Jump to content

cum va porneste la -10?


darius_x

Recommended Posts

Ba da trebuia sa se aprinda si cel de airbag. De ala de airbag stiam de cand am luat masina din 2009(cred ca e mascat cu scotch ca nu apare la cluster test), iar cel de la ulei teoretic mergea...practic se pare ca nu mai merge(e posibil sa fi ramas nemontat de la schimbul garniturii la suportul filtrului de ulei desi a trecut multa vreme de atunci...si totusi pana azi nu mi-a sarit nici mie in ochi, probabil pentru ca de obicei sunt atent la alte lucruri care sunt niste rahaturi pe langa ce inseamna martorul de la ulei).

Inca o data se dovedeste ca acest forum imi este folositor, pentru ca daca nu faceam filmuletul cine stie cand remarcam! Multam

Stiti ce e ciudat? La mine martorul motorului (cel galben din stanga jos langa bujii) nu se aprinde cand pun contactul. Daca ii fac testul luminilor bordului se aprinde....ce va opinii?

Link to comment
Share on other sites

La mine pornirea mai grea la peste -15 grade a fost rezolvata prin schimbarea motorinei din normala in aditivata - 20 grade.Inainte dupa ce pornea la -15 grade facea toate zgomotele posibile +nor mare de fum.Cred ca cel mai probabil ingheta motorina in ia.Recomand tuturor motorina aditivata de -20 grade.

Ce motorina ai avut cand facea "figuri" ?

Link to comment
Share on other sites

E46 08/2002 320D

Vineri 03-02-2012 la -6°C ma lasat bateria care avea 9ani si 180k km, am cumparat alta noua si acum porneste normal :rolleyes:

Nu am schimbat nimic la motor in afara de filtre/role+curele, in rest totul este original de cand este facuta masina, bun asa :goodjob:

Edited by 9iuli
Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema cu releul de 100. Releul acela este releul de bujii ma gandesc, sau gresesc?

Am fost la electrician azi si i-am zis care e problema, i-am zis sa imi masare releul ala. El zicea ca trebuie sa masoare defapt daca merge curent la bujii, DAR, i s-a parut prea complicat sa ajunga la bujii pentru ca trebuie sa demontezi jumate de motor (intr-adevar e destul de naspa. dar daca vrei sa o faci, o faci). I-am recomandat sa imi caute acel releu si sa mi-l masoare ala. A zis ca nu asa trebe, ca el bujiile trebuie sa le masoare si sa ma duc la mecanic ca e treaba de mecanic. Am primit un numar, am sunat mecanicul, ala mi-a zis ca trebuie sa las acolo masina mai multe ore incat sa se raceasca bine motorul ca altfel oricum nu merge curent la bujii. Pai i-am zis si lui de releul ala afurisit, si a zis ca e treaba de electrician si de ce nu imi masoara ala iesirea daca tot is acolo. Acuma nu mai stiu ce sa zic, ce sa cred, ce trebuie masurat si cum trebuie masurat, releu, bujie, la rece, la cald, is total derutat. Pai daca bujiile trebuiesc masurate la rece, electricianul de ce a vrut sa mi le masoare la cald? De ce mecanicul imi zice ca asa nu se poate masura releul.

Mai am o aprozara langa mine, maine ma duc si la femeia aia, poate intre doi clienti ce cumpara varza imi mai masoara si nenorocitu de releu, ca vad ca nu ajung altfel de la A la B nici cu mecanici, nici cu electricieni.

Idei? Pareri in continuare? (la cald, dupa ce m-am plimbat prin oras jumate de ora, porneste perfect masina la sfert de cheie)

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema cu releul de 100. Releul acela este releul de bujii ma gandesc, sau gresesc?

Am fost la electrician azi si i-am zis care e problema, i-am zis sa imi masare releul ala. El zicea ca trebuie sa masoare defapt daca merge curent la bujii, DAR, i s-a parut prea complicat sa ajunga la bujii pentru ca trebuie sa demontezi jumate de motor (intr-adevar e destul de naspa. dar daca vrei sa o faci, o faci). I-am recomandat sa imi caute acel releu si sa mi-l masoare ala. A zis ca nu asa trebe, ca el bujiile trebuie sa le masoare si sa ma duc la mecanic ca e treaba de mecanic. Am primit un numar, am sunat mecanicul, ala mi-a zis ca trebuie sa las acolo masina mai multe ore incat sa se raceasca bine motorul ca altfel oricum nu merge curent la bujii. Pai i-am zis si lui de releul ala afurisit, si a zis ca e treaba de electrician si de ce nu imi masoara ala iesirea daca tot is acolo. Acuma nu mai stiu ce sa zic, ce sa cred, ce trebuie masurat si cum trebuie masurat, releu, bujie, la rece, la cald, is total derutat. Pai daca bujiile trebuiesc masurate la rece, electricianul de ce a vrut sa mi le masoare la cald? De ce mecanicul imi zice ca asa nu se poate masura releul.

Mai am o aprozara langa mine, maine ma duc si la femeia aia, poate intre doi clienti ce cumpara varza imi mai masoara si nenorocitu de releu, ca vad ca nu ajung altfel de la A la B nici cu mecanici, nici cu electricieni.

Idei? Pareri in continuare? (la cald, dupa ce m-am plimbat prin oras jumate de ora, porneste perfect masina la sfert de cheie)

 

La masina ta daca te duci la un tester iti spune exact ce probleme ai : bujii / releu.

 

Daca nu gasesti nici unul bun punei sa desfaca doar EGR-ul ca sa nu dai toata admisia si o sa ai loc la o bujie unde o poate masura si daca ajunge curent in fisa. Sper sa-ti fie de ajutor.

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Mie imi porneste foarte bine, bateria este la a doua iarna iar bujiile au cateva zeci de mii de km nu mai stiu exact cand le-am schimbat. Singura treaba deranjanta este ca dupa pornire din cauza bobinelor, nu mereu, incepe sa tremure si aprinde check engine. Patesc asa de vreo 3 ani, pe timp de vara se intampla foarte rar de obicei cand sta mai mult timp nepornita.

Va rog nu radeti ca nu am schimbat bobinele de atata timp dar am gasit alte lucruri de facut de fiecare data si nu de alta dar sunt 6 si nu prea ieftine.

Pe tester imi da aleatoriu, de la testare la testare, rateu aprinde pe diferiti cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

De pornit porneste bine, dar pana se incalzeste, motorul este foarte zgomotos si tremura la relanti, uleiul e de vina?

 

ce mercu' ? s-or fi saturat de frig, si seria 1 pana ieri nu avea nici o greata, insa de ieri dimineata a inceput sa o cam balbaie la pornire, nu stiu de ce si imediat dupa pornire, cateva secunde se aude de parca ar fi rupta intermediara, desi nu e... dubios, la cald pornita nu face asa. Oricum, am omorat-o prin damburi, cred ca la primavara o bag in revizie totala, ca face nevasta-mea crize ca i-am stricat masina :pardon:

 

e modul lor de a spune "da'mi bag pula in vremea voastra frate" :laugh:

 

Mai e troaca de serviciu, care e relativ noua, asa ca nu prea ma pune in dificultate la pornire, insa de vreo 2 luni a capatat niste pocnete in cutie si va trebui dusa la service, ca aoribil de condus asa... e un A6 2,7tdi destul de puturos si nici macar nu e quattro.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Mie imi porneste foarte bine, bateria este la a doua iarna iar bujiile au cateva zeci de mii de km nu mai stiu exact cand le-am schimbat. Singura treaba deranjanta este ca dupa pornire din cauza bobinelor, nu mereu, incepe sa tremure si aprinde check engine. Patesc asa de vreo 3 ani, pe timp de vara se intampla foarte rar de obicei cand sta mai mult timp nepornita.

Va rog nu radeti ca nu am schimbat bobinele de atata timp dar am gasit alte lucruri de facut de fiecare data si nu de alta dar sunt 6 si nu prea ieftine.

Pe tester imi da aleatoriu, de la testare la testare, rateu aprinde pe diferiti cilindri.

In cazul tau nu bobinele sunt de vina, nu te amagi de pomana. Pun pariu ca iti consuma si mult ulei masina. Trebuie desfacut motorul, schimbate supape si, daca ai consum de ulei, segmentat. Stiu multe 2.2 170 CP cu problemele astea. Asta a fost rezolvarea. NU schimbarea bobinelor.

Link to comment
Share on other sites

In filmulet masina(E46 316i, '99) este nepornita de 3 zile. Temperatura exterioara initial afisata este de -9, temperatura lichidului de racire este de -12, climatronicul este oprit pentru a se incalzi mai repede motorul(ceea ce se si intampla, lichidul de racire ajungand in aprox. 4 min de la -12 la 33 de grade).

Masina a fost curatata de zapada si pornita si marti cand nu am avut aparatul foto la mine si atunci nu a pornit la prima cheie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nyQ-d49wIrQ

Salut

 

Am o rugaminte: exista in acest meniu ascuns si o optiune care sa iti indice presiunea uleiului? Mie mi se tot aprinde martorul de nivel al uleiului, in conditiile in care uleiul este la nivel, si as vrea sa vad daca e senzorul defect sau chiar nu este presiune in ulei. Am un 320d / 2002 / 150 CP

 

Merci

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Eu merg pe acum pe 5w40 si imi consuma un litru in 10 mii de km. Am folosit o data 10w40 ca sa ma conving de consum si nu a consumat mai nimic. Intradevar am observat ca imi consuma cam 1,5 litri pe 5w30 si am facut trecerea la 5w40 iar un litru de ulei in 10 mii de km mi se pare mai mult decat OK.

Intreb, care este vina supapelor la rece incat poate tremura imediat dupa pornire ?

Link to comment
Share on other sites

320d din 2003

De aditivi nu zice nimeni nimic ? Eu am pus http://www.accesoriiauto.ro/aditivi-carburanti/2-aditiv-motorina.html pentru ca nu am incredere in motorina indiferent de care.

La -18 cu baterie de 1 an, releu si bujii de 3 ani nu am avut deloc probleme.

Se anunta temperaturi de -25 26 grade. Ar fi mai indicat sa las masina in garaj pentru protectie ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.