Jump to content

Se tureaza singur motorul la pornire


Recommended Posts

salut.

am un bmw318is din 92. de la un timp am niste probleme ciudate cu masina...

1. cand o pornesc, se tureaza singura direct in 2000 de rotatii apoi scade la 200-300, iar se duce in 2000 , iar scade 200-300 apoi moare motorul, doar daca o ajut cu acceleratia se mentine constant turatia dar e peste 1500. tin sa mentionez ca nu face asta la fiecare pornire...se intampla la cateva zile.

 

2. in timp ce merg...sa zic ca am 50 de km/h pur si simplu masina nu mai trage si scade viteza chiar daca bag piciorul in aceleratie la maxim, si ajung sa merg cu 10-20 km/h si merg in suturi...se opreste, apoi accelereaza, iar se opreste si tot asa, toate astea incercand sa accelerez cu pedala la maxim. mentionez din nou ca nici asta nu se intampla mereu, tot la intervale de cateva zile

 

astept pareri ce ar putea avea... Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

vezi cum se comporta cu mufa de la debitmetru scoasa.

 

+1

Incearca sa scoti mufa si mergi 20-30 km. asa, apoi spune cum se manifesta.

 

am uitat sa zic ca nu da caldura deloc...temperatura apei e buna, apa la nivel etc dar caldura deloc...numai aer rece baga...

 

Ar trebui sa spui la ce temperatura se ridica (?) lichidul de racire. Scuze, am vazut ca ai precizat ca temperatura e buna ... mai raman doua variante : caloriferul de la aeroterma infundat sau clapeta cald/rece blocata.

Edited by gutu.ion
Link to comment
Share on other sites

vezi cum se comporta cu mufa de la debitmetru scoasa.

 

La tipul lui de debitmetru (VANE) se poate merge cu conectorul debransat?

 

1. cand o pornesc, se tureaza singura direct in 2000 de rotatii apoi scade la 200-300, iar se duce in 2000 , iar scade 200-300 apoi moare motorul, doar daca o ajut cu acceleratia se mentine constant turatia dar e peste 1500. tin sa mentionez ca nu face asta la fiecare pornire...se intampla la cateva zile.

2. in timp ce merg...sa zic ca am 50 de km/h pur si simplu masina nu mai trage si scade viteza chiar daca bag piciorul in aceleratie la maxim, si ajung sa merg cu 10-20 km/h si merg in suturi...se opreste, apoi accelereaza, iar se opreste si tot asa, toate astea incercand sa accelerez cu pedala la maxim. mentionez din nou ca nici asta nu se intampla mereu, tot la intervale de cateva zile

 

Vali, curata regulatorul de ralanti (7) cu un spray de curatat carburatoare si asigura-te asa cum zicea un coleg mai sus ca ai in ordine furtunul ala gros si gofrat (4) care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie. Verifica toate furtunele (inclusiv 11 si 12) sa fie in ordine. Eventual curata clapeta din corpul de acceleratie...chiar si preventiv (vezi ca este un DIY cum se face)

Edited by DanS
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cum au zis si baietii mai sus

1. Verifica in primu rand debitmetru (scoti mufa)

2. Verifica daca masina trage aer fals pe undeva (cot admisie, furtune ICV, PCV)

3. Cel mai probabil nu baga caldura din cauza caloriferului infundat sau a valvei electrice care nu deschide(butoiasul ila mic in care intra furtunele de apa)

4. Dupa ce se incalzeste motoru la 90C si mergi cativa kilometri cu ea, opreste si verifica daca miroase a benzina in spate....asta in cazul unui amestec bogat ar trebui sa se simta.

 

bafta si sa ne zici ce ai rezolvat !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cum au zis si baietii mai sus

1. Verifica in primu rand debitmetru (scoti mufa)

 

Nu cumva debitmetrul lui are o clapeta care in momentul in care-i scoti conectorul (care-i zici tu mufa) se inchide? E cam veche masina ca sa suporte testul asta...Nu ma pricep dar am citit pe undeva si ma gandesc ca ar sta treaba cam asa in cazul asta..

La punctul 3 sunt convins 100% ca ai dreptate...mai ales valva aia...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cumva debitmetrul lui are o clapeta care in momentul in care-i scoti conectorul (care-i zici tu mufa) se inchide? E cam veche masina ca sa suporte testul asta...Nu ma pricep dar am citit pe undeva si ma gandesc ca ar sta treaba cam asa in cazul asta..

La punctul 3 sunt convins 100% ca ai dreptate...mai ales valva aia...

stiu ca sunt 2 tipuri, cu filament si cu clapeta. Indiferent ca e scoasa mufa sau nu clapeta aia se misca.

Ar trebui sa mearga pe un amestec default daca ii scoti mufa. In cel mai rau caz daca nu are asa ceva nu va porni masina....desi ma indoiesc.

Link to comment
Share on other sites

bine ar fi sa gaseasca unul similar si sa faca o proba. Este neconcludent testul cu scoaterea terminalului...Acum depinde si de alte chestii...La modelul asta se poate "regla" cate ceva...Sunt cazuri in care se umbla aiurea acolo si il termina...Mai poate sa se fi format un prag de la clapeta in corpul debitmetrului..Clapeta are 2 lagare (sus si jos) care in timp capata uzura si nu mai lasa clapeta sa stea in pozitia normala..atunci freaca in corpul de aluminiu si formeaza un prag care deasemeni poate sa dea ceva probleme in acceleratie (asta se vede daca misti putin cu degetul clapeta aia)

Vedem noi ce gaseste....Eu unul merg pe furtune si ICV murdar

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

La tipul lui de debitmetru (VANE) se poate merge cu conectorul debransat?

 

 

 

Vali, curata regulatorul de ralanti (7) cu un spray de curatat carburatoare si asigura-te asa cum zicea un coleg mai sus ca ai in ordine furtunul ala gros si gofrat (4) care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie. Verifica toate furtunele (inclusiv 11 si 12) sa fie in ordine. Eventual curata clapeta din corpul de acceleratie...chiar si preventiv (vezi ca este un DIY cum se face)

 

 

deci furtunul 4 este varza...e taiat aproape de tot...e strans cu o coronita de aia si a crapat aproape toata circumferinta pe lenga coronita, se mai tine intr-o bucatica...

inca nu l-am schimbat sa va zic daca s-a rezolvat...o sa trec pe la dezmembrari zilele astea sa cumpar unu si o sa-l schimb si revin cu un reply.

 

mentionez ca am si instalatie de gpl montata pe masina...si de cand imi face fazele astea nu imi mai merge nici gplu'. se poate sa fie tot din cauza asta??

Edited by v4lly
Link to comment
Share on other sites

deci furtunul 4 este varza...e taiat aproape de tot...e strans cu o coronita de aia si a crapat aproape toata circumferinta pe lenga coronita, se mai tine intr-o bucatica...

inca nu l-am schimbat sa va zic daca s-a rezolvat...o sa trec pe la dezmembrari zilele astea sa cumpar unu si o sa-l schimb si revin cu un reply.

Sa fi atent ce iei de la dezmembrari. Posibil sa fie imbatranit cauciucul si patesti acelasi lucru, asa ca ia mai bine unul nou. Eu unul nu stiu daca rezolvi complet dar ceva in bine sa va schimba cu siguranta. Curatarea regulatorului de ralanti nu are deasemeni ce sa strice si mai ales ca verifici si furtunele alea 2 la el.

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

Salut, am un bmw seria 3 320i, motor 2.0 benzina 110kw/150cp, 2005 an, pornesc masina și se accelerează singura de la 1000/1200 de ture și dacă o las un minut îmi moare motorul, menționez ca e automata, dacă o ajut cu accelerația merge doar pana în 1600 ture și dacă dau sa plec cu ea, merg în 1600 ture cu 15 km pe ora și merge în șuturi, scoate și un fum alb cu miros de benzina destul de puternic. Știe cineva ce poate sa fie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.