Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

deci la -6 -7 e jucarie si la vechile dieseluri, chiar si cu bujii arse

 

probabil , dar si la -15 tot asa porneste, daca am sa prind momentul o sa fac si filmulet

 

se poate vedea pe tester care e problema mai precis ??

 

se poate vedea pe tester daca ai sau nu bujii arse si in functie de asta ai fie bujiile arse fie releul

Link to comment
Share on other sites

se poate vedea pe tester daca ai sau nu bujii arse si in functie de asta ai fie bujiile arse fie releul

am inteles ...o sa-i fac cat de curand o testare.

sincer ma gandesc cu teama daca e vreo bujie problema pt ca am auzit ca se pot rupe in _chiulasa_. stie cineva cum trebuie procedat corect pt a evita riscul ruperii bujiilor ???

si inca o chestie .....de ce atunci cand e cald (sa zicem peste +5 C) masina porneste normal (chiar daca ar avea probleme la bujii) ??

Link to comment
Share on other sites

1. bujiile se scot usor. daca totusi opun rezistenta, da cu spray / solutie speciala. Daca vrei sa fii fosrte sigur, mergi la reprezentanta. Nu poate costa o avere sa-ti schimbe niste bujii

2. bujiile, la temperaturile pozitive incep sa nu mai aibe un rol asa de important la pornire.

Link to comment
Share on other sites

1. bujiile se scot usor. daca totusi opun rezistenta, da cu spray / solutie speciala. Daca vrei sa fii fosrte sigur, mergi la reprezentanta. Nu poate costa o avere sa-ti schimbe niste bujii

2. bujiile, la temperaturile pozitive incep sa nu mai aibe un rol asa de important la pornire.

 

ok...multam frumos

Link to comment
Share on other sites

Am verificat uleiul (10w40) la sfaturile lui DOMI, la peste -20 cred (cam atat a fost azi noapte) si uleiul era lichid si curgea de pe joja.

 

In schimb am alta problema cu alarma viper. Sunt sigur 99% ca mi-a descuiat usile azi noapte. Stie cineva electronica, e posibil de la ger sa o fi luat razna?

Link to comment
Share on other sites

 

am inteles ...o sa-i fac cat de curand o testare.

sincer ma gandesc cu teama daca e vreo bujie problema pt ca am auzit ca se pot rupe in _chiulasa_. stie cineva cum trebuie procedat corect pt a evita riscul ruperii bujiilor ???

si inca o chestie .....de ce atunci cand e cald (sa zicem peste +5 C) masina porneste normal (chiar daca ar avea probleme la bujii) ??

daca au fost montate bujiile cu vaselina speciala nu ai de ce sa-ti faci griji

Link to comment
Share on other sites

si la mine la sfert ...am astetat sa se stinga toate becurile si inca vreo 10 sec dupa, doar ca mi-a ramas martorul de airbag prezenta pasager ... asta http://www.google.ro/imgres?q=bmw+passenger+airbag+sensor&um=1&hl=ro&biw=1280&bih=933&tbm=isch&tbnid=ji2iIcBRE9r-hM:&imgrefurl=http://bmwairbag.com/&docid=C80x09EVJwPNCM&imgurl=http://bmwairbag.com/BMWAirbag.jpg&w=774&h=558&ei=mbknT--kOIvcsgau2sW1AQ&zoom=1, am ajuns la munca am oprit si repornit motorul si a disparut (am mai patit-o de 2 ori cu frigul asta). Bine se aude mai ciudat dupa pornire si motorul timp de 20 sec, nu vibreaza sau cva de la bujii Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare ciudat altceva..

 

la voi cand e apa la jumate acum pe vremea asta , cat are apa ?! la mine nu sare de 75de grade desi acul este la jumate si am si caldura (da Alex ,ai dreptate)

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=3uMQEl9U5cI&feature=youtu.be

 

 

 

 

bine erau cam 20min de la pornire

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare ciudat altceva..

 

la voi cand e apa la jumate acum pe vremea asta , cat are apa ?! la mine nu sare de 75de grade desi acul este la jumate si am si caldura (da Alex ,ai dreptate)

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=3uMQEl9U5cI&feature=youtu.be

 

 

 

 

bine erau cam 20min de la pornire 

gelu imi zici te rog cum ai ajuns la meniul acela sa vezi temperatura la apa?

Link to comment
Share on other sites

gelu imi zici te rog cum ai ajuns la meniul acela sa vezi temperatura la apa?

 

uite aici

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Issy-tv5ObY

 

 

 

 

la mine urcam cam 83-85 grade ... dar daca o alerg 1 ora si cva prin oras merge 89-93 (tot pe BC ascuns)

 

o sa ma uit si eu la a mea dupa ce merg mai mult , la 20 de min era in zona 75 (iar la jumate pe -10 ajunge cam in 15 min), desi acul era la jumate si aveam si caldura in masina

 

 

 

 

p.s. oricum nu e bine nici ca iti ajunge la 93..

 

 

 

 

super ! :thumbsup:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Am verificat uleiul (10w40) la sfaturile lui DOMI, la peste -20 cred (cam atat a fost azi noapte) si uleiul era lichid si curgea de pe joja.

 

In schimb am alta problema cu alarma viper. Sunt sigur 99% ca mi-a descuiat usile azi noapte. Stie cineva electronica, e posibil de la ger sa o fi luat razna?

 

M-am uitat acum si in manual, stati linistiti cei care aveti in motor 10w40 (de calitate), in manual scrie ca rezista pana la -30 de grade celsius.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.