Jump to content

Diverse probleme cu motoarele N47


Recommended Posts

Normal.

 

Defect de fabricatie. LOL

Nu stiu ce sa zic. Oricum e trist ce se intampla cu unele exemple de N47. Tind sa merg pe ipoteza lui malasorte. Dar totusi nu-s nici blocurile alea facute din marmelada, ar trebui sa reziste. Trista situatie.

Am ajuns la concluzia clara ca trebuie sa-mi ingrijesc cotetul pentru ca din categoria N47 sigur nu vreau sa servesc :)

Totusi. E ceva curios. Cine ghiceste ce primeste o bere de la mine cand vreodata o sa trec pe la el prin oras :sorcerer:

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic. Oricum e trist ce se intampla cu unele exemple de N47. Tind sa merg pe ipoteza lui malasorte. Dar totusi nu-s nici blocurile alea facute din marmelada, ar trebui sa reziste. Trista situatie.

Am ajuns la concluzia clara ca trebuie sa-mi ingrijesc cotetul pentru ca din categoria N47 sigur nu vreau sa servesc :)

Totusi. E ceva curios. Cine ghiceste ce primeste o bere de la mine cand vreodata o sa trec pe la el prin oras :sorcerer:

 

Vin sa te iau, si dau eu o lada,..

 

 

 

 

 

Toarna,..

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, exagerati grav cu forja asta!! Asta nu e scuza! E cel mai banal diesel pe seria 5, conceput exclusiv pentru consum si taxe mici. Un astfel de cumparator niciodata nu se va gandi la curse cand cumpara asa ceva! Faptul ca mai incearca o plecare in forta din joi in pasti nu inseamna ca a crapat din cauza asta... Sa fim seriosi. Problema e alta si e mult mai complexa decat pare... Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

http://img198.imageshack.us/img198/7070/20130201180944.jpg

 

 

 

Nu vi se pare ciudat cum crapatura de pe piston arata de parca ar fi o sageata in directia in care va crapa blocul?

Edited by ifx
Link to comment
Share on other sites

Fratilor, exagerati grav cu forja asta!! Asta nu e scuza! E cel mai banal diesel pe seria 5, conceput exclusiv pentru consum si taxe mici. Un astfel de cumparator niciodata nu se va gandi la curse cand cumpara asa ceva! Faptul ca mai incearca o plecare in forta din joi in pasti nu inseamna ca a plesnit din cauza asta... Sa fim seriosi.

 

 

Serios acum,cum ai face si cum ai drege sa-i dai cox la un motor sa crape in felu asta?O cauza exista ca doar nici Dacia nu crapa de la cox cu defectu asta...O fi de fabricatie?1-1.000.000?E nou defectu asta..totusi.Parca aveau boala cu distributia tipul asta de motor...acu a mai gasit`cineva` ceva?

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, exagerati grav cu forja asta!! Asta nu e scuza! E cel mai banal diesel pe seria 5, conceput exclusiv pentru consum si taxe mici. Un astfel de cumparator niciodata nu se va gandi la curse cand cumpara asa ceva! Faptul ca mai incearca o plecare in forta din joi in pasti nu inseamna ca a crapat din cauza asta... Sa fim seriosi. Problema e alta si e mult mai complexa decat pare...

 

Pai care e problema complexa?

 

http://img198.imageshack.us/img198/7070/20130201180944.jpg

 

 

 

Nu vi se pare ciudat cum crapatura de pe piston arata de parca ar fi o sageata in directia in care va crapa blocul?

 

nu mai dau nimic, credeam ca ai ceva strong,..

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai, nimeni nu poate (sau nu vrea) spune cu exactitate ce se intampla. Dar eu imi mentin parerea si anume ca toate astea vin de la proiectarea defectuoasa a motorului sau/si folosirea unor materiale de calitate slaba. Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Daca pistonul "s-a umflat" in directia aia unde doreati sa crape blocul? In directia opusa?

Nu asta e problema. Pe mine ma roade tare de tot sa-mi dau seama ce a detonat acolo cu atata putere. Ca totusi a fost ceva forta de a facut pistonul ala ca o ciuperca inflorita. Daca nu era in bloc sigur se imprastia in bucati pe toate directiile.

Blocul a suportat dilatarea pistonului in urma detonatiei si a crapat.

Pistonul a ramas cat de cat intact pentru ca a avut blocul in jurul lui.

Link to comment
Share on other sites

Sunt in ceata,explica tu care-i ideea...

 

maine,..ne "spune " Robert,..

 

Pai tocmai, nimeni nu poate (sau nu vrea) spune cu exactitate ce se intampla. Dar eu imi mentin parerea si anume ca toate astea vin de la proiectarea defectuoasa a motorului sau/si folosirea unor materiale de calitate slaba.

 

Te-a indoit, gata,..

 

sunt sigur ca te inseli.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, exagerati grav cu forja asta!! Asta nu e scuza! E cel mai banal diesel pe seria 5, conceput exclusiv pentru consum si taxe mici. Un astfel de cumparator niciodata nu se va gandi la curse cand cumpara asa ceva! Faptul ca mai incearca o plecare in forta din joi in pasti nu inseamna ca a crapat din cauza asta... Sa fim seriosi. Problema e alta si e mult mai complexa decat pare...

problema e chiar simpla:

Materiale reciclate pe motoare duse la limita in ceea ce priveste kw. Daca adaugi si dorinta nebuna de a reduce costurile a celor de la bmw te alegi cu un motor de sticla

Link to comment
Share on other sites

Daca pistonul "s-a umflat" in directia aia unde doreati sa crape blocul? In directia opusa?

Nu asta e problema. Pe mine ma roade tare de tot sa-mi dau seama ce a detonat acolo cu atata putere. Ca totusi a fost ceva forta de a facut pistonul ala ca o ciuperca inflorita. Daca nu era in bloc sigur se imprastia in bucati pe toate directiile.

Blocul a suportat dilatarea pistonului in urma detonatiei si a crapat.

Pistonul a ramas cat de cat intact pentru ca a avut blocul in jurul lui.

 

Asta e inexplicabil,a crapat "sub"camera de detenta si a lucrat pistonul ceva timp acolo...a lasat pata in zona in care segmenti `n-au mai ajuns`...

Link to comment
Share on other sites

Asta e inexplicabil,a crapat "sub"camera de detenta si a lucrat pistonul ceva timp acolo...a lasat pata in zona in care segmenti `n-au mai ajuns`...

Chestie de milisecunde ce zici acolo. Nu are rost sa zica nimeni cat de repede se misca un piston. Cat facea din camera de detenta pana unde zici tu ca a bubuit? Repet, milisecunde.

Link to comment
Share on other sites

problema e chiar simpla:

Materiale reciclate pe motoare duse la limita in ceea ce priveste kw. Daca adaugi si dorinta nebuna de a reduce costurile a celor de la bmw te alegi cu un motor de sticla

 

atest si eu ce zici. multi o sa tanjeasca dupa un motor de urs ca exemplu...unde`i dadeai apa, paie si bataie :)

calitatea materialelor de azi lasa de dorit. daca aici sunt probleme raportat la cmc/kw , la un 320, 520, ce sa mai zicem de 123 ?:))

Link to comment
Share on other sites

problema e chiar simpla:

Materiale reciclate pe motoare duse la limita in ceea ce priveste kw. Daca adaugi si dorinta nebuna de a reduce costurile a celor de la bmw te alegi cu un motor de sticla

 

In primele posturi erai convins ca e vorba de forja.. Acum te-ai razgandit? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.