Jump to content

cutie, convertizor, sau de de la motor?


Recommended Posts

La mers subturat cand ai fluctuatii ale turometrului, efectul de "dat in nas", tremurat de parca nu se alimenteaza corect este convertizorul. In ture si viteza mare dispar complet problemele. Am mers la tester pentru resetare si nimic, am schimbat uleiul in cutie si la fel nimic. Pana nu am schimbat convertizorul nu s-a rezolvat. Daca tot s-a dat jos cutia, a fost inlocuit kitul de garnituri si inlocuirea oricarei piese zgariata sau arsa.

 

Primul pas intotdeauna este testerul. Forumul poate ramane ultima varianta.

 

 

Sent via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Va salut, o problema similara am si eu la un bmw e46 330Ci, merge perfect pe S si M+/- insa pe D la turatie mica - 1200-1800/min, cand apas pana la 1/3 - 1/2 pedala, are un lag, cateodata smuceste, si intra in inferioara (destul de greu 1-2 poate 3 secunde ii ia). Cateodata are un lag suparator pana intra in inferioara si pste 2000 ture - doar in D! Am facut testul - am bagat in treapta 5 la 80kmh si am apasat brusc pe acceleratie - fara a da kickdown - si a retrogradat in treapta 4.

 

Din ce am citit mai sus ar fi convertizorul - ce este de facut? Se schimba actualul sau se poate repara? Mentionez ca am cutia montata pe masina de 2 saptamani (are 182000km) - nu am schimbat uleiul cutiei. Trebuie sa schimb intai uleiul sau trebuie sa verific initial convertizorul (si daca trebuie sa incep cu el - unde imi recomandati sa ma duc?)

 

Multumesc anticipat!

 

Asta suna a patinat. Trebuie pusa pe tester ca sa vezi daca apar erorile specifice de patinare.

Adica sunt sanse sa fie cutia uzata.

Link to comment
Share on other sites

Asta suna a patinat. Trebuie pusa pe tester ca sa vezi daca apar erorile specifice de patinare.

Adica sunt sanse sa fie cutia uzata.

 

Unde pot face o verificare pe tester a cutiei si care este pretul?

Edited by BED
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce corectii ai la injectoare...sa pui valorile aici.

Am fost la o diagnoza si mia dat ceva eroara la egr tre schimbata ceva supapa electronica si mecanicul mia recomandat anulare supape admisie. In legatura cu injectoare toate lucreaza corespunzator. In legatura cu cutia am ceva erori la cutie partea electronica. Mia recomandat un tester original si sa incerc sa ii fac un update de soft. A spus ca mai mult ca sigur e ceva electronic. Sar putea sa fie ceva panou hidraulic sau ceva de genul. Mia resetat erorile si tot la fel.

Link to comment
Share on other sites

Zicea probabil de blocul de valve. Nu e chiar o veste buna, insa daca ti-a recomandat sa mergi la alt tester e clar ca nu te-ai dus unde trebuie. A citit niste erori si si-a dat cu parerea, nu ti-a spus exact cum sa rezolvi problema. O pierdere de timp in mare.

 

Probabil ca pentru EGR trebuie sa schimbi electrovalva.

Link to comment
Share on other sites

Zicea probabil de blocul de valve. Nu e chiar o veste buna, insa daca ti-a recomandat sa mergi la alt tester e clar ca nu te-ai dus unde trebuie. A citit niste erori si si-a dat cu parerea, nu ti-a spus exact cum sa rezolvi problema. O pierdere de timp in mare.

 

Probabil ca pentru EGR trebuie sa schimbi electrovalva.

Offfff deja sunt cu nervii la pamint, doar ce am fost la o diagnoza cu tester bmw original si nu am nici o eroare la cutie sau motor, nu stiu ce sa mai cred, baetii la care am fost se ocupa doar de softuri si electronica, ei miau spus ca nu am nici o eroare probabil e ceva mecanic stricat sau din cardan, ca am vazut ca cand frinez oinainte ca masina sa ajunga la stop parca se aude un vibrat in spate la roti se aude ff slab:((((, o sa pun o foto cu rezultatul de la test

Link to comment
Share on other sites

Salut, deci in legatura cu smuciturile nu am rezolvat nimic, am facut egr, am facut un update de soft la cutie, nu am nici o eroare la motor sau cutie, totusi nu gasim buba in legatura cu socurile alea ce le da masina, in general se simt dupa ce circul putin, chiar nu a mai intilnit nimeni problema asemanatoare
Link to comment
Share on other sites

Probabil ai o problema de presiune de ulei sau uzura a ambreiajelor.

 

Asta inseamna ca nu vei scapa fara sa reconditionezi cutia si convertizorul. Sau ramane varianta de a schimba cutia si convertizorul.

 

Se intampla dupa ce circuli, adica e o problema care apare doar la cald, adica atunci cand anumite piese se dilata si nu mai tin presiune.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ai o problema de presiune de ulei sau uzura a ambreiajelor.

 

Asta inseamna ca nu vei scapa fara sa reconditionezi cutia si convertizorul. Sau ramane varianta de a schimba cutia si convertizorul.

 

Se intampla dupa ce circuli, adica e o problema care apare doar la cald, adica atunci cand anumite piese se dilata si nu mai tin presiune.

deci sa schimb cutia ar fi cel mai indic, nu mai stres si bla bla bla, o sa vad sapt asta ce fac si ma duc si iau o cutie, dao incolo, se monteaza greu sau o poate face orice mecanic

Link to comment
Share on other sites

Merita s-o schimbi doar daca smuceste foarte rau. Daca se poate circula asa, ai putea s-o schimbi cand se agraveaza.

 

E de mers la un service de incredere pentru montarea unei cutii automate. Un mecanic oarecare poate s-o dea in bara destul de tare.

nu smuceste doar cate o data face, dar e enervant, sunt genul ce imi place ca masina sa mearga ca ceasul, chiar si cand smuceste se simt parca niste vibratii in spatele masini cutia schimba

Link to comment
Share on other sites

Salut, deci azi am dat de cap care ar fi problema la masina, cutia nu are nici o eroare si nici o eroare la motor, toata problema vine de la convertizor sau wrangler cum ii mai zice, mecanicul a spus ca se pot reconditiona si merge, acum stau pe ganduri nu stiu ce sa fac sa iau alta cutie sau sa reconditionez asta sau sa iau unu second. Sincer nu prea am incredere in reconditionatul asta :(
Link to comment
Share on other sites

cum a ajuns le la concluzia asta? de obicei si convertizorul da eroare, oricum se poate face un live data si vazut viteza de rotatie a motorului cu cea a cutiei, cand convertizorul e cuplat, lock-up clutch activ, vitezele trebuie sa fie identice...

 

eu as zice sa schimbi doar convertizorul.

Link to comment
Share on other sites

teoretic sunt identice, in conditii ideale si cand sunt noi, evident acum vor exista ceva diferente insa ar trebui sa fie mici, gen 100rpm, chiar o sa ma uit azi la mine sa vad, am un drum mai lung pe autostrada si voi face un log...
Link to comment
Share on other sites

teoretic sunt identice, in conditii ideale si cand sunt noi, evident acum vor exista ceva diferente insa ar trebui sa fie mici, gen 100rpm, chiar o sa ma uit azi la mine sa vad, am un drum mai lung pe autostrada si voi face un log...

 

Cu ce te uiti la aceste date? INPA sau GT1 sau ISTA ?

Unde le gasesti pe amandoua? Poti pune un printscreen ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.