Jump to content

nu baga caldura suficient


extazy

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

categoric e ceva infundat pe sistemul de racire, dar nu cred ca priblema sa fie pompa, oricat de frig ar fii daca pompa nu functioneaza motorul se supraincalzeste, sincer incep sa suspectez caloriferu de incalzire din habitaclu, acuma ideea este se poate demonta fara sa dau bordul jos? daca da cum sau ma gandesc se poate cumva spala cu un jet de apa fara sa il demontez numai cu furunele date jos?
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic oricum e dubioasa treaba.gandestete la un lucru care-l banuiesti stricat sau infundat dar tot odata la o turatie mai mare e perfect functional.raman la parerea ca apa nu se plimba cum trebuie prin instalatie si treaba asta no face decat pompa.e doar o parere.
Link to comment
Share on other sites

sincer eu nu sunt foarte lamurit cum e la e36 cu motorul ala.

LA e34 acelasi motor are o pompa auxliara. In timp aia se duce, si e clara treaba.

In al doilea rand mai sunt niste valve care nu se deschid bine, nu ai debit destul in sistem, acelasi rezultat. cica se rezolva cu o ciocaneala scurta.. Alea le ai si tu sigur valvele alea,, de la vechime se mai intepenesc.

La e34 sunt langa borcanul cu lichid de frana, nu stiu la e36 unde sunt.

LA e36 e treaba de aprox 8h daca stii ce faci sa schimbi mizeria aia de radiator intern.

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Salutare,problema asta o am si eu,cred ca imi este blocat termostatul pe deschis,nu se mai ridica acul de la temperatura decat pana la punctul albastru.

Masina este un e36 316i din 94. Oare imi poate spune cineva unde se afla termostatul? Am dat jos plasticul din fata si nu imi dau seama unde ar putea fi. Atasez cateva poze,poate ma lamureste cineva.

Multumesc anticipat.

sigur e termostatul. l-am luat si eu...55ron

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic oricum e dubioasa treaba.gandestete la un lucru care-l banuiesti stricat sau infundat dar tot odata la o turatie mai mare e perfect functional.raman la parerea ca apa nu se plimba cum trebuie prin instalatie si treaba asta no face decat pompa.e doar o parere.

 

 

sincer eu nu sunt foarte lamurit cum e la e36 cu motorul ala.

LA e34 acelasi motor are o pompa auxliara. In timp aia se duce, si e clara treaba.

In al doilea rand mai sunt niste valve care nu se deschid bine, nu ai debit destul in sistem, acelasi rezultat. cica se rezolva cu o ciocaneala scurta.. Alea le ai si tu sigur valvele alea,, de la vechime se mai intepenesc.

La e34 sunt langa borcanul cu lichid de frana, nu stiu la e36 unde sunt.

LA e36 e treaba de aprox 8h daca stii ce faci sa schimbi mizeria aia de radiator intern.

 

 

Deci....ma scoate din minti!

O sa incerc sa demontez robinetii de caldura (sunt lunga servopompa de frana ,undeva cam aiurea pozitionati) si o sa incerc sa bag apa cu presiune in caloriferul de caldura si daca tot nu e ok o sa dau jos p[ompa de apa ........:ninja:

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

termostatul a ramas blocat pe deschis 100 % am intampinat si eu problema !

 

 

 

 

In momentul in care termostatul ramane deschis se incalzesc simultan cele doua conducte de la radiator si acul de la apa nu urca mai mult de un sfert! eu am scimbat termostatul si e garantat bun , iar cat despre cele doua conducte , cea superioara se inaclzeste iar cea de jos ramane rece inca o buna bucata de timp! .deci..........:popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi proboblema la e46!

Rezolvarea a fost desfundarea caloriferului. Am bagat presiune de apa pe el si s-a rezolvat. Facea exact ca la tine, nu baga caldura decat peste 2500 de turatii!

 

Ai verificat returul ce iese din calorifer? Este rece cand masina sta la ralanti?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Deci! Am demontat pompa de apa si este in regula! Am verificat termsotatul si este in regula! Am verificat fiecare furtun de apa si nu este nici unul infundat! Am bagat apa cu presiune in radiatorul de incalzire si nu a iesit nici un fel de mizerie ! In schimb, am gasit electrorobinetii cam blocati (intepeniti pe inchis ) si cu bobinele arse!!!!!!!!!! Am curatat fiecare componenta din electrorobineti si i-am rebobinat pe amandoi! acuma lucreaza corect! Dupa toate aceste operatii imi baga caldura foarte bine plus ca inainte nu puteam sa reglez aerul la fantele de la parbriz si nici la picioare ,baga in permanenta cald fie vara fie iarna, acuma in schimb se poate regla ! operatia se face din butonul din stanga de la climatronic.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 4 months later...

Salutare! Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici si problemele mele:

1. De curand am observat ca nu imi baga caldura decat la ralanti sau cand merg incet, trafic, etc. Cand merg la drum intins baga aer rece.

2. Cand rotita de la ventilatie este pe culoarea albastru, baga rece ( cum este normal ), insa cand rotesc spre rosu sa bage caldura, nu baga decat la parbriz si la picioare. Pe gurile de ventilatie de la sofer si pasager nu intra aer de nici un fel, nici macar o adiere.

S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme? Tin sa precizez ca am aer conditionat automat.

Link to comment
Share on other sites

Nu baga nici cand este pe auto, nici cand selectez eu in mod manual, adica cand apas pe butonul pentru ventilatie sofer/pasager. Baga doar la parbriz si picioare. Pe gurile din fata nici macar o adiere. In schimb, daca trec rotita pe albastru baga peste tot.

 

Poate fi vorba de blocajul clapetei din mijloc (din interiorul bordului) de dirijare/schimbare/directionare a aerului intre rece si cald.

 

 

Aerul rece este firesc sa intre pe pe grila centrala cand treci pe albastru pentru ca el este atrenat/tras de afara prin pozitionare paletei prin acces pentru aerul tras de ventilator din afara. Exceptie fiind situatia cand este selectat fulgul .. compresorului.

 

Pe de alta parte ar trebui sa stim daca/ca s-a verificat deschiderea/inchiderea termostatului principal..

...Daca nu intra aer cald din abundenta, mai ales cand mergi mai tare este datorat termostatului ramas blocat pe deschis..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Unde mai exact este situata acea clapeta, se ajunge usor la ea? Nu am verificat termostatul, insa acul nu trece de 90 si nici nu scade cand motorul atinge temperatura de functionare.

 

Salut, viziteaza un service pentru reparatii a/c, daca zici ca pe cald nu iti baga prin ventilatia din mijloc, nici macar in mod manual, dar rece baga fara probleme peste tot, la unele modele, aerul cald, nu intra prin ventilatia din mijloc, decat aer rece, din motive de siguranta, daca ai avea aer cald care sa iti bata direct in tine, prin ventilatia din mijloc, si ai fii obosit la volan, ti-ar creea o stare de somnolenta, tocmai de aceea la unele masini, pur si simplu nu intra aer cald pe acolo. Eu am un e36 din 96, rece baga perfect , iar cald deloc, am fost la un service ce se ocupa cu reparatie a/c crezand ca este stricat, si acesta a fost raspunsul primit.

Edited by DarkRapier
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.