Jump to content

Consum foarte mare de ulei 320d E90


Recommended Posts

da. mult mai mult ulei era pe egr decat pe turbina. turbina avea f putin... si nu are joc axul. si ce pot sa fac cu circuitul ala?

Ca mi frica sa nu nenorocesc motorul degeaba asa. tot bagand ulei in admisie degeaba...

 

Incepi prin a schimba filtrul epurator de carter si filtrul de aer

Epuratorul cu decantor si cu tot cu carcasa si membrana

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

nfl intr-adevar nu consuma ulei ,adica nu necesita complectare de la schimb la schimb chiar si dupa 300000, iar la e90 la mine tot atat ii consumul de ulei 1l la 3000,deci consum destul de mare ,indiferent cum merg cu masina.ulei in egr exista la toate si in intercooler.pana acum nu i-ati dat de cap cu consumul de ulei?
Link to comment
Share on other sites

nu are nici o legatura epuratorul cu consumul de ulei.mi-a zis cineva ca dupa ce a spart catalizatorul ca s-a infundat a inceput sa ii consume ulei tot asa 1l la 3000 de km ,inainte sa-l sparga nu trebuia sa complecteze de la schimb la schimb.probabil a inceput sa scape turbina ulei si a dus la infundarea catalizatorului sau cine stie.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mi s-a aprins becul de la emisii, eroare cc id 31. Ideea e ca am gasit un topic aici pe forum, era un baiat caruia ii era iesit furtunul de la vacuum. Acuma nu vreau sa deschid alt thread si sa intreb ce are avand in vedere ca am soft + egr off, dar am de luni bune si abia acum a aparut. Sa fie din cauza asta sau pot fi alte cauze?

Am scos furtunasul de la egr, l-am pus inapoi..nici o diferenta. ar trebui sa faca ceva vacuum cand il scot?

Edited by manu07
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

este vre un posesor de e90 320d nfl la care sa nu i consume deloc? eu nu stiu pe nimeni..

Mie nu imi consuma aproape deloc si am 320d nfl.

Recent am trecut de 320k km...

"Stiu" (sigur, asta nefiind singurul motiv ca si uzura prezenta in mai toate motorele.. AICI prezint doar atitudinea/felul in care "tratez" eu motorul) ce face motorul sa consume; daca plec de pe loc (si la schimb de vit.) cu, accelerari de peste 2500 si chiar 3000 rpm sigur v-a consuma 1l/1000 de km.

Daca ma comport decent cu ea/el si accelerez destul de moderat pana motorul ajunge la peste 70 de grade si foarte rar peste 2000 rpm la schimb de viteze, nu v-a consuma.

E drept ca fac destul de multa autostrada, condus in afara orasului, dar am facut si oras (nu chiar cu un plin..) in acelasi stil si tot nu a consumat ulei sa trebuiasca sa completez (avertizare in bord).

 

(pun de peste 4 ani 0W40 Mobil1, schimb filtru si ulei la 8-9k km)

 

Si daca mai ajuta, de vreo 30k km adaug ulei 2T motorinei; noxele au iesit mai mici; motorul "toarce" mai rotund..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

OMG. La e90 320d NFL?

Yep! :rolleyes:

Am vazut un comentariu mai sus referitor la turbina.. la mine

joaca axul turbinei - ca nebunul.. :hyper: :wacko: si intercoolerul are destul de mult ulei (pelicula); asta-vara am observat, cand am re-indreptat "aripioarele" turtite de gaze (muste, tantari) ale radiatorului.

 

Trebuie sa ma ocup de turbina pana nu e prea tarziu.. si apoi o sa incerc un schimb de debitmetru care si el e "aburit" de ulei..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube....h?v=kvnZmVMsjoY fum dupa nici un minut de la pornire.

 

Nu pot vedea filmuletul aici, dar cel putin daca ai realizat filmuletul recent, motorul fiind rece, apropiat de temp de afara, atunci e normal sa scoata "fum alb" la pornire si pt o perioada mai lunga. In fond acela nu-I tocmai fum, e mai mult condens din cauza ca cel putin toata instalatia de evacuare este rece, iar din camera de ardere iese fum/aer cald. Ar fi o problema daca ai fum alb dupa ce ai mers in prealabil cu masina, in sarcina dupa ce motorul a atins o temp sufficient de ridicata. Altfel nu-I concludent sa tragi concluzii iarna la sub 0gr si cu motorul complet rece.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Nu pot vedea filmuletul aici, dar cel putin daca ai realizat filmuletul recent, motorul fiind rece, apropiat de temp de afara, atunci e normal sa scoata "fum alb" la pornire si pt o perioada mai lunga. In fond acela nu-I tocmai fum, e mai mult condens din cauza ca cel putin toata instalatia de evacuare este rece, iar din camera de ardere iese fum/aer cald. Ar fi o problema daca ai fum alb dupa ce ai mers in prealabil cu masina, in sarcina dupa ce motorul a atins o temp sufficient de ridicata. Altfel nu-I concludent sa tragi concluzii iarna la sub 0gr si cu motorul complet rece.

 

fac diferenta dintre un condens si fum.am sa pun alta filmare exact cand pornesc atunci da fum alb mult pt cateva secunde,deci suspectez semeringurile de la supape.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.