Jump to content

DIY MONTAJ PADELE E90


GABI BMW 3

Recommended Posts

Ok. Banuiam! Concluzia (incercata deja) este ca NU se pot activa padelele pe E9X cu 4 cilindri (benzina sau diesel). Doar pe motoarele cu "6 in linie"!

 

GRESIT.

 

Se pot activa padelele pe e9X pe toate motoarele ce vin cu cutie automata. Tutorialul de aici este preluat de pe e90 post unde sunt 2 sau 3 topicuri cu e92 si e90 2.0 Diesel pe care s-au pus padele.

 

Nu aveti nevoie decat de volan cu padele si 2 fire de 1 metru. fara adaptoare burgertuning si alte balarii de 200 de dolari. Daca masina este mai noua (am impresia ca dupa 2007 2008) va schimba si din D nu numai din DS.

 

deci repet. NU ESTE NEVOIE SA AI MOTOR IN 6 CILINDRI.

 

Este in schimb nevoie sa aveti comenzi pe volan. Eu unul m-am blocat pentru ca neavand comenzi pe volan nu am mufele de la Multifinction in care sa leg padelele si deci nu am cum sa trec semnalul pe partea cealalta fara sa schimb "steering column switch unit" care e 400 de euro.

 

Discutia, in continuare, o fac pentru E 90. Nu cunosc cum e la alte modele.

Problema este ca NU e doar ...electric! Asta am discutat si eu cu specialistul de la BMW: nu putem trage, pur si simplu, fire si sa-l alimentam? Raspunsul este : NU! Nu este DOAR o actionare electrica; este un semnal gen : 01001011100....si NU un simplu (+) si (-). Acest semnal trece prin calculator si apoi.....etc. Deci, nu exista o rezolvare strict electrica! repet: au incercat tot ce se poate , timp de 2 saptamani. La Bavaria, la Otopeni. Chiar au "mintit" calculatorul introducand un cod de pe un 330 dA. Nici gand!

 

 

Eu cred ca cei de la BMW au incercat sa iti treaca semnalul prin ECU. Solutia din tutorialele de pe e90 post este sa legi PUR SI SIMPLU cele 2 fire care pleaca de la padele (impamantarea fiind facuta in volan)la cutia de viteze in mufa albastra de sub schimbatorul efectiv. In felul acesta functioneaza tutorialele. Asta implica sa TAI firele care intra in mufa albastra ca sa te poti lega pe ele sau sa le intepi.

 

Sunt sigur ca inginerii de la BMW unde ai fost tu au ezitat sa iti lege asa ceva direct in cutie si fara ECU, motiv pentru care pot exista problemele de soft de care zici.

 

Daca esti dispus sa incerci sa legi direct sunt aproape sigur ca o sa iti functioneze, cu conditia sa ai comenzi pe volan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Adevarul ca si eu vazusem un tutorial in care pusesera padele pe 2.0 4 cyl.

 

Btw, daca s-o putea schimba din padele si in D, cutia o sa stie sa-ti mentina optiunea ta (expl daca cutia alege sa mearga cu 1200rpm si eu schimb o treapa in jos din padele, s-o duc la 1500+ rpm ... cutia va ramane asa, nu va schimba din nou?)

Link to comment
Share on other sites

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=246114&highlight=paddles

 

Uite omu cu 320d cu padele....

 

va spun sigur ca am citit toate prostiile pe tema asta...

 

Erau aceleasi discutii ca aici... service BMW nu au reusit activarea padelelor pentru ca ei au incercat metoda crestina de a baga mufele in locul potrivit, de a trece semnalul prin ECU si de a-l duce inapoi in cutie ca la 6 in linie.

 

Solutia pe care au gasit-o astia pe celelalte forumuri a fost pur si simplu sa le legi la cutie, fara ecu fara resoftare.

 

Daca iti cumperi un volan cu padele si comenzi pe el nici nu mai ai nevoie de prima parte a tutorialului pentru ca sunt deja conectate padelele la mufa de multifunction...eu din pacate nu am in ce sa bag mufa aia, dar daca as avea comenzi ar trebui sa fie in regula.

 

C.sainz...ai incercat si metoda directa din tutorial, daca nu iti sugerez cu caldura sa o faci! Eu am reusit sa nu tai nimic la mufa de la cutie, doar am scos pinii care imi trebuiau si cu ajutorul unor mufe de pe placa de baza a unui PC am facut o conexiune acolo...deci pot sa le pun inapoi cum erau. La mine ramane totusi problema cealalta cu volanul ca nu am unde sa bag mufa de la comenzi....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=246114&highlight=paddles

 

Uite omu cu 320d cu padele....

 

va spun sigur ca am citit toate prostiile pe tema asta...

 

Erau aceleasi discutii ca aici... service BMW nu au reusit activarea padelelor pentru ca ei au incercat metoda crestina de a baga mufele in locul potrivit, de a trece semnalul prin ECU si de a-l duce inapoi in cutie ca la 6 in linie.

 

Solutia pe care au gasit-o astia pe celelalte forumuri a fost pur si simplu sa le legi la cutie, fara ecu fara resoftare.

 

Daca iti cumperi un volan cu padele si comenzi pe el nici nu mai ai nevoie de prima parte a tutorialului pentru ca sunt deja conectate padelele la mufa de multifunction...eu din pacate nu am in ce sa bag mufa aia, dar daca as avea comenzi ar trebui sa fie in regula.

 

C.sainz...ai incercat si metoda directa din tutorial, daca nu iti sugerez cu caldura sa o faci! Eu am reusit sa nu tai nimic la mufa de la cutie, doar am scos pinii care imi trebuiau si cu ajutorul unor mufe de pe placa de baza a unui PC am facut o conexiune acolo...deci pot sa le pun inapoi cum erau. La mine ramane totusi problema cealalta cu volanul ca nu am unde sa bag mufa de la comenzi....

 

Pai, de ce o recomanzi cu ..."caldura"??? :LMAO: Daca NU ai incercat-o, de ce crezi ca va functiona?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca pentru majoritatea celor care au incercat a functionat...daca vrei sa incerci bine, daca nu nu.

 

Ti-am recomandat cu caldura pentru ca tu te-ai blocat pe la inceputul povestii celor care au facut tutorialele....si ei au intrebat la BMW si nu exista nici un retrofit, deci nici posibilitatea de codare probabil...in schmib ei au trecut peste chestia asta prin metoda de acolo...ai putea sa o faci si tu.

 

Pun pariu ca si in cazul tau va functiona si vei avea o surpriza cand vei vedea ca merge...asta daca vrei normal.

 

Iti inteleg pe de alta parte si reticenta, avand in vedere timpul deja pierdut cu povestea asta cu niste specialisti nu pe baza unui tutorial cu 3 poze...

 

daca vrei sa le faci sa mearga acum stii macar ce ai putea incerca

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca rezolvi sa ne dai si noua de veste....si rusului de la bavaria evident:))

 

Daca nu ai FACUT tu si nu ai REZULTATE, nu cred ca e cazul sa fii ironic!!! "Rusul de la Bavaria" are scoala, cursuri si training-uri la BMW in electronica de pe masini cat nu avem noi toti, l un loc!! DACA si CAND vei avea si tu, poate o sa-ti permiti vreo ironie! Pana atunci, insa, .....

Iar, ceea ce face Bavaria, "rusul" sau orice alta reprezentanta este metoda "ortodoxa", adica prin reprogramarea softului. Niciun dealer nu accepta reparatii/modificari care NU sunt in manualul BMW sau piese/repere care NU SUNT DE ORIGINE!(incepand cu kit-ul exterior si terminand cu ...ce vretivoi!)

Ceea ce propune colegul Robert este total neortodox, prin legarea catorva fire! Daca reuseste sa le activeze, sunt interesat si eu! Dar, NU este o operatiune ageeata de BMW!!!

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai FACUT tu si nu ai REZULTATE, nu cred ca e cazul sa fii ironic!!! "Rusul de la Bavaria" are scoala, cursuri si training-uri la BMW in electronica de pe masini cat nu avem noi toti, l un loc!! DACA si CAND vei avea si tu, poate o sa-ti permiti vreo ironie! Pana atunci, insa, .....

Iar, ceea ce face Bavaria, "rusul" sau orice alta reprezentanta este metoda "ortodoxa", adica prin reprogramarea softului. Niciun dealer nu accepta reparatii/modificari care NU sunt in manualul BMW sau piese/repere care NU SUNT DE ORIGINE!(incepand cu kit-ul exterior si terminand cu ...ce vretivoi!)

Ceea ce propune colegul Robert este total neortodox, prin legarea catorva fire! Daca reuseste sa le activeze, sunt interesat si eu! Dar, NU este o operatiune ageeata de BMW!!!

 

Cu stima

 

robert probabil propune acelasi lucru ca tutorialul. Sunt ironic cu serviciile oferite de bavaria in general. Nu ma intereseaza pregatirea lor atata timp cat rezultatele sunt la fel de "bune"....ca ale mele :))

 

nu te ataca asa...ti-am spus mai devreme exact ca nu e o operatiune tocmai ortodoxa si sigur nu e agreata de vreun dealer.

 

Diferenta pana una alta este ca tu ai venit aici fiind convins chiar de cei de la bavaria ca nu se poate si ai plecat cu o posibila solutie...aplic-o daca vrei...si spune-ne cum functioneaza.

 

Eu am spus-o si o repet, imi lipsesc conectorii din coloana de volan si trebuie schimbata cu totul,in rest sunt sigur ca va functiona si la 4 cilindri...de aici lipsa mea de rezultate. Afirmatia mea nu e predeterminata de experienta mea ci de experienta celor care au reusit pana acum. Nu am spus-o din vreo pozitie de superioritate...eu am incercat si nu am reusit dar sunt convins de acuratetea informatiilor prezentate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

robert probabil propune acelasi lucru ca tutorialul. Sunt ironic cu serviciile oferite de bavaria in general. Nu ma intereseaza pregatirea lor atata timp cat rezultatele sunt la fel de "bune"....ca ale mele :))

 

nu te ataca asa...ti-am spus mai devreme exact ca nu e o operatiune tocmai ortodoxa si sigur nu e agreata de vreun dealer.

 

Diferenta pana una alta este ca tu ai venit aici fiind convins chiar de cei de la bavaria ca nu se poate si ai plecat cu o posibila solutie...aplic-o daca vrei...si spune-ne cum functioneaza.

 

Eu am spus-o si o repet, imi lipsesc conectorii din coloana de volan si trebuie schimbata cu totul,in rest sunt sigur ca va functiona si la 4 cilindri...de aici lipsa mea de rezultate. Afirmatia mea nu e predeterminata de experienta mea ci de experienta celor care au reusit pana acum. Nu am spus-o din vreo pozitie de superioritate...eu am incercat si nu am reusit dar sunt convins de acuratetea informatiilor prezentate

 

Dar, nu ma ..."atac" in niciun fel! :smile: Nu suntem rude, amici etc(cu cei de la BMW)! Dar, intotdeauna, am respectat munca, pregatirea/calificarea si rezultatele fiecaruia!

Revenind la topic, eu am fost si SUNT convins ca NU SE POATE "legal", "ortodox", adica - in conformitate cu "cartea" BMW! Asta am spus! Si, am adaugat, ca mai vand unii "solutii" miraculoase, soft, dar ..... (am atasat si link-ul si v-am invitat sa-i contactati; eu am facut-o si am primit numai ...ineptii!!).

Dar, daca se poate rezolva "electric", o sa fac si eu!

Am vb deja cu Robert si astept rezultatele lui la masina ta!

Bafta!

Edited by c.sainz
Link to comment
Share on other sites

Adevarul este ca e o adevarata placere sa stai cu mainile pe volan si sa schimbi din padele treptele, asta la drum lung nu si in bucuresti :D

Fireste!! Nu inteleg DE CE spui ca ar fi mai rapida schimbarea, dar -daca reusesti sa le rezolvi - o sa vad!

Link to comment
Share on other sites

Cand schimbi + - de la schimbator ai o mica intarziere, la padele schimbul se face instant. O sa vezi ;)

N-are cum sa fie mai rapida pentru ca sunt pur si simplu puse in paralel firele si actioneaza acelasi contact.:frantics:

Link to comment
Share on other sites

Chiar este, cand schimbi manual din schimbator 1-2-3-4 ai intarzieri ca trebuie sa revii cu maneta la jumatate sa poti schimba mai departe in sus ( sau jos), pe cand la padele poti trage consecutiv.

 

Cu cea mai mare placere ti-as oferi un test dar stiu ca esti departe :D

Pe mine nu m-ai chema!!! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Chiar este, cand schimbi manual din schimbator 1-2-3-4 ai intarzieri ca trebuie sa revii cu maneta la jumatate sa poti schimba mai departe in sus ( sau jos), pe cand la padele poti trage consecutiv.

 

Cu cea mai mare placere ti-as oferi un test dar stiu ca esti departe :D

 

 

 

Mersi de invitatie , doar ca inca n-am motor din ala minunat care urca in ture asa repede, incat sa fiu nevoit sa-mi pun problema ca pierd timp daca misc maneta 1 mm , si n-apuc sa schimb vitezele la timp.

Lasand la o parte faptul ca ajunsa in turatia maxima cutia schimba singura si sus.:good:

Link to comment
Share on other sites

Eu am montat pe masina mea si merg perfect ( chiar schimba mult mai repede vitezele ). Deci se pot monta pe orice masina cu, cutie automata. ;)

 

 

 

 

adica pe e46 ??! :)

 

 

 

deci repet. NU ESTE NEVOIE SA AI MOTOR IN 6 CILINDRI.

 

 

 

eu eram convins de asta :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.