Jump to content

Michelin, Pirelli,Goodyear sau Bridgestone?


swsws

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cel mai bun pe zĂŁpadĂŁ:

- Continental ContiWinterContact TS830 urmat de Fulda Kristall Control HP, la o distanÞã nu foarte mare.

 

Cel mai bun pe gheaÞã:

- Nokian WR G2 urmat imediat de Continental ContiWinterContact TS830P Âşi Michelin Alpin A4 la acelaÂşi punctaj.

 

Cel bun pe uscat:

- Yokohama W.drive V902A urmat de Semperit Speed-Grip Âşi Dunlop SP Winter Sport 3D.

 

Cel mai bun pe carosabil umed:

- Michelin Alpin A4 Âşi Uniroyal MS plus 66, urmate de Dunlop SP Winter Sport 3D.

 

Cel mai puĂžin zgomotos:

- Continental ContiWinterContact TS830P urmat de Uniroyal MS plus 66.

 

 

Teste fĂŁcute de ADAC pe anvelopele produse pentru anul 2010.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun pe zăpadă:

- Continental ContiWinterContact TS830 urmat de Fulda Kristall Control HP, la o distanţă nu foarte mare.

 

Cel mai bun pe gheaţă:

- Nokian WR G2 urmat imediat de Continental ContiWinterContact TS830P şi Michelin Alpin A4 la acelaşi punctaj.

 

Cel bun pe uscat:

- Yokohama W.drive V902A urmat de Semperit Speed-Grip şi Dunlop SP Winter Sport 3D.

 

Cel mai bun pe carosabil umed:

- Michelin Alpin A4 şi Uniroyal MS plus 66, urmate de Dunlop SP Winter Sport 3D.

 

Cel mai puţin zgomotos:

- Continental ContiWinterContact TS830P urmat de Uniroyal MS plus 66.

 

 

Teste făcute de ADAC pe anvelopele produse pentru anul 2010.

confirm....

si mai am o singura completare : chiar dc o anvelopa, de dimensiunea 205/55/16, produsa de ex de Continental este cea mai buna asta nu inseamna ca la 195/65/15 lucrurile stau la fel...dimensiunile anvelopei duc la un comportament diferit, tocmai de asta apar f multe discutii contradictorii legate pe tema asta(ca asta e cea mai buna...etc).cel mai bine intra pe adac.de si ai sa vezi teste facute de profesionisti, nu de cei care cumpara anvelope si dau voturi pe tot felul de site`uri fara a sti insa cum se comporta altele. intra pe adac.de si vezi :twoup: oricum diferenta intre Continental TS830, Michelin A4, Dunlop 3D oricum nu cred ca o sa vezi

Edited by darkSoul
Link to comment
Share on other sites

oricum diferenta intre Continental TS830, Michelin A4, Dunlop 3D oricum nu cred ca o sa vezi

 

Exact!

Fiind modelele de top (top 3 poate), diferenţele dintre ele sunt egale cu zero ĂŽn momentul ĂŽn care sunt utilizate de un şofer normal, pe o maşină normală, pe nişte drumuri standard.

 

Când sunt supuse la teste foarte riguroase (vezi ADAC), atunci deja se schimbă toate datele problemei.

 

La utilizare normală (cum am exemplificat mai sus) o să vezi diferenţă (poate) ĂŽntre un Continental şi un Kormoran de exemplu. Dar ĂŽntre giganţii ăştia, nu.

Edited by Risti
Link to comment
Share on other sites

eu de regula pun anvelope de iarna care se comporta bine pe ud. Zapada ai cateva zile din toata iarna, dar asfalt umed + temp relativ joase ai tot timpul.

Am de 2 sezoane Uniroyal MS + 66, le-am ales datorita comportamentului f bun pe ud. Pot confirma rezultate din teste pe ud. Sunt cele mai bune anvelope de ploiae care le-am avut vreodata. Si spre deosebire de suratele lor de vara, in care alea de pe spate s-au dus in 25k km, astea par foarte ok si la uzura.

 

 

Oricum nu cred ca ramai intepenit in zapada cu Michelin Alpine 4 si daca aveai Continental sa zicem, ieseai din rahat..

Si e foarte adevarat, diverse dimensiuni exista si diferente semnificative de performanta, asa ca e bine sa cauti teste facute la anvelope exact pe dimensiunea de care ai nevoie. Daca Michelin Alpin 4 a castigat la 225/55/16 (doar un exemplu), asta nu inseamnaca ca alea pe 15 sau 17 inch sunt la fel...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Consumer Reports Canada pentru 2010:

 

1- Nokian WR G2

2- Hankook Winter I*cept Evo

3- Michelin Pilot Alpin PA3

4- Nokian Hakkapelitta R

5- Goodyear Ultra-Grip Performance 2

6- Continental ContiWinter Contact TS830P

7- Dunlop SP Winter Sport 3D

8- Bridgestone Blizzak WS60

9- Vredestein Wintrac Xtreme

10- Toyo SnowProx S952

 

Euroshina TOP 10 pentru 2010

 

1. Nokian WR G2

2. Nokian W

3. Dunlop Graspic DS-2

4. Fulda Kristall Montero

5. Gislaved NordFrost 3

6. Goodyear Ultra Grip 500

7. Yoyo Observe Garit GRG 4

8. Fulda Kristall Montero 2

9. Dunlop Winter Sport M3

10. Goodyear Ultra Grip 7

 

Orice top10 serios are pe primul loc :

Nokian Hakkapeliitta 7 sau Nokian Hakkapeliitta R !!! Tot pe acolo sunt si Michelin X-Ice North 2 si Michelin X-Ice 2

 

 

gasiti suficiente detalii si clasamente pe google.

 

Clasamente 2010

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2010-...r-Tyre-Test.htm [anvelope obisnuite]

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2010-...r-Tyre-Test.htm [anvelope performante]

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2010-AutoMotor undSport-Winter-Tyre-Test.htm [anvelope obisnuite]

...mai gasiti voi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mi-am cumparat iarna trecuta 4 gume Pirelli 205/55R16 94V WINTER 240 SOTTOZERO si sunt foarte multumit de ele din absolut toate punctele de vedere. Munte, serpentine, zapada, gheata etc. ... s-au comportat excelent! Sper sa ma tina si iarna aceasta. Testele sunt orientative, nu zic ca nu este ce scrie acolo, dar din proprie experienta, recomand si acest model de Pirelli. http://www.tyretest.com/pkw_winterreifen/p...zero/index.html
Link to comment
Share on other sites

topurile astea nu insemana mare lucru decat pentru canadieni poate. Cauciucurile se cumpara in functie de clima locala. Niste caucicuri cu tepi care sunt inca acceptate in Finlanda de exemplu nu stiu cat de bune ar fi in ROmania, unde sunt poate 14-15 zile cu zapada pe sosea pe an, si sunt si ilegale pe deasupra.

Te uiti la ce conditii sunt local, pe unde si cand mergi cu masina, apoi la niste teste pe umed, zapda, uscat, combinat cu clima locala, si mai important la testul portofelului si iei o decizie.

Pentru clima din RO, perioada de iarna eu as alege ceva performant pe umed/temperaturi joase, care cred ca sunt conditiile predominante in noiembrie-aprilie in RO.

Link to comment
Share on other sites

topurile astea nu insemana mare lucru decat pentru canadieni poate. Cauciucurile se cumpara in functie de clima locala. Niste caucicuri cu tepi care sunt inca acceptate in Finlanda de exemplu nu stiu cat de bune ar fi in ROmania, unde sunt poate 14-15 zile cu zapada pe sosea pe an, si sunt si ilegale pe deasupra.

Te uiti la ce conditii sunt local, pe unde si cand mergi cu masina, apoi la niste teste pe umed, zapda, uscat, combinat cu clima locala, si mai important la testul portofelului si iei o decizie.

Pentru clima din RO, perioada de iarna eu as alege ceva performant pe umed/temperaturi joase, care cred ca sunt conditiile predominante in noiembrie-aprilie in RO.

+1

Link to comment
Share on other sites

Deci trebuiesc cumparate minim 20 x 4 bucati ? In functie de starea carosabilului,ora si temperatura de afara ? :twoup:)

Cred ca o unitate mobila de schimbat anvelopele NEAPARAT trebuie trasa dupa masina !!!

 

Pacat ca nu ai programele TV din Romania si pe TV'ul tau ! :)

In aceasi zi poti sa ai 15 grade - polei - zapada -viscol - !!!

Am prieteni in Sighetu Marmatiei [de ex.] Ei ca sa iese din oras spre Baia-Mare sau Satu-Mare au nevoie [teoretic] de anvelope cu crampoane. Prin oras probabil se descurca si cu cele de iarna obisnuite.

 

Nu compara Germania cu Romania. NEVER !!!

Acele TOP'uri doar te mai scot din ceata...:twoup:

 

 

 

L.E. TOP'urile astea sunt extrem de relevante !

Fiecare anvelopa are note pentru fiecare stare a suprafetei de rulare:

Ex:

Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 8 / Rolling Resistance: 7 / Comfort: 6

Link to comment
Share on other sites

Deci trebuiesc cumparate minim 20 x 4 bucati ? In functie de starea carosabilului,ora si temperatura de afara ? :twoup:)

Cred ca o unitate mobila de schimbat anvelopele NEAPARAT trebuie trasa dupa masina !!!

 

Pacat ca nu ai programele TV din Romania si pe TV'ul tau ! :twoup:

In aceasi zi poti sa ai 15 grade - polei - zapada -viscol - !!!

Am prieteni in Sighetu Marmatiei [de ex.] Ei ca sa iese din oras spre Baia-Mare sau Satu-Mare au nevoie [teoretic] de anvelope cu crampoane. Prin oras probabil se descurca si cu cele de iarna obisnuite.

 

Nu compara Germania cu Romania. NEVER !!!

Acele TOP'uri doar te mai scot din ceata...:twoup:

 

 

 

L.E. TOP'urile astea sunt extrem de relevante !

Fiecare anvelopa are note pentru fiecare stare a suprafetei de rulare:

Ex:

Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 8 / Rolling Resistance: 7 / Comfort: 6

 

Esti acid si ironic cu afirmatia legata de "unitatea mobila". Ai inteles foarte bine la ce s-a referit. :)

De ce sunt "extrem de relevante"?! Pentru ca scrie pe internet?! WTF!?! Sunt o groaza de prostii scrise peste tot pe net. Eu zic sa facem recomandari/recenzii asupra unui pneu, dupa ce l-am folosit noi, aici in Romania, omul asta cred ca vrea sa auda. In rest, toate bune :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai si cand ai timp sa testezi TU macar 20 de tipuri de anvelope de iarna ???

Cum poate sa fie parerea ta avizata ??? Intre ce poti tu sa faci o comparatie ? :twoup: Intre ''Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO'' si ''Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO'' NU ? :)

 

Care's mai bune ?

Link to comment
Share on other sites

Pai si cand ai timp sa testezi TU macar 20 de tipuri de anvelope de iarna ???

Cum poate sa fie parerea ta avizata ??? Intre ce poti tu sa faci o comparatie ? :twoup: Intre ''Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO'' si ''Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO'' NU ? :twoup:

 

Care's mai bune ?

 

LOL! Strainatatea asta afecteaza! :) Eu NU am comparat mai MULTE branduri, am scris o parere despre ce model am folosit eu si cateva pareri. Ideea e ca fiecare sa-si scrie opinia despre ce tip de anvelopa a folosit si daca a fost multumit sau nu. Toti stim sa cautam pe google recenzii, dar nu despre teste vorbim aici. E asa greu de inteles!?

 

LE. vad ca TU ai contribuit in acest topic doar cu copy/paste dupa Google. Nu ne-ai scris EXPERIENTA TA PERSONALA despre vreun tip de anvelopa de iarna. :twoup:

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Jacobs, ce naiba te ambalezi asa ? Tot ce spun eu e ca un top din nu stiu ce tara aiurea nu e foarte folositor. Mai ales ceva gen Canada, care se intinde pana la cercul polar si e la vreo 10-12 h diferenta de fus orar...

Mai relevanta e o informatie gen, cum ai scris si tu, Dry: 7 / Wet: 9 / Snow: 8 / Rolling Resistance: 7 / Comfort: 6

Stii ca in Ro din 180 de zile de iarna sa zicem, 110 e asfalt umed, 20 cu zapada si restul asfalt uscat si iei o decizie...

Sa fim seriosi ca eu de ceva ani de zile nu am vazut zapada pe sosea pe drumuri nationale mai mult de 5 zile consecutiv sa zicem, si poate de 2 -3 ori/iarna.

Poate cineva care locuieste in Avrig, la buza Fagarasului si face naveta la Sambata de Sus are alte nevoi. Iar unul care sta in COnstanta si mai da o tura in Bucuresti din an in pasti, are nevoie de altceva...

 

Stii cam ce tip de vreme e si care sunt probabilitatile, se presupune ca atunci cand ai carnet ai deja 18 ani deci macar tii minte cam ce a fost ultimele ierni pe la tine in zona...

Asa cel mai sigur e sa iti pui naibii niste senile, ca poate o sa fie zapada de 05.m vreme de 2 luni. E posibil ? da. Probabil ? nu prea...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Pai ca sa fie o parere obiectiva si avizata trebuie sa faci comparatie !!!

Trebuie sa pui opinia ta intr-un sistem de valori.

 

Sigur nu poti sa ajungi pe locul 2 daca alergi singur...ma intelegi ?

 

DOMI ... cati romani isi cumpara masina in functie de nevoi ? Masina mica de oras, mare de familie, etc, etc si etc ???

 

Crezi ca o sa aleaga anvelopele dupa un studiu amanuntit ? NU ! Pun pariu ca 8/10 isi cumpara anvelope de iarna aparute ''la oferta'' pentru ca oricum nu conteaza ce gume au ! Sa treaca iarna cu ele si's fericiti :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu va mai certaĂži pentru ca nu rezolvaĂži nimic. Topicul a fost deschis ĂŽn ideea de a ajuta pe alĂžii sa faca o alegere buna pentru cauciucuri de iarna . Nimeni nu Ăžine cont de astfel de clasamente. Oameni ĂŽÂşi cumpara cauciucuri ĂŽn functie de buget.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu va mai certaĂži pentru ca nu rezolvaĂži nimic. Topicul a fost deschis ĂŽn ideea de a ajuta pe alĂžii sa faca o alegere buna pentru cauciucuri de iarna . Nimeni nu Ăžine cont de astfel de clasamente. Oameni ĂŽÂşi cumpara cauciucuri ĂŽn functie de buget.

 

Si atunci care e rostul topicului ??? Macar ai citit titlul lui :twoup:))))))))))))

 

 

Cu DJ Allexinno nu ma cert !!! relaX

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Daca o sa am probleme cu maºina din cauza dimensiunilor prea mari a cauciucurilor am sa le montez pe faÞã ...

si mai rau, mai bine le lasi pe spate atunci sau le schimbi cu ceva recomandat masinii tale, 205/60/15, 195/65/15, 205/55/16 ...

incearca sa nu pui anvelope foarte late pt iarna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.