Jump to content

Filtru Epurator, E60 530D


AFR

Recommended Posts

De cateva zile am aflat, din greseala de existanta unui nou filtru, despre care nu am stiut pana acum, eu fiind la primul BMW!Acest filtru se numeste (la noi) Filtru Epurator si nu am reusit sa aflu daca motorul meu are asa ceva; 3.0D din 2005, 160kw, 218CP.

Pe cei care cunosc ceva despre acest filtru, ii rog sa-mi dea cate informatii stiu despre acest Filtru Epurator!!!

Astept cu nerabdare!

Link to comment
Share on other sites

Teoretic, se schimba la vreo 100 mii km.. Eu zic ca se poate schimba la fiecare 2-3 revizii.. Nu e scump si merita, pt turbo, fum mai putin, etc..

Cand l-am schimbat prima data, credeam ca cel nou, pe care urma sa il montez, nu e filtrul care trebuie, atat de mic si pricajit parea fata de cel ce tocmai il scoasem de la motor...

Link to comment
Share on other sites

Teoretic, se schimba la vreo 100 mii km.. Eu zic ca se poate schimba la fiecare 2-3 revizii.. Nu e scump si merita, pt turbo, fum mai putin, etc..

Cand l-am schimbat prima data, credeam ca cel nou, pe care urma sa il montez, nu e filtrul care trebuie, atat de mic si pricajit parea fata de cel ce tocmai il scoasem de la motor...

 

250 Ron costa, de la MANN intradevar este un filtru foarte mic se schimba destul de usor l-am schimbat chiar eu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

poti sa-ti cumperi modelul nou, asta daca deja nu ai modelul nou cu decantor , nu cel vechi care e cu pasla.

modelul nou nu se schumba si nu se curata.

Asta inseamna ca trebuie sa-l desfac ca sa aflu ce model de filtru are.Cum ajung la el, unde este locul pe motor?Am gasit eu niste schite dar as vrea ceva explicatii!

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Scuze ca intervin si eu aici. Eu am E60 525d, 2006. Vreau si eu sa schimb filtrul epuratori, si cineva mi-a zis ca trebuie sa iau tot ansamblul cu carcasa cu tot? Nu pot schimba doar elementrul filtrant? Am vazut ca e in jur de 120 ron. Poate imi spune cineva cu e60 care a mai schimbat, unde se afla , daca se schimba greu, ca sa fiu sigur sa nu cumpar aiurea . Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Scuze ca intervin si eu aici. Eu am E60 525d, 2006. Vreau si eu sa schimb filtrul epuratori, si cineva mi-a zis ca trebuie sa iau tot ansamblul cu carcasa cu tot? Nu pot schimba doar elementrul filtrant? Am vazut ca e in jur de 120 ron. Poate imi spune cineva cu e60 care a mai schimbat, unde se afla , daca se schimba greu, ca sa fiu sigur sa nu cumpar aiurea . Multumesc

 

Vorbeste cu grozadan am inteles ca el aduce doar elementul filtrant.

Se schimba usor, dute la un service, e bine pentru turbina.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
VA salut! Am un BMW E60 din 2007 520 D. Citind prin topicuri despre filtul epurator, m-am gandit sa-l schimb si eu. La mecanic surpriza mare. Cica acest filtru este cu tot cu capacul culbutori. Pretul ametitor fata de ce vad eu aici: 1470 ron. Este posibil asa ceva sau exista posibiliatea schimbarii acestui filtru fara capac culbutori? Multumesc! Edited by reed1
Link to comment
Share on other sites

VA salut! Am un BMW E60 din 2007 520 D. Citind prin topicuri despre filtul epurator, m-am gandit sa-l schimb si eu. La mecanic surpriza mare. Cica acest filtru este cu tot cu capacul culbutori. Pretul ametitor fata de ce vad eu aici: 1470 ron. Este posibil asa ceva sau exista posibiliatea schimbarii acestui filtru fara capac culbutori? Multumesc!

 

Schimba mecanicul, e pe langa! :)

Link to comment
Share on other sites

Si care e filtrul epurator aici?:)

Dupa cum ziceam si eu nu inteleg absolut nimic.Daca nici tu nu vezi nimic inseamna ca nu noi suntem prostii!!!Poti sa-mi explici la modelul meu unde se afla acest filtru si daca pot sa-l demontez eu? As avea o mare satisfactie sa pot face acest lucru si sa-i arat mecanicului ca nu stie chiar totul?? Te rog frumos! Multumesc! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ziceam si eu nu inteleg absolut nimic.Daca nici tu nu vezi nimic inseamna ca nu noi suntem prostii!!!Poti sa-mi explici la modelul meu unde se afla acest filtru si daca pot sa-l demontez eu? As avea o mare satisfactie sa pot face acest lucru si sa-i arat mecanicului ca nu stie chiar totul?? Te rog frumos! Multumesc! :thumbsup:

 

Pai la motorul N47 nu ai ce sa schimbi (tu ai motorul N47). Doar la M47, dar au aparut si pentru astea filtrele din plastic, care nu mai necesita inlocuire periodica.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.