Jump to content

BH 04 ARO-E30 M5 TURBO-cea mai puternica BMW din RO


DOMY_M3

Recommended Posts

dar traim in Romania, si nu de multe ori, s-a dovedit ca inginerii romani sunt cu mult mai iluminati decat, chiar si omologii lor germani.

 

Offtopic: avem multi ingineri in tara care sunt mai buni decat cei nemti. Si asta o spun dupa ce am lucrat/lucrez in 2 multinationale.

Link to comment
Share on other sites

pai ce face RAR la noi cu o simpla omologare, i in DE o face o pasarica de la inmatriculari in DE, si costa cam 60 de euro toate actele. Efectiv isi ridica fundul de la birou si vine si i-a seriile de pe masina si le baga in calculator.

A doua treaba ar fi ca modificari de genul asta se aproba la ITP(TUV) , si nu la RAR. De fapt nici nu exista echivalentul RAR in DE.

 

In principiu firmele care fac tuning, vind kituri etc, si ocupa ele cu omologarea la TUV, fac teste pentru tot kitul pe modelul respectiv de masina etc... tu cand primesti piesele vin cu certificare TUV pentru piese (certificare e legata de piesele x pe moidelul Y, nu e un simpla certificare generala) , le montezi autorizat si te duci si iti faci inspectia tehnica.

LA inspectia tehnica (TUV) vii cu certificarea TUV a pieselor pe masina ta, cu factura de montare, tipul verifica montajul etc si totul e ok.

De exemplu asa a fost la mine cu suspensia sport. modificare relativ minora, dar trebuia facuta omologare.

De exemplu aveam acolo specificat ca la kitul meu de suspensie trebuie modificata geometria in parametrii X ca sa corespunda specificatiilor fabricantului etc... bla bla.. omologata pe caroseria E34 5H etc etc...

 

Legislatia in Romania poate fi conforma cu cea europeana, dar diavolul sta in detalii. In al doilea rand nu se aplica, nici in materie auto si nici in alte domenii.

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Una-i una, alta-i alta! Vad ca nu nu ne intelegem. Vorbeam strict despre masina din acest topic, care are o multime de modificari neomologate si nu are dreptul de a circula pe drumurile publice nici in Romania nici in alta tara! Nicaieri in lume nu poti iesi pur si simplu pe strada cu o asemenea masina.

 

Asta nu inseamna ca nu poti omologa anumite masini cu anumite modificari. Daca modificarile facute respecta anumite standarde/recomandari, masina poate fi omologata si in Romania ca masina artizanala. Dar pana nu o omologhezi, masina nu are dreptul de circulatie.

Faptul ca a fost omologata inseamna ca masina a fost verificata si nu pune in pericol pe nimeni cand iese pe drumurile publice.

 

@max38: Expresia "nicaieri in lume...in lumea ta probabil" nu este o parere diferita, ci o mitocanie gratuita. Poti avea orice punct de vedere doresti, dar nu sunt permise atacurile la persoana sau jignirile. Ataca ideea, nu persoana.

 

Cand am scris ca masina circula ILEGAL pe strada pt ca nu este omologata, toti au spus ca ....poluez topicul! Daca ma lansam in laude , eram un coleg ...PERFECT!!:LMAO:

Ma bucur ca au inteles toti ca masina este DOAR pentru circuite si curse de drag! (si asta am scris, dar ....). In plus, faptul ca face "viteji" pe drumurile publice, in plin trafic (desi nici nu are voie sa circule!!!!), il face deosebit de periculos pentru toti! Daca are chef sa percuteze vreun parapet cu masina lui artizanala, e treaba lui; dar, in trafic, sunt zeci de masini, zeci de oameni in ele, soferi in varsta sau cu experienta putina si exista oricand pericolul sa cada victime inconstientei unui sofer ..."viteaz"!

 

Dar, cum spunea pe aici un clasic in viata, "cat timp are bani de amenda" poate circula linistit! Felicitari!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu aveti ce sa faceti acasa. Aveti cate un 318i sau un 320d si il caracterizati pe omu asta care chiar face ceva pentru masina aia, investeste multi bani, pasine, timp, munca, chiar daca masina are peste 20 de ani. La cati bani a investit in masina aia putea sa-si ia o masina mult mai scumpa si mai noua decat detineti voi acum, dar a preferat sa investeasca intr-un proiect, intr-o pasiune sau cum vreti voi sa-i spuneti

Stim sa comentam, cati dintre voi nu depasiti limita legala de viteza pe DN1 sau autostrazi?

Sa va fie rusine...dar de fapt este invidie asta ca nu sunteti capabili de nimic, doar sa comentati...fi-ti si voi constructivi ca omul asta, dar e greu...avem masini noi, suntem mai presus ( de fapt va incadrati in grupul cocalarilor de detin BMW, numai pentru nume, de fala ) decat amaratul asta care are un E30, dar mult mult maicump decat masinile voastre.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Interesanta parerea ta! Plus un limbaj ..."adecvat"!

Sunt doua lucruri diferite: masina (si realizarea ei) si modul ei de folosire! Pt realizarea tehnica l-am felicitat! (citeste ce am scris si apoi considera-ma, ca pe tine, doar un cocalar cu bmw-eu!!). Pt modul de folosire l-am criticat! Daca tu vezi altfel problema, nu te sfii s-o spui; doar e forum!

Link to comment
Share on other sites

@brabdex : Ca vorbesti prostii e una, e treaba ta. Dar termina cu jignirile astea colective.

 

Si daca tot ai adus vorba de rusine, rusine ar trebui sa-ti fie tie, la cum vorbesti si cum scrii. Fara suparare, dar asta e adevarul.

 

Nu toti suntem destepti ca tine, scuza-ne, dar macar nu avem 3 c0@ie ca tine si sa-i jignim pe restu

Link to comment
Share on other sites

Aha, toti avem 318 si 320 mult mai ieftine decat e30-ul omului. Cat se poate de corect, probabil. Poate ca unii dintre noi mai cheltuim banii si pe altceva decat pe masini. Sa nu mai zic ca toti cei care au avut ceva de comentat au facut-o decent si nu au adus nicio jignire lui Domy. Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Sincer, chiar nu-ti inteleg atitudinea si, mai ales, limbajul, Brandex! Nu te-a jignit nimeni si nici nu te-a "atacat" (desi, tu ai facut-o de multe ori si ...gratuit!!).

Daca citesti tot topicul, nimeni nu l-a criticat pt realizare, ci dimpotriva! Dar, restul este criticabil!

Crezi ca, in caz de accident ( Doamne Fereste!!!), victima pe care o face praf va fi "multumita" sau impacata ca ....macar a facut-o praf un BMW de 700cp???!!!

Este o masina pentru curse pe circuit! PUNCT! Restul e ...ilegal!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

pana la urma care este diferenta intre el si altul cu orice alta masina cu ITP luat pe naspa si/sau inmatriculata pe BG, cred ca sunt si pe forum din acestia....sincer, nu am vazut intrebari de acest gen pe alte forumuri, din cauza asta citesc mai mult pe cele din US/UK decat aici, oamenii aia fac lucruri mai interesante si discuta despre modificarile aduse masinilor nu despre alte probleme care pana la urma il privesc strict pe propietar si este 100% responsabilitatea lui si el va fi si singurul care va fi tras la raspundere in caz ca incalca legea.... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

pana la urma care este diferenta intre el si altul cu orice alta masina cu ITP luat pe naspa si/sau inmatriculata pe BG, cred ca sunt si pe forum din acestia....sincer, nu am vazut intrebari de acest gen pe alte forumuri, din cauza asta citesc mai mult pe cele din US/UK decat aici, oamenii aia fac lucruri mai interesante si discuta despre modificarile aduse masinilor nu despre alte probleme care pana la urma il privesc strict pe propietar si este 100% responsabilitatea lui si el va fi si singurul care va fi tras la raspundere in caz ca incalca legea....

 

Nu este nicio diferenta! Ai dreptate! Este doar unul din cei multi care are ITP-ul luat pe spaga!

Problema este ca, spre deosebire de cei cu masini pe BG, el a facut masina artizanal (adica nu mai este masina proiectata de inginerii fabricii).

Munca si efortul financiar le apreciez, dar masina nu e pt strada! Si, in niciun caz, nu sunt de acord cu "vitejiile" din trafic (vezi filmele de pe youtube!). Asa se intampla multe accidente, asa cad victime oameni nevinovati!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.