Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

SuperbĂŁ masina, sĂŁ o stapanești sĂŁnĂŁtos. Am condus anul trecut, la Joy Drive Tour, un 328 asemĂŁnĂŁtor cu al tĂŁu ( doar RWD, fĂŁrĂŁ xDrive ) și 320d, sincer am fost foarte impresionat de benzinar. Este o alegere excelentĂŁ, mulți kilometrii fĂŁrĂŁ probleme.

Ma bucur ca ti-a placut,teoretic cu xDrive ar trebui sa fie mai rapida.Am vrut neaparat xDrive fiindca merita chiar si pe carosabil ud nu numai iarna cand intradevar face diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Având ĂŽn vedere cĂŁ autoritĂŁțile sunt mereu "surprinse" de ninsori in lunile de iarna ( de parca ar ninge vara la noi ) se preteazĂŁ xDrive-ul foarte bine. Plus ca, vorba ta, ai avantaj si pe carosabil ud.
Link to comment
Share on other sites

La cum e zĂŁpada la noi, mai bine o lași acasĂŁ pentru cĂŁ o faci praf, garda la sol fiind micĂŁ.

 

Pe ud este o bunĂŁ alegere pentru orice fan BMW care nu e mare amator de RWD din n+1 motive.

 

Mai rapidĂŁ la viteze mari nu cred cĂŁ este, dar conteazĂŁ prea puțin oricum.

Link to comment
Share on other sites

La cum e zĂŁpada la noi, mai bine o lași acasĂŁ pentru cĂŁ o faci praf, garda la sol fiind micĂŁ.

 

Pe ud este o bunĂŁ alegere pentru orice fan BMW care nu e mare amator de RWD din n+1 motive.

 

Mai rapidĂŁ la viteze mari nu cred cĂŁ este, dar conteazĂŁ prea puțin oricum.

Cand spuneam teoretic,faceam trimitere la datele oficiale,respectiv :

328i : 0-100 km/h = 6.1 sec

328i xDrive : 0-100 km/h = 5.8 sec

Vizavi de fanii BMW,old school,clar cine isi doreste senzatii,alege RWD si cutie manuala,nicidecum ce am eu :console:

Link to comment
Share on other sites

Piesa! Sa o porti sanatos!

De curiozitate, cum se simte la ture joase, sa zicem intre 1500-2500rpm, trage bine sau e nevoie sa urci la 3500-4000 ca sa simti ca trage? Sunt curios cum se manifesta in oras, cand vrei sa accelerezi mai tare, de la 1500rpm, dar fara sa retrogradezi... Din datele tehnice vad face cuplu intre 1250-4800rpm, deci teoretic ar trebui sa traga de jos...

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Piesa! Sa o porti sanatos!

De curiozitate, cum se simte la ture joase, sa zicem intre 1500-2500rpm, trage bine sau e nevoie sa urci la 3500-4000 ca sa simti ca trage? Sunt curios cum se manifesta in oras, cand vrei sa accelerezi mai tare, de la 1500rpm, dar fara sa retrogradezi... Din datele tehnice vad face cuplu intre 1250-4800rpm, deci teoretic ar trebui sa traga de jos...

Trage de jos intradevar,dar nu este aceeasi senzatie ca si la turbo diesel,probabil datorita diferentei de cuplu,insa eu o simt ca trage cel mai bine de la 6000 pana la 7000 ture.Oricum cutia retrogradeaza foarte rapid,concluzia fiind ca respecta datele date de producator.

 

4x4 intotdeauna e mai rapid 0-100 beleaua e ca la viteze mari pierde din cauza greutatii.ce reprize ai fata de rwd?

fanii old school nu cred ca vor lua ceva mai sus de E36/E30 :)

Nu stiu ce reprize am fata de RWD,insa din punctul meu de vedere nu este important,pentru ca nu " ma dau cu ea ", am luat-o pentru mers zi de zi,majoritatea in oras si maxim 15.000 km pe an.Ce-i drept,anul acesta o sa depasesc numarul de km fiindca plec cu ea in concediu in jur de 6000 km :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

atunci e ok,diferenta e enorma pe zapada vs rwd,si pe ud ai avantaje dar totusi pe zapada gheata treaba e clara,unde rwd sta pe loc tu mergi linistit.cum am zis si cata mai sus ramane problema garzii la sol dar cu un pic de atentie se rezolva toate.
Link to comment
Share on other sites

FRE, nu iti face griji cand e vorba de versusul intre 4wd si rwd. Ce castigi la aderenta pierzi la greutate. Una peste alta, e tot cam aia ca reprize. Diferenta e la viraje, atunci lucrurile stau diferit.

Ai drumuri excelente, atunci rwd e alegerea potrivita pentru majoritatea pasionatilor de condus. Ai drumuri ca in Romania, cu siguranta xdrive e o alegere perfecta.

 

Eu daca nu as fi avut X3 pentru iarna, as fi luat x-drive pe F10. Chiar si in cazul observatiei de mai sus, foarte corecta dealtfel, cum ca BMW are garda la sol destul de mica.

 

De avut, o masina nu le poate avea pe toate dar cum am mai spus la inceputul topicului, masina asta e masina perfecta pentru tine, ceea ce nu te poate face decat fericit.

 

Cat despre topic, asta e, unul are o parere, altul, alta. Asa sunt BMW-istii, mai pasionati, mai pasionali. Atata timp cat limbajul e unul civilizat, multa sanatate.

 

Daca vii prin zona BR-GL, da un semn si ne vedem la o cafea sa iti admir si eu live frumusetea de masina. Am mers si eu la test cu masina ca a ta, e piesa motorizarea asta.

Link to comment
Share on other sites

@d-rive - multumesc de lamuriri si de pareri pertinente,ceea ce este constructiv si de luat in seama.Cat despre BMW-isti stiu ca sunt pasionati si pasionali,asa ca nu ma deranjeaza nici o parere,este un topic deschis tuturor opiniilor,fie ele de bun augur ori nu.Nu ajung destul de des pe la BR sau GL,insa daca o voi face,te anunt din timp.
Link to comment
Share on other sites

traiti toti pe o planeta care maine poimaine se duce pe pula. ar trebui cu totii sa va ganditi la consum, chiar daca ati dat 100k pe masina. si asta din mai multe considerente

 

Ai sĂŁ râzi, dar mașinile nu conduc ĂŽn poluarea globalĂŁ. Mai mult, dacĂŁ totuși mașinile sunt ținta mĂŁsurilor antipoluare cumva (deși bĂŁlĂŁriile alea cu mașina electricĂŁ și emisii zero vĂŁd cĂŁ ĂŽncĂŁ prind), adevĂŁrații poluatori industriali ĂŽn țĂŁrile ĂŽn curs de dezvoltare nu pot fi controlați. Ăn plus, fermele contribuie cam la 25% din poluarea globalĂŁ și din cauzĂŁ cĂŁ populația crește permanent, numĂŁrul lor trebuie sĂŁ se dubleze ĂŽn urmĂŁtorii 50 de ani.

 

E un subiect foarte interesant. Eu personal prefer sĂŁ merg pe jos când pot (chiar și 2-3km). SĂŁ nu țin becuri aprinse aiurea. Am schimbat pe unde am putut cu LED-uri, ĂŽn rest am becuri economice de ani buni (ĂŽnainte am avut potențiometru) și mai noi am ĂŽncercat sĂŁ le schimb cu unel ecologice. Duc la reciclat cam tot ce ține de baterii, becuri, electrocasnice, ulei - altceva nu prea se poate la noi.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

E un subiect foarte interesant. Eu personal prefer să merg pe jos când pot (chiar și 2-3km). Să nu țin becuri aprinse aiurea. Am schimbat pe unde am putut cu LED-uri, în rest am becuri economice de ani buni (înainte am avut potențiometru) și mai noi am încercat să le schimb cu unel ecologice. Duc la reciclat cam tot ce ține de baterii, becuri, electrocasnice, ulei - altceva nu prea se poate la noi.

 

e vorba si de resurse, nu doar de poluare. intr-o zi o sa ramanem fara ele. in rest sunt de acord cu tine. chiar daca masinile nu conduc in poluarea globala, conduc in poluarea locala, ca sa zic asa. sunt multe orase slab industrializate in care smogul provine in mare parte de la masini.

Link to comment
Share on other sites

traiti toti pe o planeta care maine poimaine se duce pe pula. ar trebui cu totii sa va ganditi la consum, chiar daca ati dat 100k pe masina. si asta din mai multe considerente

 

da,hai sa ne cacam pe noi...rolleyes.gif

Edited by sbircris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Are cineva pe masina alarma pusa ca optiune din fabrica ? Sunt curios cum si cand actioneaza ! Pana una alta,am mers azi prin oras,in trafic lejer,adica de dimineata pe la 07.00 si m-am intors acum pe la 20.00,vreo 30 km consum 10,6 % pe BC,banuiesc ca se poate si mai putin ca mai mult cu siguranta :hyper:
Link to comment
Share on other sites

Am avut un drum de facut pana la Constanta ( din pacate cand toata lumea mergea la mare,eu ma intorceam ) si am constatat ca masina nu are limitare la 250....... :goodjob: Se comporta foarte bine la sosea,suspensia este confortabila si zgomotul la rulare este acceptabil,tinand cont de dimensiunea jantelor/anvelopelor.Per total sunt mai mult decat multumit de alegerea facuta ! Nu am avut E90,dar am avut ocazia sa merg de cateva ori, insa cred ca odata cu F30 s-au adus imbunatatiri nu numai la design,spatiu interior,motorizari, dar si la confort,ceea ce este un mare plus pentru BMW,in special pentru utilizatorii de zi cu zi.

La intoarcere m-am ocupat personal de detailing-ul exterior,tinand cont ca am atras roiuri intregi de insecte :frantics:

Link to comment
Share on other sites

e misto ca nu prea se mai face diferenta intre seria 3 si 5 ca si comfort , daca o sa fie si fiabil acest motor ma incanta din ce in ce mai mult.

chiar mi se parea ciudat sa vad un golf gti iar bmw sa nu aibe cu ce presta ca motorizare. :thumbsup:

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

si am constatat ca masina nu are limitare la 250.......

ba eu cred ca are dar nu ai ajuns tu la 250 real, bordul are o oarecare eroare

 

LE: incearca si cu un GPS

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.