Jump to content

Orori de prin service


Recommended Posts

Observati ceva in neregula cu masina asta ?

 

 

BMW venit pentru echilibrare roti. Proprietarul nu stia de problema si nici n-a fost foarte dornic sa il schimbe...

Cati din astia n-ati vazut si voi in trafic (sau chiar la intalniri, nu dam nume etc etc ) ?

http://s17.postimage.org/6j141r8of/89253.jpg

http://s17.postimage.org/5fgzpso1b/2889224.jpg

 

Reparatie la un BMW. E asa de bine facuta incat marginea sasiului se sprijina pe arc.

Proprietarul reclama faptul ca ii fuge spatele.... :fear:

 

 

 

7 d'astea am schimbat in 2011 + 7 jante de aliaj - ( ma rog ... ultimele 2 sunt in curs de schimbare - s'a intamplat in decembrie cand cautam un numar de telefon in agenda si eram mai putin atent la drum - la 60km/h pe soseaua dintre targul vitan si centura ) ... cauciucuri care au avut maxim 4-5k km ... le'am trimis pozele alora cu rovinietele ...

 

ciudate rau runflaturile astea ...

Link to comment
Share on other sites

(luata de pe un site de prezentare a unui service de geometrie/roti)

 

e posibil ca poza respectiva sa fie facuta.. special .. pt prezentare ... adica hai sa facem poze... nu neaparat sa realizeze geometria...

 

foarte tare topicul .. astept cu nerabdare poze noi :)

Link to comment
Share on other sites

Evident ca asta a fost scopul, dar dovedeste lipsa de profesionalism din partea lor.

 

Brat de Astra. Curios e ca nu pare lovit, cel putin dedesubt nu are semne de contact... posibil defect de fabricatie.

 

http://s17.postimage.org/eq2fjfmpr/444274.jpg

http://s17.postimage.org/5trnfhw3j/44315.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai toate serice-urile pot posta astfel de poze. In afara de revizii te duci la service cand ai o problema, drept urmare e ceva stricat la masina. Acum ca o depistezi problema la timp sau dupa 2 ani este o chestiune ce tine de sofer. Daca dupa un drum la Mega Image (de ex) dai intr-o groapa si la urmatorul drum in afara orasului simti o trepidatie in volan, te opresti la o vulcanizare sa vezi daca e vreo problema cu echilibrarea rotilor. Daca este vreo galma la interior si nu ai vreo 800-1000 ron la tine ca sa iei un cauciuc nou pe 18" (ca era TT si sigur nu are roti de 16) e vreo problema ca nu iti cumperi pe loc?

Mergeti din luna in luna la service sa va masoare carnea bucsilor cu sublerul? -Veniti peste inca 2 saptamani ca sa vedem daca nu cumva s-a tocit peste toleranta admisa! :))

Asta este o mentalitate gresita din punctul meu de vedere sa ii judeci pe oameni dupa niste poze, nici unul dintre proprietari nu si-a facut-o cu mana lui, sunt pur si simplu intamplari.

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Offtopic:

Service-ul e unul de geometrie, posturile ce implica mecanica reprezinta defecte observate "intamplator" si/sau care impiedica realizarea unor masuratori corecte ale unghiurilor (deci soferul nu stie de aceste probleme, nu a venit la service sa repare masina).

Cu unele mici exceptii, toate cazurile de anvelope prezentate au ca vina in primul rand proprietarul/soferul - care isi risca viata lui si a celorlalti. Nu poti sa te urci in masina cu anvelope uzate pana la sarma/neuniform samd si sa nu realizezi. 90% din cei prezentati aici habar n-aveau de uzura, 5% nu au vrut sa schimbe anvelopele nici dupa ce li s-a prezentat situatia si doar ultimii 5% au cumparat pneuri noi. N-am pus toate cazurile cu anvelope pentru ca par plictisitoare, dar erau nenumarate.

Ontopic:

- talonul unei anvelope taiat de masina de dejantat din cauza incompetentei lui Dorel

http://s13.postimage.org/6t5lfmydz/416149.jpg

http://s13.postimage.org/9oiomi2dz/444274.jpg

http://s13.postimage.org/6qlpssuqf/205.jpg

Edited by .Bogdan
Link to comment
Share on other sites

Am inteles scopul topicului dar ma refeream la comentarii: soferi inconstienti care isi pun viata in pericol dar si a celorlalti participanti la trafic. Parca si-a spart roata singur (sau si-a rupt vreun brat/pivot/conducta de frana) si a mers la service doar ca sa isi puna viata in pericol.

Orori de prin service = problemele "grave" ale masinilor ce ajung la service pentru reparatii (corecteaza-ma daca gresesc), adica ceva obisnuit, ca la reprezentanta te duci doar pentru revizie si reparatii pe CASCO.

 

 

...am uitat o paranteza

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Am o pana, va rog sa va uitati putin la problema.

Domnule, cauciucul asta nu mai poate fi reparat.

De ce ?

Ati condus masina pe pana.

Nu, n-am condus-o. Asa l-am gasit dupa ce m-am intors de la cumparaturi.

Probabil ati facut pana in drum spre magazin.

Nu, n-am facut nicio pana. Stiu cum e sa mergi cu cauciucul dezumflat si sigur n-am avut pana !

Cum spuneti dvs, dar anvelopa nu mai poate fi reparata.

De ce, e ilegal ?

Nu, dar mare parte din balon lipseste din cauza ca pneul a fost folosit dezumflat.

Nu am condus pe pana !!!

OK, atunci inseamna ca balonul a cazut pur si simplu.

Si care ar fi cauza ?

Condus pe pana.

NU AM CONDUS PE PANA, DE CATE ORI TREBUIE SA ITI SPUN ??!? Cred ca vrei doar sa imi vinzi un cauciuc nou, asa e ?

Cum spuneam, anvelopa nu poate fi reparata.

Deci nu mi-o reparati...

Nu

Bine, o sa gasesc pe altcineva.....

Succes !

 

 

 

 

Si eu ziceam ca citesc un banc:)unde am ajuns!!!

Link to comment
Share on other sites

Firma se ocupa de geometrie, roti, anvelope etc undeva in afara. Cineva de acolo documenteaza cazurile neobisnuite venite in service...

 

intrebare de 10 puncte serviceul asta e din Romania?ca unele masini din poze par de UK.

 

:)

La alea de prin RO o sa mentionez, daca va fi cazul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i s-a tras de la condusul subturat... batranesc... de la aia li se cam trage...

 

uleiul ala de pe injector a venit de undeva de sus, de jos(din cilindru) n-are cum ca in cilindru iese din chiulasa doar varful duzei si saiba etanseaza cu scaunul in chiulasa, deci din ce vad uleiul e de sus de undeva... este?

 

bucatelele alea din paletii turbinei ar fi bine sa le gasesti cand cureti traseul intercooler, altfel poate fi nasol...daca ajung la supape, la piston sau in turbina noua...

 

 

 

acu 2 saptamani am dat jos o turbina cam la fel de pe un passat, ax rupt, dar omul a oprit la timp, n-au fost pagube inafara de turbina... noroc.

oricum, in ultima vreme la VW-Audi o turbina ii bine sa ai in portbagaj cum aveai la dacie setu de jigloare

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

ba am observat, dar vad ca injectorul e murdar de ulei pana mai sus de saiba.... ori uleiul din pistoane nu avea cum sa ajunga atat de sus...

 

 

 

 

si daca atata ulei a avut in cilindrii nu are biele indoite? ...mare noroc...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Anul trecut am descoperit ca masina mea avea placute de franele fata facuta din textolit (cred ca asta era), lipit pe suport de fier de o placuta uzata. Textolitul a picat cand am dat etrier jos de pe masina, nu mai era lipit de mult probabil:

http://img543.imageshack.us/img543/4005/dsc03730z.jpg

Atunci am inteles de ce am ramas fara frane pe DN1a cu ceva saptamani mai devreme...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ceva proaspat, de azi:

 

http://img542.imageshack.us/img542/8899/27012012149.th.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/7458/27012012151.th.jpg

 

 

 

 

 

...a luat-o pe ulei din cauza turbinei, "et voila"..

 

 

 

 

1.9TDI/90cp/ALH/2001/Golf MK4

Aceeasi chestia a patit-o si taicamiu pe un VW Golf 4 Kombi, aceeasi motorizare 1.9 TDI, 90 cai :) faza e s-a intamplat pe standul unora cu ITP, despagubiri zero ca doar sunt obligati sa tureze un motor diesel pana la un anumit numar de RPM, 4800 e in "lege" parca si de la 4500 e deja roshu la VW Golf 4 TDI, 90 cai e (specificata-n lege 8) ) Oricum, si taicamiu mergea subturat cu ea, deci o parte din vina o are...

Edited by RobiBMWe46
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Anvelopa care pierdea aer si era umflata periodic in loc sa fie anulata cauza. Datorita presiunii scazute si a flexarii continue, s-a rupt camasa de otel si anvelopa s-a deformat... insa proprietarul continua s-o foloseasca. <_>

 

http://s15.postimage.org/3rbopmcon/underinflated_1_1.jpghttp://s15.postimage.org/45d0p7ws7/underinflated_1_2.jpg

 

http://s15.postimage.org/lwon3oc6v/underinflated_1_3.jpghttp://s15.postimage.org/l8fskqdh3/underinflated_1_4.jpg

 

http://s15.postimage.org/tfcdq1sxj/underinflated_1_5.jpghttp://s15.postimage.org/5cvjv6caf/underinflated_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Anvelopa care pierdea aer si era umflata periodic in loc sa fie anulata cauza. Datorita presiunii scazute si a flexarii continue, s-a rupt camasa de otel si anvelopa s-a deformat... insa proprietarul continua s-o foloseasca. <_<

 

http://s15.postimage.org/3rbopmcon/underinflated_1_1.jpghttp://s15.postimage.org/45d0p7ws7/underinflated_1_2.jpg

 

http://s15.postimage.org/lwon3oc6v/underinflated_1_3.jpghttp://s15.postimage.org/l8fskqdh3/underinflated_1_4.jpg

 

http://s15.postimage.org/tfcdq1sxj/underinflated_1_5.jpghttp://s15.postimage.org/5cvjv6caf/underinflated_1.jpg

Proprietarul e dus cu pluta rau nu gluma!

Cum dracu sa mai mergi cu asa anvelopa?

Toti nebunii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.