Jump to content

Consum foarte mare de ulei 320d E90


Recommended Posts

Iti sugerez sa mai cauti pe net dupa "stuck piston rings test"

 

Mai jos ai un exemplu/...raspuns discutat pe un alt forum..

 

http://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=33070

 

"...something does not sound kosher...If a ring were stuck, that cylinder most likely will not match the others in a compression test...Second, if a ring were stuck and allowing oil to blow by, it would be burned off during combustion and you would not be finding oil in the combustion chamber...A leak-down test does not prove that there is a stuck ring, it could be a valve that is leaking and you need to listen at the intake and exhaust as well as at the oil filler..."

Link to comment
Share on other sites

Segmenti blocati pe canal.Daca consuma ulei ca la balamuc dar ai compresie pe toti cilindri cam asta este....din pacate.... si trebuie sa desfaci

De desfacut mi-e cel mai teama... Se pot pune "la inmuiat" cu ceva solutii turnate cu seringa pe gaura bujiei? A incercat careva?

Si daca totusi ajung la desfacut, se pot refolosi segmentii? Nu mi-e de costuri ci de calitatea pieselor; iar cu desfacutul motorului, l-as dessface si maine dar

tare mi-e ca nu va mai fi ce-a fost...

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw e90 din 01.2006 totul era pana am facut schimbul de ulei,dupa ce am facut am observat ca incepe sa.mi manance ulei tot mai mult am fost la service si mi s.a spus ca e posibil de la turbina...cu ocazia asta am scos si filtru de particule deoarece imi aparuse in bord ca e ĂŽnfundat .Am scos filtru si am trimis turbina la reconditionat,acolo mi.au spus ca se misca de la ax au schimbat ce era de schimbat si am montat.o la loc.De cand am pus turbina reconditionata am impresia ca imi consuma si mai mult ulei undeva la 1l 1000km ceea ce mi se pare foarte mult daca merg cu ea calcata 700km maxim.Am schimbat si epuratorul de gaze.Ce poate sa fie?

 

Oare tot turbina sa fie problema?

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw e90 din 01.2006 totul era pana am facut schimbul de ulei,dupa ce am facut am observat ca incepe sa.mi manance ulei tot mai mult am fost la service si mi s.a spus ca e posibil de la turbina...cu ocazia asta am scos si filtru de particule deoarece imi aparuse in bord ca e ĂŽnfundat .Am scos filtru si am trimis turbina la reconditionat,acolo mi.au spus ca se misca de la ax au schimbat ce era de schimbat si am montat.o la loc.De cand am pus turbina reconditionata am impresia ca imi consuma si mai mult ulei undeva la 1l 1000km ceea ce mi se pare foarte mult daca merg cu ea calcata 700km maxim.Am schimbat si epuratorul de gaze.Ce poate sa fie?

 

Oare tot turbina sa fie problema?

Cand manca ulei, inainte sa dai filtrul de particule jos, scotea fum? Dupa ce l-ai dat jos, scoate fum?

De cat timp ai masina?

Ai putea lega perioada in care a inceput sa consume ulei de vre-un eveniment anume (de exemplu ai purjat injectoarele, sau altceva, o lucrare la masina)?

Link to comment
Share on other sites

De desfacut mi-e cel mai teama... Se pot pune "la inmuiat" cu ceva solutii turnate cu seringa pe gaura bujiei? A incercat careva?

Si daca totusi ajung la desfacut, se pot refolosi segmentii? Nu mi-e de costuri ci de calitatea pieselor; iar cu desfacutul motorului, l-as dessface si maine dar

tare mi-e ca nu va mai fi ce-a fost...

 

Asta am patit eu la un Astra,s-a folosit ulei prost la un moment dat si ajunsese sa consume 1 litru de ulei la mai putin de 1000 km. Masina avea compresie si mergea foarte bine ,adica tragea grav pentru 1.6 benzina dar ....am desfacut si am gasit blocat segmentul de jos( pe toti cilindrii),cel care un arc pe el....segmenti noi desi mai mergeau si aia vechi si asta a fost tot ...dupa un mic rodaj adica 1000 km cand a consumat 300/400ml de ulei masin mergea super...a scazut si consumul de benzina.

Regula cam asta este:consuma ulei.....desfaci motorul.

Am schimbat intai semeringurile de supapa ca cica e boala lor si masina avea km putini.....uleiul prost si schimbul rar ....boala sigura.

Link to comment
Share on other sites

Asta am patit eu la un Astra,s-a folosit ulei prost la un moment dat si ajunsese sa consume 1 litru de ulei la mai putin de 1000 km. Masina avea compresie si mergea foarte bine ,adica tragea grav pentru 1.6 benzina dar ....am desfacut si am gasit blocat segmentul de jos( pe toti cilindrii),cel care un arc pe el....segmenti noi desi mai mergeau si aia vechi si asta a fost tot ...dupa un mic rodaj adica 1000 km cand a consumat 300/400ml de ulei masin mergea super...a scazut si consumul de benzina.

Regula cam asta este:consuma ulei.....desfaci motorul.

Am schimbat intai semeringurile de supapa ca cica e boala lor si masina avea km putini.....uleiul prost si schimbul rar ....boala sigura.

Multumesc de precizari!

A fost nevoie si de alte lucrari care, inteleg, se fac de obicei cand se desface motorul (ca planarea chiulasei,rectifiarea scaunelor supapelor sau mai stiu eu ce)?

Scotea fum atunci cand consuma ulei, sau avea filtru de particule si nu se vedea?

Edited by cosmete
Link to comment
Share on other sites

Din pacate dupa 315 000 km in care nu mi-a consumat ulei deloc a inceput sa consume ulei cam 1 L /10 000 km. Am schimbat filtrul epurator dar nici o diferenta. Ce imi sugerati ?

 

In 10k km, 1 litru nu e rezonabil ca si consum? Cand ai facut 315k km.. :rolleyes:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

salutare...hmm problema asta eu cred ca vine de la uzura motorului sau de la grosimea uleiului, sau poate amandoua!!! bmw e90 2005 automat: masina merge si trage perfect doar ca de la schimbul de ulei acum 6000 km mi s-a aprins martorul in bord si am completat cu 1L! eu unul cum spunea cineva la inceputul topicului si ii dau mare dreptate este ca e uleiul care pierde din proprietati si dupa ce se innegreste se consuma! asta am vazut eu, in tot acest timp de la schimbul de ulei si pana la cei 6000 km parcursi am verificat joja: totul perfect pana s-a innegrit! nu stiu ce sa zic, dupa parerile altora eu zic ca e rezonabil 1l la 6k km! la cei cu consum ed 1l la 1k km nu pot sa ma pronunt!!! o alta explicatie ar fi si stilul de condus(agresiv) banuiesc ca e alta poveste, pt ca eu am observat ceva si la a mea: deci s-a aprins martorul am zis OK 6k km e totusi bine, a doua zi nu s-a mai aprins dar la o intrare in depasire in modul DS si pe la vreo 3500 RTM s-a aprins din nou, precizez ca litrul de ulei nou l-am pus deabia la a-3-a aprindere de martor ulei! cica nu ar fi bine sa completezi din prima, asta o spun din auzite nu stiu daca e corect dar eu unul asa am completat! sper ca am adeverit si eu niste spuse pe aici in legatura cu papatul uleiului E90! stima
Link to comment
Share on other sites

salutare...hmm problema asta eu cred ca vine de la uzura motorului sau de la grosimea uleiului, sau poate amandoua!!! bmw e90 2005 automat: masina merge si trage perfect doar ca de la schimbul de ulei acum 6000 km mi s-a aprins martorul in bord si am completat cu 1L! eu unul cum spunea cineva la inceputul topicului si ii dau mare dreptate este ca e uleiul care pierde din proprietati si dupa ce se innegreste se consuma! asta am vazut eu, in tot acest timp de la schimbul de ulei si pana la cei 6000 km parcursi am verificat joja: totul perfect pana s-a innegrit! nu stiu ce sa zic, dupa parerile altora eu zic ca e rezonabil 1l la 6k km! la cei cu consum ed 1l la 1k km nu pot sa ma pronunt!!! o alta explicatie ar fi si stilul de condus(agresiv) banuiesc ca e alta poveste, pt ca eu am observat ceva si la a mea: deci s-a aprins martorul am zis OK 6k km e totusi bine, a doua zi nu s-a mai aprins dar la o intrare in depasire in modul DS si pe la vreo 3500 RTM s-a aprins din nou, precizez ca litrul de ulei nou l-am pus deabia la a-3-a aprindere de martor ulei! cica nu ar fi bine sa completezi din prima, asta o spun din auzite nu stiu daca e corect dar eu unul asa am completat! sper ca am adeverit si eu niste spuse pe aici in legatura cu papatul uleiului E90! stima

 

Nene, pune-i urgent ulei cand te atentioneaza. De atentionat cel putin sonor face doar cand opresti motorul, dar atentionarea exista de mult timp. Uitati-va dupa acel triunghi mic langa odometru. Asculta tu dupa ce zic toti inteligentii, ca s-ar putea ca la a treia atentionare sa fie deja pe rosu si sa pui cruce motorului. Te doare capu' ce pot unii sa debiteze...Am mai zis-o si aici cred, din momentul in care primesti avertizare ca "Oil at minimum level", avertizare pe galben, teoretic mai poti merge in jur de 270Km pana cand acel martor se va transforma din galben in rosu. Ca vei gripa motorul in lipsa ungerii sau nu, nici nu vreau sa stau sa ma gandesc. Pe de alta parte si iar ma repet...cati dintre voi aveti curiozitatea de a va informa asupra consumului de ulei?!?! sau macar sa cititi manualul masinii, cel putin rubricile ce tin de acest aspect?!?!?! Bag de seama ca multa lume nu prea face acest lucru. Cel putin in manual, mai orice producator spune ca "bolidu'" va consuma ulei in functie de: stil de condus, conditii meteo, samd. Altii chiar vor spune direct in manual care va fii consumul maxim de ulei acceptat. Deci, atata timp cat consumul real nu va depasi acel maxim declarat de producator, totu-i in regula, nu inseamna ca neaparat ca masina are ceva defect. BMW spune ca un consum de ulei de pana la 0.7l/1000Km este in regula, iar la M-uri acest consum este de 1L/1000Km. Paradoxal, la M-uri se zice ca daca nu consuma ulei, e ceva in neregula cu motorul. :) Uitati-va pe youtube la M5-ul E60 al lui George Buhnici, la un moment dat este un dialog intre el si un tip ce-i conduce bolidu' in legatura cu acest aspect.

 

Legat de consumuri de ulei de 1L la 10000Km sau 1L la 6000Km, mi se par mai mult decat in regula. Conform cu cele zise de BMW, reiese un consum de 0.1l/1000Km < 0.7l/1000Km, respectiv 0.16l/1000Km < 0.7l/1000Km Ce sa mai zic eu cu un consum de 0.2 - 0.25l/1000Km. Va indemn sa mergeti in reprezentante sa discutati cu cei de acolo . Pe de alta parte gasiti destule informatii despre acest aspect si pe acest thread, cel putin despre E90 cu M47, care este un motor ce consuma ulei. Uleiul il consuma de cele mai multe ori pe la turbina. In cel fel il consuma, va dau tema de casa sa rasfoiti topicul si sa va informati.

Link to comment
Share on other sites

Nene, pune-i urgent ulei cand te atentioneaza. De atentionat cel putin sonor face doar cand opresti motorul, dar atentionarea exista de mult timp. Uitati-va dupa acel triunghi mic langa odometru. Asculta tu dupa ce zic toti inteligentii, ca s-ar putea ca la a treia atentionare sa fie deja pe rosu si sa pui cruce motorului. Te doare capu' ce pot unii sa debiteze...Am mai zis-o si aici cred, din momentul in care primesti avertizare ca "Oil at minimum level", avertizare pe galben, teoretic mai poti merge in jur de 270Km pana cand acel martor se va transforma din galben in rosu. Ca vei gripa motorul in lipsa ungerii sau nu, nici nu vreau sa stau sa ma gandesc. Pe de alta parte si iar ma repet...cati dintre voi aveti curiozitatea de a va informa asupra consumului de ulei?!?! sau macar sa cititi manualul masinii, cel putin rubricile ce tin de acest aspect?!?!?! Bag de seama ca multa lume nu prea face acest lucru. Cel putin in manual, mai orice producator spune ca "bolidu'" va consuma ulei in functie de: stil de condus, conditii meteo, samd. Altii chiar vor spune direct in manual care va fii consumul maxim de ulei acceptat. Deci, atata timp cat consumul real nu va depasi acel maxim declarat de producator, totu-i in regula, nu inseamna ca neaparat ca masina are ceva defect. BMW spune ca un consum de ulei de pana la 0.7l/1000Km este in regula, iar la M-uri acest consum este de 1L/1000Km. Paradoxal, la M-uri se zice ca daca nu consuma ulei, e ceva in neregula cu motorul. :) Uitati-va pe youtube la M5-ul E60 al lui George Buhnici, la un moment dat este un dialog intre el si un tip ce-i conduce bolidu' in legatura cu acest aspect.

 

Legat de consumuri de ulei de 1L la 10000Km sau 1L la 6000Km, mi se par mai mult decat in regula. Conform cu cele zise de BMW, reiese un consum de 0.1l/1000Km < 0.7l/1000Km, respectiv 0.16l/1000Km < 0.7l/1000Km Ce sa mai zic eu cu un consum de 0.2 - 0.25l/1000Km. Va indemn sa mergeti in reprezentante sa discutati cu cei de acolo . Pe de alta parte gasiti destule informatii despre acest aspect si pe acest thread, cel putin despre E90 cu M47, care este un motor ce consuma ulei. Uleiul il consuma de cele mai multe ori pe la turbina. In cel fel il consuma, va dau tema de casa sa rasfoiti topicul si sa va informati.

 

 

ok...am inteles, dar te rog nu o lua in nume de rau la ce o sa zic: eu unul stiu ca de cand se aprinde becul galben trebuie sa completezi cu un litru! adica un litru plus ce este in baie! daca BMW zice ca martorul galben de ulei este egal cu un litru pt completare, nu inteleg cum s-ar putea gripa motorul fara acel litru, bineinteles ca nu poti merge asa la nesfarsit! dar eu am pus la a3a atentionare dupa vreo 100 km parcursi si a2a zi am verificat joja care era pe maxim! deci nici daca puneam din prima atentionare nu era bine, pt ca, zic eu poate trecea de nivelul maxim! am citit manualul si crede-ma ca poate nu am inteles si nu inteleg cum functioneaza acesti martori! stima si te rog sa-mi explici daca ai destule cunostinte si sa dai niste sfaturi ca sunt binevenite! in caz ca se aprinde iar(sigur o sa se aprinda) ar trebui sa completez cu acel litru din prima atentionare???

Link to comment
Share on other sites

Hai ca iti expic eu. sa nu uit sa mentionez; tot ce a zis Rayn3, as fi putut sa spun si eu; deci are dreptate; cititi manualul si acceptati ca motorul consuma (cel mai mult in functie de cum este condusa masina).

 

Apoi, ca sa masori exact cat ulei lipseste, dupa atentionarea de lipsa de ulei, care - asa cum a spus si RaYn3 - este doar vizibila si nu sonora, va apare sub un triunghi langa indicatorul kilometri intermediari parcursi (km intermed. ce se pot reseta dupa fiecare alimentare ... de rezervor gol :rolleyes: ).

Practic, de indata ce vedeti/observi acel triunghi, inca din mersul masinii poti vedea ce si cum ascunde sub acel triunghi de avertizare! Pe una din manetele (pe stanga, cea apropiata de bord) de langa volan cu un buton pe capatul ei si un fel de "scroll" de pe ea se poate trece prin toate evenimentele care apar sub acel triunghi.

Daca nu sunt evenimente de luat in seama va aparea simbolul masinii cu un OK alaturat, sau dedesupt.. .

Asa cum a spus si RaYn3 avertizarea de lipsa de ulei va fi sonora doar cand uleiul ajunge la minimul de pe joja (crede-ma pe cuvant) intotdeauna dupa ce se va opri motorul.

Cat timp ulei este suficient pentru motor, adica intre Minimul si Maximul de pe joja (sigur aproape de maxim fiind idealul) pana atunci la oprirea motorului, nu se va auzi semnal sonor datorita lipsei uleiului! Asa este conceput sa fie interpretat..

Nu (ma) intreba daca poate aparea acel semnal rosu (in mers.. de lipsa de ulei) pentru ca nu vreau sa experimentez asa ceva!

 

Inca o data, pentru a vedea cat ulei lipseste si a nu pune ulei in exces (un alt lucru defavorabil motorului!) trebuie oprit motorul pe o suprafata cat mai dreapta, se asteapta 5-10 minute pentru ca, cat mai mult ulei sa se adune in baie, apoi se scoate joja si se interpreteaza nivelul. Aceasta este o metoda cat de cat precisa de a adauga motorului atat ulei cat trebuie.

Diferenta dintre Minim si Maxim pe joja este de un litru.

 

Acestea sunt informatiile care se pot obtine pe bordul E90/91 NFL.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

(...) nu inteleg cum s-ar putea gripa motorul fara acel litru, bineinteles ca nu poti merge asa la nesfarsit! (...)

 

 

Nu este vorba de gripat motorul, DAR cu siguranta cantitatea de 1 litru de ulei lipsa are un efect negativ prin reducerea capacitatii pompei de ulei de a trimite ulei cu suficienta presiune in toate partile superioare ale motorului.

Acest lucru poate avea un efect nefast de uzura prematura a acelor elemente la care uleiul nu mai ajunge din abundenta si nu cred ca vrei sa se intampla asta motorului tau!

De aceea este bine ca permanent sa ai cel putin un litru de ulei in portbagaj!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Hai ca iti expic eu. sa nu uit sa mentionez; tot ce a zis Rayn3, as fi putut sa spun si eu; deci are dreptate; cititi manualul si acceptati ca motorul consuma (cel mai mult in functie de cum este condusa masina).

 

Apoi, ca sa masori exact cat ulei lipseste, dupa atentionarea de lipsa de ulei, care - asa cum a spus si RaYn3 - este doar vizibila si nu sonora, va apare sub un triunghi langa indicatorul kilometri intermediari parcursi (km intermed. ce se pot reseta dupa fiecare alimentare ... de rezervor gol :rolleyes: ).

Practic, de indata ce vedeti/observi acel triunghi, inca din mersul masinii poti vedea ce si cum ascunde sub acel triunghi de avertizare! Pe una din manetele (pe stanga, cea apropiata de bord) de langa volan cu un buton pe capatul ei si un fel de "scroll" de pe ea se poate trece prin toate evenimentele care apar sub acel triunghi.

Daca nu sunt evenimente de luat in seama va aparea simbolul masinii cu un OK alaturat, sau dedesupt.. .

Asa cum a spus si RaYn3 avertizarea de lipsa de ulei va fi sonora doar cand uleiul ajunge la minimul de pe joja (crede-ma pe cuvant) intotdeauna dupa ce se va opri motorul.

Cat timp ulei este suficient pentru motor, adica intre Minimul si Maximul de pe joja (sigur aproape de maxim fiind idealul) pana atunci la oprirea motorului, nu se va auzi semnal sonor datorita lipsei uleiului! Asa este conceput sa fie interpretat..

Nu (ma) intreba daca poate aparea acel semnal rosu (in mers.. de lipsa de ulei) pentru ca nu vreau sa experimentez asa ceva!

 

Inca o data, pentru a vedea cat ulei lipseste si a nu pune ulei in exces (un alt lucru defavorabil motorului!) trebuie oprit motorul pe o suprafata cat mai dreapta, se asteapta 5-10 minute pentru ca, cat mai mult ulei sa se adune in baie, apoi se scoate joja si se interpreteaza nivelul. Aceasta este o metoda cat de cat precisa de a adauga motorului atat ulei cat trebuie.

Diferenta dintre Minim si Maxim pe joja este de un litru.

 

Acestea sunt informatiile care se pot obtine pe bordul E90/91 NFL.

 

sa stii ca ai dreptate...nu am auzit nici o avertizare sonora si tot am pus 1L ulei!!! pe joja imi arata maxim asta fiind dimineata cand m-am trezit si verificat dupa completare bineinteles cu masina pe un loc drept! multumesc mult de informatii. bine de stiut pt ca am facut din auzite completarea dupa vreo 3 aprinderi de martor in bord fara semnal sonor , totusi am facut si un bine pt ca daca puneam din prima cred ca depasea nivelul maxim! inca o data merci mult de informatie! stima

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca valoarea de 1L /1000 km scrisa in manualul bmw e o abureala a producatorilor auto pt a evita schimbarea motoarelor in garantie. Un motor care consuma asemenea cantitate de ulei are o problema, nu va mai mintiti cu manualul si ce zice bmw. Asta e ca si aia cu uleiul la cutie si diferential e nemuritor.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca valoarea de 1L /1000 km scrisa in manualul bmw e o abureala a producatorilor auto pt a evita schimbarea motoarelor in garantie. Un motor care consuma asemenea cantitate de ulei are o problema, nu va mai mintiti cu manualul si ce zice bmw. Asta e ca si aia cu uleiul la cutie si diferential e nemuritor.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

adevarat si asta, numai ca la capitolul asta cam prea multe E90 consumabile de ulei! nu stiu ce sa zic! parerile sunt impartite!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu e90 meu pana la 300 mii n-a consumat deloc ulei. Deci nu mi de pare normal sa consume mai mult de 1 L intre schimburi la masini care au jumatate kilometraj.

 

Sa inteleg ca la masini care consuma 1L / 1000 km nu se mai schimba uleiul? Ca doar la cat ulei se completeaza in 20 mii km ai pus 20 litrii de ulei echivalent a 4 schimburi :))

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Recomandarea mea este sa turnati doar cate 0.5l de ulei atunci cand va apare atentionarea cu "Oil at minimum level". Nu e bine nici sa sara de maxim. Optim este ca nivelul uleiului sa fie intre Min si Max. Pe de alta parte, cei care spuneti ca n-are voie sa consume ulei, va sugerez sa va mai documentati, indeosebi in ceea ce priveste motoarele diesel turbo, putere mare, cuplu mare, etc. Pana una alta, BMW face masini, motoare si noi astia de comentam pe aici, nu cunoastem nici macar 10% din ceea ce inseamna un motor. Asa ca la fel ca si in alte situatii, prefer sa iau de bun ce zice BMW si nu, nu stiu ce gica contra din Romania.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut tuturor!am un 320D din 2006 și problema este consumul de ulei.1 litru la 1000 km!a reușit cineva sa rezolve problema ĂŁsta?

 

Exagerat intr-adevar si chiar peste cei 0.7L/1000Km cat specifica BMW. Cauzele pot fi: turbina, filtrul epurator, semeringuri supape, segmenti etansare pistoane. Cam tot in ordinea asta ar trebui sa le si verifici. Presupun ca iti da cu fum albastru daca-ti consuma atat ulei. De pierdut presupun ca nu pierzi?!?!

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor!am un 320D din 2006 și problema este consumul de ulei.1 litru la 1000 km!a reușit cineva sa rezolve problema ĂŁsta?

 

Da, dar pentru asta trebuie sa conduci mai decent. Probabil ca nu o faci; nu schimbi cand trebuie viteza (daca ai "manuala"..)

Eu nu am probleme cu consumul de ulei: stiu cum sa tratez/respect motorul (de vreo 80k km.. de cand il am) cand e rece (si nu am pretentii de la mine fata de ceilalti participanti in trafic.. pentru ca am BMW (... daca intelegi ce vreau sa zic)) stiu sa ma si pun in avantaj cand trebuie..

Si toate is bune si OK pana acum. Si am si 312k km in prezent

Link to comment
Share on other sites

Sa fiu mai inteles!masina o am de puțin timp.am cumparato și dupĂŁ 3 saptamani sa dus turbina.am pus o turbina recondiționata+filtru epurator nou!dupĂŁ aceasta lucrare am plecat din România ĂŽn Italia!am fĂŁcut 1600km și am completat 1 litru!dar nu am depĂŁșit 130km/h.nu mĂŁ așteptam sĂŁ consume așa mult ulei!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.