Jump to content

termostat e60


vartocp

Recommended Posts

Cred ca am si eu acceasi problema.

Aseara, ora 20, afara -2 grade. Pornesc motorul, imi arata rezistenta de preheating, dar nu asteapta deloc si imi porneste (s-a gudurat putin la pornire, ce-i drept).

Ajuns la Bucuresti mall in maxim 20min-> apa cam pe la 60grade.

Plec dupa 3 ore, apa la 41 grade. Pana in 13 Septembrie nu trece de 70. Zic "hai frate sa mai merg sa vad, poate imi mai creste".

Mers pana la Cornetu si inapoi pe pilot automat cu 2500-3000 ture constant, cu spritzuri pana la 4000. Apa nu a trecut de 76grade.

Linitulele la bord mai jos de 4500 nu au scazut, si e prima data cand mi se intampla sa merg atat de mult si sa nu scada.

 

Este normal ???

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu ce am observat la mine la e60 in oras se incalzeste repede, mai ales daca merg incet cu ea 1-a a 2-a sau daca stau pe loc cu ea, in 10 minute e cald la maxim. Daca plec de acasa, in 2 minute ies din oras, si vin spre bucuresti 100 -120 viteza, apa se ridica f putin, si nu trece de nivelul a 4300 - 4400 rpm. Cum ajung in bucuresti, in aglomeratie imediat se ridica la nivelul maxim, si nu mai scade . E cam ciudat , in ziua in care am constatat asta erau -5 grade afara, si botul masinii era inghetat si batea vantul din fata. Oare sa aiba asa mare influenta?
Link to comment
Share on other sites

Sunteti voi siguri ca apa trebuie sa stea constant intre 85 si 90 grade? Mie linitule(de la turometru) imi scad la maxim cam pe la75 grade.

 

@jonnyy_b user_popup.png - este normal, la viteza mare sa se incalzeasca mai greu

 

@C_o_s_m_i_n user_popup.png - mie imi scad cu o liniuta, chiar 2 sub 4500.

Edited by cernica87
Link to comment
Share on other sites

Cel de motor m-a costat 220 ron Facet, cel de egr 85 ron, dar nu mai stiu ce marca ,iar pompa de care am vb am luat-o de la un prieten.Dar tind sa cred ca apompa auxiliara exista doar daca ai webasto pe masina! parerea mea schimba prima data termostatul egr.
Link to comment
Share on other sites

Foarte sensibila la temperatura mediului ambiant. Acum cateva zile au fost temperaturi de -2, -5 C si liniutele alea de pe turometru se incapatanau sa ramana in dreptul valorii de 4500rpm! Caldura functiona dar slabut, adica venea cald dar nu fierbinte.

Astazi au fost 11-12C si deja alta viata, motorul ajunge la temperatura optima rapid.

Ce sa inteleg? Sa verific termostatele sau sa ma resemnez? Imi lipseste perdeluta aia de plastic din fata radiatorului dar chiar asa importanta sa fie oare?

Edited by black_13
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Poate ma ajuta si pe mine in final cineva...la masina mea, e60 525d, doar daca stau pe loc cu ea vreo jumate de ora, se ridica apa la motor cam la 90 grade, si nu mai scade. Daca merg cu ea ...pot sa merg si 2 ore , tot nu se ridica la maxim apa...undeva la maxim 65-70 grade. Doar daca merg bara la bara se mai ridica... daca am viteza ....nici ca se mai ridica la maxim.Care termostat sa fie de vina ?
Link to comment
Share on other sites

@jonnyy_b - nu trebuie sa intrebi de nspe ori pe forum. Odata este suficient!

 

Iar in al doilea rand, nu puteam ghici pe forum care din cele 2 termostate este de vina... Du-te la un service daca vrei sa stii sigur.

 

:excl: Cat despre cum sa verifici care ar putea fi de vina, deja ai postat in topice unde scrie cum sa faci!

Link to comment
Share on other sites

@jonnyy_b citeste si unde ai postat mai devreme,raspunsurile sunt si acolo http://www.bmwclub.ro/forums/topic/91686-termostatse-incalzeste-greu/page__st__60

 

dar daca vrei neaparat o centralizare pe scurt a datelor expun aici:

 

termostat EGR- daca opune rezistenta mare cand sufli in el si aerul trece foarte greu e ok, dar daca trece usor ca printr-o teava goala atunci e blocat pe deschis.

 

termostat principal- trebuie ca furtunul de la radiator spre termostat (este cel din stanga jos) sa se incalzeasca doar dupa ce temperatura urca la 88-90 grade -de ex la mine fiind defect se incalzea deja la vreo 60 grade-

 

si nu uita sfatul lui Bala sa mergi la un service.

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 years later...

Buna tuturor am un e60 din 2009 cu motoru n47 de 177 de cai dar am o problema,la fisa care merge la ventilatorul de la radiator nu am cei 12volti si ca urmare ventilatorul nu porneste,am verificat toate sigurantele si releele totu oke si nimic,am incerct sa dau curent la ventilatoru 12v dar nu face absolut nimica ma puteți ajuta cu o idee ceva ce ar putea fi,am verificat toate masele ce le am vazut si nimica,nivelul la antigel e oke deci????si mai normal cand pornesc clima ventilatorul ar trebui sa mearga doar ca la o viteza foarte mica ?????va mulțumesc anticipat 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.