.

8 , s-ar putea proba si filtrul de motorina cu o pompa pt a vedea daca nu are vreun defect de fabricatie dar parca e prea cu ghinion asa cva.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

1 , pina termini lasa capacele scoase.

2 , stergi cu sevetel de hartie uscat fiecare injector si asa vezi daca da cva motorina. lasa un servetel infasurat in jurul fiecarui injector si foloseste normal masina macar 10 km, asa vezi daca ai cva scapari pe acolo.

3 , poti sa pui un carton(cu fata gri / absorbanta, nu cu cea lucioasa inscriptionata) curbat in forma "U" sub pompa de motorina si vezi sigur daca picura din corpul pompei.il prinzi cu 2 fire de sarma "de covrigi"

4 , iti trb furtun transparent intre returul injectoarelor si returul pompei. asa vezi daca trage aer pe la furtunele de la injectoare sau pe la conducte (am gasit si asa cva oricat ar parea de ciudat).

5 , iti trb furtun transparent inainte si dupa supapa de sens. asa o si verifici daca e buna.

6 , la toate imbinarile de la furtune se da in interior cu ulei de motor cu o scobitoare sau o sarma pt a le face sa intre usor si fara crapaturi pe stuturi. (garantat n-a facut asa cva)

7 , colierele trb sa fie de marime corecta, bune, curate, unse la surub cu ulei grafitat si stranse cu bun simt.

8 , s-ar putea proba si filtrul de motorina cu o pompa pt a vedea daca nu are vreun defect de fabricatie dar parca e prea cu ghinion asa cva.

 

mama, ma ingrozesti. Unde gasesc eu pe cineva sa-mi faca lucrul asta ?

Urati-mi succes! maine merg cu lista la mecanic :twoup:

 

merci mult de tot, te tin la curent !

Link to comment
Share on other sites

episodul elodia nr : 123928321

 

Am pornit masina astazi .. dupa aprox 15 ore de stationare.

A luat-o la a 3-a cheie, cu piciorul pe acceleratie pana jos.

Dupa ce a pornit, masina a mers perfect, cu exceptia consumului care la stationare cu motorul pornit mi-a urcat pana la 39.5 ( in mers scade )

Am lasat-o o ora, si am pornit-o iarasi : la prima cheie, dar cu putin mai multa dificultate( trepidatul ala, fum alb, pedala de acceleratie apasata si acul care nu reactiona la apasarea mea )

Urmeaza acum sa merg la mecanic.. unde o sa schimb furtunele de retur.

Link to comment
Share on other sites

nu vad ce era asa de complicat in ce am scris in postul de mai sus.

totul se putea face in parcare, cu scule de la "38" asa, razand la o bere / suc.

hai sa zicem ca era mai greu sa aduci furtunele transparente.

sa inteleg ca toti mecanicii buni din timisoara sunt in EU acum ?

eu ma mir de ce nu ti-o faci tu singur, asa o mai si inveti ce are in "burta".

Link to comment
Share on other sites

nu vad ce era asa de complicat in ce am scris in postul de mai sus.

totul se putea face in parcare, cu scule de la "38" asa, razand la o bere / suc.

hai sa zicem ca era mai greu sa aduci furtunele transparente.

sa inteleg ca toti mecanicii buni din timisoara sunt in EU acum ?

eu ma mir de ce nu ti-o faci tu singur, asa o mai si inveti ce are in "burta".

 

Toti imi spun ca e clar : e de la pompa sau compresia motorului.

Mi se pare relativ complicat ca nu am nicio scula, afara e foarte frig, eu sunt antitalent la mecanica, nu am locul necesar unde sa fac.

Daca aveam o curte ma apucam usor usor si le faceam eu .... dar asa ... toti vad ca munca mea cu schimbatul furtunaselor si cu aerul meu din conductele de motorina sunt basme .. si eu am probleme grave. Poate ca asa e ....

Astazi un pompangiu mi-a zis ca nu e pompa ( dupa simptome ) si ca e vb de compresia motorului.

Eu am vazut clar aer pe furtunul ala pe care l-am schimbat atunci.

O sa vreau sa inlocuiesc filtrul de motorina si furtunurile.

Daca va face la fel ... o duc la un test ptr masurarea compresiei sa stiu una si buna.

Edited by andrei-doc
Link to comment
Share on other sites

ai mana pt delicateturi atunci cu siguranta.

cu 10 ron iti iei toate sculele pt trb asta. cu toate ca eu ti-as recomanda sa-ti iei o trusa buna din prima, trb si acasa si tine 10 ani lejer.

normal e sa ai toate furtunele transparente de care ti-am scris puse pe masina concomitent, asa poti diagnostica toate presupunerile.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

POVESTE:( continuare )

Am ajuns la mecanic.. a insistat bineinteles ca n-are rost sa schimb furtunuri, filtre, etc .

In timp ce desuruba nu stiu ce chestie ca sa ajunga la furtunuri, i-a scapat surubelnitza pe scut.. ca sa ia surubelnitza.. a trebuit sa desfaca scutul, unde SURPRIZA : motorina !!!!!!!!!!!

 

Cu ajutorul lui Acelover cu care am tinut legatura la telefon ( de subliniat ca el a fost cel care a sunat :twoup: fapt ptr care ii multumesc ).. mecanicul a reusit sa desfaca ceva suport triunghiular dintre servo si pompa sau ceva in genu .. ca sa avem acces mai bun la pompa ..sa vedem de unde curge.

 

Raspunsul inca nu il am .....cel care mi-a desfacut masina inclina sa creada ca e din partea posterioara, din spatele pompei.. adica fata cu blocul motor ( sper ca m-am exprimat bine ). Am sters bine tot pe-acolo ....si am lasat masina la el, urmand ca dimineata sa verifice inca o data de unde poate curge.

Cert e ca sunt pe drumul cel bun cu ajutorul lui brownshark care a fost f cerebral in postarile lui ... si bineinteles a lui Acelover care a avut o problema asemanatoare. Sper sa=mi gasesc de unde "da " motorina si sa rezolv problema, ca alt mecanic m-a sunat sa-mi spuna ca intr`un procent destul de mare e compresia motorului, chiar cu 10 minute inainte de a pleca la celalalt mecanic. Sper din nou sa nu ma bucur de pomana si asta sa ma duca intr`un final la rezolvarea problemelor .

Merci

Link to comment
Share on other sites

brownshark da-mi un semn, arata-mi ca ai vazut cat de mult iti multumesc :twoup:

 

am fost azi la masina, i-am dat o cheie, a pornit foarte bine. atat de dimineata cat si dupa cateva ore de stat in panta.

 

consumul imi creste f mult la relanti ( l-am resetat ), dar revine cand merg cu masina... poate asa e pana se regleaza .. cine stie ..cert e ca imi porneste masina .

 

am inteles ca rezolvarea a fost : schimbarea a 2 coliere de cupru ... pe unde curgea motorina.

 

doamne ajuta :)

Link to comment
Share on other sites

Andrei, am rezolvat si eu problema la George la Pitesti - userul dereglatu. Concret: un montaj electronic, mai bine zis un releu care in momentul in care pun contactul se activeaza si determina releul de la bujii sa functioneze fie ca vrea sau nu. Rezultatul: masina porneste imediat fara eforturi si fara sa dau la automat mult.

 

sunt convins ca va functiona, imi este clar acum ca pompa de injectie nu are nimic...

Link to comment
Share on other sites

Andrei, am rezolvat si eu problema la George la Pitesti - userul dereglatu. Concret: un montaj electronic, mai bine zis un releu care in momentul in care pun contactul se activeaza si determina releul de la bujii sa functioneze fie ca vrea sau nu. Rezultatul: masina porneste imediat fara eforturi si fara sa dau la automat mult.

 

sunt convins ca va functiona, imi este clar acum ca pompa de injectie nu are nimic...

 

 

Ce ma bucur !! si a mea si-a gasit rezolvare :twoup: multumita userilor de pe forum... dar la mine ai vazut, curgea de undeva motorina.. au fost stranse niste coliere si acum mi-a pornit perfect masina. sper ca si maine sa fie la fel ... si poimaine si tot asa :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.