Jump to content

520i M50 24v '91 duduie ca dieselul


Recommended Posts

cand ai pus benzina? ce benzina? de unde? vine ca lumea benzina? filtrul e OK? ai zis ca e schimbat deci ai umblat pe acolo, vezi sa nu fi gatuit ceva din neatentie... filtrul de aer e OK pus? nu obtureaza nimic? ai miscat altceva cand ai umblat la filtru?

 

oricum, specialist eu nu sunt dar doresc doar sa te incurajez... o sa mearga OK cat de curand... o sa vezi... ia-o metodic si verifica chestiile banale... alea sunt cele care dau cele mai mari batai de cap...

144087[/snapback]

Am pus benzina in mod constant cand ajunge acul la 20 de litri in rezervor... asa am ramas cu un fix de cand am avut pe mana de la firma unde lucram un hyundai care papa benzina grupa mare...

Am pus benzina de la OMV cand mi-a dat primele semne ciudate... se smucea cand acceleram... parca nu accelera rapid... apoi am pus de lukoil si de la agip... cel mai bine a mers cand am pus de agip... filtrele sunt schimbate de o saptamana ... ar fi facut din primele zile... nu dupa o saptamana in care am mers aproape 1.000 km sau chiar mai mult...

azi dupa ce am pus bobina a dat semne de viata... am curatat clapeta de acceleratie a mers bestial... am oprit motorul am stat doua ore si cand am plecat, dupa 2 km facea la fel... acu nu mai smuceste dar trepideaza iar... nu la fel ca pana la schimbarea bobinei dar trepideaza... si da rateuri pe evacuare... parca e motor de curse... imi vine sa mor... si cand accelerez in treptele joase... tremura un pic... cand ajunge pe la 50-60 la ora merge mai bine....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Verifica daca nu este apa in computerul de injectie.

Daca are sonda lambda,decupleaz-o si mergi asa,vezi daca apare vreo schimbare.

144095[/snapback]

Cum verific chestia cu apa in computerul de injectie?

Sonda lambda decuplata nu apare nici o schimbare... am facut si asta...

Link to comment
Share on other sites

Imprumuta si tu un debitmetru de la cineva cu motor la fel, vezi daca mai face asa.

144094[/snapback]

Asta am facut de prima oara... si facea la fel... ciudat e ca dupa schimbul bobinei si curatat clapeta a mers ok... dupa care iar a facut... deci pare ceva de acolo de la aprindere ... combustie... naiba ca e ceva de pe acolo... dar nu-mi trece prin cap ce ar putea fi...

Link to comment
Share on other sites

Lasa ca scrie BMW :) ,de ce firma sunt produse?

 

O poza, ceva?

Si verifica si releul de injectie,tot acolo,in cutie :blink: ,de cine este facut,Siemens sau ..am uitat numele :)

144107[/snapback]

Atat scria pe bobine... BMW si anul 1991... Creca sunt alea din fabrica... ca sunt 4 la fel ... si erau alelalte 2 Bremi... Si acu sunt 5 BMW si 1 Bremi... releul de injectie sa mor de stiu de cine-i facut... cand am luat masina acu 3 luni si ceva eu eram paralel cu ce inseamna BMW si nu stiu... habar nu am de cine e facut releul de injectie...

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa fac dimineata in felul urmator... sa ma corecteze cineva daca gresesc... (acu e noapte si e tarziu... n-am ce sa fac...)

1. decuplez borna de la baterie sa se reseteze calcu sa stearga toate erorile si cat las masina fara baterie juma de ora fac urmatoarele...

2. verific la filtrul de aer... daca e montat ok... daca nu cumva nu e etans capacul etc si poate intra aer cu mizerie...

3. ma uit in clapeta de acceleratie... daca s-a adunat mizerie iar pe acolo... inseamna ca e de la filtru si debitmetru... (desi am probat cu alt debitmetru care merge ok pe masina la fel)

4. scot toate bobinele, mai verific o data toate bujiile, sa nu am ulei sau ceva pe acolo sa fie nearse, etc, dupa care foiesc bobinele intre ele pana le sar fulgii, le pun pe alte pozitii decat cele de pe care le scot si verific si fisele sa nu dea cumva masa sau ceva... (poate sunt rupte izolatiile, ma rog)

5. scot releul ala de care zice Bavaria si il pun pe masina asemanatoare sa vedem cum face...

6. ma uit la filtrul de benzina daca furtunasele de acolo sunt stranse ca lumea, daca nu cumva au crapat, sau poate, cine stie, sunt gatuite de ceva sau intepate (desi nu curge benzina sub masina si nu face probleme la mai mult de 50-60 km/h, dar sa fiu sigur ca nu-i nici de aici)

7. verific nivelul la ulei, poate consuma, poate etc... cine o sti ce naiba are...

8. repun totul in functiune si vad ce fel se comporta.

9. ma duc dupa alte bobine si schimb si ultimul bremi care mi-a ramas in caz ca tot merge prost...

10. mai are cineva alte sugestii?

 

P.S.: de ce mama masii nu mi-a aparut totusi nimic pe tester iar noxele sunt ok? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pune niste poze,sa vada toata lumea ce releu si ce bobine ai. :)

Edit

 

Mi-am amintit,sa nu fie "May und Christ"

144113[/snapback]

 

Poze pun dimineata acu... nu s-ar vedea nimic ce pozez la intunericul de afara...

 

Daca e "May und Christ" ce se intampla? Asta e vreun brand sau ce anume ca nu suna foarte cunoscut si nici prea ok.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu vreau sa fac dimineata in felul urmator

144114[/snapback]

 

 

 

Pune 6 bobine de la alta masina,releul,computerul de injectie(pe rand).

Daca sunt firma de care ti-am spus mai sus,schimba-le fara nici un regret :)

Verifica presiunea de benzina.

Si ultima operatie,dar foarte importanta si ea,verifica filtrul de carbune activ(daca exista pe masina),sa nu fie plin de benzina,verifica valva de la filtrul de carbune.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...189&hg=13&fg=15

 

 

piesa 1 si langa,filtrul

 

Asta daca nu reusesti cu verificarile pe care ti le-ai propus :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pune 6 bobine de la alta masina,releul,computerul de injectie(pe rand).

Daca sunt firma de care ti-am spus mai sus,schimba-le fara nici un regret :)

Verifica presiunea de benzina.

Si ultima operatie,dar foarte importanta si ea,verifica filtrul de carbune activ(daca exista pe masina),sa nu fie plin de benzina,verifica valva de la filtrul de carbune.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...189&hg=13&fg=15

piesa 1 si langa,filtrul

 

Asta daca nu reusesti cu verificarile pe care ti le-ai propus :blink:

144116[/snapback]

Nu prea inteleg unde vine piesa 1.... adica pe unde ar putea veni...

motorul e BMW206S1...

Link to comment
Share on other sites

Este o firma care a produs prin anii 90 bobine ptr BMW.Si s-au stricat :blink:

144117[/snapback]

pai si cum imi pot da seama daca sunt facute de firma aia?

 

Imi vine sa ma duc acu la masina si sa ma uit... sa vad daca e de la May si cum dracu ii mai zicea...

Link to comment
Share on other sites

Au o sigla mica ,patrata,si scrie acolo firma.

Nu imi amintesc foarte bine,daca pui o poza le recunosc.

144122[/snapback]

Daca zici ca scrie firma pe ele... sigur nu sunt de la aia... pe bobinele alea nu scrie nici o firma nimic... dar absolut nimic....

Scrie in ordine...de sus in jos

BMW si mai spre dreapta cifra 2

apoi codul 1 703 359

apoi e spatiu

apoi 11 856

Made in Germany

si o data din anul 1991 dar nu mai stiu exact care data adica ce zi si ce luna...

 

Si filtrul ala de carbune activ... tot nu imi dau seama unde vine exact... tre sa fie cumva prin zona clapetei de acceleratie sau unde... ma uit la schema la care ai dat linkul si nu realizez la ora asta pe unde ar fi pozitionata piesa 1

 

 

Later edit: pe bobina care am pus-o azi scrie acolo in dreptul BMW pe primul rand cifra 3... nush daca are vreo importanta....

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.